Weer een nuttige toevoeging in dit topic!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:47 schreef TimmyAsd het volgende:
boe!
Ja, brengen een stuk meer op omdat ze voor counter/centrum aanval beter te gebruiken zijn. Nadeel: kosten ook meer.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:45 schreef halleekes het volgende:
is dat een beetje rendabel kwa wekelijkse opbrengsten? 17-18 jarige verdedigers optrainen met passingskils?
quote:Taking a break...
Current HT time: 2006-03-25 23:59:16
Hattrick is temporarily down due to a sudden database problem.
23:21: We hope to have the site up 00:30 HT-time. We apologise for the inconvenience.
ik wil gewoon per pop minimaal 3,5-4 ton per verdedigings trainee pakken.....ik doe dat nu met uitstekend naar uitmuintend brengen....kopen op 2 ton verkopen op 1 miljoen (9 ton overhouden) is 350 k per pop....als ik dat zou doen met trainees met passing skills....heb je dan een hoger rendement?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:18 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ja, brengen een stuk meer op omdat ze voor counter/centrum aanval beter te gebruiken zijn. Nadeel: kosten ook meer.
Ik kocht in het begin alleen 17/18 jarige kale verdedigers, maar door de eerste paar leuke verkopen switch ik nu ook totaal naar minimaal redelijk passen erbij.
Wel goed op zich, maar marges zijn lastig in te schatten op heb begin. Daarnaastis het elke keer lastig kiezen wie ik hele en halve training geef.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
komt dat zien, komt dat zien,
Counter defjes te koop bij Holloway Wanderers, 17,18 jaar met minstens redelijk passen
hoest met de wingertraining komradski? ik zie dat je er al twee te koop hebt
Heerlijk he?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:06 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Weer een nuttige toevoeging in dit topic!![]()
quote:Niels-Jan Hupkes (99617327)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Ik speel pas vanavond hoor, en je kan er niet echt heen, het is een virituele club zeg maar. Je kan wel op internet kijken, tot op zekere hoogte, maar voor de rest moet je vooral alles er zelf omheen denken. Maar wel tof dat je er zo graag heen wil, zal ik woensdag dan maar tegen jou spelen?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:30 schreef The_Hives het volgende:
Hey Timmy, straks nog naar de mooiste club ter wereld?
Hmmmm mijn yp is beter dan normaal, iemand nog een defje nodig met passing en koppen danquote:Sjeng Cromvoort
TSI = 610, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |