Een enorm stinkende bruisbal! Bah..ik krijg nog rillingen als ik aan dat bad denk.... de hele dag hoofdpijn van gehad door die lucht die bleef hangen. Met stip mijn meest vreselijke Lush ervaring.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:43 schreef Aarti het volgende:
Wat is dat BOllywood?!
Ja, Waylanderquote:Op woensdag 21 december 2005 23:13 schreef Anitra het volgende:
Bollywood is een bruisbal. De enige die hem lekker vond was mijn vriend volgens mij
The Strokes moet ik dus inslaan, das balen want die doet het goed voor mijn haar.
Waylander baal ik ook van.
8 bruisballen die eruit gaan
Terwijl de omschrijving op de site van Lush doet vermoeden dat het een erg fijne bruisbal moet zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
Een enorm stinkende bruisbal! Bah..ik krijg nog rillingen als ik aan dat bad denk.... de hele dag hoofdpijn van gehad door die lucht die bleef hangen. Met stip mijn meest vreselijke Lush ervaring.
Ja, dat was de reden dat ik hem had besteld. In dit geval baalde ik dat ik niet vooraf kon ruiken...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Terwijl de omschrijving op de site van Lush doet vermoeden dat het een erg fijne bruisbal moet zijnhij spreekt me daar iig aan, maar om er zo aan te ruiken vind ik het niks
Wat dat betreft vind ik de Hot Java, in de omschrijving lijkt het een zelfde soort kruidige bruisbal te zijn, wel erg lekker. Dus jammer dat die er uit gaatquote:Op woensdag 21 december 2005 23:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat was de reden dat ik hem had besteld. In dit geval baalde ik dat ik niet vooraf kon ruiken...
Bij herbalism en Arabian Bright waren de houdbaarheid een probleem.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Herbalism leek me toch zeker niet een product dat slecht liep ofzo...
Arabian Bright kan ik me nog wel voorstellen dat het wat minder loopt, maar Herbalism?
Yess I knowquote:Op donderdag 22 december 2005 00:22 schreef _evenstar_ het volgende:
vava de chai wortd nie meer gemaakt hoor..das het favoerietje van me mannetje
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Herbalism
Maar daar hebben AOBS en Aquamarina toch net zo hard last van? En Marilyn?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bij herbalism en Arabian Bright waren de houdbaarheid een probleem.
BIG noemde het 'bugs' in het product wat ze maar niet konden verhelpen.
Mijn AOBS is inmiddels ook over de datum. Werkt nog prima, ziet er prima uit.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar daar hebben AOBS en Aquamarina toch net zo hard last van? En Marilyn?
Mijn Herbalism is ook over datum, maar ziet er nog prima uit.
Fotoquote:Op donderdag 22 december 2005 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit nu met een Fresh Farmacy maskertje op m'n kop. Gezicht beetje natmaken, insmeren met FF en dan uitharden
.
't Kriebelt.
Met m'n dikke wang en m'n pukkels zekerquote:Op donderdag 22 december 2005 12:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Foto![]()
Fresh Farmacy laat ik meestal ook even intrekken
Ik heb 'm voor mijn opa en oma gekocht, well go figurequote:Op woensdag 21 december 2005 15:56 schreef MissBliss het volgende:
Oh, en ik vind Gratuitous Violets wél lekker! Ben ik de enige?
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met m'n dikke wang en m'n pukkels zeker
Photoshopquote:Op donderdag 22 december 2005 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met m'n dikke wang en m'n pukkels zeker
Wahahaquote:Op donderdag 22 december 2005 13:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb 'm voor mijn opa en oma gekocht, well go figure![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |