Die van jou gaat denk ik zaterdag dan echt de deur uit. Druk..druk... Morgen de hele dag oliebollen bakken bij mijn moeder, dus dan ook geen tijd. Dus ik hoop zo snel mogelijk voor je..quote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft de envelop gisteren op de bus gedaan, ik moest de Jungle alleen wel een beetje mishandelen (lees: versnijden) om te zorgen dat het door de brievenbus ging.
Ik persoonlijk vind deze niet zo heel bijzonder.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:44 schreef snopprinses het volgende:
heeft iemand hier al eens bare naked lady gehad?
heel de kamer onderquote:Op donderdag 29 december 2005 18:10 schreef snopprinses het volgende:
hijs open na ff flink doorduwen hoor
Vanavond of morgen opdoen ^^
mja ik maakte em naast mn laptop openquote:Op donderdag 29 december 2005 18:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
heel de kamer onder
Dat had ik dus met Candy Fluff![]()
We blijven stil om 8 uur.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:33 schreef Shirley het volgende:
Ik had een proefje Candy Fluff in een glazen potje in de badkamer staan. Ga ik gisteren douchen, wil de Olive Branch pakken, vlakbij de Candy Fluff en wat doet deze dame? Die laat fijn even het potje keihard in tienduizend stukjes vallen!Overal poeder op de grond... Met een stoffer en blik voorzichtig nog een beetje kunnen redden, maar veel is het niet meer...
'
Eén voordeel, het badkamerkleedje ruikt nu wel erg lekker.
Dus: Tijd om weer naar de Lush te gaan en nieuwe poeder te kopenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:33 schreef Shirley het volgende:
Ik had een proefje Candy Fluff in een glazen potje in de badkamer staan. Ga ik gisteren douchen, wil de Olive Branch pakken, vlakbij de Candy Fluff en wat doet deze dame? Die laat fijn even het potje keihard in tienduizend stukjes vallen!Overal poeder op de grond... Met een stoffer en blik voorzichtig nog een beetje kunnen redden, maar veel is het niet meer...
'
Eén voordeel, het badkamerkleedje ruikt nu wel erg lekker.
*proest, warme chocomel over het scherm*quote:Op donderdag 29 december 2005 18:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
We blijven stil om 8 uur.
Herbalismquote:Op donderdag 29 december 2005 18:54 schreef Elefes het volgende:
Er staat nu trouwens ook iets op de site van de producten die uit het assortiment gaan.
Graag...ik heb nog een stukje glas bewaard als aandenken.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
We blijven stil om 8 uur.
Zal ik een nieuw proefje naar je sturen?
Kleine moeite
Ik ben nog nooit in een winkel geweest!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:46 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dus: Tijd om weer naar de Lush te gaan en nieuwe poeder te kopen(en andere dingen natuurlijk, want je bent er dan immers toch).
Dat is flink balenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:17 schreef flugeltje het volgende:
Ja verdorie
Ik heb afgelopen maandag besteld en kreeg dus niet de optie om iets extra's te bestellen....
O ja, ik heb in het memoveld wél vermeld dat ik voorkeuren had als ze er wederom monstertjes bij zouden doen. Misschien dat ze daar dan wat extra's van maken...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat is flink balen
Misschien dat ze er toch wat in doen.
Vreemd, ze hebben niet de hele lijst erop gezet.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:54 schreef Elefes het volgende:
Er staat nu trouwens ook iets op de site van de producten die uit het assortiment gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |