Nog beter zou 10 zijn, en dan gewoon zowel zondag als woensdag met 5 verdedigers te spelen. Je wint wat minder snel, maar je pakt er uiteindelijk 25% meer omzet mee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb nu 8 17-jarige verdedigers, waarvan 6 goed en 2 redelijk. Is het wijs om ze allemaal te houden?
Er kunnen er 3 mee in mn A-team, dus volgens mij moet 8 dan het juiste aantal zijn?
wanneer worden je goeds uitstekend? dan heb je genoeg voor een goed coachquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:23 schreef Flappekz het volgende:
Ja inderdaad, geld is ff het probleem....denk dat ik eerst een goed coach ga aanschaffen (heb nu redelijk)
Ik denk pas over een week of 4 of 5. Dan komt de eerste. De rest volgt dan spoedig (als het goed is).quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wanneer worden je goeds uitstekend? dan heb je genoeg voor een goed coach
Kan je leuk mee vleugelaanvallen. Zelf hou ik niet echt van de noodaankopen, maargoed... ieder zijn eigen ding.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:31 schreef stefmans het volgende:
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Is een beetje een noodaankoop voor zondag, mijn spitsen zijn allebei niet in vorm dus ik vang dit zo op. Na zondag mag hij waarschijnlijk toch weer weg![]()
Ja als je spitsen in zo'n vorm zijn dat je er ratings mee haalt als waardeloos hoog dan word je daar niet vrolijk van natuurlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kan je leuk mee vleugelaanvallen. Zelf hou ik niet echt van de noodaankopen, maargoed... ieder zijn eigen ding.
Ja ik weet niet zeker of ik vrijdag thuis ben, en het was en koopje 11k dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:44 schreef hollander76 het volgende:
Je had pas vanaf vrijdagnacht (net na de vorm update dus) noodaankopen moeten, stel dat deze nu ook 2 in vorm daalt![]()
Daar valt voor een keertje wel mee te leven iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja ik weet niet zeker of ik vrijdag thuis ben, en het was en koopje 11k dus![]()
En hij speelde nog zondag dus ja,quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar valt voor een keertje wel mee te leven idd
2.5 miljoen, stijgt naar zwak ervaring... jammer van die goed conditie, maar dat compenseert wel met die formidabel conditie middenvelder die ik hebquote:Carlo Bizzarri (37159002)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Deutsch, Français, Italiano & Rumantsch!
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 23 230
Loon: 8 592 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Faren fra vest
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
En verder nog de pot u-20 trainee van vanmorgen. Daar komen nog 2 trainees bij, eentje dit seizoen nog en eentje begin volgend seizoen. Zodat ik mijn stijgers nog kan laten stijgen en ze allemaal de deur uit zijn.quote:David Varela
TSI = 10 410, 21 jaar, zwak in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider
Conditie: rampzalig Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Shachar Tamuz
TSI = 720, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: bovennatuurlijk
Ionut Popa
TSI = 1 790, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Viggo van Vossen
TSI = 16 110, 21 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider [Koppen]
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wereldklasse
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Edi Crãciunescu
TSI = 3 190, 27 jaar, zwak in vorm
Heeft matig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Carlo Bizzarri
TSI = 23 230, 22 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Francisco Peneda
TSI = 26 880, 21 jaar, uitstekend in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Ray Roe
TSI = 20 680, 21 jaar, zwak in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Asher Wallis
TSI = 1 750, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Joseph Franquet
TSI = 1 590, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
Uly Franck
TSI = 1 560, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Koppen]
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Scoren: formidabel Spelhervatting: matig
ipv die tijdelijke SP slet komt er een spits die hoog goed zit (heeeeeeeeel hoog) en volgend seizoen 18 jaar is. Waarschijnlijk met wonderbaarlijk of wc sp en zwak of matig passen dacht ik (=> krijg ik dus lange afstandschoten events van).quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:44 schreef Yankee_One het volgende:
Je bent niet van plan om een vervanger voor die formi te halen? En wat komt er ook al weer in de plaats voor die tijdelijke SP slet?
Bewuste keuze... WC mids is vanwege het middenveldoverwicht. Die WC def heb ik goedkoop kunnen krijgen en ik heb geen geld voor nog 2 WC defs. Het is ook niet nodig, want hiermee haal ik in princiepe genoeg defrating. Spitsen zijn bewust jong (en dus niet hoog in skill), want daar zit meer winst in. Bovendien zijn 19 jarigen volgend seizoen al 20 en in 18 jarigen nu, zit vaak niet zoveel winst (ik spreek uit ervaring).quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:42 schreef Daemon19 het volgende:
Je hebt veel verschillende spelers van uitstekend tot wereldklasse..
HEt kan altijd beter jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:33 schreef komrad het volgende:
tot en met WC is het salaris geen belemmering dus kan je dit best zo doen Joralf
Team ziet er goed uit, hoewel het altijd nog beter kan
ja, ik ben te laat begonnen met uitbreiden, nu nog steeds 19,5kquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:49 schreef komrad het volgende:
whehe, ik ga ook nog uitbreiden naar 40-45k
Zorg er dan wel voor dat je nog een HT-team hebt, anders stort je wereld in.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:58 schreef The_Hives het volgende:
JD
Ik ga nu een huis (huur) bezichtigen. Dat kon alleen vanavond en moet uiterlijk morgen beslist hebben. Anders had ik er idd gezeten
straks in mn nieuwe huis ben ik niet van irc weg te slaan![]()
1. Dapp're Strijders in Nederlandquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:18 schreef The_Hives het volgende:
als je geen supporter bent, kunnen anderen dan wel supporter van jou blijven?
Zoja, wie zijn er allemaal weggelopen![]()
dus een no risk bet, wie wil dat nu nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:07 schreef -J-D- het volgende:
niet op PSV, daar kon ik te weinig mee verdienen.
krijg 8x mn inzet als Roda wint. En anders krijg ik mn inzet terug, leuke aanbieding van die site
Voor meer info: zie wedden-topic in mn post history, kan je een grappig overzichtje van me zien
5. Dapp're Strijders in Nederlandquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:18 schreef The_Hives het volgende:
als je geen supporter bent, kunnen anderen dan wel supporter van jou blijven?
Zoja, wie zijn er allemaal weggelopen![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
1. Dapp're Strijders in Nederland
Supporter sinds: 2004-11-25 10:52:08
Divisie: 3e in VI.664
Laatste wedstrijd: Dapp're Strijders - Nielzsche's Fußball Mannschaft 1-0
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:22 schreef hollander76 het volgende:
[..]
5. Dapp're Strijders in Nederland
Supporter sinds: 2004-11-25 10:31:08
Divisie: 3e in VI.664
Laatste wedstrijd: Dapp're Strijders - Nielzsche's Fußball Mannschaft 1-0
![]()
![]()
Offer me graag opquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:45 schreef komrad het volgende:
waarom?
pauper man, denk dat ik maar een ander ga supporteren![]()
![]()
Ik zou even wachten. Volgens mij stijgen de prijzen weer iets, en daarnaast zijn percentages best belangrijk bij hele dure spelers. Als het korte termijn was, heb je dan in ieder geval al de 1% doorverkoop bijelkaar gesprokkeld (=4 wedstrijden)? En minimaal 86%?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:29 schreef komrad het volgende:
grumps, wat is een kale buitenaardse def bij verkoop waard. En, hoewel hij voor de korte termijn is/was, nu verkopen of tot week 1 wachten?
nee nog niet, ik verkoop sowieso voorlopig nog niet hoor, komende week sowieso weer meespelen maar het is zeker ook een optie om tot week 1 te wachten. 37k/w is nog wel op te brengen maar zal wel 50-60k/w worden het idee was dan iig van hem af te zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik zou even wachten. Volgens mij stijgen de prijzen weer iets, en daarnaast zijn percentages best belangrijk bij hele dure spelers. Als het korte termijn was, heb je dan in ieder geval al de 1% doorverkoop bijelkaar gesprokkeld (=4 wedstrijden)? En minimaal 86%?
hattrick is down, eigenlijk is het niet eens het vermelden meer waard hequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef maniack28 het volgende:
Damn.. hattrick down.. was net nog ff wat stijgers aan het inkopen
zullen we vanaf nu maar gewoon melden wanneer het gelukt is om in te loggen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef komrad het volgende:
[..]
hattrick is down, eigenlijk is het niet eens het vermelden meer waard he
ook wel aaardig iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zullen we vanaf nu maar gewoon melden wanneer het gelukt is om in te loggen?
Vandaar dat mn session expired..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef komrad het volgende:
[..]
hattrick is down, eigenlijk is het niet eens het vermelden meer waard he
geen flauw idee. Weet alleen dat mijn reusachtig ongeveer 3,6 waard is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef komrad het volgende:
[..]
ook wel aaardig idd
trouwens is geen def maar een spits natuurlijk
wat denk je dat hij in week 1 ongeveer waard is?
ook zonder bijstats?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:31 schreef Grumpey het volgende:
[..]
geen flauw idee. Weet alleen dat mijn reusachtig ongeveer 3,6 waard is.
quote:Current HT time: 2006-03-22 22:33:29
Hattrick is down because of an unexpected problem in connection with tomorrow's server switch-over. We are working on it. We apologise for the inconvenience.
Update 22:32: Hattrick will be down for at least an hour, probably two.
als ik er dat voor krijg heb ik zelfs winst, zal hem eens listen voor ergens 's-avonds volgende week en dan maar zienquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:33 schreef Grumpey het volgende:
probeer het uit zou ik zeggen, maar klinkt realistisch
Ik neem aan dat de tranferdeadlines ook allemaal flink door worden geschoven.... Toch?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]gaat leuk worden morgen
Gelukkig heb ik een bod van 1.5 miljoen op een WC mid staan.. wie weet komt het er doorheen.. verkoop ik die andere begin van het seizoen en dan heb ik toch mooi 1.2 mil winst uit een downtime
Yep... maar meestal loopt HT nog niet zo heel snel nadat hij down is geweest en er zitten minder mensen op. Meer kans dus om een speler voor weinig te krijgen. Ik geloof dat die mid morgenmiddag om 13:47 uur afloopt. Stel dat de server pas om half 1 weer online is, dan is die deadline van mijn speler niet verschoven en zodoende kan dat gunstig uitpakken. Of de deadline verschuift wel maar dan loopt hij bijv. opeens 's nachts afquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de tranferdeadlines ook allemaal flink door worden geschoven.... Toch?![]()
Dat stond bij mij als bericht op mijn Clubpagina, want ik heb een 18jarige goed scoren spits aflopen morgenochtend, dat is met 6 uur verplaatst naar morgenmiddagquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de tranferdeadlines ook allemaal flink door worden geschoven.... Toch?![]()
Ik 1 na laatstequote:
quote:Nope, we're already done and back to the main server again.
Everything went smoothly and according to plan today, and we also took care of some stuff we should have done today yesterday evening/night when the site (unfortunately) was down.
Edit: Bah, beaten by the silly game designer. I'm getting old.
Edited 2006-03-23 08:41:19 by HT-Tjecken
quote:Moses Eurlings 98975320
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Has played as an attacker on wednesday
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 760 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Moet je niet bij mij zijn..... ik ben niet zo van de awardsquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:11 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ga weer zeuren over de openingspost, achter Johan Cruijff en voor Jan van Dijk staat een [b]
Wat reageer je vel, voel je je aangesprokenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:16 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn..... ik ben niet zo van de awards
Nee, onze geweldige Frits doet de upload dus hij moet het maar regelenEffe dat [b] deruit fixen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |