Daar erger ik me altijd aan die 14 jarige vwo nerdjes met hun puisterige gezichtjes en puberale trekjes Nee het is met dt nee met t hoor nee dat heb je fout geschreven
![]()
JA NOU EN Wat maakt het uit of je iets met dt of d schrijft tis een forum Op school doe je dat soort dingen maar En vaak zijn die mierenneukertjes nog bijdehand ook
![]()
Al die puristjes moeten eens een keer buiten komen en niet de hele tijd spel fouten opzoeken Get a life tis best leuk hoor iets tikken en der dan niet 1000x over heen te kijken of der spel fouten tussen zitten Ik weet nu wel wat voor commentaar er komt waar zijn de punten waar zijn de comma,s Nou hier heb je de punten en comma,s ....................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
....................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Zet ze zelf maar op de goede plek vlerkjes