Zelfs als ik alles in IE doequote:Fatal error: Call to a member function on a non-object in /home/cpoetne/public_html/classes/common/Page.php on line 96
je pasword is niet je echte pasword he, maar je 2e pasword voor toepassingen zoals dit. Heb je ingesteld bij instellingen van hattrick zelf.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:58 schreef DeHovenier het volgende:
Ik krijg steeds dit:
[..]
Zelfs als ik alles in IE doe
Je moet toch op die site inloggen met je hattrickgegevens?
Straks, als ik thuis benquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:55 schreef Daemon19 het volgende:
Zou leuk zijn als grump of joralf dat zou doen..
Ah ok. Dan moet ik dat nog instellenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:01 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je pasword is niet je echte pasword he, maar je 2e pasword voor toepassingen zoals dit. Heb je ingesteld bij instellingen van hattrick zelf.
Ik heb niet meer zoveel spelersquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:55 schreef Daemon19 het volgende:
Zou leuk zijn als grump of joralf dat zou doen..
Koop er effe 19 bij dan..quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb niet meer zoveel spelers30 maar... Grumps heeft er idd 50
wat een vetzakkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]dit soort dingen maakt hattrick dan toch geinig
![]()
voor de geinteresseerden: Holloway Wanderers
Whaha..quote:
Ga je dat in ieder topic zeggen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:53 schreef Tomhoog het volgende:
en ik ben er weer
Grappig, ernstige blessure?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:02 schreef Flappekz het volgende:
91% en 83% balbezit tegen, 1 rode kaart, 2-2 gelijkspel, 2 counters
heerlijk
keeper viel in als middenvelder, scoorde
Waar kan je de ratings dan zien ? Of bedoel je met ratings TSI ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die sterren hebben niks te maken met zijn bijdrage aan ratings. De reden dat forwards to the wing zo'n hoog sterrenaantal hebben, is omdat het aantal sterren van de scorenbijdrage bij het aantal sterren van de wing wordt opgeteld. Bijv 3 * voor het scoren en 1,5* voor de wing maakt 4.5* totaal. Dat is nog een bug. Je moet naar je ratings kijken, niet naar de sterren!
3 weken voor 30-jarige gozer...staat nu op de TLquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:03 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ga je dat in ieder topic zeggen?
[..]
Grappig, ernstige blessure?
Als je wat hogere conditie had haalde je 2x boven de 90% ook al mag je hier niet mee klagenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:02 schreef Flappekz het volgende:
91% en 83% balbezit tegen, 1 rode kaart, 2-2 gelijkspel, 2 counters
heerlijk
keeper viel in als middenvelder, scoorde
Als de wedstrijd is afgelopen aan de rechterkant.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:06 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Waar kan je de ratings dan zien ? Of bedoel je met ratings TSI ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |