Ik denk toch dat ik meer dan 350k kan krijgen??quote:Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: wonderbaarlijk
qyn is dood...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:10 schreef komrad het volgende:
enne qyn, heeft hij ook de U20 gehaald?
Wachtrij 409/410 bedraagt een jaarquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gaat ie die inruilen voor een seizoenskaart?
Huntelaar
Alleen dat scoren heb je niks aan als middenvelderquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:12 schreef stefmans het volgende:
TU![]()
Was weers een ouderwets lekker
Vorm +4
TSI + 720
En PM + 2
Waaronder 1x Formiedabel PM met matig vleugel en zwak scoren
En 1x Goed PM met Matig passen en Matig scoren
![]()
quote:
quote:ID Date Total Skill Index (TSI)/
Price: Age Form
68468577 22-03-2006 3 570
985 005 ¤ 19 inadequate
76905886 16-02-2006 3 990
1 817 000 ¤ 19 inadequate
65533354 07-02-2006 4 490
1 760 000 ¤ 19 passable
65966047 24-01-2006 3 930
1 794 000 ¤ 19 weak
68957911 16-01-2006 3 840
1 785 000 ¤ 19 passable
69024101 08-01-2006 4 260
2 102 000 ¤ 19 poor
70694063 05-01-2006 3 750
2 236 000 ¤ 19 inadequate
69525008 02-01-2006 3 110
1 620 000 ¤ 19 weak
ok...ik hou jullie op de hoogte...hij is vanacht iig niet gedruppeld. Ik had gehoopt dat ik een megakoop had gedaan. Ik heb ook niet zoveel ervaring met trainees met bijstats, dus ik zie dit als leerprocesquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:22 schreef komrad het volgende:
[..]
als het een YP is, is hij zeker niet hoog
jammer dat die nog niet veel conditie heeft, maar dat heb je zo getraind, ik zou zeggen gooi hem erop voor 1.5 miljoenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:56 schreef Ruudt het volgende:
Playmaking +2
Form +4 / -3
TSI +1760 / -1850
Dra¸en ¦eks
TSI = 4 420 , 19 years, passable form
Has disastrous experience and wretched leadership abilities [Powerful]
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: inadequate
Winger: weak Defending: poor
Scoring: poor Set pieces: inadequate
Hem ga ik maar eens de verkoop ingooien, iemand een idee wat ik er voor kan krijgen?
[..]
ik zou dit soort grappen alleen maar proberen als je erg graag wil promoveren cq een PD duel wil. Als je ze laag list krijg je wel een bod, en anders kan iemand hier je daar wel in faciliteren maar dat moet fors onder de marktwaarde zijn met deze rotte marktquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:01 schreef -J-D- het volgende:
Ik zit er aan te denken om 2 of 3 wereldklasse spitsen nu op de lijst te zetten.
Dan lopen ze na zondag af zodat ze zondag in de topper mee kunnen doen.
Ik hoop dan op een bod op elke speler zodat ik nog een betere keep voor zondag kan halen.
Weet alleen niet of dit plan realistisch is voor zondag.
waar ben je sterker en waar kom je te kort?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:24 schreef -J-D- het volgende:
Het is idd wel vanwege de kraker van zondag. Die MOET ik winnen maar het wordt lastig!
om dat te doen moet je dus redelijk onder de marktprijs listen als je ze er nu nog op moet zetten. Dat houdt, zeker met de huidige markt, een risico in dat je opbrengsten tegen gaan vallen. Anderzijds kan je redeneren dat je door winst een promotie of kwalificatiewedstrijd afdwingt, beide leveren in principe extra middelen op. Daartoe zou je enig 'verlies' op je trainees kunnen accepteren. Probleem is wel dat niemand meer weet wat nu exact een marktconforme prijs is en dus ook niet wat net daaronder zit en dus je veiligheidsmarges toenemen als je iemand wil vragen een bod te doen ter financiering van je keeper, hiermee neemt de hoogte van het risico dat je loopt weer toe natuurlijk. andere compenserende factor is weeer dat je keeper ook goedkoper zal zijn, wat voor keeper zoek je en hoeveel middelen heb je ter beschikking, maw wat kom je te kort?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:26 schreef -J-D- het volgende:
Verdediging kan wel een opsteker gebruiken, maar ook de verdediging is niet goed genoeg.
Maar het is sowieso mijn plan om trainees te verjongen en van de winst mn keep te vervangen.
De vraag is alleen of ik dat al voor zondag doe of daarna.
het is altijd mee genomen, en het ziet er mooier uit als waardeloosquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:21 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Alleen dat scoren heb je niks aan als middenvelder
Damn, mooie stats..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:15 schreef komrad het volgende:
trouwens 2 stijgers, waaronder speciaal voor VK, Hauri:
Ricardo Hauri
TSI = 17 300, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: briljant+2
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Neequote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:10 schreef komrad het volgende:
enne qyn, heeft hij ook de U20 gehaald?
Ik denk toch dat ik meer dan 350k kan krijgen??quote:Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: wonderbaarlijk
Wat denk je van bijna het dubbele.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:44 schreef Oldbie het volgende:
Damn, leeftijd vergeten te vermelden bij mijn vraag....dan nog maar een keer:
Wat zou ik hiervoor kunnen vragen? Transfervergelijking schommelt rond 350k maar daar wordt geen rekening gehouden met SP.
Speler is 19 jaar, zwak in vorm, TSI: 1700, salaris ¤ 984 incl 20%
[..]
Ik denk toch dat ik meer dan 350k kan krijgen??
Nee, dit is de enige middenvelder met minder dan goed conditie. Ik doe niet aan conditietrainenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:48 schreef Lennox het volgende:
Waarom niet houden en na tussenseizoen verkopen? Ik neem aan dat je conditie traint in tussenseizoen?
De transfervergelijking is ook verrot op dit moment, bij mij staan er alleen transfer in van de slechte periode dus de transfervergelijking is ook flink vertekendquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:44 schreef Oldbie het volgende:
Damn, leeftijd vergeten te vermelden bij mijn vraag....dan nog maar een keer:
Wat zou ik hiervoor kunnen vragen? Transfervergelijking schommelt rond 350k maar daar wordt geen rekening gehouden met SP.
Speler is 19 jaar, zwak in vorm, TSI: 1700, salaris ¤ 984 incl 20%
[..]
Ik denk toch dat ik meer dan 350k kan krijgen??
Waarom zou je een aanvaller als centrale middenvelder opstellen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:07 schreef Tweek het volgende:
Leuke TU 7 vorm drops, 7 vorm stijgingen, 3 positiespel omhoog, waarvan 1 van een geblesseerde aanvaller die een keerjte opgesteld was middenvelder. Beste verdediger is afgelopen woensdag er afgetrapt, tsi daling maar wel een vormstijging.
Nog 2 wedstrijden tegen de nummer 6 en nummer 8, en als laatste tegen de nummer 2 op wie ik nog 1 punt voorsprong heb. Moet nog wel lukken om kampioen te worden. Verdediger is tegen die weer beter, dus dat zal ook helpen.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
hauri
maar vleugelspel op m trainenhoef ik niet hoor
he's alive, ALIVEquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:28 schreef qyn het volgende:
[..]
Nee
Al blijft de verantwoordelijke Fransoos-scout me mailen enzo hoe het met hem is
leve qyn!
zou ik em nog doortrainen tot begin volgend seizoen of nu gewoon bijhouden en in het begin verkopen? Ik heb nog zo'n 3 weken in deze seizoen om vleugel te trainenquote:Quint Hillen (67755953)
19 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 15 550
Loon: 2 560 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Zou ik zo 3 miljoen voor kunnen krijgenquote:Gaizka Chaler [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 10 790, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: waardeloos Keepen: formidabel
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
en donderdagenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:48 schreef Grumpey het volgende:
niet op zaterdagen.
Inderdaad, hoe kan je eigenaren per begindata selecteren?quote:
hoe kan dat nou weerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wachtrij 409/410 bedraagt een jaar
Maar die seizoenskaart voor aankomend seizoen komt er denk ik wel, even overleggen nog
Voor de vorm ben ik ook al de hele dag ingelogdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:44 schreef The_Hives het volgende:
hattrick doet het de hele middag al
-edit-
niet dat ik er wat op doe
quote:Ook in Zweden wordt er vannacht overgegaan naar de zomertijd. De HT-klok wordt dan een uurtje vooruit gedraaid: 2.00 u. wordt 3.00 u. Alle wedstrijden, transfers enz. vinden plaats zoals anders, maar op de klok is het een uur later. Denk erom voor je deadlines, de aftrap van je wedstrijd enz.
Weer een nuttige toevoeging in dit topic!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:47 schreef TimmyAsd het volgende:
boe!
Ja, brengen een stuk meer op omdat ze voor counter/centrum aanval beter te gebruiken zijn. Nadeel: kosten ook meer.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:45 schreef halleekes het volgende:
is dat een beetje rendabel kwa wekelijkse opbrengsten? 17-18 jarige verdedigers optrainen met passingskils?
quote:Taking a break...
Current HT time: 2006-03-25 23:59:16
Hattrick is temporarily down due to a sudden database problem.
23:21: We hope to have the site up 00:30 HT-time. We apologise for the inconvenience.
ik wil gewoon per pop minimaal 3,5-4 ton per verdedigings trainee pakken.....ik doe dat nu met uitstekend naar uitmuintend brengen....kopen op 2 ton verkopen op 1 miljoen (9 ton overhouden) is 350 k per pop....als ik dat zou doen met trainees met passing skills....heb je dan een hoger rendement?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:18 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ja, brengen een stuk meer op omdat ze voor counter/centrum aanval beter te gebruiken zijn. Nadeel: kosten ook meer.
Ik kocht in het begin alleen 17/18 jarige kale verdedigers, maar door de eerste paar leuke verkopen switch ik nu ook totaal naar minimaal redelijk passen erbij.
Wel goed op zich, maar marges zijn lastig in te schatten op heb begin. Daarnaastis het elke keer lastig kiezen wie ik hele en halve training geef.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
komt dat zien, komt dat zien,
Counter defjes te koop bij Holloway Wanderers, 17,18 jaar met minstens redelijk passen
hoest met de wingertraining komradski? ik zie dat je er al twee te koop hebt
Heerlijk he?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:06 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Weer een nuttige toevoeging in dit topic!![]()
quote:Niels-Jan Hupkes (99617327)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Ik speel pas vanavond hoor, en je kan er niet echt heen, het is een virituele club zeg maar. Je kan wel op internet kijken, tot op zekere hoogte, maar voor de rest moet je vooral alles er zelf omheen denken. Maar wel tof dat je er zo graag heen wil, zal ik woensdag dan maar tegen jou spelen?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:30 schreef The_Hives het volgende:
Hey Timmy, straks nog naar de mooiste club ter wereld?
Hmmmm mijn yp is beter dan normaal, iemand nog een defje nodig met passing en koppen danquote:Sjeng Cromvoort
TSI = 610, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |