Dankjewel.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]ik kon mijn ogen niet geloven! Een gedicht voor een lushproduct.
Gecondoleerd![]()
afgesprokenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:26 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dankjewel.
We houden om acht uur een minuutje stilte.
Echt een superleuk cadeau! Veel bubbelbadderenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
MUUS, is de Jungle goed aangekomen?
Ik heb van m'n schoonvader overigens met kerst het "Snowy" pakket gekregen!! Met daarin:
Teddy Bears? Christmas en Mr Butterball Bath Ballistics, Ruby Red Slippers en Cleanliness Bubble Bar Slices, Snow Fairy Shower Gel 100g en Egg Snog Lip Balm.
Jaaa, ik kom nog wel beslag op je bad leggenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Echt een superleuk cadeau! Veel bubbelbadderen![]()
Wel doen dan hequote:Op woensdag 28 december 2005 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jaaa, ik kom nog wel beslag op je bad leggen.
Zeker, moet wel met 4 badderdingetjesquote:
Wel netjes schoonmaken achteraf, eyquote:Op woensdag 28 december 2005 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zeker, moet wel met 4 badderdingetjes![]()
Hoezo? Wat voor last kan je nou póssibly hebben van de Ruby Red Slippers?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wel netjes schoonmaken achteraf, ey
Ik heb geen zin in vieze Betty Boop haartjes terwijl ik lig te poedelenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoezo? Wat voor last kan je nou póssibly hebben van de Ruby Red Slippers?![]()
Is dat echt zo?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:50 schreef Sanne het volgende:
Vooraf schoonmaken, dan laat het geen troep na.
En dat heb je niet weggehaald? Allemaal Kitty-haren in 't bad én een zwarte rand?!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Bij Black Pearl, die ik overigens heerlijk vond.. bleef er toch echt wel een zwart laagje achter tot waar ik de badrand had gevuld.
Miauwquote:Op woensdag 28 december 2005 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dat heb je niet weggehaald? Allemaal Kitty-haren in 't bad én een zwarte rand?!![]()
Die is doodquote:
Goeie tip, Sanne!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:59 schreef Sanne het volgende:
Je bad laat alleen een vieze rand na als daar al vuil zat (waar moet het anders aan hechten?). Daarom maak ik het bad vóór het badderen schoon, dan hoef ik het erna alleen maar na te spoelen.
Waar kan het zich dan aan hechtenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:01 schreef Vava het volgende:
Mijn bad is pas helemaal grondig schoongemaakt nadat ik was vergeten de Hot Java in een pantykousje te doen, al die stukjes kaneelstok door het bad en de leidingen
Maar daarna dus ook de badrand helemaal schoongemaakt en verder maak ik altijd na het baden schoon![]()
Viezigheid van badderkatjesquote:Op woensdag 28 december 2005 21:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Waar kan het zich dan aan hechten![]()
Ik dacht dat ik het goed had schoongemaaktquote:Op woensdag 28 december 2005 21:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Waar kan het zich dan aan hechten![]()
Dan heeft het lekker veel zinquote:Op woensdag 28 december 2005 21:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het goed had schoongemaaktmoest me na het badderen in het zweet boenen
![]()
Volgende keer ben jij aan de beurt om te boenenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dan heeft het lekker veel zin
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Volgende keer ben jij aan de beurt om te boenen![]()
![]()
Boenen ja, grondig boenen is een ander verhaalquote:Op woensdag 28 december 2005 21:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik boen altijd!
![]()
Ondankbaar nest![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Boenen ja, grondig boenen is een ander verhaal![]()
Wil je oefenen als ik in bad ben geweest?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
![]()
Ik badder natuurlijk niet zo vaak.![]()
Ja, 't gaat om mijn badquote:Op woensdag 28 december 2005 21:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
't wordt een beetje incrowd, jongens.
quote:
Ja, en ik heb je al een paar keer gemaild. Heb je helemaal niets gekregen? Je moet me je adres nog sturen, tuthola!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
MUUS, is de Jungle goed aangekomen?
Gelukkig een ander gezichtquote:Op woensdag 28 december 2005 21:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, en ik heb je al een paar keer gemaild. Heb je helemaal niets gekregen? Je moet me je adres nog sturen, tuthola!
Was al bang dat je doodziek en zielig ergens in een hoekje van je slaapkamer lag..
Mail me ff!
Nee, 5 dagen van huis geweest door de Kerst bij computerslome (schoon)ouders en hier een pc-wissel en nog geen G-mail notifier.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, en ik heb je al een paar keer gemaild. Heb je helemaal niets gekregen? Je moet me je adres nog sturen, tuthola!
Was al bang dat je doodziek en zielig ergens in een hoekje van je slaapkamer lag..
Mail me ff!
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:26 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dankjewel.
We houden om acht uur een minuutje stilte.
Hou op...quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 28 december 2005 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga slapen en dromen over de enorme doos Lush die bij me bezorgd gaat worden begin volgend jaar
Lush in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb vandaag nog even wta blokjes snowcake gehaald en snowfairy en een nieuwe jumping juniper![]()
wat zal ik lekker ruiken in het zkh![]()
Krap budgetquote:Op woensdag 28 december 2005 23:27 schreef Aarti het volgende:
Leuke keuzes, clumsyclown!
Waarom heb je geen snowfairy genomen? Als je rockstar lekker vindt, vind je SF ook lekker, denk ik!! het zijn in elk geval mijn favoriete producten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |