niet van mij....quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:33 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
![]()
een formidabele spelhervatter gekocht![]()
is dat beter?
quote:
quote:
Ja!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:33 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
![]()
een formidabele spelhervatter gekocht![]()
is dat beter?
OI!quote:
welkom terugquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:28 schreef Patron het volgende:
Ik meld me weer eens aan het Fok hattrick front na ongeveer 80 delen
Voor newbies in deze reeks: Radish Eleven (506741)
de extra ervaring is te verwaarlozen, maar de extra inkomsten, mits je thuis speelt of uit tegen een hoog team, zijn wel leuk meegenomen voor een startend teamquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:47 schreef Space-Chinees het volgende:
Net m'n eerste Internationale Friendly geregeld. Italiaanse club.![]()
Ben benieuwd of het nou echt zoveel ervaring oplevert.
Thanks Grumpquote:
Tip 1: Lees de OP eens door, als je daarna nog vragen hebt kun je die hier stellen...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:41 schreef Juninho het volgende:
Ik heb me net aangemeld. Eerste keer dat ik het ga spelen, heeft iemand misschien wat tips voor me?
Dankjequote:Op donderdag 30 maart 2006 11:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tip 1: Lees de OP eens door, als je daarna nog vragen hebt kun je die hier stellen...
Je bent ongeveer net zo goed als je tegenstanders in de 8e, het valt wel mee dat niveau-verschil. De nummers die boven je staan zijn net zoals jij users die een paar divisie's opschuiven dus zo moeilijk kan het niet zijn.... je staat immers nu net zo hoog als hen. Je komt, theoretisch gezien, in een competitie met spelers die ongeveer evengoed zijn. En daarnaast kan je zelf niet bepalen in welke div je te spelen komt maar ik zou voor het hoogst haalbare gaan!quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:05 schreef pascoa2 het volgende:
Ik heb een beetje een moreel dilemma. Ik sta nu rond plaats 35000, dus op de grens van divisie 8 en 9 als de nieuwe ranking wordt gemaakt (van 19112 t/m 35496 wordt in nieuwe opzet waarschijnlijk divisie 8).Hoewel ik natuurlijk altijd voor het maximale resultaat wil gaan, is het wel leuker om kampioen te worden in de 9e dan te strijden tegen degradatie in de 8e.
Nu vroeg ik mij af of het niet zo is, dat je meer toeschouwers en dus meer geld trekt in een hogere divisie. Dan is de 8e divisie natuurlijk wel weer interessanter. Beetje slecht om zo berekenend bezig te zijn, maar ik wil graag kampioen worden,hoewel ik natuurlijk ook zo hoog mogelijk wil spelen.
Hoiquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:41 schreef Juninho het volgende:
Ik heb me net aangemeld. Eerste keer dat ik het ga spelen, heeft iemand misschien wat tips voor me?
Oh jammer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:52 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
de extra ervaring is te verwaarlozen, maar de extra inkomsten, mits je thuis speelt of uit tegen een hoog team, zijn wel leuk meegenomen voor een startend team
Bij mij ook!quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:44 schreef Yankee_One het volgende:
JeuJ, me +2 blessure van gisteren is al weer +1.
Dat valt vies tegen, die inkomsten, reken er maar op dat je zo'n 4k verlies hebt op die wedstrijd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:55 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Oh jammer.
Want nu heb ik klein beetje geld over, kan het me nu nog permiteren om voor een grap Internationaal te gaan spelen, vind 6000 euro wel erg veel.
Maar ik dacht, al krijgen me spelers daardoor sneller ervaring dan is daar wel tegen op te wegen.
Speel trouwens uit. Het thuisteam waar ik tegen speel staat 1e in de 7e divisie (van de 10). Dat wordt dus lekker dik verliezen![]()
Maar ben benieuwd naar de inkomsten dan, aangezien het team paar divisies hoger dan mij zit, zal het wel meer toeschouwers trekken en wellicht dat het de ticketkosten terugwint.
Ik wacht het wel af.
Yup, maar het is nog beter als jij naar mij zou komen (mits ik in het buitenland zatquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:20 schreef Grumpey het volgende:
een oefenwedstrijd tegen mij spelen als internationale ploeg levert toch al snel 12k op. Daarmee heb je je 6k er dan wel uitgehaald, dus teams uit V of hoger kun je gerust uit uitdagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |