Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:33 schreef BVO het volgende:
Ook iets leuks, ik kan de cdrom-speler bij iemand open en dicht laten gaan..

Ik zit nu op me andere (oude, waar ik nooit meer op zit) MSN.quote:

Nou daar hebt je het al.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee
Je bent een sterke vrouw van 24 met prachtige nagels die niet afgebeten dienen te worden

Als ik een sterke vrouw was, had ik hem gewoon gebeldquote:

Ik ben eigenlijk pas 20... heb vier jaar weggegooid, die tellen niet meequote:Op vrijdag 8 april 2005 23:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Puber van 24.
Ik ben 16... ik moet onzeker zijn.

Veel fun daarquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Weltrusten... ik moet nu ook echt gaan.Ik zal aan jullie denken als ik lig te zonnen
![]()
.
![]()
.

Ga naar de berend burger lekkere serveesters daarquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:55 schreef BVO het volgende:
Kom allemaal eens gauw naar Rotterdam..
* BVO wil uit maar kan maar niemand vinden en zal zo dus wel helemaal alleen z'n bed inkruipen..

Wat is er nou mis met smsen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Als ik een sterke vrouw was, had ik hem gewoon gebeld
Damn, ik heb ballen genoeg om zijn telefoonnummer los te peuteren van een onbekende, maar durf hem niet te bellen. Wat ben ik nu voor trut P

Tis nu een beetje laat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:56 schreef Christine het volgende:
Ik wil wel naar Rotterdam komen, Bob. Gaan we dan stappen? Vanavond?

Je hebt je eigen adres gestuurd?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Niks, maar dat MSN adres smssen was wel een beetje fout geloof ik

Dat merk je vanzelf welquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Niks, maar dat MSN adres smssen was wel een beetje fout geloof ik

Als je had gelezen zag je dat ze idd ge-smst had.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:03 schreef Duiveltja het volgende:
Pfff wat een gedoe zeg. Sms die knakker even...smst hij niet terug too bad neexxtt!!
SIM-PEL

Ja, ik ga morgen stappen in Den Haagquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Tis nu een beetje laat.. Moet nog douchen en al (ja, nog steeds, begin na die fitness steeds meer te stinken maar heb maar geen zin om onder de douche te stappen
).
Maar morgenavond ben ik zeker in R'dam ja..

Is DH beetje leuk?!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik ga morgen stappen in Den Haag
Ik ga binnenkort wel alle homobars af in Rotterdam

[banaan.mpg] ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:03 schreef Skaai het volgende:
RingringringringringringringBananaphone!

Ik heb nog een leuk webcamfilmpje dat zo heet.quote:

Ik ben ff niet op de hoogte van de streetslang van de jongelui van tegenwoordig.quote:

Ik heb al een SMSje terug hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:03 schreef Duiveltja het volgende:
Pfff wat een gedoe zeg. Sms die knakker even...smst hij niet terug too bad neexxtt!!
SIM-PEL

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |