abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33260818
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:50 schreef Ikiskoel het volgende:
Zo hé, niet meteen zo vijandig. Ik vraag me gewoon af waarom het zulk goed spul is. Las al dat er mensen voor naar Rome vliegen, dus dat moet wel ERG goed zijn...
Probeer het eens dan
Loop een winkel in, ruik aan wat dingen en je merkt vanzelf wát er zo goed aan is
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_33260859
Dus er is niemand die me kan/wil vertellen wat er zo speciaal aan is?
It is your friends who make your world!
pi_33260956
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:47 schreef Ikiskoel het volgende:
Hehe, daar ben ik te lui voor. Heb een vriend van me wel eens horen praten over een winkel in Utrecht waar ze zulke verrukkelijke zeep verkopen. Is het de geur? De kwaliteit? Waarom zou ik lush moeten kopen?
Het is alles! De geuren, de effecten op je huid/haar, het feit dat het totaal diervriendelijk en zonder chemische troep is, altijd verse ingredienten, de klantvriendelijkheid, het heerlijke gevoel wat je ervan krijgt, de leuke namen van de producten,.. en zo kan ik nog wel even doorgaan, want ik draaf door.
Lush is een verslaving. Ik ga je niet overtuigen waarom je het zou moeten kopen. Bezoek zelf eens een site of winkel en oordeel zelf.
Back in business.
pi_33260986
Als je in Utrecht naar een winkel van Lush gaat zoeken zal je die niet vinden
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_33261070
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef Vava het volgende:
Als je in Utrecht naar een winkel van Lush gaat zoeken zal je die niet vinden
Haha, ik heb ook geen idee hoor, wat die winkel in utrecht betreft. Wordt het ook in het noorden verkocht?
Ben wel pro-diervriendelijke spullen. Werkt het ook voor een onzuivere huid?
pi_33261139
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:00 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Haha, ik heb ook geen idee hoor, wat die winkel in utrecht betreft. Wordt het ook in het noorden verkocht?
Het werkt voor van alles. Bekijk de site gewoon, ga naar online shop en lees gewoon door. Daar staat overal bij waar het voor geschikt is.
Back in business.
pi_33261182
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:00 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Niet in het noorden, alleen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht. Wat Nederland betreft dan
Let's plant a tree
pi_33261221
haha, oke. Maar eens in Haarlem kijken dan. Gaan jullie er vaak voor naar het buitenland dan?
pi_33261272
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:05 schreef Ikiskoel het volgende:
haha, oke. Maar eens in Haarlem kijken dan. Gaan jullie er vaak voor naar het buitenland dan?
1 x in de maand. Vorige week Londen, volgende maand New York, Rome al gehad...Praag...been there, done that.
Back in business.
pi_33261292
Damn man, das tof. Wat raden jullie mij aan dan?
*ik meen dit serieus, voor de mensen die denken dat ik bullshit aan het vragen ben....*
  dinsdag 20 december 2005 @ 23:07:48 #61
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33261307
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:07 schreef Shirley het volgende:

[..]

1 x in de maand. Vorige week Londen, volgende maand New York, Rome al gehad...Praag...been there, done that.
bought the T-shirt, wrote the book.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_33261320
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:07 schreef Sanne het volgende:

[..]

bought the T-shirt, wrote the book.
Hahaha
pi_33261429
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:04 schreef Vava het volgende:

[..]

Niet in het noorden, alleen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch en Maastricht. Wat Nederland betreft dan
Berlijn, Rome, Sydney, Surfers Paradise allemaal al gehad

Let's plant a tree
pi_33261581
Maar dan speciaal voor lush die kant opgaan? Of gewoon per toeval?
pi_33261698
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:15 schreef Ikiskoel het volgende:
Wat denk je zelf?
En het is behoorlijk moeilijk om iemand zo wat aan te raden als je niks van de huid en smaak van diegene afweet.
Back in business.
pi_33261745
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:18 schreef Shirley het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
En het is behoorlijk moeilijk om iemand zo wat aan te raden als je niks van de huid en smaak van diegene afweet.
*weer een vijandige opmerking.....*
Ik heb qua gezicht een vette en onzuivere huid en qua lichaam een droge huid.
pi_33261769
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:15 schreef Ikiskoel het volgende:
Speciaal voor Lush nee dat echt niet leuke bijkomstigheid dat wel

Maar koop een stukje Honey I washed the kids, da's iig wel een lekker zeepje. En verder, idd, wat is je smaak, huid enz.. ?
Let's plant a tree
  dinsdag 20 december 2005 @ 23:21:22 #68
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33261805
Waarom lees je de website van Lush niet Ikiskoel. Het is moeilijk uit te leggen wat er zo bijzonder aan is als je er helemaal niets van weet. Zijn gewoon heel fijne producten. Of lees een paar topics terug om een indruk te krijgen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_33261830
Hehe, leuke naam voor zeep Wat voor geur zit eraan? Babykamergeur? Ik hou van frisse geurtjes, bloemige geurtjes. Niet te zoet allemaal
pi_33261865
Oke, ik zal de site eens bekijken. Leek me gewoon leuker om het van jullie te horen, aangezien er al zoveel topics over zijn Vind het altijd leuk om te horen wat iemand zo gepassioneerd maakt.
pi_33261920
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:19 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

*weer een vijandige opmerking.....*
Ik heb qua gezicht een vette en onzuivere huid en qua lichaam een droge huid.
Nee hoor, je komt alleen lekker naief over, dus dan doe ik lekker cynisch terug
Naar mijn weten gaat niemand hier speciaal naar het buitenland voor Lush, maar bezoeken ze gewoon de winkels daar omdat ze dan toevallig in die stad op vakantie zijn.
Voor je gezicht zou je bijv. Herbalism kunnen gebruiken, en Dream Cream als bodylotion.
Maar die staan beiden dan weer niet bekend om hun ''lekkere'' geur.
Echt...het assortiment is zo groot, als je echt geinteresseerd bent in Lush, moet je gewoon eens goed doorlezen of naar de winkel gaan.
Back in business.
pi_33262001
haha naïef? Thanks Ik ken mensen die speciaal voor die ene broek naar Parijs gaan, dus ik vind het helemaal niet gek om voor zeep en andere producten in het vliegtuig te stappen .
Ben de site al aan het lezen, dus ik kom er nog op terug....
pi_33262430
Morgen Lushcadeautjes kopen
En natuurlijk ook een paar dingetjes voor mezelf
Ik wilde iig voor de Wiccy Magic Muscles en de Christmas Kisses gaan..

Honey I Washed The Kids is best een zoet zeepje, maar er zijn genoeg dingen die niet zoet zijn bij de Lush. Ik zou er gewoon eens heen gaan en gaan ruiken/kijken/beleven
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33262644
Ik heb mijn moeder van de week aan The Olivebranche laten snuffelen, heb haar bij de deur moeten fouilleren. Het kadootje voor mijn moeder is dus niet zo moeilijk met nieuwjaarsdag hier geen kerst, maar altijd nieuwjaarsdag met de familie bij elkaar
Nu nog een kadootje voor mezelf bedenken
pi_33267007
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:51 schreef Anitra het volgende:

Nu nog een kadootje voor mezelf bedenken
Dat zal ook niet zo moeilijk zijn
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')