Kan ik nietquote:
En dan nog, het is groen, dus als er iets groenigs opgroeit, zie je dat toch nietquote:Op donderdag 22 december 2005 13:20 schreef MissBliss het volgende:
Mijn Herbalism is al een end over de datum, maar doet het gewoon nog
Dus ik koop gewoon 2 potjes ofzo als ze bijna op zijn... ik bewaar ze wel in de koelkast ofzo
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan nog, het is groen, dus als er iets groenigs opgroeit, zie je dat toch niet![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nu ga ik dus twijfelen gelijk
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan nog, het is groen, dus als er iets groenigs opgroeit, zie je dat toch niet![]()
Kan je niet beter tot de 29e wachten, dan krijg je een gratis kerstproduct erbijquote:Op donderdag 22 december 2005 14:57 schreef kwakveense het volgende:
ik ga morgen...ik wil enchanted eye-cream en neiuwe dagcreme en the olive branch eigenlijk voor mezelf....maar eerst maar eens zien hoeveel geld ik eigenlijk nog heb.
* onthoud voor Oud & Nieuwquote:Op donderdag 22 december 2005 15:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja of misschien ook tegen met vetlucht behangen kleding door het gourmetten!!
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Tip voor de feestdagen:
Strooi je Karmapoeder of poeder in andere geurtjes in je muiltjes, dan krijg je niet van die meurende vochtige voetjes. Die krijg ik wel altijd als ik dus met pantyvoetjes in van die gladde pumps zit.
En bij elke stap ruikt het ook nog eens heerlijk.
Zelfde gedachte hierquote:Op donderdag 22 december 2005 15:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]goed idee!
Dat spul krijg ik toch nooit op
Ik pas mijn truuk dus toe vanavond! Ben met gympen aan naar werk gekomen (straten liggen open bij mij thuis en ik kan ook maar <100 meter lopen met mijn schoentjes) en straks ga ik ff naar de w.c. en dan ga ik aan de slag met mijn Karmaquote:Op donderdag 22 december 2005 15:51 schreef Sanne het volgende:
Sweetie Pie en een beetje Candy Fluff.
Dat moet het doen voor vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |