Sorryquote:Op woensdag 21 december 2005 16:00 schreef Elefes het volgende:
[..]Ik ga straks lekker douchen met Milky Bar en Ultimate Shine denk ik, zodat de geur uit mijn neus gaat
Heiden!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef MissBliss het volgende:
Ja, en ik vind bijvoorbeeld Snowcake weer verschrikkelijk qua geur...![]()
Hmmm, ik heb een aparte smaak
quote:
quote:
Zo zie je maar weer dat iedereen de producten anders waardeertquote:Op woensdag 21 december 2005 16:31 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik vind GV ook wel lekker hoor.
Milky Bar fris? Ik vind 'm lekker hoor, maar fris is wel het laatste woord waar ik het mee zou associeren. =D
Het ging dan ook over de Milky Bar toen we het over fris hadden, niet over HITWK.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:44 schreef ymme het volgende:
Honey I washed the kids, heerlijk. (ook ik vind deze niet "fris" meer aan de zoetige kant)
ja klopt. Daarmee bedoel ik het ook. Dat ik de milky bar niet "fris" vind.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het ging dan ook over de Milky Bar toen we het over fris hadden, niet over HITWK.
Ach, jij noemt het kwijtraken, ik noem het een excuus om weer naar de Lush te mogen gaanquote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef ymme het volgende:
Ik kan mijn fles SnowFairy nergens meer vinden
2 weken geleden, naar de VIP-avond van de miljonairsfair geweest. In Amsterdam op een hotelkamer geslapen.. Zeker daar laten liggen. NEE... Ik had net z'n zin om me daarmee te douchen dadelijk.
Nou ja, dan maar sweety pie (deze heb ik eigenlijk weggelegt, bestemd voor weekende:))
Ik ben daar ook wel benieuwd naar, die Soap Story.. Al denk ik ook dat ik Lush 't lekkerst vind, als ik nu andere dingen ruik halen die het niet bij mijn lekkere Lush spulletjes...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:52 schreef kwakveense het volgende:
gisteren een soap story binnen gelopen...ik vond echt álles enorm chemisch ruiken, ook al ziethet er wel vrolijk uit, die zeepjes....
Hmm, dat wordt inslaanquote:Op woensdag 21 december 2005 21:52 schreef Sanne het volgende:
Muus, ik post het hier ook even.
De volgende producten gaan uit productie:
Jan 06:
Bollywood - Echt nog nooit van gehoord
Herbalism - Nee
The Strokes - Nee
Arabian Bright - Nee
Irrisistable Bliss - Een beetje nee
Shit, daar zitten best veel dingen bij die ik lekker vindquote:Op woensdag 21 december 2005 21:52 schreef Sanne het volgende:
Muus, ik post het hier ook even.
De volgende producten gaan uit productie:
lijst
Lush is vernieuwend, ze haalt ieder jaar spullen eruit, ongeacht de populariteit, maar het hangt ook af van de omzet natuurlijk. Niet altijd, dat wel. Op deze manier kunnen er ook nieuwe producten komen. Ze doen het gewoon.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:04 schreef Elefes het volgende:
Hoe bepalen ze eigenlijk wat uit productie gaat, weet iemand dat? Zijn dat producten die niet goed lopen, of dingen die er al te lang in zitten (ongeacht de populariteit van een product)?
Zit gelukkig niets bij wat ik nu graag gebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |