Hoe schrijf je scheer?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Die letters zijn soms wel een beetje scheer geschreven.
Voor een zeepwinkel vind ik het best netjes geordend.
En een super recht-toe-recht-aan winkel is niks aan, kijk maar naar Soap Story
Gewijzigdquote:Op woensdag 28 december 2005 23:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Hoe schrijf je scheer?![]()
Maar idd, ik vind het er wel prima bij passen hoor
quote:The Big Freeze.
Roll up, roll up! 2005 is coming to an end and, as a special thank-you for your custom this year, we are giving you a surprise Lush gift when you spend over £30 with us!
We are choosing the items on a first come first served basis so, depending on the speed of your ordering fingers, you could receive a gift box or an individual product from our stunning Christmas 2005 range.
Remember when it's gone, it's gone!
Love from all at Mail order.
Tja, zit me te bedenken dat ik ook wel in Engeland had kunnen bestellen, maar dan zit je weer met die verzendkosten he?quote:
Ik vind het ook niet erg duidelijk eigenlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook niet gezien. =/
Mijn moeder heeft de envelop gisteren op de bus gedaan, ik moest de Jungle alleen wel een beetje mishandelen (lees: versnijden) om te zorgen dat het door de brievenbus ging.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:17 schreef ymme het volgende:
Ik heb net een bestelling geplaats op internet bij lush.
En ook ik heb 2 dingen mogen kiezen. Ik heb gekozen voor de Snowfairy (uiterraad) en de Jingel spell ofzo..
Nee, maar ik zat net terug te lezen en jij hebt in Nl. besteld en ik in Engeland, dat zal het wezen =Dquote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg duidelijk eigenlijk
Denk het ookquote:Op donderdag 29 december 2005 14:44 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, maar ik zat net terug te lezen en jij hebt in Nl. besteld en ik in Engeland, dat zal het wezen =D
Hoi Jennifer,quote:Op donderdag 29 december 2005 13:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
hallo allemaal.
Ik lurk al een hele poos mee, maar heb totaal geen ervaring met lush, ook zit er geen winkel hier in de omgeving om even lekker rond te kijken en vooral te ruiken..
Welke producten zijn echte aanraders? ik zit er namelijk aan te denken om wat dingen te bestellen?
of zijn er nog mensen die wat kleine monstertjes kunnen missen?
(ik kan natuurlijk altijd de verzendkosten betalen ofzo?)
alvast bedankt!
groetjes Jennifer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |