niet veel: 19jr en slecht conditiequote:Op zondag 26 maart 2006 20:49 schreef jorryt het volgende:
Best goede jeugdpull !
Alessandro Cortenrade (99603269)
19 jaar, redelijk in vorm
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 640
Loon: 620 ¤/week
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Staat op de lijst, khoop er wat aan te verdienen.
Speel je toevallig tegen mij ?quote:Op zondag 26 maart 2006 21:31 schreef MyImmortal het volgende:
tegen verdedigende ploegen is echt niet leuk, er is na een half uur nog niks gebeurd
inmiddels 1-0 achter door een counter, denk niet dat ik tegen jou speel, ik zit in 7quote:Op zondag 26 maart 2006 21:40 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Speel je toevallig tegen mij ?![]()
Heb zelf een verdedigende opstelling met counter opgesteld. Gebeurd inderdaad niks nee, nog steeds 0-0![]()
quote:Kristiansund
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Tactiek: creatief spel
Tactiekvaardigheid: (ontbrekend)
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)
Anders had ik nu dus 1e gestaan in de IV hequote:
Less is more. (Ik blijf die term maar gebruiken vandaag.)quote:
die doktoren hadden niet gehoeven, of je wilt hem per se zondag weer kunnen inzetten. die 21 jarige is vrijdag wel weer +1. krijgt hij gewoon training.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:23 schreef Daemon19 het volgende:
4-1 gewonnen met:
* Nieuw sterren-record: 36 (had nog 2 hoger gekunt)
* Nieuw Hatstats-record: 136
* Nieuw LoddarStats-record: 8.7
* Nieuw PStats-record: 14.96
Helaas heb ik ook:
* 25-jarige met een pleister
* 21-jarige middenvelder met een blessure van +2, hij heeft nog maar 1 á 2 weken training nodig en dan popt ie en kan ik hem verkopen..
Gelijk 4 dokters ingeschakeld, hopelijk kan die volgende week woensdag dan meespelen..
In retrospect (of whatever) heb je waarschijnlijk gelijk, maar aangezien ik ze nu heb en in totaal 4 blessures heb, houd ik ze toch maar..quote:Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
die doktoren hadden niet gehoeven, of je wilt hem per se zondag weer kunnen inzetten. die 21 jarige is vrijdag wel weer +1. krijgt hij gewoon training.
Nee hoor. Lekker 3-5-2quote:Op zondag 26 maart 2006 23:35 schreef MyImmortal het volgende:
zolang je maar niet weer zo'n def ploegje bent, vind ik alles best
quote:Het publiek vond dat Geir Jensen een penalty had moeten krijgen in de 17e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Samuel Sueiro bij een poging langs hem te komen.
quote:Het publiek vond dat Gerwald Beerlage een penalty had moeten krijgen in de 18e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Samuel Sueiro bij een poging langs hem te komen.
En toen waren we die lul zat:quote:Het publiek vond dat Johannes Lohikoski een penalty had moeten krijgen in de 41e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Samuel Sueiro bij een poging langs hem te komen.
quote:Twietjes-speler Jordan Brincau kreeg geel na een zware overtreding. Grols zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Samuel Sueiro na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Johann Klopp.
Als ik jou was zou ik veel oudjes houden, aan de hand van de sterren die ze hebben gehaald in de onderlinge wedstrijden. Ik ben nu een paar weken begonnen en heb eigenlijk al twee keer m'n halve selectie moeten vervangen, omdat ik gewoon te weinig ervaring had in wat wel en wat niet een goede aankoop is. Maak dus niet te overhaaste beslissingen.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:36 schreef Space-Chinees het volgende:
Heb van de week (eindelijk) een team gekregen.
Eerste vriendschappelijke gespeeld. 10-0 verloren![]()
![]()
Ben van plan om even een schoonmaak in het team te doen. Alle boven 20 jaar, eruit gooien en die vervangen door jonkies van 17 / 18 met een hoofdskill op redelijk.
Maar het schiet natuurlijk niet op, omdat ik maar om de 12 uur 1 speler mag ontslaan. En een 29-jarige met een TSI van 190 raak je toch niet kwijt op de TransferMarkt.
Of is het toch niet verstandig dat ik zo begin met alle oudjes met lage TSI eruit te kicken ?
HT ratings is alleen handig om te kijken voor je ratings, mits die is afgestelt.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik veel oudjes houden, aan de hand van de sterren die ze hebben gehaald in de onderlinge wedstrijden. Ik ben nu een paar weken begonnen en heb eigenlijk al twee keer m'n halve selectie moeten vervangen, omdat ik gewoon te weinig ervaring had in wat wel en wat niet een goede aankoop is. Maak dus niet te overhaaste beslissingen.
Bedenk van tevoren dat je middenveld erg belangrijk is. Wanneer je echt met jonge spelers wilt spelen, ontsla je slechtste huidige middenvelders en probeer zoveel mogelijk (max. 10) 17-jarigen te halen en ga 3-5-2 spelen. Als ik het over had moeten doen, had ik hetzelfde namelijk gedaan. Kan je op positiespel trainen, en zo je middenveld week per week beter maken.
Als je keeper erg slecht is, misschien ook een idee om een iets betere keeper te halen. Die kosten namelijk (voor de kwaliteiten in lage divisies) niet zo heel veel.
En installeer Foxtrick (als je Firefox als browser gebruikt, maar wie doet dat tegenwoordig niet?), en gebruik HT Ratings en/of HAM als tools om alles bij te houde.
quote:"In de 61e minuut ging Bruinsma-speler Randy Mudhoen neer als een server die offline ging. Verwacht werd dat hij wel enige tijd plat zou liggen, vandaar dat back-up Abe Mcdermott de dienstverlening overnam."
Ja leuk, eigenlijk zou het niet mogelijk mogen zijn, maar toch leuk..quote:
mja ze kunnen er beter iets aan veranderen ipv er grappen over maken. Maar goed gelukkig kunnen ze er zelf nog om lachen..quote:
Hehe... ik herinner mij een Fok!Cup-kwartfinale, Hoolieganzen - Kristiansundquote:Op zondag 26 maart 2006 23:41 schreef twi het volgende:
Het leukste van mijn wedstrijdje trouwens:
[..]
[..]
[..]
En toen waren we die lul zat:
[..]
quote:In de 11e minuut kregen de bezoekers de mogelijkheid om de leiding te nemen door een ongelukkige actie van Darron Calloway. Lars Beckhall kreeg hierdoor een dot van een kans, maar hij wist de situatie niet naar zijn hand te zetten.
quote:In de 71e minuut kregen de bezoekers de mogelijkheid om de leiding te nemen door een ongelukkige actie van Darron Calloway. Dain Johnson kreeg hierdoor een dot van een kans, maar hij wist de situatie niet naar zijn hand te zetten.
En toen was mijn spits het zat:quote:In de 82e minuut kregen de bezoekers de mogelijkheid om de leiding te nemen door een ongelukkige actie van Darron Calloway. Daniel Carvão kreeg hierdoor een dot van een kans, maar hij wist de situatie niet naar zijn hand te zetten.
En vervolgens nog:quote:De 1 - 0 kwam uit de lucht vallen: een schijnbaar nonchalante lob van Kristiansund-speler Remy Pingpank landde voor de voeten van Dmitry Chervov, die dit buitenkansje meteen verzilverde!
quote:Dain Johnson plotseling vrij opdook voor de keeper, maar zijn doelpoging belandde op de lat. Dain Johnson kwam dicht bij de gelijkmaker in de 88e minuut toen hij een steekpass kreeg van links, maar zijn uiteindelijke schot trof slechts de paal. Hoolieganzen had het meeste balbezit, namelijk 56 procent.
maar daar ligt het probleem niet, denk ik. gisteren heb ik een counter gemist en 2 waren raak. verder had ik nog een reguliere goal door een aanval over de vleugel.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:45 schreef Lennox het volgende:
Even doorbijten joh "Yankee" . 2 nieuwe spitsen zullen wonderen doen, en dan wordt het gewoon even sparen. Gewoon zien als lange termijn investering. Straks spitsen en 2 leuke wingers en dan vol counteren
quote:Op maandag 27 maart 2006 01:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
mooie tekst in wedstrijd van comp. genoot van pvrens
[..]
Dank je wel.. Hier kan ik wat mee.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:07 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
HT ratings is alleen handig om te kijken voor je ratings, mits die is afgestelt.
Maar als plan moet je paar dingen doen:
- Lees heel veel, vooral veel beginners-guides.
- Aan de hand van de informatie en jouw voorkeuren, selecteer je een trainingstype. En koop een redelijk/slecht coach.
- Op die trainingslinie: houd je alle jonkies en verkoop je de oudere (hoofdskill >=redelijk) of ontsla je ze (hoofdskill=<matig). Trainees met als hoofdskill =<matig kan je ook ontslaan.
- Op de andere linies: houd je iedereen met hoofdskill >=matig en de spelers met als hoofdskill <matig kan je ontslaan.
- Dan zorg je dat je genoeg trainees (jonge spelers die in je trainingslinie spelen) koopt (hoofdskill van redelijk).
- Heb je geld over kan je overige linies bijvullen.
- Speel tijdens competitiewedstrijden en oefenwedstrijden met een opstelling, waardoor je zoveel mogelijk trainees kan trainen. En laat een trainee maar 1 keer spelen per week.
- Lees nog meer. Hattrick bevat heel veel feitjes en weetjes. Maar wees geducht er zijn ook heel veel semi-feitjes (dingen die niet bewezen zijn) en veel onjuistheden (door overige gebruikers de wereld in geholpen). Lees vaak het HT-forum (links onderin) en je kan deze topics ook lezen natuurlijk, alhoewel we hier vaak offtopic gaan en veel slowchat is..
veel goals laat in de wedstrijd kunnen het gevolg zijn van lage stamina van jouw kant, t kan pech zijn, t kan ook zijn dat t volgens de ratings uiteindelijk verdiend was dat die andere won, dan moet je t zo zien dat die andere in principe de rest van de wedstrijd pech hadquote:Op maandag 27 maart 2006 10:59 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
maar daar ligt het probleem niet, denk ik. gisteren heb ik een counter gemist en 2 waren raak. verder had ik nog een reguliere goal door een aanval over de vleugel.
heb ik nou gewoon pure pech?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |