niet veel: 19jr en slecht conditiequote:Op zondag 26 maart 2006 20:49 schreef jorryt het volgende:
Best goede jeugdpull !
Alessandro Cortenrade (99603269)
19 jaar, redelijk in vorm
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 640
Loon: 620 ¤/week
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Staat op de lijst, khoop er wat aan te verdienen.
Speel je toevallig tegen mij ?quote:Op zondag 26 maart 2006 21:31 schreef MyImmortal het volgende:
tegen verdedigende ploegen is echt niet leuk, er is na een half uur nog niks gebeurd
inmiddels 1-0 achter door een counter, denk niet dat ik tegen jou speel, ik zit in 7quote:Op zondag 26 maart 2006 21:40 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Speel je toevallig tegen mij ?![]()
Heb zelf een verdedigende opstelling met counter opgesteld. Gebeurd inderdaad niks nee, nog steeds 0-0![]()
quote:Kristiansund
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Tactiek: creatief spel
Tactiekvaardigheid: (ontbrekend)
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)
Anders had ik nu dus 1e gestaan in de IV hequote:
Less is more. (Ik blijf die term maar gebruiken vandaag.)quote:
die doktoren hadden niet gehoeven, of je wilt hem per se zondag weer kunnen inzetten. die 21 jarige is vrijdag wel weer +1. krijgt hij gewoon training.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:23 schreef Daemon19 het volgende:
4-1 gewonnen met:
* Nieuw sterren-record: 36 (had nog 2 hoger gekunt)
* Nieuw Hatstats-record: 136
* Nieuw LoddarStats-record: 8.7
* Nieuw PStats-record: 14.96
Helaas heb ik ook:
* 25-jarige met een pleister
* 21-jarige middenvelder met een blessure van +2, hij heeft nog maar 1 á 2 weken training nodig en dan popt ie en kan ik hem verkopen..
Gelijk 4 dokters ingeschakeld, hopelijk kan die volgende week woensdag dan meespelen..
In retrospect (of whatever) heb je waarschijnlijk gelijk, maar aangezien ik ze nu heb en in totaal 4 blessures heb, houd ik ze toch maar..quote:Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
die doktoren hadden niet gehoeven, of je wilt hem per se zondag weer kunnen inzetten. die 21 jarige is vrijdag wel weer +1. krijgt hij gewoon training.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |