me2quote:Op donderdag 22 december 2005 21:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er in mijn Black Pearl zit![]()
Geef al je Lush-spulletjes aan XcUZ_Mequote:
Wil je er ook nog Tomtom Go bijquote:Op donderdag 22 december 2005 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geef al je Lush-spulletjes aan XcUZ_Me![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Wil je er ook nog Tomtom Go bij![]()
Of een Playstation, Xbox, iPod
Ik snap de grap nietquote:Op donderdag 22 december 2005 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geef al je Lush-spulletjes aan XcUZ_Me![]()
quote:
mja, het is min of meer voor kerst...en mijn voorraad is nu op.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
Kan je niet beter tot de 29e wachten, dan krijg je een gratis kerstproduct erbij![]()
Of is het voor de kerst?
Drie goeie redenen dus, veelplezier morgenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mja, het is min of meer voor kerst...en mijn voorraad is nu op.
maar: goed nieuws! de stufi is binnen dus ik heb weer geld!
en, ach, ik was toch niet zo'n fan van de kerstproducten...
Vanaf de Dam iets over de helft denk ik?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef Elefes het volgende:
Ik weet niet waar ie precies zit in de Kalverstraat? We zijn namelijk niet eens tot het einde gekomenHeb het namelijk ook niet geroken...
Tegenover de WE en naast de Aerosoles winkel ergens geloof ik. Hij is best smal en heeft ook geen groot uithangbord ofzo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef Elefes het volgende:
Ik weet niet waar ie precies zit in de Kalverstraat? We zijn namelijk niet eens tot het einde gekomenHeb het namelijk ook niet geroken...
Dan ruik je het nog dubbel en dwarsquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:22 schreef CherryLips het volgende:
Hij is ook wel makkelijk te missen, ware het niet dat die lucht je wel aardig tegemoet komtMisschien hadden ze de deur dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |