Dat dacht ik ook toen ik het lasquote:
Dan mag je de gratis Snow Fairy aan mij gevenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat dat pas de 29e in gingSnow Fairy
Beetje jammer alleen dat als ik terugga naar de Lush, ik Snow Fairy ga halen en misschien nog Olive Branch en Sweet Japanese Girl en MoM, en dan weer Snow Fairy erbij krijg
Nadeel van in Amsterdam wonen is dat je dan ook zo verwend bent dat je nergens anders meer wilt winkelen. Of het moet New York, Parijs of London zijn. Winkelen in bijvoorbeeld Arnhem of Den Bosch komt niet in mij op.quote:
Hebberd! Ik heb maar een halve.quote:
Ik ook ....quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:00 schreef Skaai het volgende:
Vergeten? Hoe kan je nou vergeten naar de Lush te gaan![]()
Ik heb zin om nu te gaan
Omdat ik uhm semi-bewusteloos in bed lag, Kerst was leukquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:00 schreef Skaai het volgende:
Vergeten? Hoe kan je nou vergeten naar de Lush te gaan![]()
Ik heb zin om nu te gaan
De winkel in Denbosch is heel simpel te vinden, kom je vanaf Centraal Station? Dan loop je richting stad over de brug etc etc, als je niet verder kunt (T Splitsing, de plek waar het centrum begint) ga je rechts, een van de eerste winkeltjes is het, het zit in een oud herenhuis.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Meiden! Ik ga morgen naar Den Bosch en ondanks het feit dat ik gewoon geen geld kán missen, toch echt langs de Lush. Eens moet de eerste keer zijn en ik heb een smoes: ik moet een cadeautje hebben voor een vriendin
.
Maar! Het is sowieso mijn eerste keer in Den Bosch maar ik ga met een vriend die daar redelijk bekend is, alleen weet hij niet waar de Lush zit. Is het een beetje makkelijk te vinden? En hoe kom ik er ongeveer?.
En nog tips voor een leuk, niet zo duur cadeautje?
OP = OP :quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:26 schreef Lotjeb het volgende:
hoelang duurt deze actie nog?
want ik wil ook! nadat mijn moeder en mijn zusje hier een aantal dagen hebben gezeten is mijn olive branch bijna op dus ik "moet" toch de stad in deze week![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:59 schreef ymme het volgende:
Misschien wat voor de nieuwelingen onder ons.
Ik heb nog een aantal producten van Lush die dus ongeopend weg kunnen:
Celestial (dag/nacht-creme voor het gezicht)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:33 schreef ymme het volgende:
Oh en voor de liefhebber, heb ik nog Celestial..
Deze is toch niet goed voor mijn huid.
Er is misschien 3x wat op mijn gezicht gesmeert, dus hij is zo goed als helemaal vol
En het ruikt heerlijk naar vanile![]()
Wie spreek er hier over rellen. Jij nu hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:36 schreef heaven7 het volgende:
Jezus, je hoeft niet zo tekeer te gaan hoorOver rellen gesproken.
Goed zo, goed gelezenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:41 schreef heaven7 het volgende:
Ja, ga jij ook nog eens even reageren!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:59 schreef MUUS het volgende:
Ik heb hele grote bloemkoluuuuuh,
bloemkoluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh,
bloemkoluuuuuh!
Oh, wat zijn ze groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |