Waar sta je op de ranglijst?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:16 schreef Swennus het volgende:
Sta op het moment 2e met 1 punt achterstand op de nummer 1![]()
alleen wel in XII![]()
quote:Dit wordt de verdeling voor volgend seizoen!
1 0 t/m 8
2 9 t/m 40
3 41 t/m 168
4 169 t/m 680
5 681 t/m 2728
6 2729 t/m 10920
7 10921 t/m 19112
8 19113 t/m 35496
9 35497 t/m 51880
10 51881 t/m 84648
11 84649 t/m 117416
Ranglijst: 42853quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:17 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Waar sta je op de ranglijst?
Uit andere topic:
[..]
quote:Kateb Qannad (98847442)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: United Arab Emirates
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 640 €/week
Eigenaar: Warrawong Grasshopers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Speel je hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen in de 9e divise!quote:
Behalve dat hij een aantal extra ervaringpuntnen krijgt en het idee dat je een u-20 speler hebt, wat zijn de grote voordelen (naast exp)?dquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:39 schreef maniack28 het volgende:
Een eerste potentiele U-20.. voor slechts 378kEerste niveau optrainen bij pot u-20 maak je nooit winst, dus dat geeft niet. Voor zover ik het nu kan inschatten, is hij uitstekend week 1, formidabel week 8, uitmuntend week 16 in het volgend seizoen... dat betekend dat hij een goeie kans maakt op u-20 (er zijn geen goeie 17 jarigen en 18 jaar zit op het moment rond de tsi ~ 2000, dus uitstekend/formi, ze hebben 1 goeie die staat nu voor 4 mil op de lijst). Bovendien heeft hij een specialiteit, dus dat maakt hem extra goed. Hopelijk wordt het deze keer wel wat... ik probeer nog een potentiele u-20 aan te kopen en dan heb ik al mijn trainees binnen
Waarom doen ze eigenlijk dat je meteen een aantal divisies stijgt? het is toch leuker als je echt 1 divisie per keer stijgt... want mijn team is straks niet zover dat ik ineens mee kan doen met de 9e divisiequote:Op woensdag 22 maart 2006 10:44 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Speel je hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen in de 9e divise!
FC Rijnbeek (1009161)quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:50 schreef Daemon19 het volgende:
Niveauverschillen tussen de 9e-10e-11e(-12e) zijn niet zo hoog.
Pas in de 8e begint het niveau te stijgen, en het verschil tussen de 7e en 8e is eigenlijk pas echt zichtbaar..
Wat is je teamnaam/id?
Even over dat rampzalig midquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:50 schreef Daemon19 het volgende:
Niveauverschillen tussen de 9e-10e-11e(-12e) zijn niet zo hoog.
Pas in de 8e begint het niveau te stijgen, en het verschil tussen de 7e en 8e is eigenlijk pas echt zichtbaar..
Wat is je teamnaam/id?
Niks, maar het is gewoon een van mijn doelen, het hebben van een u-20 speler. Het gaat erom dat het spelletje leuk is en potentiele u-20 spelers kopen en die naar u-20 zien gaan is leuk. Verder zit er wel dikke winst in op het moment dat hij daadwerkelijk in u-20 komt. Spelers gaan er dan al gauw voor 3 miljoen uit. Stel dat hij eind 19, begin 20 in u-20 komt en ik kan er 3 miljoen voor vangen, dan heb ik toch mooi 2.4 miljoen winst gemaakt in 2 seizoenen op 1 spelerquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:44 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Speel je hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen in de 9e divise!
[..]
Behalve dat hij een aantal extra ervaringpuntnen krijgt en het idee dat je een u-20 speler hebt, wat zijn de grote voordelen (naast exp)?d
Is deze nog wat voor je (Daymon van Bree (98904907)). Hij is van een maatje van me en zit heel dicht tegen stijgen aan geloof ik. Loopt vandaag af (ik weet niet of je met klaverjassen hem al kan laten stijgen)quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Niks, maar het is gewoon een van mijn doelen, het hebben van een u-20 speler. Het gaat erom dat het spelletje leuk is en potentiele u-20 spelers kopen en die naar u-20 zien gaan is leuk. Verder zit er wel dikke winst in op het moment dat hij daadwerkelijk in u-20 komt. Spelers gaan er dan al gauw voor 3 miljoen uit. Stel dat hij eind 19, begin 20 in u-20 komt en ik kan er 3 miljoen voor vangen, dan heb ik toch mooi 2.4 miljoen winst gemaakt in 2 seizoenen op 1 spelermaar goed... er is altijd kans dat ie het niet redt (zie Dmitry Chevrov van Kyrgystan, die was ook van mij en redde het ook niet
)
1k voor gebodenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:37 schreef Lennox het volgende:
[..]
Is deze nog wat voor je (Daymon van Bree (98904907)). Hij is van een maatje van me en zit heel dicht tegen stijgen aan geloof ik. Loopt vandaag af (ik weet niet of je met klaverjassen hem al kan laten stijgen)
Ik train deze week nog shooting, dus hij moet meespelen, maar dat lukt niet meer voor mijn wedstrijd (loopt pas 18:32 af)... maar iig bedankt en hij zit wel heel erg hoogquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:37 schreef Lennox het volgende:
[..]
Is deze nog wat voor je (Daymon van Bree (98904907)). Hij is van een maatje van me en zit heel dicht tegen stijgen aan geloof ik. Loopt vandaag af (ik weet niet of je met klaverjassen hem al kan laten stijgen)
Iemand?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:34 schreef Swennus het volgende:
Heb ook steeds het probleem met geld... heb nu al 4 spelers ontslagen die niet te verkopen waren maar nog steeds wekelijks verliesheb ik misschien te veel personeel? (13,500) per week
tja, als je slim aan het trainen bent. linie met 17/18 jarigen dan zijn 10 assistenten een must.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:07 schreef Lennox het volgende:
Niveau jeugdopleiding: goed
Investering in je jeugdopleiding: 20 000 ¤ / week
Keepertrainers: 1 (1 500 ¤)
Assistent-trainers: 9 (13 500 ¤)
Sportpsychologen: 1 (1 500 ¤)
Woordvoerders: 3 (4 500 ¤)
Economen: 0 (0 ¤)
Kinesisten: 3 (4 500 ¤)
Dokters: 7 (10 500 ¤)
Total: 24 (36 000 ¤)
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:07 schreef Swennus het volgende:
Ik zit nu zelf op dit:
Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 1
Sportpsychologen: 1
Woordvoerders: 3
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 2
Dokters: 1
Zit trouwens in mijn 1e seizoen he![]()
Assistenten omhoog (ik weet niet wat je kan betalen) stuk of 7/8 (ik begon met 8)
Fysio kan je ontslaan. Dan maar kans op wat meer blessures.
Trainers mogen samen niet meer dan 10 zijn (9+1 is max). Die woordvoerders ben ik niet zo in thuis. Ik heb er zelf 2 en dat gaat wel aardig. Maar trainen zal bij jou wat langzamer gaan door gebrek aan assistenten
Is dit goed/slecht? zoja wat kan ik het best veranderen?
Economen hebben toch alleen nut als je in het rood staat?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:14 schreef Tomhoog het volgende:
Gewoon een heleboel economen nemen zodat je meer sponsor geld krijgt
2de plekgeen uitzicht op eerste plaats wel maar 2 punten verschil..
Ik denk dat Tomhoog degene is die zich moet schamenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:16 schreef Swennus het volgende:
[..]
Economen hebben toch alleen nut als je in het rood staat?hiervoor heb je toch al de woordvoerders?
![]()
Ben al aan het trainen heb nu een aantal 17 en 18 jarige spelers die def trainenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:30 schreef Grumpey het volgende:
Swennus, train je al goed?
Zoja: geen probleem, het komt allemaal goed (alleen even je investeringen in je jeugd uitzetten als die aanstaat)
Zonee: schaam je, en ga vragen hoe je goed moet trainen op dit forum! (en even je investeringen in je jeugd uitzetten als die aanstaat)
Ik had verwacht om lekker in de 7e mee te draaien om heel mijn team te gaan versterken om zo over 2 seizoen terug te gaan naar de 6e divisie omdat ik het eerste seizoen daar speelde werkelijk niks te zoeken had.quote:18-01-2006 Het team kwam in seizoen 17 tot Bekerronde 3.
18-12-2005 AFC Asch eindigde als nummer 7 in VI.296 (seizoen 16).
14-09-2005 Het team kwam in seizoen 16 tot Bekerronde 1.
28-08-2005 AFC Asch eindigde als nummer 2 in VII.700 (seizoen 15).
25-05-2005 Het team kwam in seizoen 15 tot Bekerronde 1.
08-05-2005 AFC Asch eindigde als nummer 2 in VIII.448 (seizoen 14).
09-02-2005 Het team kwam in seizoen 14 tot Bekerronde 2.
16-01-2005 AFC Asch eindigde als nummer 3 in VIII.448 (seizoen 13).
22-12-2004 De club kreeg een nieuwe eigenaar: Aschw nam het roer over en veranderde de naam van de club in AFC Asch.
Graag meer informatie: training, geld op bank, spelermateriaal (en dan voornamelijk trainies), winst/verlies over 2 weken en coach. Dan praten we verderquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:44 schreef Aschwin. het volgende:
Ik speel ook al een tijdje hattrick maar had nog nooit een topic hierover op Fok gezien.
Ik speel nu mee sinds seizoen 12 en het gaat alles behalve goed
[..]
Ik had verwacht om lekker in de 7e mee te draaien om heel mijn team te gaan versterken om zo over 2 seizoen terug te gaan naar de 6e divisie omdat ik het eerste seizoen daar speelde werkelijk niks te zoeken had.
Maar dit seizoen verloopt zo dramatisch, erg veel geblesseerde en veel kaarten.
Ook wil er maar geen goede jeugd doorstromen.
Moet nu nog tegen de complete top 3 spelen en hoop wat te kunnen stunten om toch in de 7e divisie te blijven.
Nu las ik al wel dat je positie op de ranglijst ermee te maken had voor komend seizoen?!
AFC Asch (505106)
Ranglijst: 16481
Wat hij zegt, ik had alleen zelf geen zin in typenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:44 schreef hollander76 het volgende:
Swennus.... heb je nog overbodige spelers in je team staan? Gasten die eigenlijk nooit spelen? Zoja, ontslaan. Alleen verkopen als ze verkoopbaar zijn en ook nog wat opbrengen, het kost namelijk 1.000 per keer dat je iemand op de TransferLijst zet.
Heb je geblesseerden in je team? Nee --> ontslaan die dokter
Wat mij betreft kan je in de lagere divisie's ook beter geen fysiotherapeuten/ sportpsychologen hebben.
Ontslaan die handel.
Daarvoor kan je 2 nieuwe assistent-trainers aannemen zonder dat je vaste kosten stijgen.
Daarnaast, wat train je? Daar moet je ook alles voor op een rijtje zetten en proberen daarin progressie (=geld) te maken. Als je nog geld hebt, dan moet je een redelijk/slecht coach aannemen voor 79.600. Een kleine schuld kan opzich geen kwaad maar probeer een grens te stellen, probeer het om en na bij te ton te houden. Stel voor jezelf in ieder geval een grens vast. En als het echt uitzichtloos wordt dan moet je basisspelers gaan verkopen die wat opbrengen, maar dat is een uiterst redmiddel.
Kan je hier wat mee?
Toch fijn dat ik het doorgeefluik van de almachtig hooggeplaatste Grumpey mag zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Wat hij zegt, ik had alleen zelf geen zin in typen![]()
Trainingsintensiteit: 100%quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Graag meer informatie: training, geld op bank, spelermateriaal (en dan voornamelijk trainies), winst/verlies over 2 weken en coach. Dan praten we verder![]()
![]()
Och ST daar kom ik werkelijk nooit meer, maar zal er eens kijkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:48 schreef Lennox het volgende:
Asch. op ST is er nu ook een Hattrick topic (van mijn hand) Kom daar ook maar weer eens loeren
Lijkt mij ook verstandiger, nu 1 stapje terug doen en alles eens goed op poten zetten en dan in de 8ste gaan knallen en gewoon hier blijven posten want je leert er heus wel wat vanquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:34 schreef Lennox het volgende:
Tonnetje in de plus en met wat verkopen wordt dat wel meer. Gewoon goed/slecht coach aannemen dan. En even in 17 jarige investeren (misschien dat je nu goed kan betalen, maar die worden snel 18. Volgend seizoen liggen aan begin prijzen natuurlijk hoger).
Ik zou nu gewoon 1 stap terug doen en die laatste wedstrijden lekker laten schieten en met trainen beginnen. Dan doe je volgend seizoen er 2 vooruit.
Tis nu goedkoop, dus ik zou nu zeker even gaan kijken. In het nieuwe seizoen zijn 17 jarigen toch onbetaalbaar duur, dus kan je beter nu 17-jarigen kopen die dan 18 worden in het nieuwe seizoen maar dat is nog altijd goedkoper dan 18 jarigen aan het begin te kopen. En je kan in het tussenseizoen alvast aan de conditie werken want dat is allesbepalend op het middenveldquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:46 schreef Aschwin. het volgende:
Heb direct wat zitten spitten in mijn selectie en er staan al een aantal op de lijst om te verkopen
Die Vath en Kaagman waren mijn laatste aankopen, ik speel nu 2 thuis wedstrijden en ga daarna eens de transfermarkt op denk ik
Ik hoop zondag een begin te kunnen maken om directe degradatie af te wendenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:48 schreef foetre het volgende:
ik word zondag kampioen
Die sulkes kan je beter even houden eigenlijk. Die zit al over de helftquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:46 schreef Aschwin. het volgende:
Heb direct wat zitten spitten in mijn selectie en er staan al een aantal op de lijst om te verkopen
Die Vath en Kaagman waren mijn laatste aankopen, ik speel nu 2 thuis wedstrijden en ga daarna eens de transfermarkt op denk ik
Markt lijkt langzaam weer te stijgen, ik zie iig nog geen kans om die laatste WC mid voor minder dan 2.5 mil te krijgen... vanavond loopt er weer eentje afquote:Ionut Popa (57092925)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 1 790
Loon: 820 ¤/week
Eigenaar: kenzo team
Waarschuwingen: 2
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Ik heb zijn broer Vali Popaquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:29 schreef maniack28 het volgende:
Nog een defje erbij.. normale prijs 560k:
[..]
Markt lijkt langzaam weer te stijgen, ik zie iig nog geen kans om die laatste WC mid voor minder dan 2.5 mil te krijgen... vanavond loopt er weer eentje af
Je kan ook ieder jaar 2 nieuwe trainee's kopen. Dus 17/18/19 en dan ieder jaar doorschuiven, dan heb je kwaliteitsbehoud. En ik neem aan dat het beginlevel van je trainnees steeds hoger wordt, want je hebt meer geld.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:43 schreef Lemming22 het volgende:
Nu ik jullie zo allemaal bezig zie over het trainingsprogramma schiet me toch wel even een vraag te binnen. Jullie zeggen namelijk dat je 6 trainees moet hebben, en dat je ze met 20 moet verkopen en er weer nieuwe trainees voor moet kopen.
Echter, stel dat ik mijn trainees die 20 zouden zijn geworden, die uitstekend (of hoger) positiespel hebben, zou moeten verkopen en er een 17/18-jarige goed voor terug zou moeten kopen, lever ik dan niet erg veel kwaliteit in?
Is het niet verstandig om, wanneer je progressie in je team wil boeken, maar hoogstens 4 trainees te hebben en 2 basisspelers die uitstekend positiespel of hoger hebben?
goede vraag, maar inleveren is niet zo erg inleveren als dat jij denkt dat het is. Immers, het geld hou je wel. Op een gegeven moment wordt je hele team flink sterker, en is je trainingslinie het zwakst.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:43 schreef Lemming22 het volgende:
Nu ik jullie zo allemaal bezig zie over het trainingsprogramma schiet me toch wel even een vraag te binnen. Jullie zeggen namelijk dat je 6 trainees moet hebben, en dat je ze met 20 moet verkopen en er weer nieuwe trainees voor moet kopen.
Echter, stel dat ik mijn trainees die 20 zouden zijn geworden, die uitstekend (of hoger) positiespel hebben, zou moeten verkopen en er een 17/18-jarige goed voor terug zou moeten kopen, lever ik dan niet erg veel kwaliteit in?
Is het niet verstandig om, wanneer je progressie in je team wil boeken, maar hoogstens 4 trainees te hebben en 2 basisspelers die uitstekend positiespel of hoger hebben?
Nog beter zou 10 zijn, en dan gewoon zowel zondag als woensdag met 5 verdedigers te spelen. Je wint wat minder snel, maar je pakt er uiteindelijk 25% meer omzet mee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb nu 8 17-jarige verdedigers, waarvan 6 goed en 2 redelijk. Is het wijs om ze allemaal te houden?
Er kunnen er 3 mee in mn A-team, dus volgens mij moet 8 dan het juiste aantal zijn?
wanneer worden je goeds uitstekend? dan heb je genoeg voor een goed coachquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:23 schreef Flappekz het volgende:
Ja inderdaad, geld is ff het probleem....denk dat ik eerst een goed coach ga aanschaffen (heb nu redelijk)
Ik denk pas over een week of 4 of 5. Dan komt de eerste. De rest volgt dan spoedig (als het goed is).quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wanneer worden je goeds uitstekend? dan heb je genoeg voor een goed coach
Kan je leuk mee vleugelaanvallen. Zelf hou ik niet echt van de noodaankopen, maargoed... ieder zijn eigen ding.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:31 schreef stefmans het volgende:
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Is een beetje een noodaankoop voor zondag, mijn spitsen zijn allebei niet in vorm dus ik vang dit zo op. Na zondag mag hij waarschijnlijk toch weer weg![]()
Ja als je spitsen in zo'n vorm zijn dat je er ratings mee haalt als waardeloos hoog dan word je daar niet vrolijk van natuurlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kan je leuk mee vleugelaanvallen. Zelf hou ik niet echt van de noodaankopen, maargoed... ieder zijn eigen ding.
Ja ik weet niet zeker of ik vrijdag thuis ben, en het was en koopje 11k dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:44 schreef hollander76 het volgende:
Je had pas vanaf vrijdagnacht (net na de vorm update dus) noodaankopen moeten, stel dat deze nu ook 2 in vorm daalt![]()
Daar valt voor een keertje wel mee te leven iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja ik weet niet zeker of ik vrijdag thuis ben, en het was en koopje 11k dus![]()
En hij speelde nog zondag dus ja,quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar valt voor een keertje wel mee te leven idd
2.5 miljoen, stijgt naar zwak ervaring... jammer van die goed conditie, maar dat compenseert wel met die formidabel conditie middenvelder die ik hebquote:Carlo Bizzarri (37159002)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Deutsch, Français, Italiano & Rumantsch!
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 23 230
Loon: 8 592 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Faren fra vest
Waarschuwingen: 1
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
En verder nog de pot u-20 trainee van vanmorgen. Daar komen nog 2 trainees bij, eentje dit seizoen nog en eentje begin volgend seizoen. Zodat ik mijn stijgers nog kan laten stijgen en ze allemaal de deur uit zijn.quote:David Varela
TSI = 10 410, 21 jaar, zwak in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider
Conditie: rampzalig Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Shachar Tamuz
TSI = 720, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: bovennatuurlijk
Ionut Popa
TSI = 1 790, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Viggo van Vossen
TSI = 16 110, 21 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider [Koppen]
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wereldklasse
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Edi Crãciunescu
TSI = 3 190, 27 jaar, zwak in vorm
Heeft matig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Carlo Bizzarri
TSI = 23 230, 22 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Francisco Peneda
TSI = 26 880, 21 jaar, uitstekend in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Ray Roe
TSI = 20 680, 21 jaar, zwak in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Asher Wallis
TSI = 1 750, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Joseph Franquet
TSI = 1 590, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
Uly Franck
TSI = 1 560, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Koppen]
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Scoren: formidabel Spelhervatting: matig
ipv die tijdelijke SP slet komt er een spits die hoog goed zit (heeeeeeeeel hoog) en volgend seizoen 18 jaar is. Waarschijnlijk met wonderbaarlijk of wc sp en zwak of matig passen dacht ik (=> krijg ik dus lange afstandschoten events van).quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:44 schreef Yankee_One het volgende:
Je bent niet van plan om een vervanger voor die formi te halen? En wat komt er ook al weer in de plaats voor die tijdelijke SP slet?
Bewuste keuze... WC mids is vanwege het middenveldoverwicht. Die WC def heb ik goedkoop kunnen krijgen en ik heb geen geld voor nog 2 WC defs. Het is ook niet nodig, want hiermee haal ik in princiepe genoeg defrating. Spitsen zijn bewust jong (en dus niet hoog in skill), want daar zit meer winst in. Bovendien zijn 19 jarigen volgend seizoen al 20 en in 18 jarigen nu, zit vaak niet zoveel winst (ik spreek uit ervaring).quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:42 schreef Daemon19 het volgende:
Je hebt veel verschillende spelers van uitstekend tot wereldklasse..
HEt kan altijd beter jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:33 schreef komrad het volgende:
tot en met WC is het salaris geen belemmering dus kan je dit best zo doen Joralf
Team ziet er goed uit, hoewel het altijd nog beter kan
ja, ik ben te laat begonnen met uitbreiden, nu nog steeds 19,5kquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:49 schreef komrad het volgende:
whehe, ik ga ook nog uitbreiden naar 40-45k
Zorg er dan wel voor dat je nog een HT-team hebt, anders stort je wereld in.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:58 schreef The_Hives het volgende:
JD
Ik ga nu een huis (huur) bezichtigen. Dat kon alleen vanavond en moet uiterlijk morgen beslist hebben. Anders had ik er idd gezeten
straks in mn nieuwe huis ben ik niet van irc weg te slaan![]()
1. Dapp're Strijders in Nederlandquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:18 schreef The_Hives het volgende:
als je geen supporter bent, kunnen anderen dan wel supporter van jou blijven?
Zoja, wie zijn er allemaal weggelopen![]()
dus een no risk bet, wie wil dat nu nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:07 schreef -J-D- het volgende:
niet op PSV, daar kon ik te weinig mee verdienen.
krijg 8x mn inzet als Roda wint. En anders krijg ik mn inzet terug, leuke aanbieding van die site
Voor meer info: zie wedden-topic in mn post history, kan je een grappig overzichtje van me zien
5. Dapp're Strijders in Nederlandquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:18 schreef The_Hives het volgende:
als je geen supporter bent, kunnen anderen dan wel supporter van jou blijven?
Zoja, wie zijn er allemaal weggelopen![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
1. Dapp're Strijders in Nederland
Supporter sinds: 2004-11-25 10:52:08
Divisie: 3e in VI.664
Laatste wedstrijd: Dapp're Strijders - Nielzsche's Fußball Mannschaft 1-0
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:22 schreef hollander76 het volgende:
[..]
5. Dapp're Strijders in Nederland
Supporter sinds: 2004-11-25 10:31:08
Divisie: 3e in VI.664
Laatste wedstrijd: Dapp're Strijders - Nielzsche's Fußball Mannschaft 1-0
![]()
![]()
Offer me graag opquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:45 schreef komrad het volgende:
waarom?
pauper man, denk dat ik maar een ander ga supporteren![]()
![]()
Ik zou even wachten. Volgens mij stijgen de prijzen weer iets, en daarnaast zijn percentages best belangrijk bij hele dure spelers. Als het korte termijn was, heb je dan in ieder geval al de 1% doorverkoop bijelkaar gesprokkeld (=4 wedstrijden)? En minimaal 86%?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:29 schreef komrad het volgende:
grumps, wat is een kale buitenaardse def bij verkoop waard. En, hoewel hij voor de korte termijn is/was, nu verkopen of tot week 1 wachten?
nee nog niet, ik verkoop sowieso voorlopig nog niet hoor, komende week sowieso weer meespelen maar het is zeker ook een optie om tot week 1 te wachten. 37k/w is nog wel op te brengen maar zal wel 50-60k/w worden het idee was dan iig van hem af te zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik zou even wachten. Volgens mij stijgen de prijzen weer iets, en daarnaast zijn percentages best belangrijk bij hele dure spelers. Als het korte termijn was, heb je dan in ieder geval al de 1% doorverkoop bijelkaar gesprokkeld (=4 wedstrijden)? En minimaal 86%?
hattrick is down, eigenlijk is het niet eens het vermelden meer waard hequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef maniack28 het volgende:
Damn.. hattrick down.. was net nog ff wat stijgers aan het inkopen
zullen we vanaf nu maar gewoon melden wanneer het gelukt is om in te loggen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef komrad het volgende:
[..]
hattrick is down, eigenlijk is het niet eens het vermelden meer waard he
ook wel aaardig iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zullen we vanaf nu maar gewoon melden wanneer het gelukt is om in te loggen?
Vandaar dat mn session expired..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef komrad het volgende:
[..]
hattrick is down, eigenlijk is het niet eens het vermelden meer waard he
geen flauw idee. Weet alleen dat mijn reusachtig ongeveer 3,6 waard is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef komrad het volgende:
[..]
ook wel aaardig idd
trouwens is geen def maar een spits natuurlijk
wat denk je dat hij in week 1 ongeveer waard is?
ook zonder bijstats?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:31 schreef Grumpey het volgende:
[..]
geen flauw idee. Weet alleen dat mijn reusachtig ongeveer 3,6 waard is.
quote:Current HT time: 2006-03-22 22:33:29
Hattrick is down because of an unexpected problem in connection with tomorrow's server switch-over. We are working on it. We apologise for the inconvenience.
Update 22:32: Hattrick will be down for at least an hour, probably two.
als ik er dat voor krijg heb ik zelfs winst, zal hem eens listen voor ergens 's-avonds volgende week en dan maar zienquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:33 schreef Grumpey het volgende:
probeer het uit zou ik zeggen, maar klinkt realistisch
Ik neem aan dat de tranferdeadlines ook allemaal flink door worden geschoven.... Toch?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]gaat leuk worden morgen
Gelukkig heb ik een bod van 1.5 miljoen op een WC mid staan.. wie weet komt het er doorheen.. verkoop ik die andere begin van het seizoen en dan heb ik toch mooi 1.2 mil winst uit een downtime
Yep... maar meestal loopt HT nog niet zo heel snel nadat hij down is geweest en er zitten minder mensen op. Meer kans dus om een speler voor weinig te krijgen. Ik geloof dat die mid morgenmiddag om 13:47 uur afloopt. Stel dat de server pas om half 1 weer online is, dan is die deadline van mijn speler niet verschoven en zodoende kan dat gunstig uitpakken. Of de deadline verschuift wel maar dan loopt hij bijv. opeens 's nachts afquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de tranferdeadlines ook allemaal flink door worden geschoven.... Toch?![]()
Dat stond bij mij als bericht op mijn Clubpagina, want ik heb een 18jarige goed scoren spits aflopen morgenochtend, dat is met 6 uur verplaatst naar morgenmiddagquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de tranferdeadlines ook allemaal flink door worden geschoven.... Toch?![]()
Ik 1 na laatstequote:
quote:Nope, we're already done and back to the main server again.
Everything went smoothly and according to plan today, and we also took care of some stuff we should have done today yesterday evening/night when the site (unfortunately) was down.
Edit: Bah, beaten by the silly game designer. I'm getting old.
Edited 2006-03-23 08:41:19 by HT-Tjecken
quote:Moses Eurlings 98975320
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Has played as an attacker on wednesday
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 760 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Moet je niet bij mij zijn..... ik ben niet zo van de awardsquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:11 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ga weer zeuren over de openingspost, achter Johan Cruijff en voor Jan van Dijk staat een [b]
Wat reageer je vel, voel je je aangesprokenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:16 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn..... ik ben niet zo van de awards
Nee, onze geweldige Frits doet de upload dus hij moet het maar regelenEffe dat [b] deruit fixen
met 3 weken is het seizoen afgelopen, je kan dan beter conditie gaan trainen. in deze weken speel je 2 wedstrijden en kun je 6 pm trainees trainenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:07 schreef twi het volgende:
Als ik m'n middenveld op korte termijn (ietsjes) sterker wil maken, kan ik dan beter positiespel trainen, of de conditie aangezien die niet al te sterk is? Voorlopig kies ik voor het laatste, aangezien ik pas geswitched ben van training.
/edit: Dan bedoel ik dus echt korte termijn, aanstaand weekend. Ik vermoed dat een week conditietrainen meer vooruitgang in conditie brengt, dan een week positietraining. Bovendien geldt het laatste voor alle spelers.
Jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat reageer je vel, voel je je aangesproken![]()
Ik quote jou toch ook niet.
Nog 3 wedstrijden voor promotie.
volgens mij niet, maar raadpleeg google eensquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:55 schreef ljurk9 het volgende:
Weet iemand misschien of er een basketbal versie van Hattrick is?
www .nbattrick.orgquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:55 schreef ljurk9 het volgende:
Weet iemand misschien of er een basketbal versie van Hattrick is?
moet je verstand hebben van voetbal om hattrick te spelen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:28 schreef Flappekz het volgende:
Mja, cricket is een van de weinige sporten waar ik relatief weinig vanaf weet...
werkt nietquote:
Uiteraard, het gaat ook puur om een paar procentjes sterker middenveld, die het verschil zouden kunnen maken de komende (belangrijke) wedstrijd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef Grumpey het volgende:
conditie is dan wel beste keus. Maar wees realistisch. Korte termijn beter worden is onmogelijk, en je kan gewoon beter bezig zijn met de lange termijn.
dat kleine voordeel wordt dan gecompenseerd door de vormdaling die gepaard gaat met conditietrainingquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:17 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard, het gaat ook puur om een paar procentjes sterker middenveld, die het verschil zouden kunnen maken de komende (belangrijke) wedstrijd.
mwaoh, meestal niet na de eerste week conditie training alquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dat kleine voordeel wordt dan gecompenseerd door de vormdaling die gepaard gaat met conditietraining
ik miste je alquote:
scooter al kwijtquote:
gaat ie die inruilen voor een seizoenskaart?quote:
Ik heb dit vorige week ook gedaan voor mijn belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Uiteindelijk werd mijn team er net iets sterker van, maar ging de wedstrijd verloren. Achteraf geen spijt gehad, want trainees zijn sterker geworden in conditie, maar ik ben er verder geen f*ck mee opgeschoten..quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:17 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard, het gaat ook puur om een paar procentjes sterker middenveld, die het verschil zouden kunnen maken de komende (belangrijke) wedstrijd.
Ik zat op dat moment met 2 trainees die +1 waren en nog geen uitstekend conditie hadden. Eerlijk gezegd was dat ook de hoofdreden waardoor ik dat trainde vorige week. Normaal zou ik er nooit voor gekozen hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:35 schreef Daemon19 het volgende:
Ja, en al je trainees hebben een week positiespel training verloren.
Conditietraining gewoon in het tussenseizoen doen!
Leuke stats, helaas is pyscho tools nou niet echt betrouwbaar..quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:04 schreef halleekes het volgende:
nieuwe trainee gehaald:D:D
Toralf Keusch (98651996)
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 760
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC__Paniek
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
[vorm=hoog] 7,97
[vorm=gemiddeld] 8,02
[vorm=laag] 8,06
kortom....zonder te spelen staat ie mogelijk al op poppen naar uitstekenden en dit alles voor een lousy 225 k
zijn verjaardag maakt niet uit, voor zo'n speler betaal je als hij 18 is in het begin van het seizoen ook welquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Leuke stats, helaas is pyscho tools nou niet echt betrouwbaar..
En dat zn verjaardag over een maand is..
jah dat zijn verjaardag al over een maand is niet zo heel fijn..maargoed dat hoort ie op zijn verjaardag op 8,5 te staan en dat ie op het einde van komend seizoen uitmuntend kan zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Leuke stats, helaas is pyscho tools nou niet echt betrouwbaar..
En dat zn verjaardag over een maand is..
het lullige van meteen doorverkopen dat je maar 81% van je knaken houdt. feit is wel dat ie na zijn verjaardag minder waard zal worden omdat ie een jaartje ouder wordt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:25 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb een 17-jarige goede keeper gekocht voor in de 80.000 euro. Nu wilde ik hem (met winst al het even kan) weer doorverkopen, maar nu is mijn vraag: is het slim om hem nu op de TL te zetten met de economische dip, of kan ik hem beter aan het begin van volgend seizoen als 18-jarige erop zetten en meer geld voor hem vangen aangezien de TL dan weer aangetrokken is?
Uit ervaring kan ik vertellen dat je voor een net gestegen goed keeper minstens een ton kan krijgen. Dus als de loonkosten + het nut als reservekeeper kleiner is dan die 5% die je meer krijgt, dan zou ik hem nu proberen te verkopen. Anders kan je hem volgend jaar nog wel voor een aardige prijs wegdoen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:35 schreef halleekes het volgende:
[..]
het lullige van meteen doorverkopen dat je maar 81% van je knaken houdt. feit is wel dat ie na zijn verjaardag minder waard zal worden omdat ie een jaartje ouder wordt.
Okee jij zegt dus erop knallen... Maar de transfervergelijking geeft wel lage bedragen aan, 70 of 80.000 (ook wel rond de 100.000 maar wel niet zo veel) en ik wil liever geen verlies halen. Hij is trouwens 19, geen 17, is redelijk in vorm en heeft een TSI van iets boven de 3000. Ik weet niet of daar nu de ton mee te halen is. Maar aan de andere kant, keepers van 20 die goed zijn ook niet. Of wel aan het begin van het seizoen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:37 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik vertellen dat je voor een net gestegen goed keeper minstens een ton kan krijgen. Dus als de loonkosten + het nut als reservekeeper kleiner is dan die 5% die je meer krijgt, dan zou ik hem nu proberen te verkopen. Anders kan je hem volgend jaar nog wel voor een aardige prijs wegdoen.
Leuk man. Ik ben gek op cricket.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Leuk man. Ik ben gek op cricket.
Heb me meteen aangemeld en ik heb morgen al mijn eerste wedstrijd. Kansloos natuurlijk maar ik zal me komend weekend eens goed inlezen. Ik heb er zin in
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:34 schreef The_Hives het volgende:
conditie gewoon in tussenseizoen. Daar zou ik nu geen aandacht aan besteden
Kom je daar nu al achterquote:
Okee bedankt voor de tips, dan hou ik hem voorlopig even onder de gelederen (klinkt meer als een ziekte zoquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:10 schreef hollander76 het volgende:
Ik heb het geintje zelf een tijdje geflikt, bleek alleen niet renderend. Maar het kopen van hoog redelijk, naar laag goed. En de duurste die ik heb verkocht was 123.001 voor Jikke Zijm en die was toen 21 jaar oud. Dus ze kunnen het wel degelijk opbrengen, alleen moet je geluk hebben en een gek die het koopt. Zelf kunnen hattrickers zijn aan de TSI of een speler net gestegen is of niet dus dat drukt de AVP wel degelijk. Ik zou hem erop gooien rond de 100k. En wanneer.... tja, dat is het risico van het vak. Maar nu hij 19 is zou ik voor volgend jaar gaan, en nu niet meer.
Met kale trainees wel ja, maar deze heeft 2x matig als bijstat, en dan gaat PsicoTSI vaak de mist in.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:34 schreef halleekes het volgende:
en over dat psycho tool....ik vind het tot nu toe vrij betrouwbaar bij mijn def trainees. Heel vaak voorspelt ie op de week nauwkeurig wanneer ze poppen.
ik ben dan niet zo thuis in de markt voor defs, maar eerlijk gezegd lijkt me ook stug dat die hoog zit, teveel (hoge) bijstats en te lage tsiquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:48 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Met kale trainees wel ja, maar deze heeft 2x matig als bijstat, en dan gaat PsicoTSI vaak de mist in.
Volgens mij heb je een laag goed te pakken, hoogstens op de helft. Maar we'll see
bij ajax is hoop het enige waar men zich nog enigzins aan vast kan houdenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:16 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kom je daar nu al achter
Hoop doet leven voor sommige mensen he![]()
als het een YP is, is hij zeker niet hoogquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:04 schreef halleekes het volgende:
nieuwe trainee gehaald:D:D
Toralf Keusch (98651996)
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 760
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC__Paniek
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
[vorm=hoog] 7,97
[vorm=gemiddeld] 8,02
[vorm=laag] 8,06
kortom....zonder te spelen staat ie mogelijk al op poppen naar uitstekenden en dit alles voor een lousy 225 k
en te laag loon ws ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:53 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ik ben dan niet zo thuis in de markt voor defs, maar eerlijk gezegd lijkt me ook stug dat die hoog zit, teveel (hoge) bijstats en te lage tsi
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:44 schreef Daemon19 het volgende:
En dat was weer een wijze les van onze eigen huis-imam.
Volgende week: Waarom VK tegen een zomerstop is!
sterkte V_Kquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
kan ik met een gerust hart gaan slapen, hoewel...minder gerust voor mn tentamen morgenvroeg om 9.30![]()
Ik denk toch dat ik meer dan 350k kan krijgen??quote:Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: wonderbaarlijk
qyn is dood...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:10 schreef komrad het volgende:
enne qyn, heeft hij ook de U20 gehaald?
Wachtrij 409/410 bedraagt een jaarquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gaat ie die inruilen voor een seizoenskaart?
Huntelaar
Alleen dat scoren heb je niks aan als middenvelderquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:12 schreef stefmans het volgende:
TU![]()
Was weers een ouderwets lekker
Vorm +4
TSI + 720
En PM + 2
Waaronder 1x Formiedabel PM met matig vleugel en zwak scoren
En 1x Goed PM met Matig passen en Matig scoren
![]()
quote:
quote:ID Date Total Skill Index (TSI)/
Price: Age Form
68468577 22-03-2006 3 570
985 005 ¤ 19 inadequate
76905886 16-02-2006 3 990
1 817 000 ¤ 19 inadequate
65533354 07-02-2006 4 490
1 760 000 ¤ 19 passable
65966047 24-01-2006 3 930
1 794 000 ¤ 19 weak
68957911 16-01-2006 3 840
1 785 000 ¤ 19 passable
69024101 08-01-2006 4 260
2 102 000 ¤ 19 poor
70694063 05-01-2006 3 750
2 236 000 ¤ 19 inadequate
69525008 02-01-2006 3 110
1 620 000 ¤ 19 weak
ok...ik hou jullie op de hoogte...hij is vanacht iig niet gedruppeld. Ik had gehoopt dat ik een megakoop had gedaan. Ik heb ook niet zoveel ervaring met trainees met bijstats, dus ik zie dit als leerprocesquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:22 schreef komrad het volgende:
[..]
als het een YP is, is hij zeker niet hoog
jammer dat die nog niet veel conditie heeft, maar dat heb je zo getraind, ik zou zeggen gooi hem erop voor 1.5 miljoenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:56 schreef Ruudt het volgende:
Playmaking +2
Form +4 / -3
TSI +1760 / -1850
Dra¸en ¦eks
TSI = 4 420 , 19 years, passable form
Has disastrous experience and wretched leadership abilities [Powerful]
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: inadequate
Winger: weak Defending: poor
Scoring: poor Set pieces: inadequate
Hem ga ik maar eens de verkoop ingooien, iemand een idee wat ik er voor kan krijgen?
[..]
ik zou dit soort grappen alleen maar proberen als je erg graag wil promoveren cq een PD duel wil. Als je ze laag list krijg je wel een bod, en anders kan iemand hier je daar wel in faciliteren maar dat moet fors onder de marktwaarde zijn met deze rotte marktquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:01 schreef -J-D- het volgende:
Ik zit er aan te denken om 2 of 3 wereldklasse spitsen nu op de lijst te zetten.
Dan lopen ze na zondag af zodat ze zondag in de topper mee kunnen doen.
Ik hoop dan op een bod op elke speler zodat ik nog een betere keep voor zondag kan halen.
Weet alleen niet of dit plan realistisch is voor zondag.
waar ben je sterker en waar kom je te kort?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:24 schreef -J-D- het volgende:
Het is idd wel vanwege de kraker van zondag. Die MOET ik winnen maar het wordt lastig!
om dat te doen moet je dus redelijk onder de marktprijs listen als je ze er nu nog op moet zetten. Dat houdt, zeker met de huidige markt, een risico in dat je opbrengsten tegen gaan vallen. Anderzijds kan je redeneren dat je door winst een promotie of kwalificatiewedstrijd afdwingt, beide leveren in principe extra middelen op. Daartoe zou je enig 'verlies' op je trainees kunnen accepteren. Probleem is wel dat niemand meer weet wat nu exact een marktconforme prijs is en dus ook niet wat net daaronder zit en dus je veiligheidsmarges toenemen als je iemand wil vragen een bod te doen ter financiering van je keeper, hiermee neemt de hoogte van het risico dat je loopt weer toe natuurlijk. andere compenserende factor is weeer dat je keeper ook goedkoper zal zijn, wat voor keeper zoek je en hoeveel middelen heb je ter beschikking, maw wat kom je te kort?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:26 schreef -J-D- het volgende:
Verdediging kan wel een opsteker gebruiken, maar ook de verdediging is niet goed genoeg.
Maar het is sowieso mijn plan om trainees te verjongen en van de winst mn keep te vervangen.
De vraag is alleen of ik dat al voor zondag doe of daarna.
het is altijd mee genomen, en het ziet er mooier uit als waardeloosquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:21 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Alleen dat scoren heb je niks aan als middenvelder
Damn, mooie stats..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:15 schreef komrad het volgende:
trouwens 2 stijgers, waaronder speciaal voor VK, Hauri:
Ricardo Hauri
TSI = 17 300, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: briljant+2
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Neequote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:10 schreef komrad het volgende:
enne qyn, heeft hij ook de U20 gehaald?
Ik denk toch dat ik meer dan 350k kan krijgen??quote:Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: wonderbaarlijk
Wat denk je van bijna het dubbele.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:44 schreef Oldbie het volgende:
Damn, leeftijd vergeten te vermelden bij mijn vraag....dan nog maar een keer:
Wat zou ik hiervoor kunnen vragen? Transfervergelijking schommelt rond 350k maar daar wordt geen rekening gehouden met SP.
Speler is 19 jaar, zwak in vorm, TSI: 1700, salaris ¤ 984 incl 20%
[..]
Ik denk toch dat ik meer dan 350k kan krijgen??
Nee, dit is de enige middenvelder met minder dan goed conditie. Ik doe niet aan conditietrainenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:48 schreef Lennox het volgende:
Waarom niet houden en na tussenseizoen verkopen? Ik neem aan dat je conditie traint in tussenseizoen?
De transfervergelijking is ook verrot op dit moment, bij mij staan er alleen transfer in van de slechte periode dus de transfervergelijking is ook flink vertekendquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:44 schreef Oldbie het volgende:
Damn, leeftijd vergeten te vermelden bij mijn vraag....dan nog maar een keer:
Wat zou ik hiervoor kunnen vragen? Transfervergelijking schommelt rond 350k maar daar wordt geen rekening gehouden met SP.
Speler is 19 jaar, zwak in vorm, TSI: 1700, salaris ¤ 984 incl 20%
[..]
Ik denk toch dat ik meer dan 350k kan krijgen??
Waarom zou je een aanvaller als centrale middenvelder opstellen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:07 schreef Tweek het volgende:
Leuke TU 7 vorm drops, 7 vorm stijgingen, 3 positiespel omhoog, waarvan 1 van een geblesseerde aanvaller die een keerjte opgesteld was middenvelder. Beste verdediger is afgelopen woensdag er afgetrapt, tsi daling maar wel een vormstijging.
Nog 2 wedstrijden tegen de nummer 6 en nummer 8, en als laatste tegen de nummer 2 op wie ik nog 1 punt voorsprong heb. Moet nog wel lukken om kampioen te worden. Verdediger is tegen die weer beter, dus dat zal ook helpen.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
hauri
maar vleugelspel op m trainenhoef ik niet hoor
he's alive, ALIVEquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:28 schreef qyn het volgende:
[..]
Nee
Al blijft de verantwoordelijke Fransoos-scout me mailen enzo hoe het met hem is
leve qyn!
zou ik em nog doortrainen tot begin volgend seizoen of nu gewoon bijhouden en in het begin verkopen? Ik heb nog zo'n 3 weken in deze seizoen om vleugel te trainenquote:Quint Hillen (67755953)
19 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 15 550
Loon: 2 560 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Zou ik zo 3 miljoen voor kunnen krijgenquote:Gaizka Chaler [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 10 790, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: waardeloos Keepen: formidabel
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
en donderdagenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:48 schreef Grumpey het volgende:
niet op zaterdagen.
Inderdaad, hoe kan je eigenaren per begindata selecteren?quote:
hoe kan dat nou weerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wachtrij 409/410 bedraagt een jaar
Maar die seizoenskaart voor aankomend seizoen komt er denk ik wel, even overleggen nog
Voor de vorm ben ik ook al de hele dag ingelogdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:44 schreef The_Hives het volgende:
hattrick doet het de hele middag al
-edit-
niet dat ik er wat op doe
quote:Ook in Zweden wordt er vannacht overgegaan naar de zomertijd. De HT-klok wordt dan een uurtje vooruit gedraaid: 2.00 u. wordt 3.00 u. Alle wedstrijden, transfers enz. vinden plaats zoals anders, maar op de klok is het een uur later. Denk erom voor je deadlines, de aftrap van je wedstrijd enz.
Weer een nuttige toevoeging in dit topic!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:47 schreef TimmyAsd het volgende:
boe!
Ja, brengen een stuk meer op omdat ze voor counter/centrum aanval beter te gebruiken zijn. Nadeel: kosten ook meer.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:45 schreef halleekes het volgende:
is dat een beetje rendabel kwa wekelijkse opbrengsten? 17-18 jarige verdedigers optrainen met passingskils?
quote:Taking a break...
Current HT time: 2006-03-25 23:59:16
Hattrick is temporarily down due to a sudden database problem.
23:21: We hope to have the site up 00:30 HT-time. We apologise for the inconvenience.
ik wil gewoon per pop minimaal 3,5-4 ton per verdedigings trainee pakken.....ik doe dat nu met uitstekend naar uitmuintend brengen....kopen op 2 ton verkopen op 1 miljoen (9 ton overhouden) is 350 k per pop....als ik dat zou doen met trainees met passing skills....heb je dan een hoger rendement?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:18 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ja, brengen een stuk meer op omdat ze voor counter/centrum aanval beter te gebruiken zijn. Nadeel: kosten ook meer.
Ik kocht in het begin alleen 17/18 jarige kale verdedigers, maar door de eerste paar leuke verkopen switch ik nu ook totaal naar minimaal redelijk passen erbij.
Wel goed op zich, maar marges zijn lastig in te schatten op heb begin. Daarnaastis het elke keer lastig kiezen wie ik hele en halve training geef.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
komt dat zien, komt dat zien,
Counter defjes te koop bij Holloway Wanderers, 17,18 jaar met minstens redelijk passen
hoest met de wingertraining komradski? ik zie dat je er al twee te koop hebt
Heerlijk he?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:06 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Weer een nuttige toevoeging in dit topic!![]()
quote:Niels-Jan Hupkes (99617327)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Ik speel pas vanavond hoor, en je kan er niet echt heen, het is een virituele club zeg maar. Je kan wel op internet kijken, tot op zekere hoogte, maar voor de rest moet je vooral alles er zelf omheen denken. Maar wel tof dat je er zo graag heen wil, zal ik woensdag dan maar tegen jou spelen?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:30 schreef The_Hives het volgende:
Hey Timmy, straks nog naar de mooiste club ter wereld?
Hmmmm mijn yp is beter dan normaal, iemand nog een defje nodig met passing en koppen danquote:Sjeng Cromvoort
TSI = 610, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |