In de OP?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:41 schreef Yankee_One het volgende:
Ik kan de laatste 3 topics nog niet toevoegen wegens database problemen
Ik heb vanmorgen weer voor het eerst mijn motor uitgelaten. Heeeeeel erg lekker hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 15:20 schreef Grumpey het volgende:
hoi iedereen, lekker weertje he?
Je moet alleen de oudjes ontslaan op de posities die je train. Op de overige posities is het slim om wat ouderen te hebben, spelers met ervaring spelen beterquote:Op zondag 26 maart 2006 15:36 schreef Space-Chinees het volgende:
Heb van de week (eindelijk) een team gekregen.
Eerste vriendschappelijke gespeeld. 10-0 verloren![]()
![]()
Ben van plan om even een schoonmaak in het team te doen. Alle boven 20 jaar, eruit gooien en die vervangen door jonkies van 17 / 18 met een hoofdskill op redelijk.
Maar het schiet natuurlijk niet op, omdat ik maar om de 12 uur 1 speler mag ontslaan. En een 29-jarige met een TSI van 190 raak je toch niet kwijt op de TransferMarkt.
Of is het toch niet verstandig dat ik zo begin met alle oudjes met lage TSI eruit te kicken ?
Wat wil je trainen, zo dat je voor die linie trainees koopt van nu 17 jaar geen 18 want die worden dan binnekort alweer 19 hequote:Op zondag 26 maart 2006 15:36 schreef Space-Chinees het volgende:
![]()
Ben van plan om even een schoonmaak in het team te doen. Alle boven 20 jaar, eruit gooien en die vervangen door jonkies van 17 / 18 met een hoofdskill op redelijk.
Maar het schiet natuurlijk niet op, omdat ik maar om de 12 uur 1 speler mag ontslaan. En een 29-jarige met een TSI van 190 raak je toch niet kwijt op de TransferMarkt.
Of is het toch niet verstandig dat ik zo begin met alle oudjes met lage TSI eruit te kicken ?
Is leuk....ik doe ook nog maar 3 dagen mee. 1e comp wedstrijd verloren en daarnet nipt (227-224) mijn friendly verlorenquote:Op zondag 26 maart 2006 15:36 schreef twisteddlogic het volgende:
Battrick meteen maar ff team aangevraagd, kijken of dat ook leuk is
India volgens mij, waren de minste wachtendenquote:Op zondag 26 maart 2006 15:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Is leuk....ik doe ook nog maar 3 dagen mee. 1e comp wedstrijd verloren en daarnet nipt (227-224) mijn friendly verloren
Welk land heb je aangevraagd?
primaquote:Op zondag 26 maart 2006 15:46 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
India volgens mij, waren de minste wachtenden
Als ik een team heb friendly doen?
Ennuh Deamon 19, hatstats zijn ratings maar dan in getalletjesquote:Dolf Wanders (99651022)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 910
Loon: 580 €/week
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Ik weet het.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:09 schreef maniack28 het volgende:
Waaaaaaaaaaaarooooooooooom heb ik verdomme niet zo'n YP in week 1![]()
[..]
Ennuh Deamon 19, hatstats zijn ratings maar dan in getalletjes
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik speel pas vanavond hoor, en je kan er niet echt heen, het is een virituele club zeg maar. Je kan wel op internet kijken, tot op zekere hoogte, maar voor de rest moet je vooral alles er zelf omheen denken. Maar wel tof dat je er zo graag heen wil, zal ik woensdag dan maar tegen jou spelen?
Dat heb ik al het hele seizoenquote:Op zondag 26 maart 2006 19:24 schreef jde_kok het volgende:
Komt er is eens wat fatsoenlijks uit mijn jeugdopleiding, heeft hij redelijk passen...
Vanavond kan ik kampioen worden, op naar de VIII
Ik zal me vanavond ook eens laten zien op IRC, als je even het kanaal linktquote:Op zondag 26 maart 2006 19:42 schreef maniack28 het volgende:
Zou wel gezellig zijn als er vanavond mensen op IRC komen.. het wordt steeds rustiger
Ik ben er weer bij dames, gegarandeerd plezier dan![]()
![]()
En JD heeft vanavond klassieker tegen degene met even veel punten en goals als hij... dus laten we hem steunen!!!GO HOOLIEGANZEN
![]()
mooie sitequote:Op zondag 26 maart 2006 20:09 schreef maniack28 het volgende:
Ja, das al een tijdje zo![]()
Hier kan je trouwens zien hoe je je eigen mIRC oid moet configureren: http://www.xs4all.nl/~dalord/mirc.htm
Foetre ging dat doen.. ik niet... ik heb alleen maar geinformeerd voor hemquote:Op zondag 26 maart 2006 20:20 schreef The_Hives het volgende:
Joralf waar blijft het team van de week?
Ik heb even een paar van deze Hattrick-deeltjes nagelezen.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat wil je trainen, zo dat je voor die linie trainees koopt van nu 17 jaar geen 18 want die worden dan binnekort alweer 19 he. En meteen even een Redelijk slecht coach aanschaffen. En TSI zegt niet zoveel het gaat om de skills en soms kan een oude speler met redelijk ervaring beter spelen als en jonkie dat moet je niet vergeten
Goeie stap in de richting jaquote:Op zondag 26 maart 2006 20:37 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Ik heb even een paar van deze Hattrick-deeltjes nagelezen.
Aan de hand daarvan heb ik idd meteen me voormalige standaardcoach ontslagen en voor rond de 79000 een redelijke coach aangeschafd.
Ik train op dit moment positiespel en de trainees die ik gekocht heb zijn middenvelders.
En daarom ben ik van plan om komende tijd 3-5-2 te gaan spelen, dan ga ik toch de goede richting op?
Ik gebruik er trouwens ook Hattrick Assist Manager bij, zijn er nog meer van dit soort programma´tjes ?
Dank je wel voor de link. Dat wordt weer veel lezen lezen lezenquote:Op zondag 26 maart 2006 16:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
inspirerende TT
welkom space-chineeszoals al eerder gezegd is heb je idd alleen maar op de posities waarop je traint jonkies nodig. en aangezien trainen HET BELANGRIJKSTE in hattrick is, moet je dat wel fatsoenlijk doen. de hoofd-trainingsvormen zijn keepen, verdedigen, middenveld, vleugelspel en aanval. iedere trainingsvorm heeft zo z'n voor- en nadelen. kijk daarvoor ook eens op hottrick.org. verder is het bij trainen essentieel dat je een goede coach hebt. ik weet niet waar je mee begint, maar een redelijk coach is eigenlijk wel nodig. als je een redelijke coach met weinig leiderschap koopt, is ie ook niet zo duur.
yp weeeeer bagger, inadequate def als hoofdstat, 19 jr
niet veel: 19jr en slecht conditiequote:Op zondag 26 maart 2006 20:49 schreef jorryt het volgende:
Best goede jeugdpull !
Alessandro Cortenrade (99603269)
19 jaar, redelijk in vorm
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 640
Loon: 620 ¤/week
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Staat op de lijst, khoop er wat aan te verdienen.
Speel je toevallig tegen mij ?quote:Op zondag 26 maart 2006 21:31 schreef MyImmortal het volgende:
tegen verdedigende ploegen is echt niet leuk, er is na een half uur nog niks gebeurd
inmiddels 1-0 achter door een counter, denk niet dat ik tegen jou speel, ik zit in 7quote:Op zondag 26 maart 2006 21:40 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Speel je toevallig tegen mij ?![]()
Heb zelf een verdedigende opstelling met counter opgesteld. Gebeurd inderdaad niks nee, nog steeds 0-0![]()
quote:Kristiansund
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Tactiek: creatief spel
Tactiekvaardigheid: (ontbrekend)
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)
Anders had ik nu dus 1e gestaan in de IV hequote:
Less is more. (Ik blijf die term maar gebruiken vandaag.)quote:
die doktoren hadden niet gehoeven, of je wilt hem per se zondag weer kunnen inzetten. die 21 jarige is vrijdag wel weer +1. krijgt hij gewoon training.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:23 schreef Daemon19 het volgende:
4-1 gewonnen met:
* Nieuw sterren-record: 36 (had nog 2 hoger gekunt)
* Nieuw Hatstats-record: 136
* Nieuw LoddarStats-record: 8.7
* Nieuw PStats-record: 14.96
Helaas heb ik ook:
* 25-jarige met een pleister
* 21-jarige middenvelder met een blessure van +2, hij heeft nog maar 1 á 2 weken training nodig en dan popt ie en kan ik hem verkopen..
Gelijk 4 dokters ingeschakeld, hopelijk kan die volgende week woensdag dan meespelen..
In retrospect (of whatever) heb je waarschijnlijk gelijk, maar aangezien ik ze nu heb en in totaal 4 blessures heb, houd ik ze toch maar..quote:Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
die doktoren hadden niet gehoeven, of je wilt hem per se zondag weer kunnen inzetten. die 21 jarige is vrijdag wel weer +1. krijgt hij gewoon training.
Nee hoor. Lekker 3-5-2quote:Op zondag 26 maart 2006 23:35 schreef MyImmortal het volgende:
zolang je maar niet weer zo'n def ploegje bent, vind ik alles best
quote:Het publiek vond dat Geir Jensen een penalty had moeten krijgen in de 17e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Samuel Sueiro bij een poging langs hem te komen.
quote:Het publiek vond dat Gerwald Beerlage een penalty had moeten krijgen in de 18e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Samuel Sueiro bij een poging langs hem te komen.
En toen waren we die lul zat:quote:Het publiek vond dat Johannes Lohikoski een penalty had moeten krijgen in de 41e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Samuel Sueiro bij een poging langs hem te komen.
quote:Twietjes-speler Jordan Brincau kreeg geel na een zware overtreding. Grols zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Samuel Sueiro na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Johann Klopp.
Als ik jou was zou ik veel oudjes houden, aan de hand van de sterren die ze hebben gehaald in de onderlinge wedstrijden. Ik ben nu een paar weken begonnen en heb eigenlijk al twee keer m'n halve selectie moeten vervangen, omdat ik gewoon te weinig ervaring had in wat wel en wat niet een goede aankoop is. Maak dus niet te overhaaste beslissingen.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:36 schreef Space-Chinees het volgende:
![]()
HT ratings is alleen handig om te kijken voor je ratings, mits die is afgestelt.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik veel oudjes houden, aan de hand van de sterren die ze hebben gehaald in de onderlinge wedstrijden. Ik ben nu een paar weken begonnen en heb eigenlijk al twee keer m'n halve selectie moeten vervangen, omdat ik gewoon te weinig ervaring had in wat wel en wat niet een goede aankoop is. Maak dus niet te overhaaste beslissingen.
Bedenk van tevoren dat je middenveld erg belangrijk is. Wanneer je echt met jonge spelers wilt spelen, ontsla je slechtste huidige middenvelders en probeer zoveel mogelijk (max. 10) 17-jarigen te halen en ga 3-5-2 spelen. Als ik het over had moeten doen, had ik hetzelfde namelijk gedaan. Kan je op positiespel trainen, en zo je middenveld week per week beter maken.
Als je keeper erg slecht is, misschien ook een idee om een iets betere keeper te halen. Die kosten namelijk (voor de kwaliteiten in lage divisies) niet zo heel veel.
En installeer Foxtrick (als je Firefox als browser gebruikt, maar wie doet dat tegenwoordig niet?), en gebruik HT Ratings en/of HAM als tools om alles bij te houde.
quote:"In de 61e minuut ging Bruinsma-speler Randy Mudhoen neer als een server die offline ging. Verwacht werd dat hij wel enige tijd plat zou liggen, vandaar dat back-up Abe Mcdermott de dienstverlening overnam."
Ja leuk, eigenlijk zou het niet mogelijk mogen zijn, maar toch leuk..quote:
mja ze kunnen er beter iets aan veranderen ipv er grappen over maken. Maar goed gelukkig kunnen ze er zelf nog om lachen..quote:
Hehe... ik herinner mij een Fok!Cup-kwartfinale, Hoolieganzen - Kristiansundquote:Op zondag 26 maart 2006 23:41 schreef twi het volgende:
Het leukste van mijn wedstrijdje trouwens:
[..]
[..]
[..]
En toen waren we die lul zat:
[..]
quote:In de 11e minuut kregen de bezoekers de mogelijkheid om de leiding te nemen door een ongelukkige actie van Darron Calloway. Lars Beckhall kreeg hierdoor een dot van een kans, maar hij wist de situatie niet naar zijn hand te zetten.
quote:In de 71e minuut kregen de bezoekers de mogelijkheid om de leiding te nemen door een ongelukkige actie van Darron Calloway. Dain Johnson kreeg hierdoor een dot van een kans, maar hij wist de situatie niet naar zijn hand te zetten.
En toen was mijn spits het zat:quote:In de 82e minuut kregen de bezoekers de mogelijkheid om de leiding te nemen door een ongelukkige actie van Darron Calloway. Daniel Carvão kreeg hierdoor een dot van een kans, maar hij wist de situatie niet naar zijn hand te zetten.
En vervolgens nog:quote:De 1 - 0 kwam uit de lucht vallen: een schijnbaar nonchalante lob van Kristiansund-speler Remy Pingpank landde voor de voeten van Dmitry Chervov, die dit buitenkansje meteen verzilverde!
quote:Dain Johnson plotseling vrij opdook voor de keeper, maar zijn doelpoging belandde op de lat. Dain Johnson kwam dicht bij de gelijkmaker in de 88e minuut toen hij een steekpass kreeg van links, maar zijn uiteindelijke schot trof slechts de paal. Hoolieganzen had het meeste balbezit, namelijk 56 procent.
maar daar ligt het probleem niet, denk ik. gisteren heb ik een counter gemist en 2 waren raak. verder had ik nog een reguliere goal door een aanval over de vleugel.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:45 schreef Lennox het volgende:
Even doorbijten joh "Yankee" . 2 nieuwe spitsen zullen wonderen doen, en dan wordt het gewoon even sparen. Gewoon zien als lange termijn investering. Straks spitsen en 2 leuke wingers en dan vol counteren
quote:Op maandag 27 maart 2006 01:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
mooie tekst in wedstrijd van comp. genoot van pvrens
[..]
Dank je wel.. Hier kan ik wat mee.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:07 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
HT ratings is alleen handig om te kijken voor je ratings, mits die is afgestelt.
Maar als plan moet je paar dingen doen:
- Lees heel veel, vooral veel beginners-guides.
- Aan de hand van de informatie en jouw voorkeuren, selecteer je een trainingstype. En koop een redelijk/slecht coach.
- Op die trainingslinie: houd je alle jonkies en verkoop je de oudere (hoofdskill >=redelijk) of ontsla je ze (hoofdskill=<matig). Trainees met als hoofdskill =<matig kan je ook ontslaan.
- Op de andere linies: houd je iedereen met hoofdskill >=matig en de spelers met als hoofdskill <matig kan je ontslaan.
- Dan zorg je dat je genoeg trainees (jonge spelers die in je trainingslinie spelen) koopt (hoofdskill van redelijk).
- Heb je geld over kan je overige linies bijvullen.
- Speel tijdens competitiewedstrijden en oefenwedstrijden met een opstelling, waardoor je zoveel mogelijk trainees kan trainen. En laat een trainee maar 1 keer spelen per week.
- Lees nog meer. Hattrick bevat heel veel feitjes en weetjes. Maar wees geducht er zijn ook heel veel semi-feitjes (dingen die niet bewezen zijn) en veel onjuistheden (door overige gebruikers de wereld in geholpen). Lees vaak het HT-forum (links onderin) en je kan deze topics ook lezen natuurlijk, alhoewel we hier vaak offtopic gaan en veel slowchat is..
veel goals laat in de wedstrijd kunnen het gevolg zijn van lage stamina van jouw kant, t kan pech zijn, t kan ook zijn dat t volgens de ratings uiteindelijk verdiend was dat die andere won, dan moet je t zo zien dat die andere in principe de rest van de wedstrijd pech hadquote:Op maandag 27 maart 2006 10:59 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
maar daar ligt het probleem niet, denk ik. gisteren heb ik een counter gemist en 2 waren raak. verder had ik nog een reguliere goal door een aanval over de vleugel.
heb ik nou gewoon pure pech?
Grumblerquote:Op maandag 27 maart 2006 13:31 schreef GRUMBLER het volgende:
Hoi, was ik weer eens
20 punten en nog niet helemaal veilig in IV. 16 , zit zelfs nog een p/d in, baal ik best van.......
nog meer van dit soort 'gevallen'?
Haha.. Ik denk dat hoolieganzen voor een stunt gaat zorgen..quote:
27-03-2006 Sold a player and received 1 365 000 ¤quote:Dra¸en ¦eks
TSI = 4 420 , 19 years, passable form
Has disastrous experience and wretched leadership abilities [Powerful]
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: inadequate
Winger: weak Defending: poor
Scoring: poor Set pieces: inadequate
Transfers for Dra¸en ¦eks
Date From To Price TSI then
27-03-2006 Brouwhuis 04 kvv martino 1 500 000 ¤ 4 420
08-09-2005 Torcida Trstenik Brouwhuis '04 306 000 ¤ 470
Hoe kun jij een WO hebben gehadquote:Op maandag 27 maart 2006 16:39 schreef Flappekz het volgende:
na-het-weekend-tvp
dit weekend een WO gehad. sta derde, 1 punt achter de nummer 2 en 4 achter de nummer 1. krijg de nummer 4 nog uit en de nummer 2 nog thuis.
Het zonnetje scheen en 4163 voetbalfans zaten klaar voor de wedstrijd in New Dam Lane. YMFC startte in een strategische 4-4-2-opstelling. De opstelling luidde: Smith - Gerrits, Garrido, Bogusław, Piroska - Dijke, Cabanes, Heitinga, Drescher - Griu¨ys, Ernst.quote:
Doordat de tegenstander te weinig spelers had opgesteld.quote:
ik wist niet dat die nog bestondenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het zonnetje scheen en 4163 voetbalfans zaten klaar voor de wedstrijd in New Dam Lane. YMFC startte in een strategische 4-4-2-opstelling. De opstelling luidde: Smith - Gerrits, Garrido, Bogusław, Piroska - Dijke, Cabanes, Heitinga, Drescher - Griu¨ys, Ernst.
76ask speelde in een interessante 2-3-2-formatie. De volgende spelers kwamen het veld op: Bussink - Alblas, Escher - van der Kous, van der Toorn, Roorda - Plasman, van 't Hoff.
De wedstrijd kon niet gespeeld worden en de scheidsrechter kende een 5 - 0-overwinning toe aan de thuisploeg. De bezoekers hadden deze walk-over aan zichzelf te wijten, want zij hadden niet het minimum van 9 man opgesteld. De eindstand was 5 - 0.
Dit is 1 gozer die eens in de twee maanden inlogt...beetje jammerquote:Op maandag 27 maart 2006 18:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik wist niet dat die nog bestondenik dacht dat is allemaal bot geworden en die vult dat automatisch op
![]()
Je gebruikt FF met FoxtricK?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:13 schreef Lennox het volgende:
Ik krijg ipv sterren nu blokjes te zien als ik bij mn laatste opstelling enzo kijk. Weet iemand waar ik dat kan veranderen?
Nee niet doen! Juist gaan piccen! Denk aan je teamgeest!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:55 schreef DeHovenier het volgende:
OMG ik sta 7e, dus ik degradeer naar de 8e divisie
edit
ik heb nog een kans, moet as zondag tegen degene boven mij en het verschil is 1 punt. Zal ik gaan MOTSen
Wat is de rest van je programma, makkelijke tegenstanders of moeilijke?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:01 schreef DeHovenier het volgende:
Maar dan verlies ik en ga ik degraderen
Het was ironisch bedoeld..quote:Op maandag 27 maart 2006 22:01 schreef DeHovenier het volgende:
Maar dan verlies ik en ga ik degraderen
Gewoon MOTsen danquote:Op maandag 27 maart 2006 22:10 schreef DeHovenier het volgende:
Sys rq (503460)
Het team onder mij is een botteam waartegen ik de zondag erna spelen moet.
maar moet ik nog letten op passen, conditie, positiespel?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:14 schreef Daemon19 het volgende:
Kijk op de transfermarkt.. Ik zou zeggen een formidabele, maar ik heb er geen verstand van..
Na een kort bezoekje op de TL, denk ik zelfs dat je een uitmuntende voor die prijs kan krijgen..
jah dat merk ik bij de zoektocht naar een winger....prijsverschil bij bijvoorbeeld formidabele wingers ligt ook extreem ver uit elkaar....zijn veeldingen om rekening mee te houden....ik wil er 1 die aanvallende impulsen heeft (het gaat vooral om een rating te krijgen op de aanvalszijkant) dus dan volgens jou conditie + passing en een specialiteit...ik zal er eens rustig naar op zoek gaanquote:Op maandag 27 maart 2006 22:40 schreef maniack28 het volgende:
Dat is bij vleugels altijd moeilijk. Wil je hem to the middle laten spelen -> conditie + positiespel. Wil je hem aanvallend laten spelen -> conditie + passing + specialiteit (snel of onvoorspelbaar). Wingers zijn altijd een beetje een probleem
Duurt minimaal 16 wekenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:36 schreef Oldbie het volgende:
Even een trainersvraag.
Na een seizoen zakt de leiderschap meestal.
Als ik nu een nieuwe trainer aanneem, zakt zijn leiderschap dan al aan het eind van dit seizoen of gaat er echt een heel seizoen overheen, ongeacht wanneer je hem aanneemt?
Dan kan ik met een gerust hart mijn trainer vervangenquote:
Eerste leiderschapsdaling is na 16 weken, daarna is het random.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:36 schreef Oldbie het volgende:
Even een trainersvraag.
Na een seizoen zakt de leiderschap meestal.
Als ik nu een nieuwe trainer aanneem, zakt zijn leiderschap dan al aan het eind van dit seizoen of gaat er echt een heel seizoen overheen, ongeacht wanneer je hem aanneemt?
Klopt ja, dat is ook het geval als je je stadion wilt verbouwen.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:58 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dan kan ik met een gerust hart mijn trainer vervangen![]()
Alleen jammer dat ik tot zondag moet wachten. Ik heb zojuist een speler verkocht maar ik kan dat geld niet gebruiken voor een trainerswissel. Spelers kopen van dat geld is geen probleem maar een nieuwe trainer kan blijkbaar niet. Beetje vreemd
Het stomme is , 1 of 2 dagen voordat ik jouw bericht hier las, had ik al 3 van me oude spelers op de Transferlijst gezet. Best wel domme fout. En dan nog wel voor een bodemprijs van 0.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik veel oudjes houden, aan de hand van de sterren die ze hebben gehaald in de onderlinge wedstrijden. Ik ben nu een paar weken begonnen en heb eigenlijk al twee keer m'n halve selectie moeten vervangen, omdat ik gewoon te weinig ervaring had in wat wel en wat niet een goede aankoop is. Maak dus niet te overhaaste beslissingen.
Bedenk van tevoren dat je middenveld erg belangrijk is. Wanneer je echt met jonge spelers wilt spelen, ontsla je slechtste huidige middenvelders en probeer zoveel mogelijk (max. 10) 17-jarigen te halen en ga 3-5-2 spelen. Als ik het over had moeten doen, had ik hetzelfde namelijk gedaan. Kan je op positiespel trainen, en zo je middenveld week per week beter maken.
Als je keeper erg slecht is, misschien ook een idee om een iets betere keeper te halen. Die kosten namelijk (voor de kwaliteiten in lage divisies) niet zo heel veel.
En installeer Foxtrick (als je Firefox als browser gebruikt, maar wie doet dat tegenwoordig niet?), en gebruik HT Ratings en/of HAM als tools om alles bij te houde.
Als je bied op je eigen speler krijg je je geld weer trug als je hem koopt je moet alleen het listen van de speler betalen en de makelaars kostenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Het stomme is , 1 of 2 dagen voordat ik jouw bericht hier las, had ik al 3 van me oude spelers op de Transferlijst gezet. Best wel domme fout. En dan nog wel voor een bodemprijs van 0.
Maar ik dacht geen probleem, ik koop ze zelf wel weer terug.
Nu lopen de biedingen steeds aardig hoog op.
Heb nu mn laatste boden op me eigen spelers geplaatst, hopen dat het daarbij blijft.
Met verlies van paar duizend euries.![]()
Maar goed, beter dat ik nu in het begin leer van deze fouten, dan later in het spel.
Me lesje nu is, niks overhaast meer doen.
Daarom toch ook verlies van een paar duizend euries..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je bied op je eigen speler krijg je je geld weer trug als je hem koopt je moet alleen het listen van de speler betalen en de makelaars kosten![]()
quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:29 schreef Flappekz het volgende:
Wellicht voor de meesten onder jullie wel bekend, maar onder sommigen waarschijnlijk ook niet (ik ken de site sinds vandaag). Hieronder een beschrijving hoe je een teamfoto van je HT-team kunt laten maken:
Open de spelerspagina in een nieuw venster.
Ga dan in het menu beeld naar Bron.
Selecteer alle tekst en klik dan op kopieren.
Ga naar
http://www.cpoet.net/en/simcheeese/login/
Onderaan moet je html-code invullen, klik in dat veld op de rechtermuisknop en kies dan plakken.
Hieruit worden de gezichten van de spelers gekopieerd.
EDIT: vooralsnog alleen getest met IE
EDIT2: nu ook getest met Firefox, dit werkt niet
quote:Fatal error: Call to a member function on a non-object in /home/cpoetne/public_html/classes/common/Page.php on line 96
Het is wel belangrijk dat je bij Spelers "openen in nieuw venster" gebruikt. Hiervan moet je de hele broncode kopieren.quote:
Alles wat bij mij ((ook?) divisie 12) minder dan 2 sterren haalt, dat is de moeite niet waard.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Het stomme is , 1 of 2 dagen voordat ik jouw bericht hier las, had ik al 3 van me oude spelers op de Transferlijst gezet. Best wel domme fout. En dan nog wel voor een bodemprijs van 0.
Maar ik dacht geen probleem, ik koop ze zelf wel weer terug.
Nu lopen de biedingen steeds aardig hoog op.
Heb nu mn laatste boden op me eigen spelers geplaatst, hopen dat het daarbij blijft.
Met verlies van paar duizend euries.![]()
Maar goed, beter dat ik nu in het begin leer van deze fouten, dan later in het spel.
Me lesje nu is, niks overhaast meer doen.
Dat doe je toch gewoon zelfquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:29 schreef Flappekz het volgende:
Wellicht voor de meesten onder jullie wel bekend, maar onder sommigen waarschijnlijk ook niet (ik ken de site sinds vandaag). Hieronder een beschrijving hoe je een teamfoto van je HT-team kunt laten maken:
Ga naar
Onderaan moet je html-code invullen, klik in dat veld op de rechtermuisknop en kies dan plakken.
ik zie anders heel wat goede informatieve posts. Misschien zijn de plaatjes voor je niet zo boeiend, maar dat zijn maar een paar posts.quote:
Dat kan.. alleen moeten ze wel matig of hoger wing hebben, liefst redelijk. Anders gaat er teveel aanvalskracht verloren. Dit soort dingen zijn bijv. leuk met 4-4-2 of 3-5-2 met 2 aanvallende wingers erachter. Dan kan je via beide flanken aanvallen en een tegenstander aanpakken die bijv. alleen maar een goeie centrale verdediging ook. Een andere optie is slechts 1 kant aanvallen en daardoor ook nog centrale aanval overhouden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:07 schreef twi het volgende:
Trouwens, zijn er ook mensen die met 2 spitsen spelen die allebei naar de vleugels gaan? Of is dat een slecht idee? De centrale aanval is dan niet goed, maar m'n spelers zijn zoveel beter naar de vleugels toe dat dat volgens mij wel wat compenseert.
Die sterren hebben niks te maken met zijn bijdrage aan ratings. De reden dat forwards to the wing zo'n hoog sterrenaantal hebben, is omdat het aantal sterren van de scorenbijdrage bij het aantal sterren van de wing wordt opgeteld. Bijv 3 * voor het scoren en 1,5* voor de wing maakt 4.5* totaal. Dat is nog een bug. Je moet naar je ratings kijken, niet naar de sterren!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:26 schreef twi het volgende:
Ik speel in divisie 12, dus veel tactiekvaardigheid hoef ik niet echt te verwachtenHeb alleen geen spits die beter is centraal da op de vleugels
3 sterren centraal, 4 a 4 1/2 op de vleugels beiden.
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:22 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Daarom toch ook verlies van een paar duizend euries..
Space chinees, wat is je teamid?
quote:René Paillard
TSI = 8 530 , 21 years, excellent form
Has wretched experience and weak leadership abilities
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: passable
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: wretched Set pieces: inadequate
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:29 schreef Flappekz het volgende:
Ga naar
Zelfs als ik alles in IE doequote:Fatal error: Call to a member function on a non-object in /home/cpoetne/public_html/classes/common/Page.php on line 96
je pasword is niet je echte pasword he, maar je 2e pasword voor toepassingen zoals dit. Heb je ingesteld bij instellingen van hattrick zelf.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:58 schreef DeHovenier het volgende:
Ik krijg steeds dit:
[..]
Zelfs als ik alles in IE doe
Je moet toch op die site inloggen met je hattrickgegevens?
Straks, als ik thuis benquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:55 schreef Daemon19 het volgende:
Zou leuk zijn als grump of joralf dat zou doen..
Ah ok. Dan moet ik dat nog instellenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je pasword is niet je echte pasword he, maar je 2e pasword voor toepassingen zoals dit. Heb je ingesteld bij instellingen van hattrick zelf.
Ik heb niet meer zoveel spelersquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:55 schreef Daemon19 het volgende:
Zou leuk zijn als grump of joralf dat zou doen..
Koop er effe 19 bij dan..quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb niet meer zoveel spelers30 maar... Grumps heeft er idd 50
wat een vetzakkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]dit soort dingen maakt hattrick dan toch geinig
![]()
voor de geinteresseerden: Holloway Wanderers
Whaha..quote:
Ga je dat in ieder topic zeggen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:53 schreef Tomhoog het volgende:
en ik ben er weer
Grappig, ernstige blessure?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:02 schreef Flappekz het volgende:
91% en 83% balbezit tegen, 1 rode kaart, 2-2 gelijkspel, 2 counters
heerlijk
keeper viel in als middenvelder, scoorde
Waar kan je de ratings dan zien ? Of bedoel je met ratings TSI ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die sterren hebben niks te maken met zijn bijdrage aan ratings. De reden dat forwards to the wing zo'n hoog sterrenaantal hebben, is omdat het aantal sterren van de scorenbijdrage bij het aantal sterren van de wing wordt opgeteld. Bijv 3 * voor het scoren en 1,5* voor de wing maakt 4.5* totaal. Dat is nog een bug. Je moet naar je ratings kijken, niet naar de sterren!
3 weken voor 30-jarige gozer...staat nu op de TLquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:03 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ga je dat in ieder topic zeggen?
[..]
Grappig, ernstige blessure?
Als je wat hogere conditie had haalde je 2x boven de 90% ook al mag je hier niet mee klagenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:02 schreef Flappekz het volgende:
91% en 83% balbezit tegen, 1 rode kaart, 2-2 gelijkspel, 2 counters
heerlijk
keeper viel in als middenvelder, scoorde
Als de wedstrijd is afgelopen aan de rechterkant.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:06 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Waar kan je de ratings dan zien ? Of bedoel je met ratings TSI ?
niet van mij....quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:33 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
![]()
een formidabele spelhervatter gekocht![]()
is dat beter?
quote:
quote:
Ja!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:33 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
![]()
een formidabele spelhervatter gekocht![]()
is dat beter?
OI!quote:
welkom terugquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:28 schreef Patron het volgende:
Ik meld me weer eens aan het Fok hattrick front na ongeveer 80 delen
Voor newbies in deze reeks: Radish Eleven (506741)
de extra ervaring is te verwaarlozen, maar de extra inkomsten, mits je thuis speelt of uit tegen een hoog team, zijn wel leuk meegenomen voor een startend teamquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:47 schreef Space-Chinees het volgende:
Net m'n eerste Internationale Friendly geregeld. Italiaanse club.![]()
Ben benieuwd of het nou echt zoveel ervaring oplevert.
Thanks Grumpquote:
Tip 1: Lees de OP eens door, als je daarna nog vragen hebt kun je die hier stellen...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:41 schreef Juninho het volgende:
Ik heb me net aangemeld. Eerste keer dat ik het ga spelen, heeft iemand misschien wat tips voor me?
Dankjequote:Op donderdag 30 maart 2006 11:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tip 1: Lees de OP eens door, als je daarna nog vragen hebt kun je die hier stellen...
Je bent ongeveer net zo goed als je tegenstanders in de 8e, het valt wel mee dat niveau-verschil. De nummers die boven je staan zijn net zoals jij users die een paar divisie's opschuiven dus zo moeilijk kan het niet zijn.... je staat immers nu net zo hoog als hen. Je komt, theoretisch gezien, in een competitie met spelers die ongeveer evengoed zijn. En daarnaast kan je zelf niet bepalen in welke div je te spelen komt maar ik zou voor het hoogst haalbare gaan!quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:05 schreef pascoa2 het volgende:
Ik heb een beetje een moreel dilemma. Ik sta nu rond plaats 35000, dus op de grens van divisie 8 en 9 als de nieuwe ranking wordt gemaakt (van 19112 t/m 35496 wordt in nieuwe opzet waarschijnlijk divisie 8).Hoewel ik natuurlijk altijd voor het maximale resultaat wil gaan, is het wel leuker om kampioen te worden in de 9e dan te strijden tegen degradatie in de 8e.
Nu vroeg ik mij af of het niet zo is, dat je meer toeschouwers en dus meer geld trekt in een hogere divisie. Dan is de 8e divisie natuurlijk wel weer interessanter. Beetje slecht om zo berekenend bezig te zijn, maar ik wil graag kampioen worden,hoewel ik natuurlijk ook zo hoog mogelijk wil spelen.
Hoiquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:41 schreef Juninho het volgende:
Ik heb me net aangemeld. Eerste keer dat ik het ga spelen, heeft iemand misschien wat tips voor me?
Oh jammer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:52 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
de extra ervaring is te verwaarlozen, maar de extra inkomsten, mits je thuis speelt of uit tegen een hoog team, zijn wel leuk meegenomen voor een startend team
Bij mij ook!quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:44 schreef Yankee_One het volgende:
JeuJ, me +2 blessure van gisteren is al weer +1.
Dat valt vies tegen, die inkomsten, reken er maar op dat je zo'n 4k verlies hebt op die wedstrijd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:55 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Oh jammer.
Want nu heb ik klein beetje geld over, kan het me nu nog permiteren om voor een grap Internationaal te gaan spelen, vind 6000 euro wel erg veel.
Maar ik dacht, al krijgen me spelers daardoor sneller ervaring dan is daar wel tegen op te wegen.
Speel trouwens uit. Het thuisteam waar ik tegen speel staat 1e in de 7e divisie (van de 10). Dat wordt dus lekker dik verliezen![]()
Maar ben benieuwd naar de inkomsten dan, aangezien het team paar divisies hoger dan mij zit, zal het wel meer toeschouwers trekken en wellicht dat het de ticketkosten terugwint.
Ik wacht het wel af.
Yup, maar het is nog beter als jij naar mij zou komen (mits ik in het buitenland zatquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:20 schreef Grumpey het volgende:
een oefenwedstrijd tegen mij spelen als internationale ploeg levert toch al snel 12k op. Daarmee heb je je 6k er dan wel uitgehaald, dus teams uit V of hoger kun je gerust uit uitdagen.
Ik heb je uitgedaagd, aangezien ik ook nog geen friendly hebquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:50 schreef MyImmortal het volgende:
aangezien ik in een vriendencup eruit lig, wil ik wel eens een wedstrijdje tegen een fokker spelen, tenminste als mijn uitgedaagden nog niet hebben geaccepteerd
dit is mijn id: 147389
speel in de 7e
ik heb em aangenomenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik heb je uitgedaagd, aangezien ik ook nog geen friendly heb![]()
jup ik train ook PM ja, ben benieuwd speel niet zo vaak tegen andere PM trainers dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:57 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ik heb em aangenomenjij ook een pm trainer? zoja dat wordt een leuk gevechtje op het midfield
http://htfc.org/newbie-faq/quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:41 schreef Juninho het volgende:
Moet ik me coach als een aanvoerder instellen bij een wedstrijdopstelling? Of heeft dat er niets mee te maken? Misschien haal ik steeds sommige termen door elkaar?quote:Waarvoor is de ervaring van een trainer belangrijk ?
De ervaring is enkel van belang als je de trainer opstelt in een wedstrijd. Anders heeft de ervaring geen enkel nut, je gaat er niet sneller door trainen.
Dat het geen invloed heeft op de training alleen de spelerservaring in de wedstrijd. Enige nut is dat bij een coach elk seizoen een daling is. Ervaring daalt het eerst en daarna de coach kwaliteiten dacht ik. Na waardeloos begint kan de coach dus slechter worden dacht ik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:39 schreef Space-Chinees het volgende:
Wat bedoelen ze hier eigenljk mee ?
[..]
Neequote:Moet ik me coach als een aanvoerder instellen bij een wedstrijdopstelling?
Jupquote:
Misschien haal ik steeds sommige termen door elkaar?
Jawelquote:Bedoelen ze met een trainer niet hetzelfde als een coach?
formidabel SP heb ik nog nooit gezien eerlijk gezegd, maar het zou kunnen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:37 schreef Tomhoog het volgende:
Hoe goed kan een jeugdspeler zijn ?
Keepen: maximaal goed
Spelhervatting: maximaal formidabel
Andere stats: maximaal uitstekend
is dit waar?
ik reken voor een formi 550k netto. hiermee moet je een goed/redelijk/17 kunnen kopen. uitstekend/[matig/redelijk] wordt lastig denk ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:01 schreef Lennox het volgende:
Even vraagje van mijn kant voor trainers van verdedigen
Morgen zie ik weer 1 of 2 spelers van 19 jaar stijgen. Alleen zijn ze door blessures nu nog maar "formidabel" . Daar ga ik dus niet mee verder en die moeten de verkoop in. Alleen is het nu een k*t tijd om spelers te kopen vind ik.
Nu kost 17 jaar goed/uitstekend niet echt super veel op dit moment, maar ik ben bang dat mn opbrengsten ook wat tegenvallen (deze hebben nog geen passen die ik nu getrained heb) en die ik wil kopen moeten minimaal matig max redelijk hebben.
Zou dat met 17 jaar rendebel zijn om ze in te wisselen (19 jaar formi verkopen en 17 jaar uistekend met passen terug kopen) of zal er geld bij moeten? Dat kan ik me met deze financiele situatie namelijk niet veroorloven
ik ben een paar weken uit de def markt, maar ik denk ook dat exellent/passable niet haalbaar is. echte kale formi's van 19 kunnen als het tegenvalt nog wel minder dan 550k NETTO opleveren dus wordt lastig. Hoog goed/redelijk is zeker te doen, als je mazzel hebt (markt is toch rot) red je het nog welquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik reken voor een formi 550k netto. hiermee moet je een goed/redelijk/17 kunnen kopen. uitstekend/[matig/redelijk] wordt lastig denk ik
Hangt van tegenstander af. Spits alleen naar de zijkant doen als zijn wingercapaciteiten minimaal evenhoog zijn als zijn spitskwaliteiten zou ik zeggen ten eerste. Daarnaast zou ik kijken met hoeveel backs hij speelt. Waarschijnlijk 1 --> gok op de goede kant met je aanvaller towards wing op deze plek, en je winger op de back. Je pakt dan namelijk alle 2 de vleugels het beste. Dit alleen doen als je winger die back ook aankan, kan het niet, dan moet je juist je winger op de geenback-kant zetten, en je spits gewoon normaal.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:39 schreef halleekes het volgende:
Hoi lieve hattrickfokkers
Ik heb jullie een paar topics terug gevraagd naar jullie mening over mijn belangrijke 2 wedstrijden die eraan gaan komen, om jullie een hoop moeite te besparen, heb ik nog maar 1 vraagje:
stel voor je gaat 5-3-2 spelen.....met 2 centrale middenvelders....en 1 vleugelspeler...wat dan te doen met je centralemiddenvelders/aanvallers?
a) aan de kant waar ik mijn winger heb staan: de centrum spits naar de flank en de centrale middenvelder op aanvallend.
b) aan de kant waar ik mijn winger NIET heb staan: de spits naar de flank en de centrale middenvelder op aanvallend.
c) geen spitsen naar de zijkant.
Wilde ik net aan jou vragen!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:12 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzinsmiley?
Antwoord dan niet met zo'n kutsmiley terug maar vraag het gewoon..quote:
Ja en mijn smiley was een poppetje dat nou niet echt onder de indruk was.. om te laten weten dat ik niet onder de indruk was van jou 'quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:22 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Antwoord dan niet met zo'n kutsmiley terug maar vraag het gewoon..
Die smiley was een poppetje dat zwaaide.. om te laten weten dat ik er was
Moet jij weten.. I keep on wavingquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:32 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ja en mijn smiley was een poppetje dat nou niet echt onder de indruk was.. om te laten weten dat ik niet onder de indruk was van jou ''-smiley..
onze grote oprichterquote:
quote:Ólafur Viðarsson
TSI=3 200, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschap
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:Philipp Gahn
TSI=1 700, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
En waarschijnlijk de vertrekkendequote:Victor Vildosola
TSI=1 180, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschap
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
quote:Alfredo Barrera
TSI=1 890, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap [Krachtig]
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Eddy Rombach
TSI=1 960, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:
Wademar Jelinek
TSI = 4 600, 20 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider [Krachtig]
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Evert van Dal
TSI = 2 020, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
NICOOOOOOOOOOOOOOOquote:
zou je die 23 jarige knakkert niet verkopen en er een 17jarige voor terug halen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:17 schreef stefmans het volgende:
TU was lekker![]()
Vorm gelijk gebleven
ligte TSI stijging van +390
En PM +1 en 23 jarige speler naar uitstekend![]()
totaal niet verwacht![]()
hij was en reserve speler, was hem ook niet echt aan het trainen ofzo maar hij zat dus toch wel vrij hoogquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:36 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zou je die 23 jarige knakkert niet verkopen en er een 17jarige voor terug halen?traint een stuk sneller
plaatsen in je b elftal kan je ook invullen met 17 jarigenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
hij was en reserve speler, was hem ook niet echt aan het trainen ofzo maar hij zat dus toch wel vrij hoog![]()
Hij speelde niet in mijn B ik heb hem aan het begin van het jaar gekocht zeg maar als A speler want toen zaten al mijn trainees nog op redelijk. En nu stel ik hem nog wel eens op op zondagquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:39 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
plaatsen in je b elftal kan je ook invullen met 17 jarigen
trainen (winst lange termijn) gaat bij mij voor resultaat (winst korte termijn)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij speelde niet in mijn B ik heb hem aan het begin van het jaar gekocht zeg maar als A speler want toen zaten al mijn trainees nog op redelijk. En nu stel ik hem nog wel eens op op zondag![]()
na 3 jaar groten deels dezelfde tegenstanders wil je ook wel eens promoverenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:43 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
trainen (winst lange termijn) gaat bij mij voor resultaat (winst korte termijn)
ik weet niet in welke divisie je zit? maar als dat VIII of lager is, doe je iets niet goedquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
na 3 jaar groten deels dezelfde tegenstanders wil je ook wel eens promoveren![]()
Nou ik zit in IX maar in mijn eerste seizoen hoefde ik nog maar 5 wedstrijden te spelen toen was het seizoen voorbij, toen heb ik me nog weten te handhaven,(deed toen nog niet aan trainenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:45 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik weet niet in welke divisie je zit? maar als dat VIII of lager is, doe je iets niet goed
dan ik.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:47 schreef stefmans het volgende:
bla bla bla....en paar teams beter als mij....bla bla bla
Dan zal hij wel hoge spelhervatting hebben hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:47 schreef Aschwin. het volgende:
Hij is wel mijn koning wat betreft vrije trappen en penalties. Hij heeft dus nog nooit een pingel gemist. Maar ik denk dat ik hem maar eens op de transferlist ga zetten.
Ik verkoop goed spulquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:10 schreef komrad het volgende:
bij die namen voel ik me meteen een newbie
Ja dat klopt ja, maar dat is de enige met een fatsoenlijke spelhervatting. Ik twijfelde daarom om hem op de TL te zetten. Heb hem er toch maar opgezet, zal van deze kant weinig animo voor zijn maar hoop er toch nog wat leuks voor te krijgen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dan zal hij wel hoge spelhervatting hebben he![]()
dream on, ik heb ook nog goed spul, vraagprijs tussen de 4 en 5M per speler, interesse??quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:51 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik verkoop goed spul
Daarom raad ik het je aan
Zet zijn ID, hier eens neer je weet maar nooitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:00 schreef Aschwin. het volgende:
[..]
Ja dat klopt ja, maar dat is de enige met een fatsoenlijke spelhervatting. Ik twijfelde daarom om hem op de TL te zetten. Heb hem er toch maar opgezet, zal van deze kant weinig animo voor zijn maar hoop er toch nog wat leuks voor te krijgen.
wat voor stat voor set pieces?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:00 schreef Aschwin. het volgende:
[..]
Ja dat klopt ja, maar dat is de enige met een fatsoenlijke spelhervatting. Ik twijfelde daarom om hem op de TL te zetten. Heb hem er toch maar opgezet, zal van deze kant weinig animo voor zijn maar hoop er toch nog wat leuks voor te krijgen.
quote:Romaldo Vigueras
TSI = 1 080, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |