Ja, ik ook. Waarom denk je dat ik het zeg?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk webcamfilmpje dat zo heet.
'Het gewone volk'quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Waarom denk je dat ik het zeg?
Thomas Antonius Maria Bruens. Hoezo?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:10 schreef BVO het volgende:
Wie laat dan ook een glas zure melk met brokjes een paar dagen op het aanrecht staan?!?
Weet ik niet. Ben ik hip dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah so....
Wat hebben de hippe mensen dan?
Naar DH?quote:
Niet zoveel hoor. Geloof ik.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:17 schreef Orginial het volgende:
Ik vat er niks meer van. Wie van Showchat hebben elkaar nou weleens in reallife gezien en hoe was dat?
Ik heb timbob al gezien!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:17 schreef Orginial het volgende:
Ik vat er niks meer van. Wie van Showchat hebben elkaar nou weleens in reallife gezien en hoe was dat?
Duiveltja heeft mij gezienquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:17 schreef Orginial het volgende:
Niemand toch?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:17 schreef Orginial het volgende:
Je bent imo wel hipperig jah.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ben ik hip dan?
Ik heb sinds deze telefoon geen gekke beltoontjes of wat dan ook, net als felgekleurde frontjes.
Ben ik maar vanaf gestapt.
Ik heb Tania nu al 2 keer in het wild gezien, beide keren heeft zij mij niet gezienquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:17 schreef Orginial het volgende:
Oh wat ergquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, omdat hij mij al twee keer heeft gezien en ik hem nog geen een keer
2-0quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, omdat hij mij al twee keer heeft gezien en ik hem nog geen een keer
Dan ga je hem ontstoppen!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
'Gadverdamme mijn wc is gewoon verstopt
Doe het zelfquote:
Ik word echt elke week wel een keer herkend op straat. Ernstig.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:27 schreef Tania18 het volgende:
Verder heb ik wel een paar Fok!kers herkend op straat
Mensen van FOK! zijn stom. Daarom heb ik er ook zo'n 350 ontmoet inmiddels.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:27 schreef BVO het volgende:
Ik nooit. Geen een. Ook niet zo'n behoefte aan..
Ja, maar dat was dinges.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vertelde toch laatst dat ik heftige seks had gehad met iemand van fok???
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vertelde toch laatst dat ik heftige seks had gehad met iemand van fok???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |