Probeer het eens danquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:50 schreef Ikiskoel het volgende:
Zo hé, niet meteen zo vijandig. Ik vraag me gewoon af waarom het zulk goed spul is. Las al dat er mensen voor naar Rome vliegen, dus dat moet wel ERG goed zijn...
Het is alles! De geuren, de effecten op je huid/haar, het feit dat het totaal diervriendelijk en zonder chemische troep is, altijd verse ingredienten, de klantvriendelijkheid, het heerlijke gevoel wat je ervan krijgt, de leuke namen van de producten,.. en zo kan ik nog wel even doorgaan, want ik draaf door.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:47 schreef Ikiskoel het volgende:
Hehe, daar ben ik te lui voor. Heb een vriend van me wel eens horen praten over een winkel in Utrecht waar ze zulke verrukkelijke zeep verkopen. Is het de geur? De kwaliteit? Waarom zou ik lush moeten kopen?
Haha, ik heb ook geen idee hoor, wat die winkel in utrecht betreft. Wordt het ook in het noorden verkocht?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef Vava het volgende:
Als je in Utrecht naar een winkel van Lush gaat zoeken zal je die niet vinden![]()
Het werkt voor van alles. Bekijk de site gewoon, ga naar online shop en lees gewoon door. Daar staat overal bij waar het voor geschikt is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:00 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook geen idee hoor, wat die winkel in utrecht betreft. Wordt het ook in het noorden verkocht?
Ben wel pro-diervriendelijke spullen. Werkt het ook voor een onzuivere huid?
Niet in het noorden, alleen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht. Wat Nederland betreft danquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:00 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook geen idee hoor, wat die winkel in utrecht betreft. Wordt het ook in het noorden verkocht?
Ben wel pro-diervriendelijke spullen. Werkt het ook voor een onzuivere huid?
1 x in de maand. Vorige week Londen, volgende maand New York, Rome al gehad...Praag...been there, done that.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef Ikiskoel het volgende:
haha, oke. Maar eens in Haarlem kijken dan. Gaan jullie er vaak voor naar het buitenland dan?
bought the T-shirt, wrote the book.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
1 x in de maand. Vorige week Londen, volgende maand New York, Rome al gehad...Praag...been there, done that.
Hahahaquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
bought the T-shirt, wrote the book.
Berlijn, Rome, Sydney, Surfers Paradise allemaal al gehadquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Niet in het noorden, alleen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht. Wat Nederland betreft dan
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:15 schreef Ikiskoel het volgende:
Maar dan speciaal voor lush die kant opgaan? Of gewoon per toeval?
*weer een vijandige opmerking.....*quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
En het is behoorlijk moeilijk om iemand zo wat aan te raden als je niks van de huid en smaak van diegene afweet.
Speciaal voor Lushquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:15 schreef Ikiskoel het volgende:
Maar dan speciaal voor lush die kant opgaan? Of gewoon per toeval?
Nee hoor, je komt alleen lekker naief over, dus dan doe ik lekker cynisch terugquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:19 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
*weer een vijandige opmerking.....*
Ik heb qua gezicht een vette en onzuivere huid en qua lichaam een droge huid.
Dat zal ook niet zo moeilijk zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:51 schreef Anitra het volgende:
Nu nog een kadootje voor mezelf bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |