abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33343407
Heb zojuist

Ocean Salt en Mask of Magnaminty gekocht in de Lush winkel in Denbosch, wat een leuke winkel zeg Ik vraag me alleen af hoe je beide producten precies gebruiken moet? Denk dat ik zo i zo ff ga roeren door de ocean salt want al het zout ligt bovenop,, Als dit bevalt ga ik dinsdag terug om lekkere douchegeurtjes te kopen vanavond Lush Time

Dus tips, hints etc zijn welkom.
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:56:19 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33344371
MUUS, je envelopje is zojuist op de post gegaan... Ben gister ziek geworden en toen geen puf om eruit te gaan, maar ik wilde hem toch graag hopelijk voor de Kerst bij je hebben, dus ben net maar ff naar de brievenbus gestrompeld .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33344672
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:24 schreef CarpeNoctem het volgende:
Heb zojuist

Ocean Salt en Mask of Magnaminty gekocht in de Lush winkel in Denbosch, wat een leuke winkel zeg Ik vraag me alleen af hoe je beide producten precies gebruiken moet? Denk dat ik zo i zo ff ga roeren door de ocean salt want al het zout ligt bovenop,, Als dit bevalt ga ik dinsdag terug om lekkere douchegeurtjes te kopen vanavond Lush Time

Dus tips, hints etc zijn welkom.
Gezicht nat maken, Ocean Salt of MoM opbrengen, eventueel zachtjes wrijven, afspoelen ende klaar.

Sommigen laten het ook een tijdje op hun gezicht zitten als een soort maskertje, maar ik zou eerst even kijken hoe je huid erop reageert.
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
MUUS, je envelopje is zojuist op de post gegaan... Ben gister ziek geworden en toen geen puf om eruit te gaan, maar ik wilde hem toch graag hopelijk voor de Kerst bij je hebben, dus ben net maar ff naar de brievenbus gestrompeld .
Muppet, dat envelopje had toch geen haast, joh! .

Eigenwijs stuk vreten, ga uitzieken. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:09:26 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33344792
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:05 schreef MUUS het volgende:

Muppet, dat envelopje had toch geen haast, joh! .

Eigenwijs stuk vreten, ga uitzieken. .
Ik kon het combineren met wat boodschapjes hoor, dus komt goed.

* braaf appelsap drinkt
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33346204
Heaven, je post is aangekomen! Heel erg bedankt

Ik heb mijn MoM gewoon opgebracht, en toen 5 tot 10 min laten zitten, werd wel erg "koud" door de mint, maar het was wel lekker toen het er weer af was Je moet het kennelijk (staat op de site) als je het met water en je handen van je gezicht haalt, nog eventjes wat wrijven, zodat je gezicht nog een beetje gescrubt wordt.
Maar wat MUUS zei, eerst eventjes uitproberen of je er goed tegen kan
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33346454
Is het ook heel aangekomen Elefes? Zonder strafporto? Die man op het postkantoor heeft het niet geprobeerd, maar ik was bang dat het net wel of net niet zou passen

Even heel wat anders en heel offtopic, ik had het nivea wintermagazine aangevraagd via internet en dat komt zojuist binnen, of nouja, een grote enveloppe met een brief dat ik hierbij het wintermagazine ontvang en dan vervolgens daarin alleen een lege, nieuwe bubbeltjesenvelope
pi_33346487
MoM op een droog gezicht aanbrengen trouwens! Dat spul is zelf al nattig. Is ook bedoeld als masker he.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2005 16:01:42 ]
pi_33347227
Het is allemaal heel aangekomen En ook zonder strafporto
The Soft Touch is wel een lekker luchtje op zich, mierzoet maar als het een beetje subtiel aanwezig is vind ik het wel lekker. Ik denk dat ik het overal ga smeren, op mijn knieen, ellebogen en handen
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_33349478
Hij is minder lekker als je em net op hebt gedaan en zo uit het doosje, als je em wat langer ophebt ruikt ie echt lekker naar vanille
  vrijdag 23 december 2005 @ 18:16:14 #235
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33350088
ik heb 1 potje MoM dat een beetje droog is, dan maak ik mijn gezicht wel een beetje nat als ik die gebruik...

vandaag gekocht:
-nieuw potje almond kisses
-potje herbalism voor een vriendin
-enchanted eye-cream
-flying fox shower gel

in de leidsestraat (heb m gevonden ). vond het personeel daar overigens niet zo aardig. een beetje betweterig...degene die mij hielp althans....maar, ze maakte wel een (inimini) proefje van grogeous voor mijn vriendin toen ik daar om vroeg.

en toen ik vroeg of herbalism er inderdaad uitging deed diezelfde persoon heel verontwaardigd: nou ik weet van niks, lijkt me niet. gelukkig was bonnie er ook en die zei dat ik gelijk had maar dat t nog wel even duurde.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33354002
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:22 schreef Elefes het volgende:
Sweetsixteen: Wat een geweldige envelop heb je me gestuurd Heel erg bedankt! Ik ga alles zo gauw mogelijk uitproberen !
Heb je ondertussen al wat geprobeerd?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_33354085
Net even gescrubt met ocean salt,, nou ja even, het duurde even voor ik bedacht dat het makkelijker zou gaan voor de spiegel in plaats van onder de douche. Op de een of andere manier zat er niets meer op mn hand toen ik mn gezicht bereikte. Voor de spiegel ging het perfect en het voelt echt super, net alsof je een duik hebt genomen in de Atlantische Oceaan, en je huid voelt echt super zacht aan. Ik vind het nu al een super product.

pi_33356732
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 20:58 schreef CarpeNoctem het volgende:
Net even gescrubt met ocean salt,, nou ja even, het duurde even voor ik bedacht dat het makkelijker zou gaan voor de spiegel in plaats van onder de douche. Op de een of andere manier zat er niets meer op mn hand toen ik mn gezicht bereikte. Voor de spiegel ging het perfect en het voelt echt super, net alsof je een duik hebt genomen in de Atlantische Oceaan, en je huid voelt echt super zacht aan. Ik vind het nu al een super product.

Ik denk dat Ocean Salt voor een mannehuid ideaal is.
Voor mijn gezichtje is het te grof.
  vrijdag 23 december 2005 @ 23:04:11 #239
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33357326
ik gebruik het af en toe, als mijn gezicht echt vies voelt....tenminste, zo noem ik dat. en dan doe ik er vaak een masker achteraan...
pi_33357760
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 20:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Heb je ondertussen al wat geprobeerd?
Helaas nog niet.. Mocht weer lekker werken vanavond, dus nog geen tijd gehad. Maar morgen ga ik zeker wat dingen uitproberen! Dan heb ik een verwenmiddagje met mezelf, en Lush
pi_33367688
Hallo.

Ik wou alle lushies even Fijne kerstdagen Wensen

Veel plezier, eet en drink niet teveel Hopend op veel Lush cadeau'tjes.
pi_33371260
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 23:17 schreef Elefes het volgende:

[..]

Helaas nog niet.. Mocht weer lekker werken vanavond, dus nog geen tijd gehad. Maar morgen ga ik zeker wat dingen uitproberen! Dan heb ik een verwenmiddagje met mezelf, en Lush
Zeker doen
en ook de stuffs voor je moeder ook aan haar laten ruiken/gebruiken... langzaam raken ze allemaal verslaafd en kun jij er ook van profiteren Helaas gaat mijn moeder na 6 maanden niet overstag.
Quote:
'Het ziet er allemaal zo goedkoop en vies/onhygienisch uit, van Helena Rubinstein (vul maar in hoor, welk merk) ben ik verzekerd van een mooie huid.'
'Da's chemisch'
'Ik vind het lekker'
'Okay'
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:33:41 #243
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33371723
Helemaal aangestoken door het lurken hier heb ik ook wat Lush-spulletjes thuis laten bezorgen. Gisteren m'n eerste Lush-ervaring gehad en ik moet zeggen dat het me zeer goed bevallen is.

Heb in m'n badje A French Kiss Bubble Bar slice verkruimeld en dat beviel al prima. M'n gezicht heb ik bewerkt met 'angles on bare skin' en m'n huid is er daadwerkelijk zachter van geworden.

M'n ervaring met de Soak en Float shampoo bar is niet zo goed. Dat spul stinkt je haar uit... Het werkte wel overigens en ik kan roosloos m'n zwarte kerstpakje aan vanavond. Die geur blijft echter de hele avond in je haar hangen. Geen aanrader als je je haar nét voor een leuk avondje uit gaat wassen....

Vanavond kerstavond bij m'n moeder. Dus zometeen lush-ervaring nr 2... Voor wat betreft de bubble bars ben ik al óm....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33371797
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:33 schreef flugeltje het volgende:
Helemaal aangestoken door het lurken hier heb ik ook wat Lush-spulletjes thuis laten bezorgen. Gisteren m'n eerste Lush-ervaring gehad en ik moet zeggen dat het me zeer goed bevallen is.

Heb in m'n badje A French Kiss Bubble Bar slice verkruimeld en dat beviel al prima. M'n gezicht heb ik bewerkt met 'angles on bare skin' en m'n huid is er daadwerkelijk zachter van geworden.

M'n ervaring met de Soak en Float shampoo bar is niet zo goed. Dat spul stinkt je haar uit... Het werkte wel overigens en ik kan roosloos m'n zwarte kerstpakje aan vanavond. Die geur blijft echter de hele avond in je haar hangen. Geen aanrader als je je haar nét voor een leuk avondje uit gaat wassen....

Vanavond kerstavond bij m'n moeder. Dus zometeen lush-ervaring nr 2... Voor wat betreft de bubble bars ben ik al óm....
Wat een leuk verhaaltje
pi_33372658
Ik heb net een heeeerlijk kerstbad genomen met Christmas Kisses, erg lekker!
Daarvoor heb ik m'n gezicht gedaan met AOBS (ik vind de geur toch wel erg wennen, maar dat heb ik met meer dingen), MoM en toch nog eventjes Sweet Japanese Girl omdat ik dat zo lekker vind..
Toen lekker het bad in, mijn haar gewassen met Ultimate Shine en nu nog eventjes mijn handen insmeren met Smitten en wat poederen met Candy Fluff of Silky Underwear..
Lekker !

Mijn moeder krijgt voor kerstmis ook een Karma BBS, ik denk dat ze die wel lekker vindt Ik probeer haar ook om te krijgen, en ik heb het idee dat ze het ook wel leuk vindt
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:39:34 #246
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33373352
mijn moeder is fan van dream cream en symp[athy for the skin. the olive branch en flying fox vindt ze ook lekker, maar the olive branch vindt ze lastig dat je het moet schudden...ze houdt niet van duingen die lastig zijn/ tijd kosten...
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:52:12 #247
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33373674
Flugel!!! Welkom!

Ik heb mijn Lush cadeautje klaar. Vriendin is net met Lush begonnen en heeft een mini lijstje. Daar ga ik vanavond verandering in brengen!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_33373768
Woeiiii Catwomen wordt lekker verwend .
Whatever I want.
  zaterdag 24 december 2005 @ 17:02:28 #249
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33373924
Kon hem hier wel posten, ze kijkt hier toch niet.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_33373971
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:02 schreef Sanne het volgende:
Kon hem hier wel posten, ze kijkt hier toch niet.
Zoiets vermoedde ik al .
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')