Gezicht nat maken, Ocean Salt of MoM opbrengen, eventueel zachtjes wrijven, afspoelen ende klaar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:24 schreef CarpeNoctem het volgende:
Heb zojuist
Ocean Salt en Mask of Magnaminty gekocht in de Lush winkel in Denbosch, wat een leuke winkel zegIk vraag me alleen af hoe je beide producten precies gebruiken moet? Denk dat ik zo i zo ff ga roeren door de ocean salt want al het zout ligt bovenop,, Als dit bevalt ga ik dinsdag terug om lekkere douchegeurtjes te kopen
![]()
vanavond Lush Time
![]()
Dus tips, hints etc zijn welkom.
Muppet, dat envelopje had toch geen haast, joh!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
MUUS, je envelopje is zojuist op de post gegaan... Ben gister ziek geworden en toen geen puf om eruit te gaan, maar ik wilde hem toch graag hopelijk voor de Kerst bij je hebben, dus ben net maar ff naar de brievenbus gestrompeld.
Ik kon het combineren met wat boodschapjes hoor, dus komt goed.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:05 schreef MUUS het volgende:
Muppet, dat envelopje had toch geen haast, joh!.
Eigenwijs stuk vreten, ga uitzieken..
Heb je ondertussen al wat geprobeerd?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:22 schreef Elefes het volgende:
Sweetsixteen: Wat een geweldige envelop heb je me gestuurdHeel erg bedankt! Ik ga alles zo gauw mogelijk uitproberen
!
Ik denk dat Ocean Salt voor een mannehuid ideaal is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:58 schreef CarpeNoctem het volgende:
Net even gescrubt met ocean salt,, nou ja even, het duurde even voor ik bedacht dat het makkelijker zou gaan voor de spiegel in plaats van onder de douche. Op de een of andere manier zat er niets meer op mn hand toen ik mn gezicht bereikte. Voor de spiegel ging het perfect en het voelt echt super, net alsof je een duik hebt genomen in de Atlantische Oceaan, en je huid voelt echt super zacht aan. Ik vind het nu al een super product.
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Heb je ondertussen al wat geprobeerd?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:17 schreef Elefes het volgende:
[..]Helaas nog niet.. Mocht weer lekker werken vanavond, dus nog geen tijd gehad. Maar morgen ga ik zeker wat dingen uitproberen! Dan heb ik een verwenmiddagje met mezelf, en Lush
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:33 schreef flugeltje het volgende:
Helemaal aangestoken door het lurken hier heb ik ook wat Lush-spulletjes thuis laten bezorgen. Gisteren m'n eerste Lush-ervaring gehad en ik moet zeggen dat het me zeer goed bevallen is.
Heb in m'n badje A French Kiss Bubble Bar slice verkruimeld en dat beviel al prima. M'n gezicht heb ik bewerkt met 'angles on bare skin' en m'n huid is er daadwerkelijk zachter van geworden.
M'n ervaring met de Soak en Float shampoo bar is niet zo goed. Dat spul stinkt je haar uit... Het werkte wel overigens en ik kan roosloos m'n zwarte kerstpakje aan vanavond. Die geur blijft echter de hele avond in je haar hangen. Geen aanrader als je je haar nét voor een leuk avondje uit gaat wassen....
Vanavond kerstavond bij m'n moeder. Dus zometeen lush-ervaring nr 2... Voor wat betreft de bubble bars ben ik al óm....
Zoiets vermoedde ik alquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:02 schreef Sanne het volgende:
Kon hem hier wel posten, ze kijkt hier toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |