Is goed. Als ik er definitief klaar mee ben geef ik een gil. Ik kan alleen moeilijk afstand doen van het kleurtje. Hij staat zo leuk in mijn nisje, gezellig tussen de olive branch en sonic death monkey in. Pure decoratie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:40 schreef PeRi het volgende:
Noekje, mocht het zover komen, dan hou ik me aanbevolen. .
Ik schud het wel altijd voor gebruik... Maar het is inderdaad wat aan de dunne kant.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:59 schreef Aarti het volgende:
Olive branch is zo dun, hoort dat?
The olive branch.. Of flying fok..quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:07 schreef Elefes het volgende:
Ik heb nog een heeeele grote fles Snowfairy hier, kerstcadeautje voor mezelf![]()
Ik vind het een erg lekker luchtje, ben er net weer lekker wakker mee geworden onder de douche.. En je ruikt het nog goed daarna, dat vind ik ook wel fijn (alhoewel het niet "om me heen hangt").
Soms vind ik het iets minder ruiken, dan wordt het een beetje chemisch. Maar vaak is het heerlijkEn ik kan er nog het hele jaar mee vooruit denk ik, die grote fles..
Heb er ook een keertje mijn haar mee gewassen, en het leek me erg zacht daarna.
Heeft er iemand trouwens nog succesties voor iets wat een beetje "kruidig" is bij de Lush? Iets wat een beetje lijkt op Waylander Rhassoul en/of Auntie Pamela.. Mijn moeder vindt beide lekker, maar dat super snoepige zoete niet, en wil toch nog een leuk cadeautje voor haar kopen
onder de wol, met laptop op buik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat doe ik wel.En jij dan?
.
Noekje, dan hou je 'm toch lekker zelf..
Morgen ligt The Olive Branch op jouw matje, ik ga even kijken of ik hier nog wat kruidigs heb liggen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:07 schreef Elefes het volgende:
Ik heb nog een heeeele grote fles Snowfairy hier, kerstcadeautje voor mezelf![]()
Ik vind het een erg lekker luchtje, ben er net weer lekker wakker mee geworden onder de douche.. En je ruikt het nog goed daarna, dat vind ik ook wel fijn (alhoewel het niet "om me heen hangt").
Soms vind ik het iets minder ruiken, dan wordt het een beetje chemisch. Maar vaak is het heerlijkEn ik kan er nog het hele jaar mee vooruit denk ik, die grote fles..
Heb er ook een keertje mijn haar mee gewassen, en het leek me erg zacht daarna.
Heeft er iemand trouwens nog succesties voor iets wat een beetje "kruidig" is bij de Lush? Iets wat een beetje lijkt op Waylander Rhassoul en/of Auntie Pamela.. Mijn moeder vindt beide lekker, maar dat super snoepige zoete niet, en wil toch nog een leuk cadeautje voor haar kopen
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:01 schreef MissBliss het volgende:
The Olive Branch
Ik had hem aan mn moeder gegeven voor haar verjaardag, maar ik kan er zo moeilijk zelf vanaf blijven
Nee nog niet, de post is hier altijd heel laatquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elefes is mijn envelop al bij jou aangekomen?
Voor de kleur alleen is het ook zo suf. Zeker als die groen uit gaan slaan vanwege een rottingsprocesje ofzo. Dan staat het vast niet meer zo mooi tussen the olive branch en sonic death monkey.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Noekje, dan hou je 'm toch lekker zelf..
Die is erg dun ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:59 schreef Aarti het volgende:
Olive branch is zo dun, hoort dat?
Oeh! *gilt*quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:27 schreef ymme het volgende:
Ik heb even een lijstje gemaakt, van alles wat ik heb.
Nou dat is best veel, en ben nog een hoop tegen gekomen, wat weg kan.
Dus wil je wat daarvan... Geef maar een gil.
Karma Kream(In de aanbieding)
Maar misschien heb je wel iets van Lush wat ik graag altijd in huis heb.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh! *gilt*
Maar goed, wil je er geld voor ofzo? Want ik heb natuurlijk niks Lushigs wat jij nog niet hebt
vanochten toen ik net op het punt stond te vertrekken naar school kwam hij binnen, ben vervolgens natuulijk te laat gekomen want moest het otch even bekijkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:44 schreef ymme het volgende:
@Bob... heb jij mijn envelop al ontvangen:?
Ik ben zo benieuwd wat je hiervan vindt allemaal..
Ja lekker is die hequote:Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
vanochten toen ik net op het punt stond te vertrekken naar school kwam hij binnen, ben vervolgens natuulijk te laat gekomen want moest het otch even bekijken![]()
Wat een leuke dingetjes zitten er allemaal in, hardstikke bedankt! vooral die sweety pie jelly ruikt harstikke lekkerkan niet wachten tot ik morgen kan gaan douchen
![]()
Sweetie Piequote:Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef Bob. het volgende:
vooral die sweety pie jelly ruikt harstikke lekkerkan niet wachten tot ik morgen kan gaan douchen
![]()
Idd dat is Woosh showerjelly.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:14 schreef Bob. het volgende:
zit nu uitgebreid alles te besnuffelen,snowcake is ook lekker zeg! doet me aan kaneel denken op een of andere mannieren is dat blauwe spul woosh shower jelly? die is namenlijk ietsje gaan lekken waardoor de Wh (als het dat is) niet te lezen is (verder is niks vies geworden hoor, alleen het naamstickertje
) die ruikt lekker fris, maar ik kan niet bedenken waar het nou precies naar ruikt, frustrerend
en hoe hoor je een massage bar te gebruiken
nat maken? of gewoon een beetje smelten?
Karma ben ik nog niet over uit wat ik er van vind, vanochtend vond ik het niet zo lekker maar nu ik hem hier een tijdje naast me heb liggen begin ik heb steeds lekkerder te vinden![]()
zometeen ga ik the soft touch even gebruiken, officieel mag hij dan voor 's nachts zijn, ik heb geen zin om te wachten![]()
Uuuuuhm... ik zou zo niets wetenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:41 schreef ymme het volgende:
[..]
Maar misschien heb je wel iets van Lush wat ik graag altijd in huis heb.![]()
Noemt u maar eens op?
En anders regelen we wel wat. Komt goed nauurlijk.![]()
Afterlife vind ik enorm stinken en nu jij zegt dat hij naar Sexy ruikt weet ik dus gelijk waaromquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:05 schreef lotje11 het volgende:
Allo!!! Wat gaan jullie weer hard!! Ik heb een proefje afterlife en het ruikt iig goed, naar sexy, de werking ben ik nog niet over uit........
Ik heb een hele pot Herbalism over, 2 x gebruikt. Mijn huid reageert er niet goed op, op geen van de gezichtsproducten die ik tot nu toe heb geprobeerd trouwens. Dus je mag hem van me overnemen als je wilt, anders staat het hier maar. Geef maar even een gil dan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:17 schreef kwakveense het volgende:
ik ga vrijdag naar lush...kerstcadeaus kopen...en ik ben blut dus ik mag echt niks voor mezelf halen....boehoe!
maar....ik ga wat kopen voor een vriendin van me die het wel wilde proberen omdat mijn huid er zo fantastisch uitziet en zij weet hoe hij eerst was--net als die van haar nu...dus ik ga een potje herbalism voor haar kopen en als t niet bevalt neem ik m van haar over, en ik ga vragen of ze misschien een dagcreme advies hebben voor haar huidtype...dan kan ik t doorgeven aan haar....
trouwens: ik krijg ontzettende jeuk van aromacreme...terwijl die hypoallergeen hoort te zijn. kan dat nog minder worden?
oh graag! je kunt me mailen op froukjehenstra apestaartje gmail punt com als je wilt over betaling enzo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb een hele pot Herbalism over, 2 x gebruikt. Mijn huid reageert er niet goed op, op geen van de gezichtsproducten die ik tot nu toe heb geprobeerd trouwens. Dus je mag hem van me overnemen als je wilt, anders staat het hier maar. Geef maar even een gil dan.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heu! kerstborrel van mn werk gehad en ik be n beoorlijk teut geloof ik
Maar Enzymion is nu al fac=o! aanochtend gebruitk en ben heel enthousiatn!
Lekker spul!
Ik ga je nu een mailtje sturen!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh graag! je kunt me mailen op froukjehenstra apestaartje gmail punt com als je wilt over betaling enzo.
en misschien heb ik nog wel iets wat jij lekker vindt.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heu! kerstborrel van mn werk gehad en ik be n beoorlijk teut geloof ik
Maar Enzymion is nu al fac=o! aanochtend gebruitk en ben heel enthousiatn!
Lekker spul!
Anders lees je ff de OP en kijk je even op de site of lees je de rest van dit topic en andere oude topics.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:45 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik ben een enorme leek... dus wat is er zo speciaal aan lush?
Probeer het eens danquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:50 schreef Ikiskoel het volgende:
Zo hé, niet meteen zo vijandig. Ik vraag me gewoon af waarom het zulk goed spul is. Las al dat er mensen voor naar Rome vliegen, dus dat moet wel ERG goed zijn...
Het is alles! De geuren, de effecten op je huid/haar, het feit dat het totaal diervriendelijk en zonder chemische troep is, altijd verse ingredienten, de klantvriendelijkheid, het heerlijke gevoel wat je ervan krijgt, de leuke namen van de producten,.. en zo kan ik nog wel even doorgaan, want ik draaf door.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:47 schreef Ikiskoel het volgende:
Hehe, daar ben ik te lui voor. Heb een vriend van me wel eens horen praten over een winkel in Utrecht waar ze zulke verrukkelijke zeep verkopen. Is het de geur? De kwaliteit? Waarom zou ik lush moeten kopen?
Haha, ik heb ook geen idee hoor, wat die winkel in utrecht betreft. Wordt het ook in het noorden verkocht?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef Vava het volgende:
Als je in Utrecht naar een winkel van Lush gaat zoeken zal je die niet vinden![]()
Het werkt voor van alles. Bekijk de site gewoon, ga naar online shop en lees gewoon door. Daar staat overal bij waar het voor geschikt is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:00 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook geen idee hoor, wat die winkel in utrecht betreft. Wordt het ook in het noorden verkocht?
Ben wel pro-diervriendelijke spullen. Werkt het ook voor een onzuivere huid?
Niet in het noorden, alleen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht. Wat Nederland betreft danquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:00 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook geen idee hoor, wat die winkel in utrecht betreft. Wordt het ook in het noorden verkocht?
Ben wel pro-diervriendelijke spullen. Werkt het ook voor een onzuivere huid?
1 x in de maand. Vorige week Londen, volgende maand New York, Rome al gehad...Praag...been there, done that.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef Ikiskoel het volgende:
haha, oke. Maar eens in Haarlem kijken dan. Gaan jullie er vaak voor naar het buitenland dan?
bought the T-shirt, wrote the book.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
1 x in de maand. Vorige week Londen, volgende maand New York, Rome al gehad...Praag...been there, done that.
Hahahaquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
bought the T-shirt, wrote the book.
Berlijn, Rome, Sydney, Surfers Paradise allemaal al gehadquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Niet in het noorden, alleen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht. Wat Nederland betreft dan
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:15 schreef Ikiskoel het volgende:
Maar dan speciaal voor lush die kant opgaan? Of gewoon per toeval?
*weer een vijandige opmerking.....*quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
En het is behoorlijk moeilijk om iemand zo wat aan te raden als je niks van de huid en smaak van diegene afweet.
Speciaal voor Lushquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:15 schreef Ikiskoel het volgende:
Maar dan speciaal voor lush die kant opgaan? Of gewoon per toeval?
Nee hoor, je komt alleen lekker naief over, dus dan doe ik lekker cynisch terugquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:19 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
*weer een vijandige opmerking.....*
Ik heb qua gezicht een vette en onzuivere huid en qua lichaam een droge huid.
Dat zal ook niet zo moeilijk zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:51 schreef Anitra het volgende:
Nu nog een kadootje voor mezelf bedenken
Junglequote:Op dinsdag 20 december 2005 18:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uuuuuhm... ik zou zo niets weten
Ik heb een stuk jungle die ik niet meer gebruik. Verder een nieuwe Karma Komba en een (kleine) American Cream, die ik 1 keer gebruikt heb...
En zwarte tandpasta ook nog
Maar nee, ik heb niet zo heel veel 'over' dus.
Dat is moeilijker dan je denkt als je al zoveel hebtquote:Op woensdag 21 december 2005 09:35 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dat zal ook niet zo moeilijk zijn
Dat is helemaal waar.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat is moeilijker dan je denkt als je al zoveel hebt
Maar er zijn altijd dingen waar je nooit genoeg van kan hebben.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Elefes, heb je al inkopen gedaan?
Ik hoop dat je envelop vandaag in de bus ligt
Lekker lijstjequote:Op woensdag 21 december 2005 13:57 schreef Elefes het volgende:
[..]Ik heb flink wat ingeslagen
De post is helaas nog niet geweest.. Maar kan elk moment komen
Lijstje wat ik zo net allemaal meegenomen heb uit Den Bosch:
- Karma BBS (cadeautje voor mijn moeder)
- Ultimate Shine (voor mezelf)
- Shampoo Bar Tin (1x cadeautje en 1 voor mezelf)
- Christmas Kisses BBS (voor mezelf)
- Milky Bar soap (voor mezelf, eigenlijk heb ik al genoeg maar deze ruikt zo lekker)
- Proefje van "Hard" shampoo
- Cadeaupakketje voor man & vrouw samen, met:
* The Olive Branch
* Aqua Mirabilis
* Christmas Kisses BBS
* Honey, I Washed The Kids
* Waylander Rhassoul soap
* Bohemian soap
Ik wil ook wel zo'n cadeautje
En verder krijg ik van mezelf nog een You Snap The Whip en een flesje Snowfairy onder de kerstboom....
Best veel als ik het zo zie![]()
Zekerquote:
Ja echt enorm enthousiastquote:Op woensdag 21 december 2005 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar was ik al bang voor. Vava was ook al zo enthousiast
. Nouja... maakt niet uit
.
Hahahaquote:Op woensdag 21 december 2005 15:44 schreef CherryLips het volgende:
De geur van AOBS doet me denken aan de bloemenwinkel die m'n ouders vroeger hadden
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahaha
Herbalism doet mij aan oase denken. Ik moet de neiging onderdrukken om er geen kerststukje in te steken.
En je hebt ook weer mail terugquote:Op woensdag 21 december 2005 15:56 schreef MissBliss het volgende:
Ymme, je hebt mail
Oh, en ik vind Gratuitous Violets wél lekker! Ben ik de enige?
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik denk het welquote:Op woensdag 21 december 2005 15:56 schreef MissBliss het volgende:
Sorryquote:Op woensdag 21 december 2005 16:00 schreef Elefes het volgende:
[..]Ik ga straks lekker douchen met Milky Bar en Ultimate Shine denk ik, zodat de geur uit mijn neus gaat
Heiden!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef MissBliss het volgende:
Ja, en ik vind bijvoorbeeld Snowcake weer verschrikkelijk qua geur...![]()
Hmmm, ik heb een aparte smaak
quote:
quote:
Zo zie je maar weer dat iedereen de producten anders waardeertquote:Op woensdag 21 december 2005 16:31 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik vind GV ook wel lekker hoor.
Milky Bar fris? Ik vind 'm lekker hoor, maar fris is wel het laatste woord waar ik het mee zou associeren. =D
Het ging dan ook over de Milky Bar toen we het over fris hadden, niet over HITWK.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:44 schreef ymme het volgende:
Honey I washed the kids, heerlijk. (ook ik vind deze niet "fris" meer aan de zoetige kant)
ja klopt. Daarmee bedoel ik het ook. Dat ik de milky bar niet "fris" vind.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het ging dan ook over de Milky Bar toen we het over fris hadden, niet over HITWK.
Ach, jij noemt het kwijtraken, ik noem het een excuus om weer naar de Lush te mogen gaanquote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef ymme het volgende:
Ik kan mijn fles SnowFairy nergens meer vinden
2 weken geleden, naar de VIP-avond van de miljonairsfair geweest. In Amsterdam op een hotelkamer geslapen.. Zeker daar laten liggen. NEE... Ik had net z'n zin om me daarmee te douchen dadelijk.
Nou ja, dan maar sweety pie (deze heb ik eigenlijk weggelegt, bestemd voor weekende:))
Ik ben daar ook wel benieuwd naar, die Soap Story.. Al denk ik ook dat ik Lush 't lekkerst vind, als ik nu andere dingen ruik halen die het niet bij mijn lekkere Lush spulletjes...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:52 schreef kwakveense het volgende:
gisteren een soap story binnen gelopen...ik vond echt álles enorm chemisch ruiken, ook al ziethet er wel vrolijk uit, die zeepjes....
Hmm, dat wordt inslaanquote:Op woensdag 21 december 2005 21:52 schreef Sanne het volgende:
Muus, ik post het hier ook even.
De volgende producten gaan uit productie:
Jan 06:
Bollywood - Echt nog nooit van gehoord
Herbalism - Nee
The Strokes - Nee
Arabian Bright - Nee
Irrisistable Bliss - Een beetje nee
Shit, daar zitten best veel dingen bij die ik lekker vindquote:Op woensdag 21 december 2005 21:52 schreef Sanne het volgende:
Muus, ik post het hier ook even.
De volgende producten gaan uit productie:
lijst
Lush is vernieuwend, ze haalt ieder jaar spullen eruit, ongeacht de populariteit, maar het hangt ook af van de omzet natuurlijk. Niet altijd, dat wel. Op deze manier kunnen er ook nieuwe producten komen. Ze doen het gewoon.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:04 schreef Elefes het volgende:
Hoe bepalen ze eigenlijk wat uit productie gaat, weet iemand dat? Zijn dat producten die niet goed lopen, of dingen die er al te lang in zitten (ongeacht de populariteit van een product)?
Zit gelukkig niets bij wat ik nu graag gebruik
Een enorm stinkende bruisbal! Bah..ik krijg nog rillingen als ik aan dat bad denk.... de hele dag hoofdpijn van gehad door die lucht die bleef hangen. Met stip mijn meest vreselijke Lush ervaring.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:43 schreef Aarti het volgende:
Wat is dat BOllywood?!
Ja, Waylanderquote:Op woensdag 21 december 2005 23:13 schreef Anitra het volgende:
Bollywood is een bruisbal. De enige die hem lekker vond was mijn vriend volgens mij
The Strokes moet ik dus inslaan, das balen want die doet het goed voor mijn haar.
Waylander baal ik ook van.
8 bruisballen die eruit gaan
Terwijl de omschrijving op de site van Lush doet vermoeden dat het een erg fijne bruisbal moet zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
Een enorm stinkende bruisbal! Bah..ik krijg nog rillingen als ik aan dat bad denk.... de hele dag hoofdpijn van gehad door die lucht die bleef hangen. Met stip mijn meest vreselijke Lush ervaring.
Ja, dat was de reden dat ik hem had besteld. In dit geval baalde ik dat ik niet vooraf kon ruiken...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Terwijl de omschrijving op de site van Lush doet vermoeden dat het een erg fijne bruisbal moet zijnhij spreekt me daar iig aan, maar om er zo aan te ruiken vind ik het niks
Wat dat betreft vind ik de Hot Java, in de omschrijving lijkt het een zelfde soort kruidige bruisbal te zijn, wel erg lekker. Dus jammer dat die er uit gaatquote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat was de reden dat ik hem had besteld. In dit geval baalde ik dat ik niet vooraf kon ruiken...
Bij herbalism en Arabian Bright waren de houdbaarheid een probleem.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Herbalism leek me toch zeker niet een product dat slecht liep ofzo...
Arabian Bright kan ik me nog wel voorstellen dat het wat minder loopt, maar Herbalism?
Yess I knowquote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef _evenstar_ het volgende:
vava de chai wortd nie meer gemaakt hoor..das het favoerietje van me mannetje
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Herbalism
Maar daar hebben AOBS en Aquamarina toch net zo hard last van? En Marilyn?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bij herbalism en Arabian Bright waren de houdbaarheid een probleem.
BIG noemde het 'bugs' in het product wat ze maar niet konden verhelpen.
Mijn AOBS is inmiddels ook over de datum. Werkt nog prima, ziet er prima uit.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar daar hebben AOBS en Aquamarina toch net zo hard last van? En Marilyn?
Mijn Herbalism is ook over datum, maar ziet er nog prima uit.
Fotoquote:Op donderdag 22 december 2005 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit nu met een Fresh Farmacy maskertje op m'n kop. Gezicht beetje natmaken, insmeren met FF en dan uitharden
.
't Kriebelt.
Met m'n dikke wang en m'n pukkels zekerquote:Op donderdag 22 december 2005 12:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Foto![]()
Fresh Farmacy laat ik meestal ook even intrekken
Ik heb 'm voor mijn opa en oma gekocht, well go figurequote:Op woensdag 21 december 2005 15:56 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met m'n dikke wang en m'n pukkels zeker
Photoshopquote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met m'n dikke wang en m'n pukkels zeker
Wahahaquote:Op donderdag 22 december 2005 13:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb 'm voor mijn opa en oma gekocht, well go figure![]()
Kan ik nietquote:
En dan nog, het is groen, dus als er iets groenigs opgroeit, zie je dat toch nietquote:Op donderdag 22 december 2005 13:20 schreef MissBliss het volgende:
Mijn Herbalism is al een end over de datum, maar doet het gewoon nog
Dus ik koop gewoon 2 potjes ofzo als ze bijna op zijn... ik bewaar ze wel in de koelkast ofzo
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan nog, het is groen, dus als er iets groenigs opgroeit, zie je dat toch niet![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nu ga ik dus twijfelen gelijk
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan nog, het is groen, dus als er iets groenigs opgroeit, zie je dat toch niet![]()
Kan je niet beter tot de 29e wachten, dan krijg je een gratis kerstproduct erbijquote:Op donderdag 22 december 2005 14:57 schreef kwakveense het volgende:
ik ga morgen...ik wil enchanted eye-cream en neiuwe dagcreme en the olive branch eigenlijk voor mezelf....maar eerst maar eens zien hoeveel geld ik eigenlijk nog heb.
* onthoud voor Oud & Nieuwquote:Op donderdag 22 december 2005 15:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja of misschien ook tegen met vetlucht behangen kleding door het gourmetten!!
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Tip voor de feestdagen:
Strooi je Karmapoeder of poeder in andere geurtjes in je muiltjes, dan krijg je niet van die meurende vochtige voetjes. Die krijg ik wel altijd als ik dus met pantyvoetjes in van die gladde pumps zit.
En bij elke stap ruikt het ook nog eens heerlijk.
Zelfde gedachte hierquote:Op donderdag 22 december 2005 15:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]goed idee!
Dat spul krijg ik toch nooit op
Ik pas mijn truuk dus toe vanavond! Ben met gympen aan naar werk gekomen (straten liggen open bij mij thuis en ik kan ook maar <100 meter lopen met mijn schoentjes) en straks ga ik ff naar de w.c. en dan ga ik aan de slag met mijn Karmaquote:Op donderdag 22 december 2005 15:51 schreef Sanne het volgende:
Sweetie Pie en een beetje Candy Fluff.
Dat moet het doen voor vanavond.
Vind ik ookquote:Op donderdag 22 december 2005 16:07 schreef Aarti het volgende:
Wie mooi wilt zijn, moet op hoge hakken kunnen dansen :p
Hey, badster! Ben je goed uitgelaten?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hey, badster! Ben je goed uitgelaten?
Inside-info is goedquote:
Bubbelbad is nu definitief naar z'n grootje?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Och een glittertje hier en daar kan geen kwaad![]()
Hij ligt in kleine stukjes in de prullenbakquote:Op donderdag 22 december 2005 21:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Helemaal doorweekt en ik heb em maar weggegooid.
Die heb ik zondag helemaal grondig schoon staan maken maar zag er netjes uitquote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bubbelbad is nu definitief naar z'n grootje?
Duh, ze is er 7 keer over uitgegleden en toen heeft ze er 8 keer op staan springen. Dan is 'ie wel kapotquote:Op donderdag 22 december 2005 21:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Hij ligt in kleine stukjes in de prullenbak![]()
naar z'n glittertjequote:Op donderdag 22 december 2005 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bubbelbad is nu definitief naar z'n grootje?
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duh, ze is er 7 keer over uitgegleden en toen heeft ze er 8 keer op staan springen. Dan is 'ie wel kapot
Vandaar die bloedvlekken aan de muurquote:Op donderdag 22 december 2005 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duh, ze is er 7 keer over uitgegleden en toen heeft ze er 8 keer op staan springen. Dan is 'ie wel kapot
Je moet er wat voor over hebben!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Vandaar die bloedvlekken aan de muur![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Vandaar die bloedvlekken aan de muur![]()
Ben benieuwd wat er in mijn Black Pearl zitquote:Op donderdag 22 december 2005 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben!
Throw up 9 times, clean up 10quote:Op donderdag 22 december 2005 21:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er in mijn Black Pearl zit![]()
quote:
Vavadoekjes toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:50 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom maaarrrrrrr met die schoonmaakdoekjes![]()
me2quote:Op donderdag 22 december 2005 21:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er in mijn Black Pearl zit![]()
Geef al je Lush-spulletjes aan XcUZ_Mequote:
Wil je er ook nog Tomtom Go bijquote:Op donderdag 22 december 2005 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geef al je Lush-spulletjes aan XcUZ_Me![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Wil je er ook nog Tomtom Go bij![]()
Of een Playstation, Xbox, iPod
Ik snap de grap nietquote:Op donderdag 22 december 2005 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geef al je Lush-spulletjes aan XcUZ_Me![]()
quote:
mja, het is min of meer voor kerst...en mijn voorraad is nu op.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
Kan je niet beter tot de 29e wachten, dan krijg je een gratis kerstproduct erbij![]()
Of is het voor de kerst?
Drie goeie redenen dus, veelplezier morgenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mja, het is min of meer voor kerst...en mijn voorraad is nu op.
maar: goed nieuws! de stufi is binnen dus ik heb weer geld!
en, ach, ik was toch niet zo'n fan van de kerstproducten...
Vanaf de Dam iets over de helft denk ik?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef Elefes het volgende:
Ik weet niet waar ie precies zit in de Kalverstraat? We zijn namelijk niet eens tot het einde gekomenHeb het namelijk ook niet geroken...
Tegenover de WE en naast de Aerosoles winkel ergens geloof ik. Hij is best smal en heeft ook geen groot uithangbord ofzo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef Elefes het volgende:
Ik weet niet waar ie precies zit in de Kalverstraat? We zijn namelijk niet eens tot het einde gekomenHeb het namelijk ook niet geroken...
Dan ruik je het nog dubbel en dwarsquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:22 schreef CherryLips het volgende:
Hij is ook wel makkelijk te missen, ware het niet dat die lucht je wel aardig tegemoet komtMisschien hadden ze de deur dicht
Gezicht nat maken, Ocean Salt of MoM opbrengen, eventueel zachtjes wrijven, afspoelen ende klaar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:24 schreef CarpeNoctem het volgende:
Heb zojuist
Ocean Salt en Mask of Magnaminty gekocht in de Lush winkel in Denbosch, wat een leuke winkel zegIk vraag me alleen af hoe je beide producten precies gebruiken moet? Denk dat ik zo i zo ff ga roeren door de ocean salt want al het zout ligt bovenop,, Als dit bevalt ga ik dinsdag terug om lekkere douchegeurtjes te kopen
![]()
vanavond Lush Time
![]()
Dus tips, hints etc zijn welkom.
Muppet, dat envelopje had toch geen haast, joh!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
MUUS, je envelopje is zojuist op de post gegaan... Ben gister ziek geworden en toen geen puf om eruit te gaan, maar ik wilde hem toch graag hopelijk voor de Kerst bij je hebben, dus ben net maar ff naar de brievenbus gestrompeld.
Ik kon het combineren met wat boodschapjes hoor, dus komt goed.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:05 schreef MUUS het volgende:
Muppet, dat envelopje had toch geen haast, joh!.
Eigenwijs stuk vreten, ga uitzieken..
Heb je ondertussen al wat geprobeerd?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:22 schreef Elefes het volgende:
Sweetsixteen: Wat een geweldige envelop heb je me gestuurdHeel erg bedankt! Ik ga alles zo gauw mogelijk uitproberen
!
Ik denk dat Ocean Salt voor een mannehuid ideaal is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:58 schreef CarpeNoctem het volgende:
Net even gescrubt met ocean salt,, nou ja even, het duurde even voor ik bedacht dat het makkelijker zou gaan voor de spiegel in plaats van onder de douche. Op de een of andere manier zat er niets meer op mn hand toen ik mn gezicht bereikte. Voor de spiegel ging het perfect en het voelt echt super, net alsof je een duik hebt genomen in de Atlantische Oceaan, en je huid voelt echt super zacht aan. Ik vind het nu al een super product.
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Heb je ondertussen al wat geprobeerd?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:17 schreef Elefes het volgende:
[..]Helaas nog niet.. Mocht weer lekker werken vanavond, dus nog geen tijd gehad. Maar morgen ga ik zeker wat dingen uitproberen! Dan heb ik een verwenmiddagje met mezelf, en Lush
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:33 schreef flugeltje het volgende:
Helemaal aangestoken door het lurken hier heb ik ook wat Lush-spulletjes thuis laten bezorgen. Gisteren m'n eerste Lush-ervaring gehad en ik moet zeggen dat het me zeer goed bevallen is.
Heb in m'n badje A French Kiss Bubble Bar slice verkruimeld en dat beviel al prima. M'n gezicht heb ik bewerkt met 'angles on bare skin' en m'n huid is er daadwerkelijk zachter van geworden.
M'n ervaring met de Soak en Float shampoo bar is niet zo goed. Dat spul stinkt je haar uit... Het werkte wel overigens en ik kan roosloos m'n zwarte kerstpakje aan vanavond. Die geur blijft echter de hele avond in je haar hangen. Geen aanrader als je je haar nét voor een leuk avondje uit gaat wassen....
Vanavond kerstavond bij m'n moeder. Dus zometeen lush-ervaring nr 2... Voor wat betreft de bubble bars ben ik al óm....
Zoiets vermoedde ik alquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:02 schreef Sanne het volgende:
Kon hem hier wel posten, ze kijkt hier toch niet.
Dat spul voor m'n gezicht (angels on bare face) is echt geweldig. Ziet er vreemd uit, maar o zo lekker als je daarna je babyhuidje voelt...quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:16 schreef Sanne het volgende:
Welke heb je nu gebruikt Flugel?
En als je met de BBS'en al om bent, kan het alleen nog maar beter worden!
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:15 schreef kwakveense het volgende:
Shirley: dankjewel voor mijn envelopje!!! ik was hel;emaal blij toen de postbode kwam!
woei! ik heb ws. ook een vriendin om. en nog beter: mijn huid heeft haar overtuigd van de baten van lush. ze weet namelijk hoe ik er uit zag vóór ik lush ontdekte. ze gaat nu celestial en herbalism en aobs en aquamarina uitproberen. (ik maak proefjes voor haar) en als ze t lekker vindt gaat ze het kopen.
mental note maaktquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:27 schreef Skaai het volgende:
Ik ben vergeten te douchen met 'It was the night before Christmas'.
Hier ruikt de bovenverdieping (waar de badkamer zit) ook helemaal naar Lushquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef Lotjeb het volgende:
Karma is lekker voor de kerst! Er net zo uitgebreid mee gedouched dat het hele huis er naar ruikt
Ja joh, je hebt ws eventjes je bloedvaatjes laten schrikken en dat schijnt dan door je huid heen.quote:Op zondag 25 december 2005 21:16 schreef CarpeNoctem het volgende:
oeps ik heb iets te hard gescrubt denk ik, iig heb ik nu een paar rode vlekjes op mijn wang zitten van ocean salt. Of heb het er iets te lang op laten zitten, het voelde ook zo lekker
Zou dat morgen weg zijn?
ik dep altijd even mijn gezicht met een tissue een half uurtje na dat ik de creme heb opgebracht/voor het make-up opdoen. nergens last van, qua vettig laagje. alleen maar een leker gevoede zachte huid...quote:Op maandag 26 december 2005 11:14 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind alle cremes beter dan die van LushLately heb ik Nivea young geprobeerd, trekt lekker in, spul van de Hema, trekt lekker in, spul van Vichy, trekt lekker in en ruikt ook nog eens heerlijk. Erg jammer eigenlijk! Alle cremes van Lush blijven als een vet laagje op de huid liggen, behalve Gorgeous, maar die prijs he
Cutie Pie en I Coco You???quote:Op maandag 26 december 2005 22:02 schreef Hopey het volgende:
Laatste aankoop:
Cutie Pie
Snowcake
Angels Delight
Snowfairy
I Coco You
Hééééééééééééééérlijk!!!![]()
Ksst jijquote:Op maandag 26 december 2005 21:51 schreef pberends het volgende:
Geeft niks, het is kerst!quote:Op maandag 26 december 2005 22:33 schreef Hopey het volgende:
Hehehe.. ja die ja..
beetje te veel wijn op :p
Een gratis LITER snwfairy.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:48 schreef Aventura het volgende:
Zo, even naar de Lush geweest vandaag voor de actie, en ben nu behalve wat spul voor me zelf, een gratis liter Snow Fairy rijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |