Hoi.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn date heeft afgezegd, en ik had me er zo op verheugd.
Alle mannen zijn klootzakkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:08 schreef Christine het volgende:
Ja, en ik wou zo graag... naja, je weet wel
En hij reageert nu niet als ik hem bel of op msn aanspreek
Wat een eikel is het ook
Ik heb het overigens wel leuk gehad in de kroeg vandaag
En heb via iemand het nummer van een jongen die ik ken van vroeger losgepeuterd
Ik durf alleen niet te bellen...
"Hoi, vijf jaar geleden heb ik je in een kroeg gesproken.... eeeeuh...."quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Alle mannen zijn klootzakken
Oh gewoon bellennee heb je, ja kan je krijgen
Doodgaan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Mannen zijn enkel goed voor één ding
Nou nou nouquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar wel de waarheid...
Mannen zijn enkel goed voor één ding
Je had beter zn msn kunnen lospeuteren, dat is makkelijkerquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:13 schreef Christine het volgende:
[..]
"Hoi, vijf jaar geleden heb ik je in een kroeg gesproken.... eeeeuh...."
Gaat vast werken
Ik had het natuurlijk niet over jouquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Behalve ik natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
Dat dacht ik wel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens hoor.
Ja maar dit telefoonnummer was al zo'n gedoequote:Op vrijdag 8 april 2005 23:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je had beter zn msn kunnen lospeuteren, dat is makkelijker
Of je stuurt je eigen msn-adres... weetje gelijk of hij geintresseerd is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja maar dit telefoonnummer was al zo'n gedoe
Ik kan hem ook SMSsen dat ik z'n MSN wil?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:22 schreef ZOWIEE het volgende:
En natuurlijk ook niet over jouen de rest van de mannen hier voor die ook beginnen
Doen!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:27 schreef Christine het volgende:
[..]
SMSje is geschreven, maar durf het niet te sturen
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:33 schreef BVO het volgende:
Ook iets leuks, ik kan de cdrom-speler bij iemand open en dicht laten gaan..
Ik zit nu op me andere (oude, waar ik nooit meer op zit) MSN.quote:
Nou daar hebt je het al.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee
Je bent een sterke vrouw van 24 met prachtige nagels die niet afgebeten dienen te worden
Als ik een sterke vrouw was, had ik hem gewoon gebeldquote:
Ik ben eigenlijk pas 20... heb vier jaar weggegooid, die tellen niet meequote:Op vrijdag 8 april 2005 23:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Puber van 24.
Ik ben 16... ik moet onzeker zijn.
Veel fun daarquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Weltrusten... ik moet nu ook echt gaan.Ik zal aan jullie denken als ik lig te zonnen
![]()
.
![]()
.
Ga naar de berend burger lekkere serveesters daarquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:55 schreef BVO het volgende:
Kom allemaal eens gauw naar Rotterdam..
* BVO wil uit maar kan maar niemand vinden en zal zo dus wel helemaal alleen z'n bed inkruipen..
Wat is er nou mis met smsen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Als ik een sterke vrouw was, had ik hem gewoon gebeld
Damn, ik heb ballen genoeg om zijn telefoonnummer los te peuteren van een onbekende, maar durf hem niet te bellen. Wat ben ik nu voor trut P
Tis nu een beetje laat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:56 schreef Christine het volgende:
Ik wil wel naar Rotterdam komen, Bob. Gaan we dan stappen? Vanavond?
Je hebt je eigen adres gestuurd?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Niks, maar dat MSN adres smssen was wel een beetje fout geloof ik
Dat merk je vanzelf welquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Niks, maar dat MSN adres smssen was wel een beetje fout geloof ik
Als je had gelezen zag je dat ze idd ge-smst had.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:03 schreef Duiveltja het volgende:
Pfff wat een gedoe zeg. Sms die knakker even...smst hij niet terug too bad neexxtt!!
SIM-PEL
Ja, ik ga morgen stappen in Den Haagquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Tis nu een beetje laat.. Moet nog douchen en al (ja, nog steeds, begin na die fitness steeds meer te stinken maar heb maar geen zin om onder de douche te stappen
).
Maar morgenavond ben ik zeker in R'dam ja..
Is DH beetje leuk?!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik ga morgen stappen in Den Haag
Ik ga binnenkort wel alle homobars af in Rotterdam
[banaan.mpg] ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:03 schreef Skaai het volgende:
RingringringringringringringBananaphone!
Ik heb nog een leuk webcamfilmpje dat zo heet.quote:
Ik ben ff niet op de hoogte van de streetslang van de jongelui van tegenwoordig.quote:
Ik heb al een SMSje terug hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:03 schreef Duiveltja het volgende:
Pfff wat een gedoe zeg. Sms die knakker even...smst hij niet terug too bad neexxtt!!
SIM-PEL
Ja, ik ook. Waarom denk je dat ik het zeg?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk webcamfilmpje dat zo heet.
'Het gewone volk'quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Waarom denk je dat ik het zeg?
Thomas Antonius Maria Bruens. Hoezo?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:10 schreef BVO het volgende:
Wie laat dan ook een glas zure melk met brokjes een paar dagen op het aanrecht staan?!?
Weet ik niet. Ben ik hip dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah so....
Wat hebben de hippe mensen dan?
Naar DH?quote:
Niet zoveel hoor. Geloof ik.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:17 schreef Orginial het volgende:
Ik vat er niks meer van. Wie van Showchat hebben elkaar nou weleens in reallife gezien en hoe was dat?
Ik heb timbob al gezien!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:17 schreef Orginial het volgende:
Ik vat er niks meer van. Wie van Showchat hebben elkaar nou weleens in reallife gezien en hoe was dat?
Duiveltja heeft mij gezienquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:17 schreef Orginial het volgende:
Niemand toch?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:17 schreef Orginial het volgende:
Je bent imo wel hipperig jah.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ben ik hip dan?
Ik heb sinds deze telefoon geen gekke beltoontjes of wat dan ook, net als felgekleurde frontjes.
Ben ik maar vanaf gestapt.
Ik heb Tania nu al 2 keer in het wild gezien, beide keren heeft zij mij niet gezienquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:17 schreef Orginial het volgende:
Oh wat ergquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, omdat hij mij al twee keer heeft gezien en ik hem nog geen een keer
2-0quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, omdat hij mij al twee keer heeft gezien en ik hem nog geen een keer
Dan ga je hem ontstoppen!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
'Gadverdamme mijn wc is gewoon verstopt
Doe het zelfquote:
Ik word echt elke week wel een keer herkend op straat. Ernstig.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:27 schreef Tania18 het volgende:
Verder heb ik wel een paar Fok!kers herkend op straat
Mensen van FOK! zijn stom. Daarom heb ik er ook zo'n 350 ontmoet inmiddels.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:27 schreef BVO het volgende:
Ik nooit. Geen een. Ook niet zo'n behoefte aan..
Ja, maar dat was dinges.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vertelde toch laatst dat ik heftige seks had gehad met iemand van fok???
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vertelde toch laatst dat ik heftige seks had gehad met iemand van fok???
Ik was het niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:31 schreef Tania18 het volgende:
Niet over de seks, maar over de persoon dan
Je kent hem toch niet.quote:
Niet vaak genoeg blijkbaar.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Da's niet interessant... ik neuk zo vaak iemand van fok.
Is dat zo kinky dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ha heb je die kinky kant van je die weer van allerlei dingetjes wil weten!![]()
Je moet directer zijn. Dat gedoe van vage hints, daar kan ik niets mee. Gewoon zeggen 'neuken, nu!'.quote:
Net of jij weet wie het isquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kent hem toch niet..
Maareh, ik zeg niks, dan heb ik weer een Shok!-ban.
23 januari rulezzzquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef BVO het volgende:
Tania! Wist je dat Skaai ook op23 januari
jarig is?!
. Wordt nog moeilijk straks, ons felicitatieSCTTtje.
.
Nee, jij was lekker direct, wil je zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je moet directer zijn. Dat gedoe van vage hints, daar kan ik niets mee. Gewoon zeggen 'neuken, nu!'.
Die dinges? Ik weet z'n FOK!account wel ja.quote:
Whehehequote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Da's niet interessant... ik neuk zo vaak iemand van fok.
Ik ben geen initiatiefnemer.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, jij was lekker direct, wil je zeggen.
Geen detailsquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:36 schreef BVO het volgende:
Nóg een andere FOK!ker???.
Of is het gewoon die ene??
Ik ben dan ook geen man maar eejn jochie.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Fout dus
Een man moet wel een beetje dominant zijn
Weer een ander dus.quote:
Wat vreselijk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:37 schreef babette21 het volgende:
kom ff dag zeggen, ga morgen eindelijk verhuizen......
......naar 'n internetloos huis....
Nee leuk kadotje voor me ouders morgen vroeg.quote:
Die staat nog op mijn wish-listquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:36 schreef Duiveltja het volgende:
Dizer?
mja de aanvraag is de deur uit, maar gaat wel 'n paar weken durenquote:
Daar werk ik momenteel aanquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:38 schreef Tania18 het volgende:
Heb je die Detroit al gehad Christine?
Die is![]()
Nou slaan omdat ik jou wel heb gezien en jij mij niet, vind ik vrij zwaar eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Moet ik je nog een keer slaan met die deegroller?![]()
Voor jou een vraagquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hoe groot is die lijst? En wie staat er nog meer op?
Ja dit cadeautje hoef je iig niet te kopen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee leuk kadotje voor me ouders morgen vroeg.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou slaan omdat ik jou wel heb gezien en jij mij niet, vind ik vrij zwaar eerlijk gezegd.
Bij 3-0 moest ik trakteren toch
Ha, jij checkte mijn FB uit!quote:
Je smijt er gewoon een middeltje doorheen.Zo weer ontstopt!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:40 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja dit cadeautje hoef je iig niet te kopen.
Ook op Hoog Catherijne, want als ik je daar zie sprint ik je waarschijnlijk voorbij, omdat ik meestal wel haast hebquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Op sterke drank
En nu ga ik, ik moet morgen weer om 8 uur op
Wanneer?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ha, jij checkte mijn FB uit!
Ik zag je wel![]()
Sorry, ik wou BVO quotenquote:
Wel als het weer bij de Gall&Gall isquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ook op Hoog Catherijne, want als ik je daar zie sprint ik je waarschijnlijk voorbij, omdat ik meestal wel haast heb
Jij hebt je kans gehadquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:42 schreef QyRoZ het volgende:
En waarom sta ik niet op die lijst?
Klopt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Sorry, ik wou BVO quoten
@ BVO:
Ha, jij checkte mijn FB uit!
Ik zag je wel![]()
Neuk-band?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, en jij de mijne.
Schept een band he?
Neeeeeh, dat is PeRi.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Klopt..
Ik dacht dat je in R'dam woonde??.
Almere.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Neeeeeh, dat is PeRi.
Ik woon er niet eens in de buurt
Ja. Joh.quote:
Het asielzoekerscentrum is vlakbij. Welke Ali bedoel je precies?quote:
Voor iemand uit Lelystad niet!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:46 schreef Duiveltja het volgende:
Almere is ver
Ik ben pas ver.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:46 schreef Duiveltja het volgende:
Almere is ver
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:49 schreef Skaai het volgende:
Ja BVO, Hind staat in de 'Ditjes en Datjes'.
Ik ook niet hoorquote:
Ik weet niet anders.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n seksloos bestaan...
Op wie wel dan?quote:
Zie Christines post.quote:
Banaan.mpg?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Zie Christines post..
Christine, ff cammen?!.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Zie Christines post..
Christine, ff cammen?!.
"Kom" ff online danquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Zie Christines post..
Christine, ff cammen?!.
Uiteraard.quote:
Ik bedoel zo van, ik zag je spieken in mijn FB.quote:
Zooi is goed.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar dan wordt het zo'n zootje in de wereld
Ik moet toch ergens op geilen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik bedoel zo van, ik zag je spieken in mijn FB.
nou doei!
Bij de herkansing.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je wat initiatief neemt, wellicht
Oehquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een gezonde, sekslustige vrouw
Is dat gezond?quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja maar.......... nou ja laat maarquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij heeft nog een erger kapsel dan ik heb.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Iemand Ali B al eens zonder pet gezien
Ali Bquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Iemand Ali B al eens zonder pet gezien
Ja, heb je gelijk inquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wil niet langer verlost worden van mijn sletjes-imago
Op deze manier krijg ik iig seks
Heb je mn adres?quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, heb je gelijk in
Ach, ik ben zelf ook niet áltijd netjes hoor
Ik schop d'r m'n bed niet uit nee.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Hee, ik dacht dat jij niet op Hind geilde?
Ach, je gaat vast geen KLB topic openen als ze zich ineens aanbiedt als geil steekvee...quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik schop d'r m'n bed niet uit nee..
Maar ze is te leuk voor de categorie "geil steekvee".
Dat zeg ik, ik zou d'r m'n bed niet uitschoppen nee.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach, je gaat vast geen KLB topic openen als ze zich ineens aanbiedt als geil steekvee...
We hebben de hele nacht de tijdquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan moet ik even snel zorgen dat ik van die kettingen afkom.
Ik kom je zo helpenquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een ijzerzaag gevonden. het gaat alleen niet zo snel.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan moet ik even snel zorgen dat ik van die kettingen afkom.
Teveel drinken bestaat niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 05:51 schreef Zhenar het volgende:
Oh, en ik heb weer eens iets teveel gedronken.
Ik krijg al koppijn van het eerste woord.quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Neunundneunzig Luftballons auf ihrem Weg zum Horizont.
Thanks voor de tip, ik keek er vroeger ook altijd naarquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:40 schreef Duiveltja het volgende:
Oh leuk op Ketnet " Er was eens... het leven"
Keek ik vroegah altijd
Niet allesquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:41 schreef Skaai het volgende:
Vroegah was ahlluhs betah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |