Dat spul voor m'n gezicht (angels on bare face) is echt geweldig. Ziet er vreemd uit, maar o zo lekker als je daarna je babyhuidje voelt...quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:16 schreef Sanne het volgende:
Welke heb je nu gebruikt Flugel?
En als je met de BBS'en al om bent, kan het alleen nog maar beter worden!
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:15 schreef kwakveense het volgende:
Shirley: dankjewel voor mijn envelopje!!! ik was hel;emaal blij toen de postbode kwam!
woei! ik heb ws. ook een vriendin om. en nog beter: mijn huid heeft haar overtuigd van de baten van lush. ze weet namelijk hoe ik er uit zag vóór ik lush ontdekte. ze gaat nu celestial en herbalism en aobs en aquamarina uitproberen. (ik maak proefjes voor haar) en als ze t lekker vindt gaat ze het kopen.
mental note maaktquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:27 schreef Skaai het volgende:
Ik ben vergeten te douchen met 'It was the night before Christmas'.
Hier ruikt de bovenverdieping (waar de badkamer zit) ook helemaal naar Lushquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef Lotjeb het volgende:
Karma is lekker voor de kerst! Er net zo uitgebreid mee gedouched dat het hele huis er naar ruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |