Grumblerquote:Op maandag 27 maart 2006 13:31 schreef GRUMBLER het volgende:
Hoi, was ik weer eens
20 punten en nog niet helemaal veilig in IV. 16 , zit zelfs nog een p/d in, baal ik best van.......
nog meer van dit soort 'gevallen'?
Haha.. Ik denk dat hoolieganzen voor een stunt gaat zorgen..quote:
27-03-2006 Sold a player and received 1 365 000 ¤quote:Dra¸en ¦eks
TSI = 4 420 , 19 years, passable form
Has disastrous experience and wretched leadership abilities [Powerful]
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: inadequate
Winger: weak Defending: poor
Scoring: poor Set pieces: inadequate
Transfers for Dra¸en ¦eks
Date From To Price TSI then
27-03-2006 Brouwhuis 04 kvv martino 1 500 000 ¤ 4 420
08-09-2005 Torcida Trstenik Brouwhuis '04 306 000 ¤ 470
Hoe kun jij een WO hebben gehadquote:Op maandag 27 maart 2006 16:39 schreef Flappekz het volgende:
na-het-weekend-tvp
dit weekend een WO gehad. sta derde, 1 punt achter de nummer 2 en 4 achter de nummer 1. krijg de nummer 4 nog uit en de nummer 2 nog thuis.
Het zonnetje scheen en 4163 voetbalfans zaten klaar voor de wedstrijd in New Dam Lane. YMFC startte in een strategische 4-4-2-opstelling. De opstelling luidde: Smith - Gerrits, Garrido, Bogusław, Piroska - Dijke, Cabanes, Heitinga, Drescher - Griu¨ys, Ernst.quote:
Doordat de tegenstander te weinig spelers had opgesteld.quote:
ik wist niet dat die nog bestondenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het zonnetje scheen en 4163 voetbalfans zaten klaar voor de wedstrijd in New Dam Lane. YMFC startte in een strategische 4-4-2-opstelling. De opstelling luidde: Smith - Gerrits, Garrido, Bogusław, Piroska - Dijke, Cabanes, Heitinga, Drescher - Griu¨ys, Ernst.
76ask speelde in een interessante 2-3-2-formatie. De volgende spelers kwamen het veld op: Bussink - Alblas, Escher - van der Kous, van der Toorn, Roorda - Plasman, van 't Hoff.
De wedstrijd kon niet gespeeld worden en de scheidsrechter kende een 5 - 0-overwinning toe aan de thuisploeg. De bezoekers hadden deze walk-over aan zichzelf te wijten, want zij hadden niet het minimum van 9 man opgesteld. De eindstand was 5 - 0.
Dit is 1 gozer die eens in de twee maanden inlogt...beetje jammerquote:Op maandag 27 maart 2006 18:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik wist niet dat die nog bestondenik dacht dat is allemaal bot geworden en die vult dat automatisch op
![]()
Je gebruikt FF met FoxtricK?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:13 schreef Lennox het volgende:
Ik krijg ipv sterren nu blokjes te zien als ik bij mn laatste opstelling enzo kijk. Weet iemand waar ik dat kan veranderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |