Ik heb je uitgedaagd, aangezien ik ook nog geen friendly hebquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:50 schreef MyImmortal het volgende:
aangezien ik in een vriendencup eruit lig, wil ik wel eens een wedstrijdje tegen een fokker spelen, tenminste als mijn uitgedaagden nog niet hebben geaccepteerd
dit is mijn id: 147389
speel in de 7e
ik heb em aangenomenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik heb je uitgedaagd, aangezien ik ook nog geen friendly heb![]()
jup ik train ook PM ja, ben benieuwd speel niet zo vaak tegen andere PM trainers dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:57 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ik heb em aangenomenjij ook een pm trainer? zoja dat wordt een leuk gevechtje op het midfield
http://htfc.org/newbie-faq/quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:41 schreef Juninho het volgende:
Ik heb me net aangemeld. Eerste keer dat ik het ga spelen, heeft iemand misschien wat tips voor me?
Moet ik me coach als een aanvoerder instellen bij een wedstrijdopstelling? Of heeft dat er niets mee te maken? Misschien haal ik steeds sommige termen door elkaar?quote:Waarvoor is de ervaring van een trainer belangrijk ?
De ervaring is enkel van belang als je de trainer opstelt in een wedstrijd. Anders heeft de ervaring geen enkel nut, je gaat er niet sneller door trainen.
Dat het geen invloed heeft op de training alleen de spelerservaring in de wedstrijd. Enige nut is dat bij een coach elk seizoen een daling is. Ervaring daalt het eerst en daarna de coach kwaliteiten dacht ik. Na waardeloos begint kan de coach dus slechter worden dacht ik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:39 schreef Space-Chinees het volgende:
Wat bedoelen ze hier eigenljk mee ?
[..]
Neequote:Moet ik me coach als een aanvoerder instellen bij een wedstrijdopstelling?
Jupquote:
Misschien haal ik steeds sommige termen door elkaar?
Jawelquote:Bedoelen ze met een trainer niet hetzelfde als een coach?
formidabel SP heb ik nog nooit gezien eerlijk gezegd, maar het zou kunnen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:37 schreef Tomhoog het volgende:
Hoe goed kan een jeugdspeler zijn ?
Keepen: maximaal goed
Spelhervatting: maximaal formidabel
Andere stats: maximaal uitstekend
is dit waar?
ik reken voor een formi 550k netto. hiermee moet je een goed/redelijk/17 kunnen kopen. uitstekend/[matig/redelijk] wordt lastig denk ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:01 schreef Lennox het volgende:
Even vraagje van mijn kant voor trainers van verdedigen
Morgen zie ik weer 1 of 2 spelers van 19 jaar stijgen. Alleen zijn ze door blessures nu nog maar "formidabel" . Daar ga ik dus niet mee verder en die moeten de verkoop in. Alleen is het nu een k*t tijd om spelers te kopen vind ik.
Nu kost 17 jaar goed/uitstekend niet echt super veel op dit moment, maar ik ben bang dat mn opbrengsten ook wat tegenvallen (deze hebben nog geen passen die ik nu getrained heb) en die ik wil kopen moeten minimaal matig max redelijk hebben.
Zou dat met 17 jaar rendebel zijn om ze in te wisselen (19 jaar formi verkopen en 17 jaar uistekend met passen terug kopen) of zal er geld bij moeten? Dat kan ik me met deze financiele situatie namelijk niet veroorloven
ik ben een paar weken uit de def markt, maar ik denk ook dat exellent/passable niet haalbaar is. echte kale formi's van 19 kunnen als het tegenvalt nog wel minder dan 550k NETTO opleveren dus wordt lastig. Hoog goed/redelijk is zeker te doen, als je mazzel hebt (markt is toch rot) red je het nog welquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik reken voor een formi 550k netto. hiermee moet je een goed/redelijk/17 kunnen kopen. uitstekend/[matig/redelijk] wordt lastig denk ik
Hangt van tegenstander af. Spits alleen naar de zijkant doen als zijn wingercapaciteiten minimaal evenhoog zijn als zijn spitskwaliteiten zou ik zeggen ten eerste. Daarnaast zou ik kijken met hoeveel backs hij speelt. Waarschijnlijk 1 --> gok op de goede kant met je aanvaller towards wing op deze plek, en je winger op de back. Je pakt dan namelijk alle 2 de vleugels het beste. Dit alleen doen als je winger die back ook aankan, kan het niet, dan moet je juist je winger op de geenback-kant zetten, en je spits gewoon normaal.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:39 schreef halleekes het volgende:
Hoi lieve hattrickfokkers
Ik heb jullie een paar topics terug gevraagd naar jullie mening over mijn belangrijke 2 wedstrijden die eraan gaan komen, om jullie een hoop moeite te besparen, heb ik nog maar 1 vraagje:
stel voor je gaat 5-3-2 spelen.....met 2 centrale middenvelders....en 1 vleugelspeler...wat dan te doen met je centralemiddenvelders/aanvallers?
a) aan de kant waar ik mijn winger heb staan: de centrum spits naar de flank en de centrale middenvelder op aanvallend.
b) aan de kant waar ik mijn winger NIET heb staan: de spits naar de flank en de centrale middenvelder op aanvallend.
c) geen spitsen naar de zijkant.
Wilde ik net aan jou vragen!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:12 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzinsmiley?
Antwoord dan niet met zo'n kutsmiley terug maar vraag het gewoon..quote:
Ja en mijn smiley was een poppetje dat nou niet echt onder de indruk was.. om te laten weten dat ik niet onder de indruk was van jou 'quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:22 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Antwoord dan niet met zo'n kutsmiley terug maar vraag het gewoon..
Die smiley was een poppetje dat zwaaide.. om te laten weten dat ik er was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |