quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:05 schreef OpenDeur het volgende:
Ik houd een paar punten en komma's over. Kan dat kloppen?
Preciesquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat maakt het af en toe ook uit als het maar te snappen is.
Zonder komma's en punten valt dat af en toe niet mee.quote:
Een ignore user functie ook nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:17 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ingebouwde spellingscontrole binnen Fok zou geen slecht idee zijn.![]()
Die was er! Maar mocht niet meerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een ignore user functie ook niet
Beetje puzelenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:12 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Zonder komma's en punten valt dat af en toe niet mee.![]()
Die mag toch nog wel, maar je mag het er toch niet meer over hebben?quote:
Dat was het, ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die mag toch nog wel, maar je mag het er toch niet meer over hebben?
Taal puristquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:19 schreef Skv het volgende:
Dus jij bent te debiel om Nederlands te kunnen schrijven.
En dan krijgen mensen die het wél kunnen de volle laag?
Mafkees.
VMBO is zwaar voor je he?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef skippy22 het volgende:
Daar erger ik me altijd aan die 14 jarige vwo nerdjes met hun puisterige gezichtjes en puberale trekjes Nee het is met dt nee met t hoor nee dat heb je fout geschrevenJA NOU EN Wat maakt het uit of je iets met dt of d schrijft tis een forum Op school doe je dat soort dingen maar En vaak zijn die mierenneukertjes nog bijdehand ook
![]()
Al die puristjes moeten eens een keer buiten komen en niet de hele tijd spel fouten opzoeken Get a life tis best leuk hoor iets tikken en der dan niet 1000x over heen te kijken of der spel fouten tussen zitten Ik weet nu wel wat voor commentaar er komt waar zijn de punten waar zijn de comma,s Nou hier heb je de punten en comma,s ....................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
....................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Zet ze zelf maar op de goede plek vlerkjes
Wat maakt dat uit Je weet toch wat ie bedoelt of nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:20 schreef Trancelocator het volgende:
Je mag je toch wel eens terecht afvragen waarom mensen bijvoorbeeld typen "hij zegd" en "hij heeft gezegt"?
Wat een lange zin.quote:Al die puristjes moeten eens een keer buiten komen en niet de hele tijd spel fouten opzoeken Get a life tis best leuk hoor iets tikken en der dan niet 1000x over heen te kijken of der spel fouten tussen zitten Ik weet nu wel wat voor commentaar er komt waar zijn de punten waar zijn de comma,s Nou hier heb je de punten en comma,s
Wad maakd dad uid je weed toch wad ie bedoeld of nied.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:22 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit Je weet toch wat ie bedoelt of niet
Hans zei grietje zal ik vandaag mijn korte rokje aan doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:18 schreef IHVK het volgende:
Ok:
De agent zei de demonstrant heeft me op mijn hoofdgeslagen hij wierp zelfs een blik.
Komma's, best belangrijk.
Ik wel maar dit is wel overdrevenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:23 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Wad maakd dad uid je weed toch wad ie bedoeld of nied.![]()
Ga je fluorescerende (jazeker) pak aantrekken, plantsoenmedewerkerquote:
Vmbo ik werk hoor Je bent wel een taal purist 1ste klas hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een lange zin.
Zelfs de vmbo-ers van tegenwoordig verpauperen
Maja hij is te begrijpenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:23 schreef Trancelocator het volgende:
"Maar heden ten dage wordt het leeuwedeel van de bewoners der Lage Landen eenmaal 's jaars van zijn apropos gebracht, als de dicteetor plotseling haastje-repje te voorschijn komt en zich met veel aplomb ontpopt als een dictatoriaal kruidje-roer-mij-niet."
Dat was de hele zin, nu in stukken.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:24 schreef Luukzor het volgende:
Zeg taalproleet scheer je weg met je vunzigheid.
Addergebroed!![]()
Fulltime plantsoenmedewerker, een verantwoordelijke baan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Vmbo ik werk hoor Je bent wel een taal purist 1ste klas he![]()
Hoe kríjg je het voor elkaar?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Vmbo. ik Ik werk hoor! Je bent wel een taal purist taalpurist 1ste eerste klas he hé?![]()
Volgens zijn profiel is zijn beroep "op de bank met een kratje bier", klinkt meer als een door taalpuristen betaalde uitkeringstrekker (ik wist niet dat dat tegenwoordig ook als werken werd bestempeld).quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:29 schreef Arendt het volgende:
[..]
Fulltime plantsoenmedewerker, een verantwoordelijke baan.![]()
Jij bent wel een voorbeeld van eerste klas sneuheid hè?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Vmbo ik werk hoor Je bent wel een taal purist 1ste klas he![]()
Voel je je aangesproken net als skvquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij bent wel een voorbeeld van eerste klas sneuheid hè?
Volgens mij kun je gewoon niet beter. Of maak je expres fouten?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:00 schreef skippy22 het volgende:
Daar erger ik me altijd aan die 14 jarige vwo nerdjes met hun puisterige gezichtjes en puberale trekjes Nee het is met dt nee met t hoor nee dat heb je fout geschrevenJA NOU EN Wat maakt het uit of je iets met dt of d schrijft tis een forum
Mag ik er misschien trots op zijn dat ik, in tegenstelling tot het merendeel van de bezoekers van dit topic, wel fatsoenlijk Nederlands kan typen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken net als skv![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |