abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 december 2005 @ 14:08:51 #76
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33469491
Kennelijk kunnen ze niet tegen een 40 graden wasje.
Dat ze dat niet op een bijsluiter vermelden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_33472937
Arme whipstick

Ben vandaag ook maar eens gaan kijken of ik nog een gratis produkt (lees:grote fles snow fairy) kon scoren en het is gelukt! er waren er nog twee dus er staat er nu nog een. Rennen dus!

De winkel was wel erg leeg gekocht; er was geen godiva (en die wou ik net hebben ) en verschillende massagebars ontbraken.
Ik heb verder nog een medium flying fox, voorraadje snowcake en pied de pepper gekocht.
  woensdag 28 december 2005 @ 16:06:53 #78
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33473170
Welk filiaal was je Morgaine?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_33473620
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:59 schreef morgaine21 het volgende:
Arme whipstick

Ben vandaag ook maar eens gaan kijken of ik nog een gratis produkt (lees:grote fles snow fairy) kon scoren en het is gelukt! er waren er nog twee dus er staat er nu nog een. Rennen dus!

De winkel was wel erg leeg gekocht; er was geen godiva (en die wou ik net hebben ) en verschillende massagebars ontbraken.
Ik heb verder nog een medium flying fox, voorraadje snowcake en pied de pepper gekocht.
Ik heb nog een Godiva over als je wilt? Ik heb hem maar een stuk of 4, 5 keer gebruikt, maar het trekt echt letterlijk de verf uit m'n haren en dat vind ik best zonde. Dus mocht je hem willen hebben, geef even een gil hier
Back in business.
  † In Memoriam † woensdag 28 december 2005 @ 16:31:27 #80
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_33473869
Ik heb Lite Lip en die is vies en ik wil 'm niet meer
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_33474086
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:06 schreef Sanne het volgende:
Welk filiaal was je Morgaine?
Oeps ja das wel handig als ik dat even vermeld ja Ik was dus in Maastricht.

@Shirley: wat zou je voor die godiva terug willen?
pi_33474131
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:38 schreef morgaine21 het volgende:

[..]

Mail me maar even op sjurlie apestaartje hotmailpuntcom. Misschien dat je iets hebt wat ik nog niet heb.
Back in business.
pi_33474167
Ook hier even de vraag, ik heb laatst Ocean Salt gekocht en deze gaf bij behoorlijk veel puistjes, terwijl ik hier normaal geen last meer van heb. Nou zit er een ingredient in genaamd Lanolin, en dit is uiterst comedogeen. Mijn vraag is hebben meer mensen van Ocean Salt puistjes gekregen? En van Mom?
pi_33474271
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:41 schreef CarpeNoctem het volgende:
Ook hier even de vraag, ik heb laatst Ocean Salt gekocht en deze gaf bij behoorlijk veel puistjes, terwijl ik hier normaal geen last meer van heb. Nou zit er een ingredient in genaamd Lanolin, en dit is uiterst comedogeen. Mijn vraag is hebben meer mensen van Ocean Salt puistjes gekregen? En van Mom?
Ik had zondag voor het eerst sinds lange tijd weer MoM gebruikt, en het resultaat is dat ik nu weer flink onder zit (met puistjes) Ocean Salt heb ik geen ervaring mee, maar mijn huid kan dus waarschijnlijk er ook niet tegen. Wat is comedogeen eigenlijk?
Back in business.
pi_33474576
Comedogeen houd heel simpelweg in dat er een vergrote kans bestaat dat je puistjes krijgt, als je deze site even checkt : http://www.zerozits.com/Articles/acnedetect.htm kun je de ingredienten op je potje Lush hiermee vergelijken. Bij Ocean Salt vind je dan 2 overeenkomsten, namelijk Lanoline en Sodium Chloride (dat laatste is wetenschappelijke naam voor zout, dus niet zo'n wonder dat er zout in zeezout zit) maar beide comedogeen.

Ik weet nu alleen niet of ik die puistjes door Salt heb gekregen of door Mom...
pi_33475020
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:54 schreef CarpeNoctem het volgende:
Comedogeen houd heel simpelweg in dat er een vergrote kans bestaat dat je puistjes krijgt, als je deze site even checkt : http://www.zerozits.com/Articles/acnedetect.htm kun je de ingredienten op je potje Lush hiermee vergelijken. Bij Ocean Salt vind je dan 2 overeenkomsten, namelijk Lanoline en Sodium Chloride (dat laatste is wetenschappelijke naam voor zout, dus niet zo'n wonder dat er zout in zeezout zit) maar beide comedogeen.

Ik weet nu alleen niet of ik die puistjes door Salt heb gekregen of door Mom...
Handige site! Die ga ik zeker vaker gebruiken!
Back in business.
  woensdag 28 december 2005 @ 17:34:20 #87
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33475729
lanolin is toch gewoon lijnolie? zit in heel veel dingen...

gelukkig krijg ik er geen puistjes van...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 28 december 2005 @ 17:37:06 #88
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33475791
Ik heb nu wel twee puistjes op m'n kin. Sinds ik Angels on Bare Skin heb geprobeerd dit weekend. Ik denk echter eerder dat het komt omdat het vuil nu uit m'n gezicht aan het trekken is... Ze drogen vrij snel alweer uit namelijk... En natuurlijk was het ook 'die tijd van de maand' dus daar kan het ook aan liggen

Hoe lang duurt het trouwens voor een bestelling bezorgd wordt? Ik wil vanavond in bad, maar m'n bubblebars zijn op

Hoe moet ik trouwens met zo'n cremebar omgaan, ook een gedeelte in een pantykousje of gewoon het hele stuk zo in het badwater?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33475808
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:34 schreef kwakveense het volgende:
lanolin is toch gewoon lijnolie? zit in heel veel dingen...

gelukkig krijg ik er geen puistjes van...
Lanolin is een vettige substantie die gewonnen word uit de vacht van schapen, dit spul is opzich niet comedogeen. Maaaaar de synthetische versie (gefabriceerde lanoline) is weldegelijke comedogeen. Als ik zo naar mijn gezicht kijk, denk ik dat in Ocean Salt de tweede variant zit, want tis echt lelijk geworden door dat spul.
pi_33476005
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:19 schreef Aarti het volgende:
Ik heb besloten dat mijn enige doel in het leven wordt, om mn vriendje om te turnen van "neeik ga die stinkwinkel niet in", naar "kom schat, we gaan naar de Lush, mn zeepjes zijn bijna op"

Iemand tips voor een plan van aanpak?
Dan heb ik geluk met mijn vriend , ik had wat nodig van Lush en hij ging naar A'dam en heeft 't voor me gekocht .

Ik (nouja, hij dus ) heb de New shampoo weer gehaald (voor als de andere op is) en Jungle .
pi_33476409
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:37 schreef CarpeNoctem het volgende:

[..]

Lanolin is een vettige substantie die gewonnen word uit de vacht van schapen, dit spul is opzich niet comedogeen. Maaaaar de synthetische versie (gefabriceerde lanoline) is weldegelijke comedogeen. Als ik zo naar mijn gezicht kijk, denk ik dat in Ocean Salt de tweede variant zit, want tis echt lelijk geworden door dat spul.
Lush zou toch juist alles natuurlijk houden, en juist niet synthetisch?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  woensdag 28 december 2005 @ 18:09:59 #92
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33476582
safe synthetics gebruiken ze wel. je kunt er soms niet omheen.
pi_33476680
Hmm oke, wist ik niet
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33476989
Wat is de definitie van safe synthetics? Erg safe zijn ze niet, merk ik
  woensdag 28 december 2005 @ 18:30:06 #95
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33477095
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:38 schreef morgaine21 het volgende:

[..]

daar is die grote snowfairy inmiddels weg .. wel kut dat ze geen t was a night before christmas meer hadden wel snowcake
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 28 december 2005 @ 18:31:06 #96
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33477128
ze bedoelen niet-carcenogene stoffen en synthetics die over het algemeen geen problemen opleveren...

er zijn natuurlijk altijd mensen die er last van kunnen krijgen...net zoals er mensen zijn die allergisch kunnen reageren op natuurlijke stoffen (zoals zeezout)
pi_33477247
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:06 schreef Sanne het volgende:
Ode aan mijn kleine vriend
gedicht...

Broertjes T Tree Simplex en Lite zijn afgelopen zomer gekookt op Zandvoort maar doen het nog steeds. De helden.
ik kon mijn ogen niet geloven! Een gedicht voor een lushproduct.
Gecondoleerd
Billie Holiday is Lady Day!
  woensdag 28 december 2005 @ 18:51:45 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33477713
MUUS, is de Jungle goed aangekomen?

Ik heb van m'n schoonvader overigens met kerst het "Snowy" pakket gekregen!! Met daarin:

Teddy Bears? Christmas en Mr Butterball Bath Ballistics, Ruby Red Slippers en Cleanliness Bubble Bar Slices, Snow Fairy Shower Gel 100g en Egg Snog Lip Balm.

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33478068
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
MUUS, is de Jungle goed aangekomen?

Ik heb van m'n schoonvader overigens met kerst het "Snowy" pakket gekregen!! Met daarin:

Teddy Bears? Christmas en Mr Butterball Bath Ballistics, Ruby Red Slippers en Cleanliness Bubble Bar Slices, Snow Fairy Shower Gel 100g en Egg Snog Lip Balm.

Wat een leuke man
Billie Holiday is Lady Day!
  woensdag 28 december 2005 @ 19:08:11 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33478284
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Wat een leuke man
Hij heeft wel enige hulp gehad van schoonzus, maar idd, helemaal goed
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')