Viel mij idd ook op dat ze zo vrolijk en rielekst waren...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snowcake en Snow Fairy zijn erg okDe andere 2 ken ik niet! (Wel wat het is, maar nooit gebruikt)
Ik hoop voor je dat ze alles nog hebben.
Ze zijn idd aardig, toen ik belde van, ja kut had aan moeten klikken maar heb 't in het opmerkingenveld gedumpt, was het ook geen probleem! Echt heel plezierig!
Als ik spullen ga gebruiken die reinigend zijn heb ik ook altijd de eerste keer last van puisten enzo. Omdat het vuil en vet dan uit m'n huid trekt... Misschien is het bij een volgende keer wel helemaal over....quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:18 schreef CarpeNoctem het volgende:
Ik durf mijn Lush echt niet meer te gebruiken![]()
Heb er flink wat puisten door gekregen die ik normaal nooit heb, en deze dagen heb ik daar geen zin in. Ik weet nog niet of het de MoM of Ocean Salt geweest is.![]()
Ik ben bang van welquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:18 schreef Anitra het volgende:
Dat is mooi Flugeltje!! Zijn erg lekker dingen allemaal!
clumsy_clown daar is het begin van een verslaving denk ik
Pssst, je kunt ook online bestellenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Nou ja, de vriendin die Lush-cadeautjes kreeg wou maar al te graag mee dus ik ben in ieder geval niet alleen
.
Mwoah, een uitje naar de Kalverstraat is nooit een ramp, zeker niet met een OVquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Pssst, je kunt ook online bestellen![]()
Ja, dat hoop ik ook heel erg. Zal wel niet...quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben ik erg bezig als ik een beetje hoop dat m'n bestelling van donderdag morgen al aankomt?
Ik denk het ook niet helaasquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:56 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook heel erg. Zal wel niet...
Nee helemaal niet! Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben ik erg bezig als ik een beetje hoop dat m'n bestelling van donderdag morgen al aankomt?
Dat geloof ik graagquote:
Er stond; kom voor 10 december i.v.m. kerstdrukte.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:03 schreef CherryLips het volgende:
ik dacht dat ik op tijd was met m'n nieuwe OVMens vorige week bij 't postkantoor toch een partij kribbig, en ik was expres 's ochtends voor de kerstdrukte gegaan
Lekker off topic.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Elefes & Shirley; jullie enveloppen zijn eruit!
Ik hoop dat het de laatste dag van 2005 nog in jullie brievenbusjes zit!
Ik heb in 1 uur zoveel gedaan, nog nooit voor elkaar gekregen.
* pasfoto's laten maken
* nieuwe enveloppes gekocht
* zoeken naar een winterjas
* postkantoor OV + brieven posten
* kopen van een winterjas
Maar dat terzijde
Ach joh ik kan wel even wachtenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:16 schreef Elefes het volgende:
[..]Wat snel al! Ik ga het helaas niet meer halen het dit jaar op de bus te doen.. Maar ik doe het zo snel mogelijk volgende week!
Ik hoop trouwens dat ik een heel stuk van Auntie Pamela af kan krijgen voor je.. Maar anders moet 't in bad toch kapot
Het ligt toch op het postkantoor.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:05 schreef kwakveense het volgende:
mijn broertje moet ook nog...heeft hem vrig jaar in januari opgehaald...geen probleem...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |