Misschien alleen wat er als eerste uit gaat in januari? Dat de rest later nog komt.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vreemd, ze hebben niet de hele lijst erop gezet.
You've got mailquote:Op donderdag 29 december 2005 19:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Graag...ik heb nog een stukje glas bewaard als aandenken.
Lief aanbod! Wat wil je ervoor terug? Mail me maar even op sjurlie en dan hotmail enzo...
Omdat ze ze daar gratis weggeven en hier nog proberen te verkopen.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:37 schreef lotje11 het volgende:
Niemand die weet waarom de kerstpullen hier nog wel op de site staan en in Uk niet meer?
Ik vind Auntie Pamela echt lekker, waar het naar ruikt is moeilijk te zeggen vind ik... Een beetje kruidig, zandig, maar toch ook lekker zachtjes zoet. Het was iig een heerlijk bad wat ik er mee heb genomenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Verlanglijstje van alle dingen die ik nog niet heb geprobeerd:
Bubble Bar Slices:
Auntie Pamela
Creme:
Sweet Japanese Girl
Tips en ervaringen zijn van harte welkom
Ik heb alleen ervaring met Ma Bar en Creamy Candy. De eerste is wel lekker zoet, volop schuim, en qua geur deed het me een beetje aan HIWTK denken. Creamy Candy is gewoon de Rockstar lucht, m'n allereerste BBSquote:Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Verlanglijstje van alle dingen die ik nog niet heb geprobeerd:
Bruisballen:
Youki Hi
Think Pink
Sex Bomb
Hot Java
Bubble Bar Slices:
Ma Bar
Auntie Pamela
Creamy Candy
Hot Milk
Douche:
Tramp
Creme:
Lemony Flutter
Sweet Japanese Girl
Tea Tree Water
Tips en ervaringen zijn van harte welkom
Verder ga ik mijn voorraad nog een beetje aanvullen.
Wanneer ik de inkopen ga doen: ?
You've got mailquote:Op donderdag 29 december 2005 23:07 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind Auntie Pamela echt lekker, waar het naar ruikt is moeilijk te zeggen vind ik... Een beetje kruidig, zandig, maar toch ook lekker zachtjes zoet. Het was iig een heerlijk bad wat ik er mee heb genomenIk kan je wel een stukje sturen als je wilt?
En Sweet Japanese Girl vind ik erg lekker. Een van de weinige dingen voor het gezicht van Lush die ik lekker vind ruikenDe scrub is soms wat grof, maar er blijft een heerlijk laagje achter op je gezicht wat het na het intrekken (ik gebruik het daarom 's avonds) lekker zacht maakt
Ma Bar, daar is Vava ook zo enthousiast over, toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met Ma Bar en Creamy Candy. De eerste is wel lekker zoet, volop schuim, en qua geur deed het me een beetje aan HIWTK denken. Creamy Candy is gewoon de Rockstar lucht, m'n allereerste BBSErg lekker!
Ik vind de Ma Bar erg lekker ja! Dat was mijn eerste BBSquote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ma Bar, daar is Vava ook zo enthousiast over, toch?
Verder heb ik Creamy Candy een keer voor Anitra platgeprut en dat rook toch wel erg lekker maar niet zoals rockstar, een beetje maar (hoe verwonderlijk) creamy.
Gelezen en ik zal eens kijken! Wordt ws wel volgende week, beetje druk nu, oudejaar enzo.. Maar er komt dan gauw wat jouw kant opquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:39 schreef Elefes het volgende:
[..]
Gelezen en ik zal eens kijken! Wordt ws wel volgende week, beetje druk nu, oudejaar enzo.. Maar er komt dan gauw wat jouw kant op
Wie heeft hier trouwens ervaring met Jungle als conditioner? Ik ben nu al om wat betreft de solid shampoo, maar zou ook graag een goede solid conditioner hebben.
Werkt Jungle een beetje, wordt je haar er zacht van en goed doorkambaar?
Ik heb gisteren een compleet stuk in de prullenbak gegooidquote:Op donderdag 29 december 2005 19:26 schreef Aventura het volgende:
Fuel ook, dat vind ik wel jammer.
Hier gevraagd? Ik vind het wel handig om via hier dingen die ik zelf niet meer gebruik weg te geven.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef heaven7 het volgende:
Niemand wilde het.
Ik heb mijn proefje Jungle aan MUUS gedoneerdquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hier gevraagd? Ik vind het wel handig om via hier dingen die ik zelf niet meer gebruik weg te geven.
Ja, dat klopt. Dat is alleen nu te koop. En tot de voorraad op is.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:44 schreef DDuiveltje het volgende:
Funnie , die ik van jou had gekregen dat proefje , wat was dat nou en kun je dat allen in deze periode kopen ? Snowcake was het geloof ik ?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]haha ik heb hier wel een stuk Jungle liggen dat ik vrijwel nooit gebruik
Ah, joh geeft niks hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:06 schreef Elefes het volgende:
[..]
![]()
Maar je hebt me laatst al zo'n geweldige envelop gestuurd..![]()
Heb je misschien ook interesse in iets van Coolaulin, Angels Delight, Silky Underwear, Smitten, Cereology of Milky Bar?
Wat vind je trouwens van Jungle (aangezien je het niet echt gebruikt)?
Okay dank je wel , weet ik genoegquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:04 schreef Funnie het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Dat is alleen nu te koop. En tot de voorraad op is.
Ik heb in mei en in juni en in augustus,(die maanden ongeveer) toch her en der nog snowcake kunnen vinden. Eerst in de Kalverstraat, toen in Düsseldorf, en daarna in Praag.
Wat leuk Sanne! Wat staat erop?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:44 schreef Sanne het volgende:
Had ik al verteld dat ik van mijn vriendinnetje voor Kerst een Lush T-shirt heb gekregen?
Ben er zo trots op, doe hem met de volgende meeting aan!
Het Lush logoquote:
terugbrengen naar de winkel misschien?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:53 schreef Maeghan het volgende:
Nou, mijn Sympathy for the Skin mag dus echt de bak in. Het is bruin aangekoekt met lobbige yoghurtachtige substantie erop, en ruikt ook naar lobbige yoghurt. Hm. En hij was officieel nog lang niet over de datum maar misschien dat er een evil soort bacterieen in terecht is gekomen die dacht dat het straciatellayoghurt was.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:38 schreef kwakveense het volgende:
bah...herbalism eruit...
hey shirley, als je het zo leuk vindt om mensen blij te maken met proefjes? ik heb deze week mijn eerste bestelling gedaan bij lush en ben erg nieuwsgierig naar andere producten>?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:23 schreef Shirley het volgende:
@morgaine21: De Godiva is vandaag met de post gegaan.
@Sweetsixteen16: Ik heb net je proefjes gemaakt ( zo leuk om te doen!) en die gaan morgen op de post!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hey shirley, als je het zo leuk vindt om mensen blij te maken met proefjes? ik heb deze week mijn eerste bestelling gedaan bij lush en ben erg nieuwsgierig naar andere producten>?
Meaghan stuurt me ook wat monstertjes, maar als je nog zin hebt???
Gewoon naar Lush e-mailen, volgens mij moet je gewoon een nieuwe krijgen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:53 schreef Maeghan het volgende:
Nou, mijn Sympathy for the Skin mag dus echt de bak in. Het is bruin aangekoekt met lobbige yoghurtachtige substantie erop, en ruikt ook naar lobbige yoghurt. Hm. En hij was officieel nog lang niet over de datum maar misschien dat er een evil soort bacterieen in terecht is gekomen die dacht dat het straciatellayoghurt was.
Moest heel erg snel, ik dus de site opengegooid en e.e.a. opgenoemd...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Das mooi flugeltje![]()
Wat heb je gekozen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |