ja, ik ben te laat begonnen met uitbreiden, nu nog steeds 19,5kquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:49 schreef komrad het volgende:
whehe, ik ga ook nog uitbreiden naar 40-45k
Zorg er dan wel voor dat je nog een HT-team hebt, anders stort je wereld in.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:58 schreef The_Hives het volgende:
JD
Ik ga nu een huis (huur) bezichtigen. Dat kon alleen vanavond en moet uiterlijk morgen beslist hebben. Anders had ik er idd gezeten
straks in mn nieuwe huis ben ik niet van irc weg te slaan![]()
1. Dapp're Strijders in Nederlandquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:18 schreef The_Hives het volgende:
als je geen supporter bent, kunnen anderen dan wel supporter van jou blijven?
Zoja, wie zijn er allemaal weggelopen![]()
dus een no risk bet, wie wil dat nu nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:07 schreef -J-D- het volgende:
niet op PSV, daar kon ik te weinig mee verdienen.
krijg 8x mn inzet als Roda wint. En anders krijg ik mn inzet terug, leuke aanbieding van die site
Voor meer info: zie wedden-topic in mn post history, kan je een grappig overzichtje van me zien
5. Dapp're Strijders in Nederlandquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:18 schreef The_Hives het volgende:
als je geen supporter bent, kunnen anderen dan wel supporter van jou blijven?
Zoja, wie zijn er allemaal weggelopen![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
1. Dapp're Strijders in Nederland
Supporter sinds: 2004-11-25 10:52:08
Divisie: 3e in VI.664
Laatste wedstrijd: Dapp're Strijders - Nielzsche's Fußball Mannschaft 1-0
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:22 schreef hollander76 het volgende:
[..]
5. Dapp're Strijders in Nederland
Supporter sinds: 2004-11-25 10:31:08
Divisie: 3e in VI.664
Laatste wedstrijd: Dapp're Strijders - Nielzsche's Fußball Mannschaft 1-0
![]()
![]()
Offer me graag opquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:45 schreef komrad het volgende:
waarom?
pauper man, denk dat ik maar een ander ga supporteren![]()
![]()
Ik zou even wachten. Volgens mij stijgen de prijzen weer iets, en daarnaast zijn percentages best belangrijk bij hele dure spelers. Als het korte termijn was, heb je dan in ieder geval al de 1% doorverkoop bijelkaar gesprokkeld (=4 wedstrijden)? En minimaal 86%?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:29 schreef komrad het volgende:
grumps, wat is een kale buitenaardse def bij verkoop waard. En, hoewel hij voor de korte termijn is/was, nu verkopen of tot week 1 wachten?
nee nog niet, ik verkoop sowieso voorlopig nog niet hoor, komende week sowieso weer meespelen maar het is zeker ook een optie om tot week 1 te wachten. 37k/w is nog wel op te brengen maar zal wel 50-60k/w worden het idee was dan iig van hem af te zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik zou even wachten. Volgens mij stijgen de prijzen weer iets, en daarnaast zijn percentages best belangrijk bij hele dure spelers. Als het korte termijn was, heb je dan in ieder geval al de 1% doorverkoop bijelkaar gesprokkeld (=4 wedstrijden)? En minimaal 86%?
hattrick is down, eigenlijk is het niet eens het vermelden meer waard hequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef maniack28 het volgende:
Damn.. hattrick down.. was net nog ff wat stijgers aan het inkopen
zullen we vanaf nu maar gewoon melden wanneer het gelukt is om in te loggen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef komrad het volgende:
[..]
hattrick is down, eigenlijk is het niet eens het vermelden meer waard he
ook wel aaardig iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zullen we vanaf nu maar gewoon melden wanneer het gelukt is om in te loggen?
Vandaar dat mn session expired..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef komrad het volgende:
[..]
hattrick is down, eigenlijk is het niet eens het vermelden meer waard he
geen flauw idee. Weet alleen dat mijn reusachtig ongeveer 3,6 waard is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef komrad het volgende:
[..]
ook wel aaardig idd
trouwens is geen def maar een spits natuurlijk
wat denk je dat hij in week 1 ongeveer waard is?
ook zonder bijstats?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:31 schreef Grumpey het volgende:
[..]
geen flauw idee. Weet alleen dat mijn reusachtig ongeveer 3,6 waard is.
quote:Current HT time: 2006-03-22 22:33:29
Hattrick is down because of an unexpected problem in connection with tomorrow's server switch-over. We are working on it. We apologise for the inconvenience.
Update 22:32: Hattrick will be down for at least an hour, probably two.
als ik er dat voor krijg heb ik zelfs winst, zal hem eens listen voor ergens 's-avonds volgende week en dan maar zienquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:33 schreef Grumpey het volgende:
probeer het uit zou ik zeggen, maar klinkt realistisch
Ik neem aan dat de tranferdeadlines ook allemaal flink door worden geschoven.... Toch?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]gaat leuk worden morgen
Gelukkig heb ik een bod van 1.5 miljoen op een WC mid staan.. wie weet komt het er doorheen.. verkoop ik die andere begin van het seizoen en dan heb ik toch mooi 1.2 mil winst uit een downtime
Yep... maar meestal loopt HT nog niet zo heel snel nadat hij down is geweest en er zitten minder mensen op. Meer kans dus om een speler voor weinig te krijgen. Ik geloof dat die mid morgenmiddag om 13:47 uur afloopt. Stel dat de server pas om half 1 weer online is, dan is die deadline van mijn speler niet verschoven en zodoende kan dat gunstig uitpakken. Of de deadline verschuift wel maar dan loopt hij bijv. opeens 's nachts afquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de tranferdeadlines ook allemaal flink door worden geschoven.... Toch?![]()
Dat stond bij mij als bericht op mijn Clubpagina, want ik heb een 18jarige goed scoren spits aflopen morgenochtend, dat is met 6 uur verplaatst naar morgenmiddagquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de tranferdeadlines ook allemaal flink door worden geschoven.... Toch?![]()
Ik 1 na laatstequote:
quote:Nope, we're already done and back to the main server again.
Everything went smoothly and according to plan today, and we also took care of some stuff we should have done today yesterday evening/night when the site (unfortunately) was down.
Edit: Bah, beaten by the silly game designer. I'm getting old.
Edited 2006-03-23 08:41:19 by HT-Tjecken
quote:Moses Eurlings 98975320
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Has played as an attacker on wednesday
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 760 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Moet je niet bij mij zijn..... ik ben niet zo van de awardsquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:11 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ga weer zeuren over de openingspost, achter Johan Cruijff en voor Jan van Dijk staat een [b]
Wat reageer je vel, voel je je aangesprokenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:16 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn..... ik ben niet zo van de awards
Nee, onze geweldige Frits doet de upload dus hij moet het maar regelenEffe dat [b] deruit fixen
met 3 weken is het seizoen afgelopen, je kan dan beter conditie gaan trainen. in deze weken speel je 2 wedstrijden en kun je 6 pm trainees trainenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:07 schreef twi het volgende:
Als ik m'n middenveld op korte termijn (ietsjes) sterker wil maken, kan ik dan beter positiespel trainen, of de conditie aangezien die niet al te sterk is? Voorlopig kies ik voor het laatste, aangezien ik pas geswitched ben van training.
/edit: Dan bedoel ik dus echt korte termijn, aanstaand weekend. Ik vermoed dat een week conditietrainen meer vooruitgang in conditie brengt, dan een week positietraining. Bovendien geldt het laatste voor alle spelers.
Jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat reageer je vel, voel je je aangesproken![]()
Ik quote jou toch ook niet.
Nog 3 wedstrijden voor promotie.
volgens mij niet, maar raadpleeg google eensquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:55 schreef ljurk9 het volgende:
Weet iemand misschien of er een basketbal versie van Hattrick is?
www .nbattrick.orgquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:55 schreef ljurk9 het volgende:
Weet iemand misschien of er een basketbal versie van Hattrick is?
moet je verstand hebben van voetbal om hattrick te spelen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:28 schreef Flappekz het volgende:
Mja, cricket is een van de weinige sporten waar ik relatief weinig vanaf weet...
werkt nietquote:
Uiteraard, het gaat ook puur om een paar procentjes sterker middenveld, die het verschil zouden kunnen maken de komende (belangrijke) wedstrijd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef Grumpey het volgende:
conditie is dan wel beste keus. Maar wees realistisch. Korte termijn beter worden is onmogelijk, en je kan gewoon beter bezig zijn met de lange termijn.
dat kleine voordeel wordt dan gecompenseerd door de vormdaling die gepaard gaat met conditietrainingquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:17 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard, het gaat ook puur om een paar procentjes sterker middenveld, die het verschil zouden kunnen maken de komende (belangrijke) wedstrijd.
mwaoh, meestal niet na de eerste week conditie training alquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dat kleine voordeel wordt dan gecompenseerd door de vormdaling die gepaard gaat met conditietraining
ik miste je alquote:
scooter al kwijtquote:
gaat ie die inruilen voor een seizoenskaart?quote:
Ik heb dit vorige week ook gedaan voor mijn belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Uiteindelijk werd mijn team er net iets sterker van, maar ging de wedstrijd verloren. Achteraf geen spijt gehad, want trainees zijn sterker geworden in conditie, maar ik ben er verder geen f*ck mee opgeschoten..quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:17 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard, het gaat ook puur om een paar procentjes sterker middenveld, die het verschil zouden kunnen maken de komende (belangrijke) wedstrijd.
Ik zat op dat moment met 2 trainees die +1 waren en nog geen uitstekend conditie hadden. Eerlijk gezegd was dat ook de hoofdreden waardoor ik dat trainde vorige week. Normaal zou ik er nooit voor gekozen hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:35 schreef Daemon19 het volgende:
Ja, en al je trainees hebben een week positiespel training verloren.
Conditietraining gewoon in het tussenseizoen doen!
Leuke stats, helaas is pyscho tools nou niet echt betrouwbaar..quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:04 schreef halleekes het volgende:
nieuwe trainee gehaald:D:D
Toralf Keusch (98651996)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 760
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC__Paniek
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
[vorm=hoog] 7,97
[vorm=gemiddeld] 8,02
[vorm=laag] 8,06
kortom....zonder te spelen staat ie mogelijk al op poppen naar uitstekenden en dit alles voor een lousy 225 k
zijn verjaardag maakt niet uit, voor zo'n speler betaal je als hij 18 is in het begin van het seizoen ook welquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Leuke stats, helaas is pyscho tools nou niet echt betrouwbaar..
En dat zn verjaardag over een maand is..
jah dat zijn verjaardag al over een maand is niet zo heel fijn..maargoed dat hoort ie op zijn verjaardag op 8,5 te staan en dat ie op het einde van komend seizoen uitmuntend kan zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Leuke stats, helaas is pyscho tools nou niet echt betrouwbaar..
En dat zn verjaardag over een maand is..
het lullige van meteen doorverkopen dat je maar 81% van je knaken houdt. feit is wel dat ie na zijn verjaardag minder waard zal worden omdat ie een jaartje ouder wordt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:25 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb een 17-jarige goede keeper gekocht voor in de 80.000 euro. Nu wilde ik hem (met winst al het even kan) weer doorverkopen, maar nu is mijn vraag: is het slim om hem nu op de TL te zetten met de economische dip, of kan ik hem beter aan het begin van volgend seizoen als 18-jarige erop zetten en meer geld voor hem vangen aangezien de TL dan weer aangetrokken is?
Uit ervaring kan ik vertellen dat je voor een net gestegen goed keeper minstens een ton kan krijgen. Dus als de loonkosten + het nut als reservekeeper kleiner is dan die 5% die je meer krijgt, dan zou ik hem nu proberen te verkopen. Anders kan je hem volgend jaar nog wel voor een aardige prijs wegdoen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:35 schreef halleekes het volgende:
[..]
het lullige van meteen doorverkopen dat je maar 81% van je knaken houdt. feit is wel dat ie na zijn verjaardag minder waard zal worden omdat ie een jaartje ouder wordt.
Okee jij zegt dus erop knallen... Maar de transfervergelijking geeft wel lage bedragen aan, 70 of 80.000 (ook wel rond de 100.000 maar wel niet zo veel) en ik wil liever geen verlies halen. Hij is trouwens 19, geen 17, is redelijk in vorm en heeft een TSI van iets boven de 3000. Ik weet niet of daar nu de ton mee te halen is. Maar aan de andere kant, keepers van 20 die goed zijn ook niet. Of wel aan het begin van het seizoen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:37 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik vertellen dat je voor een net gestegen goed keeper minstens een ton kan krijgen. Dus als de loonkosten + het nut als reservekeeper kleiner is dan die 5% die je meer krijgt, dan zou ik hem nu proberen te verkopen. Anders kan je hem volgend jaar nog wel voor een aardige prijs wegdoen.
Leuk man. Ik ben gek op cricket.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Leuk man. Ik ben gek op cricket.
Heb me meteen aangemeld en ik heb morgen al mijn eerste wedstrijd. Kansloos natuurlijk maar ik zal me komend weekend eens goed inlezen. Ik heb er zin in
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:34 schreef The_Hives het volgende:
conditie gewoon in tussenseizoen. Daar zou ik nu geen aandacht aan besteden
Kom je daar nu al achterquote:
Okee bedankt voor de tips, dan hou ik hem voorlopig even onder de gelederen (klinkt meer als een ziekte zoquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:10 schreef hollander76 het volgende:
Ik heb het geintje zelf een tijdje geflikt, bleek alleen niet renderend. Maar het kopen van hoog redelijk, naar laag goed. En de duurste die ik heb verkocht was 123.001 voor Jikke Zijm en die was toen 21 jaar oud. Dus ze kunnen het wel degelijk opbrengen, alleen moet je geluk hebben en een gek die het koopt. Zelf kunnen hattrickers zijn aan de TSI of een speler net gestegen is of niet dus dat drukt de AVP wel degelijk. Ik zou hem erop gooien rond de 100k. En wanneer.... tja, dat is het risico van het vak. Maar nu hij 19 is zou ik voor volgend jaar gaan, en nu niet meer.
Met kale trainees wel ja, maar deze heeft 2x matig als bijstat, en dan gaat PsicoTSI vaak de mist in.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:34 schreef halleekes het volgende:
en over dat psycho tool....ik vind het tot nu toe vrij betrouwbaar bij mijn def trainees. Heel vaak voorspelt ie op de week nauwkeurig wanneer ze poppen.
ik ben dan niet zo thuis in de markt voor defs, maar eerlijk gezegd lijkt me ook stug dat die hoog zit, teveel (hoge) bijstats en te lage tsiquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:48 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Met kale trainees wel ja, maar deze heeft 2x matig als bijstat, en dan gaat PsicoTSI vaak de mist in.
Volgens mij heb je een laag goed te pakken, hoogstens op de helft. Maar we'll see
bij ajax is hoop het enige waar men zich nog enigzins aan vast kan houdenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:16 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kom je daar nu al achter
Hoop doet leven voor sommige mensen he![]()
als het een YP is, is hij zeker niet hoogquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:04 schreef halleekes het volgende:
nieuwe trainee gehaald:D:D
Toralf Keusch (98651996)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 760
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC__Paniek
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
[vorm=hoog] 7,97
[vorm=gemiddeld] 8,02
[vorm=laag] 8,06
kortom....zonder te spelen staat ie mogelijk al op poppen naar uitstekenden en dit alles voor een lousy 225 k
en te laag loon ws ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:53 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ik ben dan niet zo thuis in de markt voor defs, maar eerlijk gezegd lijkt me ook stug dat die hoog zit, teveel (hoge) bijstats en te lage tsi
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:44 schreef Daemon19 het volgende:
En dat was weer een wijze les van onze eigen huis-imam.
Volgende week: Waarom VK tegen een zomerstop is!
sterkte V_Kquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
kan ik met een gerust hart gaan slapen, hoewel...minder gerust voor mn tentamen morgenvroeg om 9.30![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |