Ik word echt elke week wel een keer herkend op straat. Ernstig.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:27 schreef Tania18 het volgende:
Verder heb ik wel een paar Fok!kers herkend op straat
Mensen van FOK! zijn stom. Daarom heb ik er ook zo'n 350 ontmoet inmiddels.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:27 schreef BVO het volgende:
Ik nooit. Geen een. Ook niet zo'n behoefte aan..
Ja, maar dat was dinges.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vertelde toch laatst dat ik heftige seks had gehad met iemand van fok???
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vertelde toch laatst dat ik heftige seks had gehad met iemand van fok???
Ik was het niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:31 schreef Tania18 het volgende:
Niet over de seks, maar over de persoon dan
Je kent hem toch niet.quote:
Niet vaak genoeg blijkbaar.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Da's niet interessant... ik neuk zo vaak iemand van fok.
Is dat zo kinky dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ha heb je die kinky kant van je die weer van allerlei dingetjes wil weten!![]()
Je moet directer zijn. Dat gedoe van vage hints, daar kan ik niets mee. Gewoon zeggen 'neuken, nu!'.quote:
Net of jij weet wie het isquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kent hem toch niet..
Maareh, ik zeg niks, dan heb ik weer een Shok!-ban.
23 januari rulezzzquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef BVO het volgende:
Tania! Wist je dat Skaai ook op23 januari
jarig is?!
. Wordt nog moeilijk straks, ons felicitatieSCTTtje.
.
Nee, jij was lekker direct, wil je zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je moet directer zijn. Dat gedoe van vage hints, daar kan ik niets mee. Gewoon zeggen 'neuken, nu!'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |