Dat had ik ook kunnen posten inderdaad.quote:
Daarom dacht ik, dat doe ik wel even voor je.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat had ik ook kunnen posten inderdaad..
Nu je toch hier bent....quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Daarom dacht ik, dat doe ik wel even voor je.
Bohemian en Happy Hippy.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu je toch hier bent..... Was die Stocking Fella een kadootje voor jezelf? En wat zat er ook alweer in? *zoeken gaat*
Zorgen dat hij het gaat gebruiken. Als hij het lekker vindt, wil hij het vanzelf dus kopen als het op is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:19 schreef Aarti het volgende:
Ik heb besloten dat mijn enige doel in het leven wordt, om mn vriendje om te turnen van "neeik ga die stinkwinkel niet in", naar "kom schat, we gaan naar de Lush, mn zeepjes zijn bijna op"
Iemand tips voor een plan van aanpak?
Je begint met massages. "Als jij nu meegaat naar Lush, dan halen we weer zo'n massagebar..."quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:19 schreef Aarti het volgende:
Ik heb besloten dat mijn enige doel in het leven wordt, om mn vriendje om te turnen van "neeik ga die stinkwinkel niet in", naar "kom schat, we gaan naar de Lush, mn zeepjes zijn bijna op"
Eerst een lekker bad nemen samen, met iets wat niet super super zoet is maar voor jullie allebei lekker. Dan lief zijn haren wassen enzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:19 schreef Aarti het volgende:
You snap the whip deel ik in 8 stukjes dan doe je er iets langer mee. En als je van kruidig houd dan is Pied de pepper erg lekker voor je voetjes vooral met dit weer!quote:Op woensdag 28 december 2005 00:44 schreef Elefes het volgende:
Ik heb net gedoucht met The Olive Branch, en hij ruikt erg lekkerOok heb ik You Snap The Whip gebruikt, ook heel lekker (maar het gaat wel snel op volgens mij
). Als laatste Fair Trade Foot, dat is ook best fijn spul, al vind ik de geur niet zo (maar mijn voetjes voelen nu wel goed).
Mee naar een VIPavond. Works geheid! Echt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:19 schreef Aarti het volgende:
Met jullie erbij die foto's gaan maken, zekerquote:Op woensdag 28 december 2005 11:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mee naar een VIPavond. Works geheid! Echt.
Mijn God...quote:
Ik weet het, het is vreselijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |