Ennuh Deamon 19, hatstats zijn ratings maar dan in getalletjesquote:Dolf Wanders (99651022)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 910
Loon: 580 €/week
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Ik weet het.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:09 schreef maniack28 het volgende:
Waaaaaaaaaaaarooooooooooom heb ik verdomme niet zo'n YP in week 1![]()
[..]
Ennuh Deamon 19, hatstats zijn ratings maar dan in getalletjes
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik speel pas vanavond hoor, en je kan er niet echt heen, het is een virituele club zeg maar. Je kan wel op internet kijken, tot op zekere hoogte, maar voor de rest moet je vooral alles er zelf omheen denken. Maar wel tof dat je er zo graag heen wil, zal ik woensdag dan maar tegen jou spelen?
Dat heb ik al het hele seizoenquote:Op zondag 26 maart 2006 19:24 schreef jde_kok het volgende:
Komt er is eens wat fatsoenlijks uit mijn jeugdopleiding, heeft hij redelijk passen...
Vanavond kan ik kampioen worden, op naar de VIII
Ik zal me vanavond ook eens laten zien op IRC, als je even het kanaal linktquote:Op zondag 26 maart 2006 19:42 schreef maniack28 het volgende:
Zou wel gezellig zijn als er vanavond mensen op IRC komen.. het wordt steeds rustiger
Ik ben er weer bij dames, gegarandeerd plezier dan![]()
![]()
En JD heeft vanavond klassieker tegen degene met even veel punten en goals als hij... dus laten we hem steunen!!!GO HOOLIEGANZEN
![]()
mooie sitequote:Op zondag 26 maart 2006 20:09 schreef maniack28 het volgende:
Ja, das al een tijdje zo![]()
Hier kan je trouwens zien hoe je je eigen mIRC oid moet configureren: http://www.xs4all.nl/~dalord/mirc.htm
Foetre ging dat doen.. ik niet... ik heb alleen maar geinformeerd voor hemquote:Op zondag 26 maart 2006 20:20 schreef The_Hives het volgende:
Joralf waar blijft het team van de week?
Ik heb even een paar van deze Hattrick-deeltjes nagelezen.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat wil je trainen, zo dat je voor die linie trainees koopt van nu 17 jaar geen 18 want die worden dan binnekort alweer 19 he. En meteen even een Redelijk slecht coach aanschaffen. En TSI zegt niet zoveel het gaat om de skills en soms kan een oude speler met redelijk ervaring beter spelen als en jonkie dat moet je niet vergeten
Goeie stap in de richting jaquote:Op zondag 26 maart 2006 20:37 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Ik heb even een paar van deze Hattrick-deeltjes nagelezen.
Aan de hand daarvan heb ik idd meteen me voormalige standaardcoach ontslagen en voor rond de 79000 een redelijke coach aangeschafd.
Ik train op dit moment positiespel en de trainees die ik gekocht heb zijn middenvelders.
En daarom ben ik van plan om komende tijd 3-5-2 te gaan spelen, dan ga ik toch de goede richting op?
Ik gebruik er trouwens ook Hattrick Assist Manager bij, zijn er nog meer van dit soort programma´tjes ?
Dank je wel voor de link. Dat wordt weer veel lezen lezen lezenquote:Op zondag 26 maart 2006 16:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
inspirerende TT
welkom space-chineeszoals al eerder gezegd is heb je idd alleen maar op de posities waarop je traint jonkies nodig. en aangezien trainen HET BELANGRIJKSTE in hattrick is, moet je dat wel fatsoenlijk doen. de hoofd-trainingsvormen zijn keepen, verdedigen, middenveld, vleugelspel en aanval. iedere trainingsvorm heeft zo z'n voor- en nadelen. kijk daarvoor ook eens op hottrick.org. verder is het bij trainen essentieel dat je een goede coach hebt. ik weet niet waar je mee begint, maar een redelijk coach is eigenlijk wel nodig. als je een redelijke coach met weinig leiderschap koopt, is ie ook niet zo duur.
yp weeeeer bagger, inadequate def als hoofdstat, 19 jr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |