Dat dacht ik ook toen ik het lasquote:
Dan mag je de gratis Snow Fairy aan mij gevenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat dat pas de 29e in gingSnow Fairy
Beetje jammer alleen dat als ik terugga naar de Lush, ik Snow Fairy ga halen en misschien nog Olive Branch en Sweet Japanese Girl en MoM, en dan weer Snow Fairy erbij krijg
Nadeel van in Amsterdam wonen is dat je dan ook zo verwend bent dat je nergens anders meer wilt winkelen. Of het moet New York, Parijs of London zijn. Winkelen in bijvoorbeeld Arnhem of Den Bosch komt niet in mij op.quote:
Hebberd! Ik heb maar een halve.quote:
Ik ook ....quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:00 schreef Skaai het volgende:
Vergeten? Hoe kan je nou vergeten naar de Lush te gaan![]()
Ik heb zin om nu te gaan
Omdat ik uhm semi-bewusteloos in bed lag, Kerst was leukquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:00 schreef Skaai het volgende:
Vergeten? Hoe kan je nou vergeten naar de Lush te gaan![]()
Ik heb zin om nu te gaan
De winkel in Denbosch is heel simpel te vinden, kom je vanaf Centraal Station? Dan loop je richting stad over de brug etc etc, als je niet verder kunt (T Splitsing, de plek waar het centrum begint) ga je rechts, een van de eerste winkeltjes is het, het zit in een oud herenhuis.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Meiden! Ik ga morgen naar Den Bosch en ondanks het feit dat ik gewoon geen geld kán missen, toch echt langs de Lush. Eens moet de eerste keer zijn en ik heb een smoes: ik moet een cadeautje hebben voor een vriendin
.
Maar! Het is sowieso mijn eerste keer in Den Bosch maar ik ga met een vriend die daar redelijk bekend is, alleen weet hij niet waar de Lush zit. Is het een beetje makkelijk te vinden? En hoe kom ik er ongeveer?.
En nog tips voor een leuk, niet zo duur cadeautje?
OP = OP :quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:26 schreef Lotjeb het volgende:
hoelang duurt deze actie nog?
want ik wil ook! nadat mijn moeder en mijn zusje hier een aantal dagen hebben gezeten is mijn olive branch bijna op dus ik "moet" toch de stad in deze week![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:59 schreef ymme het volgende:
Misschien wat voor de nieuwelingen onder ons.
Ik heb nog een aantal producten van Lush die dus ongeopend weg kunnen:
Celestial (dag/nacht-creme voor het gezicht)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:33 schreef ymme het volgende:
Oh en voor de liefhebber, heb ik nog Celestial..
Deze is toch niet goed voor mijn huid.
Er is misschien 3x wat op mijn gezicht gesmeert, dus hij is zo goed als helemaal vol
En het ruikt heerlijk naar vanile![]()
Wie spreek er hier over rellen. Jij nu hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:36 schreef heaven7 het volgende:
Jezus, je hoeft niet zo tekeer te gaan hoorOver rellen gesproken.
Goed zo, goed gelezenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:41 schreef heaven7 het volgende:
Ja, ga jij ook nog eens even reageren!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:59 schreef MUUS het volgende:
Ik heb hele grote bloemkoluuuuuh,
bloemkoluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh,
bloemkoluuuuuh!
Oh, wat zijn ze groot.
Dat had ik ook kunnen posten inderdaad.quote:
Daarom dacht ik, dat doe ik wel even voor je.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat had ik ook kunnen posten inderdaad..
Nu je toch hier bent....quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Daarom dacht ik, dat doe ik wel even voor je.
Bohemian en Happy Hippy.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu je toch hier bent..... Was die Stocking Fella een kadootje voor jezelf? En wat zat er ook alweer in? *zoeken gaat*
Zorgen dat hij het gaat gebruiken. Als hij het lekker vindt, wil hij het vanzelf dus kopen als het op is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:19 schreef Aarti het volgende:
Ik heb besloten dat mijn enige doel in het leven wordt, om mn vriendje om te turnen van "neeik ga die stinkwinkel niet in", naar "kom schat, we gaan naar de Lush, mn zeepjes zijn bijna op"
Iemand tips voor een plan van aanpak?
Je begint met massages. "Als jij nu meegaat naar Lush, dan halen we weer zo'n massagebar..."quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:19 schreef Aarti het volgende:
Ik heb besloten dat mijn enige doel in het leven wordt, om mn vriendje om te turnen van "neeik ga die stinkwinkel niet in", naar "kom schat, we gaan naar de Lush, mn zeepjes zijn bijna op"
Eerst een lekker bad nemen samen, met iets wat niet super super zoet is maar voor jullie allebei lekker. Dan lief zijn haren wassen enzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:19 schreef Aarti het volgende:
You snap the whip deel ik in 8 stukjes dan doe je er iets langer mee. En als je van kruidig houd dan is Pied de pepper erg lekker voor je voetjes vooral met dit weer!quote:Op woensdag 28 december 2005 00:44 schreef Elefes het volgende:
Ik heb net gedoucht met The Olive Branch, en hij ruikt erg lekkerOok heb ik You Snap The Whip gebruikt, ook heel lekker (maar het gaat wel snel op volgens mij
). Als laatste Fair Trade Foot, dat is ook best fijn spul, al vind ik de geur niet zo (maar mijn voetjes voelen nu wel goed).
Mee naar een VIPavond. Works geheid! Echt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:19 schreef Aarti het volgende:
Met jullie erbij die foto's gaan maken, zekerquote:Op woensdag 28 december 2005 11:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mee naar een VIPavond. Works geheid! Echt.
Mijn God...quote:
Ik weet het, het is vreselijk.quote:
Ik heb nog een Godiva over als je wilt? Ik heb hem maar een stuk of 4, 5 keer gebruikt, maar het trekt echt letterlijk de verf uit m'n haren en dat vind ik best zonde. Dus mocht je hem willen hebben, geef even een gil hierquote:Op woensdag 28 december 2005 15:59 schreef morgaine21 het volgende:
Arme whipstick![]()
Ben vandaag ook maar eens gaan kijken of ik nog een gratis produkt (lees:grote fles snow fairy) kon scoren en het is gelukt! er waren er nog twee dus er staat er nu nog een. Rennen dus!![]()
De winkel was wel erg leeg gekocht; er was geen godiva (en die wou ik net hebben) en verschillende massagebars ontbraken.
Ik heb verder nog een medium flying fox, voorraadje snowcake en pied de pepper gekocht.
Oeps ja das wel handig als ik dat even vermeld jaquote:Op woensdag 28 december 2005 16:06 schreef Sanne het volgende:
Welk filiaal was je Morgaine?
Mail me maar even op sjurlie apestaartje hotmailpuntcom. Misschien dat je iets hebt wat ik nog niet heb.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:38 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Oeps ja das wel handig als ik dat even vermeld jaIk was dus in Maastricht.
@Shirley: wat zou je voor die godiva terug willen?
Ik had zondag voor het eerst sinds lange tijd weer MoM gebruikt, en het resultaat is dat ik nu weer flink onder zit (met puistjes) Ocean Salt heb ik geen ervaring mee, maar mijn huid kan dus waarschijnlijk er ook niet tegen. Wat is comedogeen eigenlijk?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:41 schreef CarpeNoctem het volgende:
Ook hier even de vraag, ik heb laatst Ocean Salt gekocht en deze gaf bij behoorlijk veel puistjes, terwijl ik hier normaal geen last meer van heb. Nou zit er een ingredient in genaamd Lanolin, en dit is uiterst comedogeen. Mijn vraag is hebben meer mensen van Ocean Salt puistjes gekregen? En van Mom?
Handige site! Die ga ik zeker vaker gebruiken!quote:Op woensdag 28 december 2005 16:54 schreef CarpeNoctem het volgende:
Comedogeen houd heel simpelweg in dat er een vergrote kans bestaat dat je puistjes krijgt, als je deze site even checkt : http://www.zerozits.com/Articles/acnedetect.htm kun je de ingredienten op je potje Lush hiermee vergelijken. Bij Ocean Salt vind je dan 2 overeenkomsten, namelijk Lanoline en Sodium Chloride (dat laatste is wetenschappelijke naam voor zout, dus niet zo'n wonder dat er zout in zeezout zit) maar beide comedogeen.
Ik weet nu alleen niet of ik die puistjes door Salt heb gekregen of door Mom...
Lanolin is een vettige substantie die gewonnen word uit de vacht van schapen, dit spul is opzich niet comedogeen. Maaaaar de synthetische versie (gefabriceerde lanoline) is weldegelijke comedogeen. Als ik zo naar mijn gezicht kijk, denk ik dat in Ocean Salt de tweede variant zit, want tis echt lelijk geworden door dat spul.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:34 schreef kwakveense het volgende:
lanolin is toch gewoon lijnolie? zit in heel veel dingen...
gelukkig krijg ik er geen puistjes van...
Dan heb ik geluk met mijn vriendquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:19 schreef Aarti het volgende:
Lush zou toch juist alles natuurlijk houden, en juist niet synthetisch?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:37 schreef CarpeNoctem het volgende:
[..]
Lanolin is een vettige substantie die gewonnen word uit de vacht van schapen, dit spul is opzich niet comedogeen. Maaaaar de synthetische versie (gefabriceerde lanoline) is weldegelijke comedogeen. Als ik zo naar mijn gezicht kijk, denk ik dat in Ocean Salt de tweede variant zit, want tis echt lelijk geworden door dat spul.
daar is die grote snowfairy inmiddels wegquote:Op woensdag 28 december 2005 16:38 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Oeps ja das wel handig als ik dat even vermeld jaIk was dus in Maastricht.
@Shirley: wat zou je voor die godiva terug willen?
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:06 schreef Sanne het volgende:
Ode aan mijn kleine vriend
gedicht...
Broertjes T Tree Simplex en Lite zijn afgelopen zomer gekookt op Zandvoort maar doen het nog steeds. De helden.
Wat een leuke manquote:Op woensdag 28 december 2005 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
MUUS, is de Jungle goed aangekomen?
Ik heb van m'n schoonvader overigens met kerst het "Snowy" pakket gekregen!! Met daarin:
Teddy Bears? Christmas en Mr Butterball Bath Ballistics, Ruby Red Slippers en Cleanliness Bubble Bar Slices, Snow Fairy Shower Gel 100g en Egg Snog Lip Balm.
Hij heeft wel enige hulp gehad van schoonzus, maar idd, helemaal goedquote:
Dankjewel.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]ik kon mijn ogen niet geloven! Een gedicht voor een lushproduct.
Gecondoleerd![]()
afgesprokenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:26 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dankjewel.
We houden om acht uur een minuutje stilte.
Echt een superleuk cadeau! Veel bubbelbadderenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb van m'n schoonvader overigens met kerst het "Snowy" pakket gekregen!! Met daarin:
Teddy Bears? Christmas en Mr Butterball Bath Ballistics, Ruby Red Slippers en Cleanliness Bubble Bar Slices, Snow Fairy Shower Gel 100g en Egg Snog Lip Balm.
Jaaa, ik kom nog wel beslag op je bad leggenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Echt een superleuk cadeau! Veel bubbelbadderen![]()
Wel doen dan hequote:Op woensdag 28 december 2005 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jaaa, ik kom nog wel beslag op je bad leggen.
Zeker, moet wel met 4 badderdingetjesquote:
Wel netjes schoonmaken achteraf, eyquote:Op woensdag 28 december 2005 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zeker, moet wel met 4 badderdingetjes![]()
Hoezo? Wat voor last kan je nou póssibly hebben van de Ruby Red Slippers?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wel netjes schoonmaken achteraf, ey
Ik heb geen zin in vieze Betty Boop haartjes terwijl ik lig te poedelenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoezo? Wat voor last kan je nou póssibly hebben van de Ruby Red Slippers?![]()
Is dat echt zo?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:50 schreef Sanne het volgende:
Vooraf schoonmaken, dan laat het geen troep na.
En dat heb je niet weggehaald? Allemaal Kitty-haren in 't bad én een zwarte rand?!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Bij Black Pearl, die ik overigens heerlijk vond.. bleef er toch echt wel een zwart laagje achter tot waar ik de badrand had gevuld.
Miauwquote:Op woensdag 28 december 2005 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dat heb je niet weggehaald? Allemaal Kitty-haren in 't bad én een zwarte rand?!![]()
Die is doodquote:
Goeie tip, Sanne!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:59 schreef Sanne het volgende:
Je bad laat alleen een vieze rand na als daar al vuil zat (waar moet het anders aan hechten?). Daarom maak ik het bad vóór het badderen schoon, dan hoef ik het erna alleen maar na te spoelen.
Waar kan het zich dan aan hechtenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:01 schreef Vava het volgende:
Mijn bad is pas helemaal grondig schoongemaakt nadat ik was vergeten de Hot Java in een pantykousje te doen, al die stukjes kaneelstok door het bad en de leidingen
Maar daarna dus ook de badrand helemaal schoongemaakt en verder maak ik altijd na het baden schoon![]()
Viezigheid van badderkatjesquote:Op woensdag 28 december 2005 21:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Waar kan het zich dan aan hechten![]()
Ik dacht dat ik het goed had schoongemaaktquote:Op woensdag 28 december 2005 21:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Waar kan het zich dan aan hechten![]()
Dan heeft het lekker veel zinquote:Op woensdag 28 december 2005 21:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het goed had schoongemaaktmoest me na het badderen in het zweet boenen
![]()
Volgende keer ben jij aan de beurt om te boenenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dan heeft het lekker veel zin
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Volgende keer ben jij aan de beurt om te boenen![]()
![]()
Boenen ja, grondig boenen is een ander verhaalquote:Op woensdag 28 december 2005 21:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik boen altijd!
![]()
Ondankbaar nest![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Boenen ja, grondig boenen is een ander verhaal![]()
Wil je oefenen als ik in bad ben geweest?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
![]()
Ik badder natuurlijk niet zo vaak.![]()
Ja, 't gaat om mijn badquote:Op woensdag 28 december 2005 21:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
't wordt een beetje incrowd, jongens.
quote:
Ja, en ik heb je al een paar keer gemaild. Heb je helemaal niets gekregen? Je moet me je adres nog sturen, tuthola!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gelukkig een ander gezichtquote:Op woensdag 28 december 2005 21:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, en ik heb je al een paar keer gemaild. Heb je helemaal niets gekregen? Je moet me je adres nog sturen, tuthola!
Was al bang dat je doodziek en zielig ergens in een hoekje van je slaapkamer lag..
Mail me ff!
Nee, 5 dagen van huis geweest door de Kerst bij computerslome (schoon)ouders en hier een pc-wissel en nog geen G-mail notifier.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, en ik heb je al een paar keer gemaild. Heb je helemaal niets gekregen? Je moet me je adres nog sturen, tuthola!
Was al bang dat je doodziek en zielig ergens in een hoekje van je slaapkamer lag..
Mail me ff!
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:26 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dankjewel.
We houden om acht uur een minuutje stilte.
Hou op...quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 28 december 2005 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga slapen en dromen over de enorme doos Lush die bij me bezorgd gaat worden begin volgend jaar
Lush in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb vandaag nog even wta blokjes snowcake gehaald en snowfairy en een nieuwe jumping juniper![]()
wat zal ik lekker ruiken in het zkh![]()
Krap budgetquote:Op woensdag 28 december 2005 23:27 schreef Aarti het volgende:
Leuke keuzes, clumsyclown!
Waarom heb je geen snowfairy genomen? Als je rockstar lekker vindt, vind je SF ook lekker, denk ik!! het zijn in elk geval mijn favoriete producten
Hoe schrijf je scheer?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Die letters zijn soms wel een beetje scheer geschreven.
Voor een zeepwinkel vind ik het best netjes geordend.
En een super recht-toe-recht-aan winkel is niks aan, kijk maar naar Soap Story
Gewijzigdquote:Op woensdag 28 december 2005 23:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Hoe schrijf je scheer?![]()
Maar idd, ik vind het er wel prima bij passen hoor
quote:The Big Freeze.
Roll up, roll up! 2005 is coming to an end and, as a special thank-you for your custom this year, we are giving you a surprise Lush gift when you spend over £30 with us!
We are choosing the items on a first come first served basis so, depending on the speed of your ordering fingers, you could receive a gift box or an individual product from our stunning Christmas 2005 range.
Remember when it's gone, it's gone!
Love from all at Mail order.
Tja, zit me te bedenken dat ik ook wel in Engeland had kunnen bestellen, maar dan zit je weer met die verzendkosten he?quote:
Ik vind het ook niet erg duidelijk eigenlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook niet gezien. =/
Mijn moeder heeft de envelop gisteren op de bus gedaan, ik moest de Jungle alleen wel een beetje mishandelen (lees: versnijden) om te zorgen dat het door de brievenbus ging.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:17 schreef ymme het volgende:
Ik heb net een bestelling geplaats op internet bij lush.
En ook ik heb 2 dingen mogen kiezen. Ik heb gekozen voor de Snowfairy (uiterraad) en de Jingel spell ofzo..
Nee, maar ik zat net terug te lezen en jij hebt in Nl. besteld en ik in Engeland, dat zal het wezen =Dquote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg duidelijk eigenlijk
Denk het ookquote:Op donderdag 29 december 2005 14:44 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, maar ik zat net terug te lezen en jij hebt in Nl. besteld en ik in Engeland, dat zal het wezen =D
Hoi Jennifer,quote:Op donderdag 29 december 2005 13:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
hallo allemaal.
Ik lurk al een hele poos mee, maar heb totaal geen ervaring met lush, ook zit er geen winkel hier in de omgeving om even lekker rond te kijken en vooral te ruiken..
Welke producten zijn echte aanraders? ik zit er namelijk aan te denken om wat dingen te bestellen?
of zijn er nog mensen die wat kleine monstertjes kunnen missen?
(ik kan natuurlijk altijd de verzendkosten betalen ofzo?)
alvast bedankt!
groetjes Jennifer
Die van jou gaat denk ik zaterdag dan echt de deur uit. Druk..druk... Morgen de hele dag oliebollen bakken bij mijn moeder, dus dan ook geen tijd. Dus ik hoop zo snel mogelijk voor je..quote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft de envelop gisteren op de bus gedaan, ik moest de Jungle alleen wel een beetje mishandelen (lees: versnijden) om te zorgen dat het door de brievenbus ging.
Ik persoonlijk vind deze niet zo heel bijzonder.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:44 schreef snopprinses het volgende:
heeft iemand hier al eens bare naked lady gehad?
heel de kamer onderquote:Op donderdag 29 december 2005 18:10 schreef snopprinses het volgende:
hijs open na ff flink doorduwen hoor
Vanavond of morgen opdoen ^^
mja ik maakte em naast mn laptop openquote:Op donderdag 29 december 2005 18:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
heel de kamer onder
Dat had ik dus met Candy Fluff![]()
We blijven stil om 8 uur.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:33 schreef Shirley het volgende:
Ik had een proefje Candy Fluff in een glazen potje in de badkamer staan. Ga ik gisteren douchen, wil de Olive Branch pakken, vlakbij de Candy Fluff en wat doet deze dame? Die laat fijn even het potje keihard in tienduizend stukjes vallen!Overal poeder op de grond... Met een stoffer en blik voorzichtig nog een beetje kunnen redden, maar veel is het niet meer...
'
Eén voordeel, het badkamerkleedje ruikt nu wel erg lekker.
Dus: Tijd om weer naar de Lush te gaan en nieuwe poeder te kopenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:33 schreef Shirley het volgende:
Ik had een proefje Candy Fluff in een glazen potje in de badkamer staan. Ga ik gisteren douchen, wil de Olive Branch pakken, vlakbij de Candy Fluff en wat doet deze dame? Die laat fijn even het potje keihard in tienduizend stukjes vallen!Overal poeder op de grond... Met een stoffer en blik voorzichtig nog een beetje kunnen redden, maar veel is het niet meer...
'
Eén voordeel, het badkamerkleedje ruikt nu wel erg lekker.
*proest, warme chocomel over het scherm*quote:Op donderdag 29 december 2005 18:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
We blijven stil om 8 uur.
Herbalismquote:Op donderdag 29 december 2005 18:54 schreef Elefes het volgende:
Er staat nu trouwens ook iets op de site van de producten die uit het assortiment gaan.
Graag...ik heb nog een stukje glas bewaard als aandenken.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
We blijven stil om 8 uur.
Zal ik een nieuw proefje naar je sturen?
Kleine moeite
Ik ben nog nooit in een winkel geweest!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:46 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dus: Tijd om weer naar de Lush te gaan en nieuwe poeder te kopen(en andere dingen natuurlijk, want je bent er dan immers toch).
Dat is flink balenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:17 schreef flugeltje het volgende:
Ja verdorie
Ik heb afgelopen maandag besteld en kreeg dus niet de optie om iets extra's te bestellen....
O ja, ik heb in het memoveld wél vermeld dat ik voorkeuren had als ze er wederom monstertjes bij zouden doen. Misschien dat ze daar dan wat extra's van maken...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat is flink balen
Misschien dat ze er toch wat in doen.
Vreemd, ze hebben niet de hele lijst erop gezet.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:54 schreef Elefes het volgende:
Er staat nu trouwens ook iets op de site van de producten die uit het assortiment gaan.
Misschien alleen wat er als eerste uit gaat in januari? Dat de rest later nog komt.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vreemd, ze hebben niet de hele lijst erop gezet.
You've got mailquote:Op donderdag 29 december 2005 19:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Graag...ik heb nog een stukje glas bewaard als aandenken.
Lief aanbod! Wat wil je ervoor terug? Mail me maar even op sjurlie en dan hotmail enzo...
Omdat ze ze daar gratis weggeven en hier nog proberen te verkopen.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:37 schreef lotje11 het volgende:
Niemand die weet waarom de kerstpullen hier nog wel op de site staan en in Uk niet meer?
Ik vind Auntie Pamela echt lekker, waar het naar ruikt is moeilijk te zeggen vind ik... Een beetje kruidig, zandig, maar toch ook lekker zachtjes zoet. Het was iig een heerlijk bad wat ik er mee heb genomenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Verlanglijstje van alle dingen die ik nog niet heb geprobeerd:
Bubble Bar Slices:
Auntie Pamela
Creme:
Sweet Japanese Girl
Tips en ervaringen zijn van harte welkom
Ik heb alleen ervaring met Ma Bar en Creamy Candy. De eerste is wel lekker zoet, volop schuim, en qua geur deed het me een beetje aan HIWTK denken. Creamy Candy is gewoon de Rockstar lucht, m'n allereerste BBSquote:Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Verlanglijstje van alle dingen die ik nog niet heb geprobeerd:
Bruisballen:
Youki Hi
Think Pink
Sex Bomb
Hot Java
Bubble Bar Slices:
Ma Bar
Auntie Pamela
Creamy Candy
Hot Milk
Douche:
Tramp
Creme:
Lemony Flutter
Sweet Japanese Girl
Tea Tree Water
Tips en ervaringen zijn van harte welkom
Verder ga ik mijn voorraad nog een beetje aanvullen.
Wanneer ik de inkopen ga doen: ?
You've got mailquote:Op donderdag 29 december 2005 23:07 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind Auntie Pamela echt lekker, waar het naar ruikt is moeilijk te zeggen vind ik... Een beetje kruidig, zandig, maar toch ook lekker zachtjes zoet. Het was iig een heerlijk bad wat ik er mee heb genomenIk kan je wel een stukje sturen als je wilt?
En Sweet Japanese Girl vind ik erg lekker. Een van de weinige dingen voor het gezicht van Lush die ik lekker vind ruikenDe scrub is soms wat grof, maar er blijft een heerlijk laagje achter op je gezicht wat het na het intrekken (ik gebruik het daarom 's avonds) lekker zacht maakt
Ma Bar, daar is Vava ook zo enthousiast over, toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met Ma Bar en Creamy Candy. De eerste is wel lekker zoet, volop schuim, en qua geur deed het me een beetje aan HIWTK denken. Creamy Candy is gewoon de Rockstar lucht, m'n allereerste BBSErg lekker!
Ik vind de Ma Bar erg lekker ja! Dat was mijn eerste BBSquote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ma Bar, daar is Vava ook zo enthousiast over, toch?
Verder heb ik Creamy Candy een keer voor Anitra platgeprut en dat rook toch wel erg lekker maar niet zoals rockstar, een beetje maar (hoe verwonderlijk) creamy.
Gelezen en ik zal eens kijken! Wordt ws wel volgende week, beetje druk nu, oudejaar enzo.. Maar er komt dan gauw wat jouw kant opquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:39 schreef Elefes het volgende:
[..]
Gelezen en ik zal eens kijken! Wordt ws wel volgende week, beetje druk nu, oudejaar enzo.. Maar er komt dan gauw wat jouw kant op
Wie heeft hier trouwens ervaring met Jungle als conditioner? Ik ben nu al om wat betreft de solid shampoo, maar zou ook graag een goede solid conditioner hebben.
Werkt Jungle een beetje, wordt je haar er zacht van en goed doorkambaar?
Ik heb gisteren een compleet stuk in de prullenbak gegooidquote:Op donderdag 29 december 2005 19:26 schreef Aventura het volgende:
Fuel ook, dat vind ik wel jammer.
Hier gevraagd? Ik vind het wel handig om via hier dingen die ik zelf niet meer gebruik weg te geven.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef heaven7 het volgende:
Niemand wilde het.
Ik heb mijn proefje Jungle aan MUUS gedoneerdquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hier gevraagd? Ik vind het wel handig om via hier dingen die ik zelf niet meer gebruik weg te geven.
Ja, dat klopt. Dat is alleen nu te koop. En tot de voorraad op is.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:44 schreef DDuiveltje het volgende:
Funnie , die ik van jou had gekregen dat proefje , wat was dat nou en kun je dat allen in deze periode kopen ? Snowcake was het geloof ik ?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]haha ik heb hier wel een stuk Jungle liggen dat ik vrijwel nooit gebruik
Ah, joh geeft niks hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:06 schreef Elefes het volgende:
[..]
![]()
Maar je hebt me laatst al zo'n geweldige envelop gestuurd..![]()
Heb je misschien ook interesse in iets van Coolaulin, Angels Delight, Silky Underwear, Smitten, Cereology of Milky Bar?
Wat vind je trouwens van Jungle (aangezien je het niet echt gebruikt)?
Okay dank je wel , weet ik genoegquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:04 schreef Funnie het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Dat is alleen nu te koop. En tot de voorraad op is.
Ik heb in mei en in juni en in augustus,(die maanden ongeveer) toch her en der nog snowcake kunnen vinden. Eerst in de Kalverstraat, toen in Düsseldorf, en daarna in Praag.
Wat leuk Sanne! Wat staat erop?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:44 schreef Sanne het volgende:
Had ik al verteld dat ik van mijn vriendinnetje voor Kerst een Lush T-shirt heb gekregen?
Ben er zo trots op, doe hem met de volgende meeting aan!
Het Lush logoquote:
terugbrengen naar de winkel misschien?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:53 schreef Maeghan het volgende:
Nou, mijn Sympathy for the Skin mag dus echt de bak in. Het is bruin aangekoekt met lobbige yoghurtachtige substantie erop, en ruikt ook naar lobbige yoghurt. Hm. En hij was officieel nog lang niet over de datum maar misschien dat er een evil soort bacterieen in terecht is gekomen die dacht dat het straciatellayoghurt was.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:38 schreef kwakveense het volgende:
bah...herbalism eruit...
hey shirley, als je het zo leuk vindt om mensen blij te maken met proefjes? ik heb deze week mijn eerste bestelling gedaan bij lush en ben erg nieuwsgierig naar andere producten>?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:23 schreef Shirley het volgende:
@morgaine21: De Godiva is vandaag met de post gegaan.
@Sweetsixteen16: Ik heb net je proefjes gemaakt ( zo leuk om te doen!) en die gaan morgen op de post!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hey shirley, als je het zo leuk vindt om mensen blij te maken met proefjes? ik heb deze week mijn eerste bestelling gedaan bij lush en ben erg nieuwsgierig naar andere producten>?
Meaghan stuurt me ook wat monstertjes, maar als je nog zin hebt???
Gewoon naar Lush e-mailen, volgens mij moet je gewoon een nieuwe krijgen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:53 schreef Maeghan het volgende:
Nou, mijn Sympathy for the Skin mag dus echt de bak in. Het is bruin aangekoekt met lobbige yoghurtachtige substantie erop, en ruikt ook naar lobbige yoghurt. Hm. En hij was officieel nog lang niet over de datum maar misschien dat er een evil soort bacterieen in terecht is gekomen die dacht dat het straciatellayoghurt was.
Moest heel erg snel, ik dus de site opengegooid en e.e.a. opgenoemd...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Das mooi flugeltje![]()
Wat heb je gekozen?!
Viel mij idd ook op dat ze zo vrolijk en rielekst waren...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snowcake en Snow Fairy zijn erg okDe andere 2 ken ik niet! (Wel wat het is, maar nooit gebruikt)
Ik hoop voor je dat ze alles nog hebben.
Ze zijn idd aardig, toen ik belde van, ja kut had aan moeten klikken maar heb 't in het opmerkingenveld gedumpt, was het ook geen probleem! Echt heel plezierig!
Als ik spullen ga gebruiken die reinigend zijn heb ik ook altijd de eerste keer last van puisten enzo. Omdat het vuil en vet dan uit m'n huid trekt... Misschien is het bij een volgende keer wel helemaal over....quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:18 schreef CarpeNoctem het volgende:
Ik durf mijn Lush echt niet meer te gebruiken![]()
Heb er flink wat puisten door gekregen die ik normaal nooit heb, en deze dagen heb ik daar geen zin in. Ik weet nog niet of het de MoM of Ocean Salt geweest is.![]()
Ik ben bang van welquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:18 schreef Anitra het volgende:
Dat is mooi Flugeltje!! Zijn erg lekker dingen allemaal!
clumsy_clown daar is het begin van een verslaving denk ik
Pssst, je kunt ook online bestellenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Nou ja, de vriendin die Lush-cadeautjes kreeg wou maar al te graag mee dus ik ben in ieder geval niet alleen
.
Mwoah, een uitje naar de Kalverstraat is nooit een ramp, zeker niet met een OVquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Pssst, je kunt ook online bestellen![]()
Ja, dat hoop ik ook heel erg. Zal wel niet...quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben ik erg bezig als ik een beetje hoop dat m'n bestelling van donderdag morgen al aankomt?
Ik denk het ook niet helaasquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:56 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook heel erg. Zal wel niet...
Nee helemaal niet! Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben ik erg bezig als ik een beetje hoop dat m'n bestelling van donderdag morgen al aankomt?
Dat geloof ik graagquote:
Er stond; kom voor 10 december i.v.m. kerstdrukte.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:03 schreef CherryLips het volgende:
ik dacht dat ik op tijd was met m'n nieuwe OVMens vorige week bij 't postkantoor toch een partij kribbig, en ik was expres 's ochtends voor de kerstdrukte gegaan
Lekker off topic.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Elefes & Shirley; jullie enveloppen zijn eruit!
Ik hoop dat het de laatste dag van 2005 nog in jullie brievenbusjes zit!
Ik heb in 1 uur zoveel gedaan, nog nooit voor elkaar gekregen.
* pasfoto's laten maken
* nieuwe enveloppes gekocht
* zoeken naar een winterjas
* postkantoor OV + brieven posten
* kopen van een winterjas
Maar dat terzijde
Ach joh ik kan wel even wachtenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:16 schreef Elefes het volgende:
[..]Wat snel al! Ik ga het helaas niet meer halen het dit jaar op de bus te doen.. Maar ik doe het zo snel mogelijk volgende week!
Ik hoop trouwens dat ik een heel stuk van Auntie Pamela af kan krijgen voor je.. Maar anders moet 't in bad toch kapot
Het ligt toch op het postkantoor.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:05 schreef kwakveense het volgende:
mijn broertje moet ook nog...heeft hem vrig jaar in januari opgehaald...geen probleem...
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga zo douchen met Snow Fairy of een zeepje... Maar ik neig meer naar de SF, ik moet de hele avond nog lekker ruiken.
is goed hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:16 schreef Shirley het volgende:
[..]Je hebt wel lef...
Ik doe het niet voor niks natuurlijk, want Lush producten zijn erg duur. Geef anders volgende even een gil als je de proefjes en bestelling binnenhebt, en post even wat je dan hebt, dan kan ik kijken of ik nog wat kleine proefjes kan maken.
Nee, helaas nog niet.. Maar dan komt het maandag misschienquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Shirley & Elefes hebben jullie mijn enveloppes ontvangen
Ik hoorde vanmiddag op het nieuws dat sommige postdingen niet konden worden geleverd wegens vertraging middels het weer gisterenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:22 schreef Elefes het volgende:
[..]
Nee, helaas nog niet.. Maar dan komt het maandag misschien
Ik moet nog een paar uur samenvattingen maken en leren, bah![]()
En mijn kamer moet ook nog opgeruimd, en daarna kan ik pas lekker gaan douchen(een bad doe ik maar niet meer vandaag, moet nog de hele avond door en daar word ik zo lekker duf en slaperig van...
)
Als tussenoplossing kun je een zitbad aanschaffen. Die dingen zijn van plastic en kosten bijna niets bij de bouwmarkt....quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:23 schreef Aarti het volgende:
Zodra ik geld heb, koop ik een bad.
Ik wil zoooooooo graag in bad met iets als Candy cane, melting marshmellow, enz.
grrrrrrrrr
Zoiets hebben wij ook ooit eens gehad, dat zat gewoon in de douche zeg maar, daar kon je ook staand in douchen, maar ook in badderen. Alleen liggen ging niet, maar verder was het fijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als tussenoplossing kun je een zitbad aanschaffen. Die dingen zijn van plastic en kosten bijna niets bij de bouwmarkt....
Ik ben er bijna uit, het wordt of Creamy Candy of Melting Marshmellow Moment.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:04 schreef debby1973 het volgende:
Daar zit ik ook net over na te denken Sanne.
Als je wilt, stuur ik de inhoud van mijn Flying Fox potje naar je op!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:47 schreef kwakveense het volgende:
ik heb weer lekker geflying-foxt....
nu even ontspannen, terwijl moeder de laatste oliebollen en straks appel en ananasflappen bakt...
daarna ga ik saucijzenhapjes maken (mijn eigen superlekkere recept...makkelijk en altijd een succes!)
Her bij mij in de stad is een discotheek, Thalia. Daar is Lunapark ( zo heet het feest) , lekkere oude housenummers enzo, dus ik ga goed feestenquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:11 schreef Aarti het volgende:
naar wat voor feest ga je, shirley?
Hier vieren we oud en nieuw met de hele familie (ongeveer 50 man) in een zaaltje. Ingredienten: heel veel eten, nog meer drank, en nog veel meer vuurwerk
Gezelligquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:11 schreef Aarti het volgende:
naar wat voor feest ga je, shirley?
Hier vieren we oud en nieuw met de hele familie (ongeveer 50 man) in een zaaltje. Ingredienten: heel veel eten, nog meer drank, en nog veel meer vuurwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |