nee nog niet, ik verkoop sowieso voorlopig nog niet hoor, komende week sowieso weer meespelen maar het is zeker ook een optie om tot week 1 te wachten. 37k/w is nog wel op te brengen maar zal wel 50-60k/w worden het idee was dan iig van hem af te zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik zou even wachten. Volgens mij stijgen de prijzen weer iets, en daarnaast zijn percentages best belangrijk bij hele dure spelers. Als het korte termijn was, heb je dan in ieder geval al de 1% doorverkoop bijelkaar gesprokkeld (=4 wedstrijden)? En minimaal 86%?

hattrick is down, eigenlijk is het niet eens het vermelden meer waard hequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef maniack28 het volgende:
Damn.. hattrick down.. was net nog ff wat stijgers aan het inkopen

zullen we vanaf nu maar gewoon melden wanneer het gelukt is om in te loggen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef komrad het volgende:
[..]
hattrick is down, eigenlijk is het niet eens het vermelden meer waard he

ook wel aaardig iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zullen we vanaf nu maar gewoon melden wanneer het gelukt is om in te loggen?

Vandaar dat mn session expired..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef komrad het volgende:
[..]
hattrick is down, eigenlijk is het niet eens het vermelden meer waard he

geen flauw idee. Weet alleen dat mijn reusachtig ongeveer 3,6 waard is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef komrad het volgende:
[..]
ook wel aaardig idd
trouwens is geen def maar een spits natuurlijk
wat denk je dat hij in week 1 ongeveer waard is?

ook zonder bijstats?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:31 schreef Grumpey het volgende:
[..]
geen flauw idee. Weet alleen dat mijn reusachtig ongeveer 3,6 waard is.

quote:Current HT time: 2006-03-22 22:33:29
Hattrick is down because of an unexpected problem in connection with tomorrow's server switch-over. We are working on it. We apologise for the inconvenience.
Update 22:32: Hattrick will be down for at least an hour, probably two.

als ik er dat voor krijg heb ik zelfs winst, zal hem eens listen voor ergens 's-avonds volgende week en dan maar zienquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:33 schreef Grumpey het volgende:
probeer het uit zou ik zeggen, maar klinkt realistisch

Ik neem aan dat de tranferdeadlines ook allemaal flink door worden geschoven.... Toch?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]gaat leuk worden morgen
Gelukkig heb ik een bod van 1.5 miljoen op een WC mid staan.. wie weet komt het er doorheen.. verkoop ik die andere begin van het seizoen en dan heb ik toch mooi 1.2 mil winst uit een downtime

Yep... maar meestal loopt HT nog niet zo heel snel nadat hij down is geweest en er zitten minder mensen op. Meer kans dus om een speler voor weinig te krijgen. Ik geloof dat die mid morgenmiddag om 13:47 uur afloopt. Stel dat de server pas om half 1 weer online is, dan is die deadline van mijn speler niet verschoven en zodoende kan dat gunstig uitpakken. Of de deadline verschuift wel maar dan loopt hij bijv. opeens 's nachts afquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de tranferdeadlines ook allemaal flink door worden geschoven.... Toch?![]()

Dat stond bij mij als bericht op mijn Clubpagina, want ik heb een 18jarige goed scoren spits aflopen morgenochtend, dat is met 6 uur verplaatst naar morgenmiddagquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de tranferdeadlines ook allemaal flink door worden geschoven.... Toch?![]()

Ik 1 na laatstequote:

quote:Nope, we're already done and back to the main server again.
Everything went smoothly and according to plan today, and we also took care of some stuff we should have done today yesterday evening/night when the site (unfortunately) was down.
Edit: Bah, beaten by the silly game designer. I'm getting old.
Edited 2006-03-23 08:41:19 by HT-Tjecken
quote:Moses Eurlings 98975320
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Has played as an attacker on wednesday
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 760 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos

Moet je niet bij mij zijn..... ik ben niet zo van de awardsquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:11 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ga weer zeuren over de openingspost, achter Johan Cruijff en voor Jan van Dijk staat een [b]

Wat reageer je vel, voel je je aangesprokenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:16 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn..... ik ben niet zo van de awards
Nee, onze geweldige Frits doet de upload dus hij moet het maar regelenEffe dat [b] deruit fixen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |