abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33247141
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef Bob. het volgende:

[..]

vanochten toen ik net op het punt stond te vertrekken naar school kwam hij binnen, ben vervolgens natuulijk te laat gekomen want moest het otch even bekijken
Wat een leuke dingetjes zitten er allemaal in, hardstikke bedankt! vooral die sweety pie jelly ruikt harstikke lekker kan niet wachten tot ik morgen kan gaan douchen
Ja lekker is die he

En the soft touch en dergelijke
Vind je alles lekker ruiken, of zijn er ook dingen bij die ik als verassing erin heb gedaan, die minder zijn.
Ik hoop het niet voor je

Ik ben nu lekker mijn bad aan het laten vollopen, met snowfestival
pi_33247404
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef Bob. het volgende:

vooral die sweety pie jelly ruikt harstikke lekker kan niet wachten tot ik morgen kan gaan douchen
Sweetie Pie En You Snap The Whip, dat ruikt ongeveer hetzelfde
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33247450
zit nu uitgebreid alles te besnuffelen,snowcake is ook lekker zeg! doet me aan kaneel denken op een of andere mannier en is dat blauwe spul woosh shower jelly? die is namenlijk ietsje gaan lekken waardoor de Wh (als het dat is) niet te lezen is (verder is niks vies geworden hoor, alleen het naamstickertje ) die ruikt lekker fris, maar ik kan niet bedenken waar het nou precies naar ruikt, frustrerend en hoe hoor je een massage bar te gebruiken nat maken? of gewoon een beetje smelten?

Karma ben ik nog niet over uit wat ik er van vind, vanochtend vond ik het niet zo lekker maar nu ik hem hier een tijdje naast me heb liggen begin ik heb steeds lekkerder te vinden
zometeen ga ik the soft touch even gebruiken, officieel mag hij dan voor 's nachts zijn, ik heb geen zin om te wachten
pi_33247533
Massagebar moet je een beetje op je huid laten smelten geloof ik Bob.
Lijkt me ook wel lekker spul, ben van plan er een mee te nemen morgen..
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33247634
Massagebar idd gewoon op je huid laten smelten. Wordt vanzelf zacht en olieachtig
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_33247824
Whoehoe, mijn haar houdt van Karma Komba

Qua werking is met grote voorsprong mijn favoriete lushproduct! Vanmorgen een nieuwe shampoo bar aangebroken (moest van mezelf wachten tot een van de andere op was) en ik ben weer helemaal blij

Ik heb trouwens het gevoel dat Hybrid New een dof laagje op mijn haar (donkerblond) achterlaat, alsof de kleur door de conditioner blijft zitten ofzo Iemand die dit herkent?
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_33248687
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:14 schreef Bob. het volgende:
zit nu uitgebreid alles te besnuffelen,snowcake is ook lekker zeg! doet me aan kaneel denken op een of andere mannier en is dat blauwe spul woosh shower jelly? die is namenlijk ietsje gaan lekken waardoor de Wh (als het dat is) niet te lezen is (verder is niks vies geworden hoor, alleen het naamstickertje ) die ruikt lekker fris, maar ik kan niet bedenken waar het nou precies naar ruikt, frustrerend en hoe hoor je een massage bar te gebruiken nat maken? of gewoon een beetje smelten?

Karma ben ik nog niet over uit wat ik er van vind, vanochtend vond ik het niet zo lekker maar nu ik hem hier een tijdje naast me heb liggen begin ik heb steeds lekkerder te vinden
zometeen ga ik the soft touch even gebruiken, officieel mag hij dan voor 's nachts zijn, ik heb geen zin om te wachten
Idd dat is Woosh showerjelly.
Een hele apparte geur is dat.
De ene keer vind ik deze wel lekker ruiken, de andere keer niet.
En het antwoord over de massagebar is al gegeven. De X-mas massage bar is zo lekker
En ja zoals al bekent is: Karma you hate it, or you like it.
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:05:39 #33
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_33250709
Allo!!! Wat gaan jullie weer hard!! Ik heb een proefje afterlife en het ruikt iig goed, naar sexy, de werking ben ik nog niet over uit........
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:17:42 #34
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33251043
ik ga vrijdag naar lush...kerstcadeaus kopen...en ik ben blut dus ik mag echt niks voor mezelf halen....boehoe!

maar....ik ga wat kopen voor een vriendin van me die het wel wilde proberen omdat mijn huid er zo fantastisch uitziet en zij weet hoe hij eerst was--net als die van haar nu...dus ik ga een potje herbalism voor haar kopen en als t niet bevalt neem ik m van haar over, en ik ga vragen of ze misschien een dagcreme advies hebben voor haar huidtype...dan kan ik t doorgeven aan haar....

trouwens: ik krijg ontzettende jeuk van aromacreme...terwijl die hypoallergeen hoort te zijn. kan dat nog minder worden?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33251160
Een ding weet ik wel en dat is dat ik het heel jammer vind dat die oude douchegels er niet meer zijn wat is die Chai ook geweldig lekker! Net mee gedoucht.
Gelukkig is Tramp terug want die is ook al zo fijn
Let's plant a tree
pi_33251368
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 13:41 schreef ymme het volgende:

[..]

Maar misschien heb je wel iets van Lush wat ik graag altijd in huis heb.
Noemt u maar eens op?

En anders regelen we wel wat. Komt goed nauurlijk.
Uuuuuhm... ik zou zo niets weten
Ik heb een stuk jungle die ik niet meer gebruik. Verder een nieuwe Karma Komba en een (kleine) American Cream, die ik 1 keer gebruikt heb...

En zwarte tandpasta ook nog

Maar nee, ik heb niet zo heel veel 'over' dus.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_33252894
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:05 schreef lotje11 het volgende:
Allo!!! Wat gaan jullie weer hard!! Ik heb een proefje afterlife en het ruikt iig goed, naar sexy, de werking ben ik nog niet over uit........
Afterlife vind ik enorm stinken en nu jij zegt dat hij naar Sexy ruikt weet ik dus gelijk waarom
De werking vind ik wel goed, maar omdat ik niet goed tegen die geur kan heb ik hem dus pas 2x gebruikt.
Ik kan de geur van Skin Shangrila ook niet thuis brengen, een appart geurtje ook. Werkt overigens ook goed, maar weer die geur. Ik moet toch eens leren om eerst een creme vaker te proberen ipv hem gelijk aanschaffen omdat hij 1x goed gewerkt heeft
pi_33253226
ik heb trouwens een paar uurtjes geleden mn handen in gesmeerd met the soft touch, in het begin was hij vrij olie-ig op mn handen maar nu hij is in getrokken is het alleen maar lekker zacht, en mn handen ruiken heerlijk, zit alsmaar met mijn handen bij mn neus
pi_33258334
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:17 schreef kwakveense het volgende:
ik ga vrijdag naar lush...kerstcadeaus kopen...en ik ben blut dus ik mag echt niks voor mezelf halen....boehoe!

maar....ik ga wat kopen voor een vriendin van me die het wel wilde proberen omdat mijn huid er zo fantastisch uitziet en zij weet hoe hij eerst was--net als die van haar nu...dus ik ga een potje herbalism voor haar kopen en als t niet bevalt neem ik m van haar over, en ik ga vragen of ze misschien een dagcreme advies hebben voor haar huidtype...dan kan ik t doorgeven aan haar....

trouwens: ik krijg ontzettende jeuk van aromacreme...terwijl die hypoallergeen hoort te zijn. kan dat nog minder worden?
Ik heb een hele pot Herbalism over, 2 x gebruikt. Mijn huid reageert er niet goed op, op geen van de gezichtsproducten die ik tot nu toe heb geprobeerd trouwens. Dus je mag hem van me overnemen als je wilt, anders staat het hier maar. Geef maar even een gil dan.
Back in business.
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:53:23 #40
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33258578
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:47 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik heb een hele pot Herbalism over, 2 x gebruikt. Mijn huid reageert er niet goed op, op geen van de gezichtsproducten die ik tot nu toe heb geprobeerd trouwens. Dus je mag hem van me overnemen als je wilt, anders staat het hier maar. Geef maar even een gil dan.
oh graag! je kunt me mailen op froukjehenstra apestaartje gmail punt com als je wilt over betaling enzo.

en misschien heb ik nog wel iets wat jij lekker vindt.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33259084
Alweer een nieuw topic, gaat snel!

Ik ga druk aan de dream cream. Ik blijk niet tegen een luchtje te kunnen, krijg helemaal uitslag in m'n hals

Gelukkig weet ik inmiddels dat dream cream een goede remedie is bij m'n uitslag en eczeem
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:08:42 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33259173
Heu! kerstborrel van mn werk gehad en ik be n beoorlijk teut geloof ik

Maar Enzymion is nu al fac=o! aanochtend gebruitk en ben heel enthousiatn!

Lekker spul!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33259249
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

Lekker spul!
Let's plant a tree
pi_33260459
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:53 schreef kwakveense het volgende:

[..]

oh graag! je kunt me mailen op froukjehenstra apestaartje gmail punt com als je wilt over betaling enzo.

en misschien heb ik nog wel iets wat jij lekker vindt.
Ik ga je nu een mailtje sturen!
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

Lekker spul!
Back in business.
pi_33260524
Ik ben een enorme leek... dus wat is er zo speciaal aan lush?
It is your friends who make your world!
pi_33260574
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:45 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik ben een enorme leek... dus wat is er zo speciaal aan lush?
Anders lees je ff de OP en kijk je even op de site of lees je de rest van dit topic en andere oude topics.
Whatever I want.
pi_33260612
Hehe, daar ben ik te lui voor. Heb een vriend van me wel eens horen praten over een winkel in Utrecht waar ze zulke verrukkelijke zeep verkopen. Is het de geur? De kwaliteit? Waarom zou ik lush moeten kopen?
pi_33260645
Ja, op zulke mensen ga ik dus niet antwoorden. Je mag best een beetje geïnteresseerd overkomen.
Whatever I want.
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:49:26 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33260681
Utrecht
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33260704
Zo hé, niet meteen zo vijandig. Ik vraag me gewoon af waarom het zulk goed spul is. Las al dat er mensen voor naar Rome vliegen, dus dat moet wel ERG goed zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')