je oog doet me denken aan die van iemand andersquote:Op zondag 27 maart 2005 20:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hey, er is trouwens niks mis met mijn oog
Nee je hebt mooie ogen hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 20:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wil je me echt weg hebben?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Prachtig liedje![]()
En Bupa hou je eens aan je woord hup weg![]()
Wie dan?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:59 schreef timbob het volgende:
[..]
je oog doet me denken aan die van iemand anders
Ik snap niet eens waar die afkorting TTT voor staat eigenlijkquote:
Of die dochter van de keizer waar Guido en Speedy altijd verliefd op waren en als ze boos werd schoot ze een raket afquote:
Ooh ennuh...quote:
Bedankt Dizerquote:Op zondag 27 maart 2005 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh ennuh...
Bedankt Dizer, wat lief van je Dizer. Aardig om dat te zeggen Dizer...
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedankt Dizer
Wat lief van je Dizer
Aardig om dat te zeggen, Dizer
Echt, bedankt voor je compliment Dizer
Ik voel ve me vereerd
TopTipTopic.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap niet eens waar die afkorting TTT voor staat eigenlijk![]()
Snoepjes! Wat lief van je!quote:
quote:
Gaat je vriendin dan ook mee?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:08 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
En nee, ik wil niet met je trouwen. Maar je kan het op één manier goedmaken!
Meegaan naar het forumdag!
Ik ga mijn vriendin niet meenemenquote:Op zondag 27 maart 2005 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gaat je vriendin dan ook mee?Nee, ik ga niet.
maar dan heb ik het nog niet goedgemaakt.
Dit meen je niet serieusquote:Op zondag 27 maart 2005 21:11 schreef Skaai het volgende:
Zal ik gaan solliciteren voor mod in US?
Dat ik per direct (na mijn ban welliswaar) als mod in kan treden!
Of ze nog 3,5 week willen wachten met selecteren
Haha geen schande hoor ik heb het ook gezien.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was ik een tijdje verslaafd aan
[afbeelding]
Ik ben nooit serieus.quote:
Nope, sorry.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga mijn vriendin niet meenemen
Maar je moet mee Buup.. kom op...
Vegeta?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Van DragonballZ vond ik die anti held altijd zo cool Vetta ofzo
Vegettaquote:Op zondag 27 maart 2005 21:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Van DragonballZ vond ik die anti held altijd zo cool Vetta ofzo
ALTIJD!!! Echt, dat was niet eens zo lang geleden. We zaten in de eerste HBO jaar en de helft van de klas keek het echt elke dag en de volgende dag zaten we dan uren erover te pratenquote:
Ik keek het ook altijd, en dan ook nog dragonball GT en ik heb nog kaarten van dbz,dbgtquote:Op zondag 27 maart 2005 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
ALTIJD!!! Echt, dat was niet eens zo lang geleden. We zaten in de eerste HBO jaar en de helft van de klas keek het echt elke dag en de volgende dag zaten we dan uren erover te praten
Ik heb zelfs een website gehad erover...totale flop natuurlijk
Ik heb twee jaar lang op fok met 1 vaste avatar (ja ik en een vaste avatar, dat kan niet.. ik weet het) gelopen van Gohan
quote:
ik vond alleen Vegeta coolquote:Op zondag 27 maart 2005 21:20 schreef Dizer het volgende:
Dragonball GT was wel leuk, maar de totale concept was verprutst omdat het door andere makers is gedaan
Gohan was altijd mijn favoriet totdat hij volwassen werd. Vegeta werd daarna mijn favo!
Trunks vond ik ook altijd geweldig!
Piccolo was ook coolAnd Kami
Ja en toch werd/was hij goed aan het eindequote:Op zondag 27 maart 2005 21:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En prins Vegeta met zijn trots wat hem altijd in de weg zat enzo (heel herkenbaar)
Hooooooooooooooooooooooooiquote:Op zondag 27 maart 2005 21:19 schreef toetatoet het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai ben ik weer
Gohan =quote:Op zondag 27 maart 2005 21:20 schreef Dizer het volgende:
Dragonball GT was wel leuk, maar de totale concept was verprutst omdat het door andere makers is gedaan
Gohan was altijd mijn favoriet totdat hij volwassen werd. Vegeta werd daarna mijn favo!
Trunks vond ik ook altijd geweldig!
Piccolo was ook coolAnd Kami
Ja die ja, die was altijd beter dan alle anderequote:Op zondag 27 maart 2005 21:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoe heete dat hoofdpersoon Goku ofzo toch?
Die was slecht uitgediept
Maar jij bent een vrouwquote:Op zondag 27 maart 2005 21:25 schreef toetatoet het volgende:
Ik vond DragonballZ niet leukkeek er ook niet naar
Maar nooit helemaal toch?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja en toch werd/was hij goed aan het einde
Maar jij bent ook geen jongetjequote:Op zondag 27 maart 2005 21:25 schreef toetatoet het volgende:
Ik vond DragonballZ niet leukkeek er ook niet naar
Ja Vegeta was altijd een beetje pride achtig maar in GT niet meer.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar nooit helemaal toch?
Van dat GT heb ik trouwens maar drie afl gezien ofzo toen ik zag dat Gohan een nerd was en die Vegeta had opeens een vreselijk snor en bracht zijn dochter ofzo naar school in een auto![]()
Toen wist ik dus al genoeg
Ja die goku die haate ik daar net zo veel als dat ik vroeger bij de xmannen en Turtles altijd die Cyclops en die Leonardo haate.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja die ja, die was altijd beter dan alle andere
Ik vond altijd de paarse turtle stoerquote:Op zondag 27 maart 2005 21:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die goku die haate ik daar net zo veel als dat ik vroeger bij de xmannen en Turtles altijd die Cyclops en die Leonardo haate.
Best wel typisch daar was ik weer fan van Raph en Gambit ook al van die anti held figuren![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:27 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ja
Maar ik keek vroeger wel naar de Turtles![]()
Turtlesquote:Op zondag 27 maart 2005 21:27 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ja
Maar ik keek vroeger wel naar de Turtles![]()
Die computer freak tochquote:Op zondag 27 maart 2005 21:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik vond altijd de paarse turtle stoer
Ja ik ook, die was ik altijd en mn zus was de groenequote:Op zondag 27 maart 2005 21:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik vond altijd de paarse turtle stoer
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:28 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ja ik ook, die was ik altijd en mn zus was de groene
X-men vond ik ook niksquote:Op zondag 27 maart 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Wij gingen altijd de X-men en de A-team nadoen op school
Xmen die amerikaanse comics lees ik nog steedsquote:Op zondag 27 maart 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Wij gingen altijd de X-men en de A-team nadoen op school
Ja in het begin van GT was ie niet zo cool meer, maar later wel hoor.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja Vegeta was altijd een beetje pride achtig maar in GT niet meer.
Die kop van hemquote:Op zondag 27 maart 2005 21:32 schreef toetatoet het volgende:
en nu kijk ik naar calimero!!!!!![afbeelding]
Gefuseerde Goku en Vegetaquote:Op zondag 27 maart 2005 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja in het begin van GT was ie niet zo cool meer, maar later wel hoor.
Want in GT worden Goku en Vegeta samen Gogeta of Vegetto en dan gingen ze door tot SuperSayan Level 4![]()
met als resultaat:
[afbeelding]
Whaaaahaaaquote:Op zondag 27 maart 2005 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja in het begin van GT was ie niet zo cool meer, maar later wel hoor.
Want in GT worden Goku en Vegeta samen Gogeta of Vegetto en dan gingen ze door tot SuperSayan Level 4![]()
met als resultaat:
[afbeelding]
Toen was ik er nog nietquote:Op zondag 27 maart 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
Ik heb dit echt voor heel lang als Icon gehad op Fok. Ik denk tot aan begin 2004 of zo
[afbeelding]
wij nog steeds als we gaan stappen met het busje van een vriend van mijquote:Op zondag 27 maart 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
wij ging altijd de A-team nadoen op school
Die vond ik ook altijd de stoerstequote:Op zondag 27 maart 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
Van de X-Man was ik altijd:
[afbeelding]WOLVERINE
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:38 schreef Timmai het volgende:
[..]
wij nog steeds als we gaan stappen met het busje van een vriend van mij
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:39 schreef Dizer het volgende:
Oooh mijn God, dit is echt triest gewoon![]()
http://www.muc.muohio.edu/~natedogg/main.htm
Gewoon even scrollen en zo
Wolverine vind je die ook nog cool als ik vertel dat hij al 128 jaar oud isquote:Op zondag 27 maart 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
Van de X-Man was ik altijd:
[afbeelding]WOLVERINE
Kan me geen bal schelen! Wolverine is gewooon de bestequote:Op zondag 27 maart 2005 21:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wolverine vind je die ook nog cool als ik vertel dat hij al 128 jaar oud is
En dat hij niet dood kan
En dat hij nu in zo wel uncanny xmen , New xmen als Astony xmen voorkomt
![]()
Wolverine is overrated iedereen in de comic scene haat hemquote:Op zondag 27 maart 2005 21:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan me geen bal schelen! Wolverine is gewooon de beste
Tjah.. maar ik behoor niet tot de comic scenequote:Op zondag 27 maart 2005 21:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wolverine is overrated iedereen in de comic scene haat hem![]()
Zeg ik ook niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zou je toch eens een boekje moeten kopen zijn veel cooler dan de serie en de filmsquote:Op zondag 27 maart 2005 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah.. maar ik behoor niet tot de comic scene![]()
Ik weet het, het gaat hardquote:Op zondag 27 maart 2005 21:54 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga zo nog even Buffy aflevering 4 kijken ( het gaat wel snel straks heb ik er nog maar 8 te bekijken) en dan slapen
!!
Ja maar ik wil het zo verdelen dat ik dan Buffy seizoen 2 heb en dan nét seizoen 1 klaar hebquote:
hotquote:Op zondag 27 maart 2005 21:49 schreef timbob het volgende:
[..]
ja onwijs
ik voel een onmogelijk grote aantrekkingskracht
Jij staat er ook nog niet tussen.quote:
Auwquote:
Ik wil seizoen 4 van Angelquote:Op zondag 27 maart 2005 21:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het zo verdelen dat ik dan Buffy seizoen 2 heb en dan nét seizoen 1 klaar heb! maar ja volgende week zaterdag wil ik seizoen 2 hoor
dat zijn mooi wel 22 aflevering dus 950 minuten bekijkplezier
!!
Zeg ik lekker nietquote:Op zondag 27 maart 2005 22:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Angel is die in Buffy nou slecht of niet? Ik weet het nog niet!!
Waarom nietquote:
Uh heb ik iets gemist?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:16 schreef Christine het volgende:
Lieve Dizer, ik zie nu het topic pas, en zit hier gewoon ff een potje te janken.
Het is ook zo'n rotperiode nu....
Zo lief dat jullie meeleven
Tja is leuk.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou foto 3 van de maffe foto's, 'tja' uit mn fotoboek en nog 1 waar ik bijna helemaal opsta.
* Skaai trekt punthakken aan en schopt terugquote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:16 schreef Christine het volgende:
Lieve Dizer, ik zie nu het topic pas, en zit hier gewoon ff een potje te janken.
Het is ook zo'n rotperiode nu....
Zo lief dat jullie meeleven
Ik ben hier, aan het janken.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:16 schreef boebiedoe het volgende:
Je hebt een lelijk icoon Bupatih. En waar isChristine
heen?
.
Niet janken, straks krijg ik spijt dat ik deze topic heb geopendquote:
M'n vriend gaat bij me weg.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:17 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Uh heb ik iets gemist?
Wat is er aan de hand?
Nee, positief bedoeld.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet janken, straks krijg ik spijt dat ik deze topic heb geopend
Ja, maar die is onscherp.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja is leuk.. Al blijf ik die cocktail-foto de állerleukste vinden
![]()
![]()
.
Angel = Angel maar dan met een Ziel.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waarom niet
Ik heb wel dingen als Angelus gehoorden dat Angel de sire van Darla is
!
Dat afstuderen, daar komt helemaal niks van nuquote:Op zondag 27 maart 2005 22:20 schreef toetatoet het volgende:
[..]
![]()
Sterkte dan.....en dan nu net als je bezig bent met afstuderen....Komt allemaal goed!!!!
Ah, ik zie dat nooit zo.quote:
Whe-Whe.. okquote:Op zondag 27 maart 2005 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Angel = Angel maar dan met een Ziel.
Angelus = Angel maar dan zonder Ziel.
En Darla is de sire van Angelus en niet andersom.
Zo zit het in elkaar:
The Master is de sire van Darla
Darla is de sire van Angelus
Angelus is de sire van Drusilla
Drusilla is de sire van Spike
meissie toch....en je begon zo goed!quote:Op zondag 27 maart 2005 22:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat afstuderen, daar komt helemaal niks van nu
Ja tuurlijk... ik weet ook dat het beter is zo, maar er zijn ook momenten waarop ik het gewoon allemaal heel kut vind, en gewoon was dat we nog samen waren en verliefd enzo.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:23 schreef BVO het volgende:
Omg ik stil de hele dag al van de dorst..
En Christine: probeer op de moeilijkere momenten gewoon te denken aan waarom het zo gelopen is. Dan weet je dat dit het beste is en dat je hier ff doorheen moet. Sterkte he..
Sterktequote:Op zondag 27 maart 2005 22:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja tuurlijk... ik weet ook dat het beter is zo, maar er zijn ook momenten waarop ik het gewoon allemaal heel kut vind, en gewoon was dat we nog samen waren en verliefd enzo.
Heb ik vandaag ook al. Heb al bijna 2 flessen cola op en veel waterquote:
Woei, dat is al 1 stemquote:Op zondag 27 maart 2005 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat nooit zo..
Ik ga op je stemmen iig..
Ik snap het.. gelukkig heb je veel steun aan je omgeving.. het is een rotperiode waar je ff doorheen moet.. en dat gaat je ook lukken toch?! Nu voel je je goed kut, maar weet zeker dat je na deze periode er weer helemaal tegenaan kunt.. zodra je dit afgesloten hebt.. maar daar gaat natuurlijk tijd over.. en die moet je ook nemen..quote:Op zondag 27 maart 2005 22:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja tuurlijk... ik weet ook dat het beter is zo, maar er zijn ook momenten waarop ik het gewoon allemaal heel kut vind, en gewoon was dat we nog samen waren en verliefd enzo.
Nee, vind het juist heel lief dat je meeleeftquote:Op zondag 27 maart 2005 22:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mischien zit je niet op een breezer te wachten, maar toch... sterkte![]()
![]()
Ik blijf gewoon maar drinken, maar ik blijf ook gewoon dorst houden.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb ik vandaag ook al. Heb al bijna 2 flessen cola op en veel water
Ja, het gaat ook met vlagen... vanmiddag was ik home alone, en ik vond het heerlijk al die rust. Heb zelfs voor mezelf gekookt, afgewassen, de was gedaan, etc. En ik ben een stuk sterker dan ik altijd heb gedacht...quote:Op zondag 27 maart 2005 22:28 schreef BVO het volgende:
Ik snap het.. gelukkig heb je veel steun aan je omgeving.. het is een rotperiode waar je ff doorheen moet.. en dat gaat je ook lukken toch?! Nu voel je je goed kut, maar weet zeker dat je na deze periode er weer helemaal tegenaan kunt.. zodra je dit afgesloten hebt.. maar daar gaat natuurlijk tijd over.. en die moet je ook nemen..
Je hebt het toch zelf uitgemaaktquote:Op zondag 27 maart 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, het gaat ook met vlagen... vanmiddag was ik home alone, en ik vond het heerlijk al die rust. Heb zelfs voor mezelf gekookt, afgewassen, de was gedaan, etc. En ik ben een stuk sterker dan ik altijd heb gedacht...
Nee, deze dame gaat er wel komen. Maar niet zonder de nodige jankbuien.
Lekker janken is juist goed....lucht opquote:Op zondag 27 maart 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, het gaat ook met vlagen... vanmiddag was ik home alone, en ik vond het heerlijk al die rust. Heb zelfs voor mezelf gekookt, afgewassen, de was gedaan, etc. En ik ben een stuk sterker dan ik altijd heb gedacht...
Nee, deze dame gaat er wel komen. Maar niet zonder de nodige jankbuien.
als je het zelf uitmaakt wil dat niet zeggen dat je je meteen vrolijk voeltquote:
Wat een foute opmerking.quote:
Je moet ook niet zoveel drinken he.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
ShowChat #209: Passie! (Ode aan Christine) 2 3 4 5 6 7 Dizer 174 564 27/03 22:34 - BVO
Ik sta in de MAT lijst, maar zie m'n vorige post nergens?.
Edit: Daar is 'ie..
Ja, maar voordat ik posste stond 'ie er niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:37 schreef Christine het volgende:
Hierboven toch, BVO?
Ik heb gisteravond vrij veel op ja.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:37 schreef Dizer het volgende:
Nogaamls, je weet nooit wat de toekomst je kan brengen Christine. Binnenkort zul je zien dat dit gebeuren een nieuw weg is in je leven. Misschien ga je er alleen maar op vooruit! Je weet maar nooit. Je moet nooit spijt hebben van je beslissingen.
Ik heb ook ooit een foute beslissing gemaakt, maar ik heb er nooit spijt van. Want hoe dan ook, van elke beslissing zul je leren. En mocht je een keer op je bek gaan, dan is dat even slikken en weer doorgaan en je zult zien, je wordt er alleen maar sterker van.
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Wacht maar af wat voor sterke vrouw ik straks ben
Einde huilbui
Nee dit is Patty voor haar transformatie in een LOTR Orcquote:Op zondag 27 maart 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
*Ziet kruisje
*Kijkt naar URL
*Ziet Patty Brard en Nudedutchcelebs staan
*Is blij met kruisje![]()
.
Jij bent altijd zo heerlijk positiefquote:Op zondag 27 maart 2005 22:50 schreef babette21 het volgende:
wat is de zondagavond toch lekker he?!PE, MvdW, Chardonay, chocola.....
* zingt Raymond van 't Groenewoud: "Gelukkig zijn".....
Nee waterquote:Op zondag 27 maart 2005 23:02 schreef babette21 het volgende:
volgens mij zit Diz ook aan de Chardonay....
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:03 schreef Skaai het volgende:
Ik kreeg peperemuntjes bij de Shell.
Dat was geen stille hint, hoop ik.
Of juist wel... pepermunthintjes zijn op twee manieren op te vatten hequote:Op zondag 27 maart 2005 23:03 schreef Skaai het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee water
Welke kleuren moet ik gaan gebruiken eigenlijk?? Ik weet het niet.
Zal ik:
Rood - Wit
Blauw - Wit
LegerGroen - Wit
Zwart - Wit
doen? Ik weet het niet.. Hmz..
Ik had net mijn tanden gepoetst, en die kerel was niet lekker.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Of juist wel... pepermunthintjes zijn op twee manieren op te vatten he
Was het een lekkere kerel van wie je 'm kreeg?
precies.... de vraag was "your place or mine".... dat wordt dan "Your".... doe ermee wat je wiltquote:Op zondag 27 maart 2005 23:11 schreef Christine het volgende:
Vraag het ff aan babette, die hakt vanavond de knopen door hier
Thank youquote:Op zondag 27 maart 2005 23:09 schreef babette21 het volgende:
aangenaam: Babette.... hakt vanavond elke knoop voor u door.....
ligt aan 't onderwerp van je site... als 't algemeen is zou ik zeggen: uiteraard!!quote:Op zondag 27 maart 2005 23:20 schreef Dizer het volgende:
Moet ik een foto van me erop zetten?
Het zal over mij gaan, mijn hobbies en dergelijken...quote:Op zondag 27 maart 2005 23:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ligt aan 't onderwerp van je site... als 't algemeen is zou ik zeggen: uiteraard!!
nou in dat geval: ja dusquote:Op zondag 27 maart 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
Het zal over mij gaan, mijn hobbies en dergelijken...
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:03 schreef Skaai het volgende:
Soms wel hoor hangt van het persoon af die op de foto staatquote:Op zondag 27 maart 2005 23:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
naaktfoto's zijn niet tof... valt er niks meer te raden.....![]()
Ik hou ook niet van raadspelletjesquote:Op zondag 27 maart 2005 23:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
naaktfoto's zijn niet tof... valt er niks meer te raden.....![]()
*zucht*quote:Op zondag 27 maart 2005 23:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Soms wel hoor hangt van het de persoon af die op de foto staat![]()
Jouw stekkie dus.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Vraag het ff aan babette, die hakt vanavond de knopen door hier
Daar ben ik ook niet goed inquote:Op zondag 27 maart 2005 23:36 schreef Christine het volgende:
Wat moet ik met iemand die op msn zegt zelfmoord te willen plegen
mensen die roepen zelfmoord te willen plegen zijn daar in 't algemeen te theatraal voor....quote:Op zondag 27 maart 2005 23:36 schreef Christine het volgende:
Succes wensen.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:36 schreef Christine het volgende:
die foto zo wazig enzo is juist mooi... maar die lijnen kunnen gewoon weg....quote:Op zondag 27 maart 2005 23:39 schreef Dizer het volgende:
ik heb tot nu toe dit:
http://www.songwriters-guild.net/Firas/dizv5.jpg
Maar ik vind het lelijk
En mijn foto erbij?quote:Op zondag 27 maart 2005 23:41 schreef Christine het volgende:
Ja de kleur is wel leukdie lijnen vind ik alleen niks.
Ik hoop hetquote:Op zondag 27 maart 2005 23:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
mensen die roepen zelfmoord te willen plegen zijn daar in 't algemeen te theatraal voor....
daar heb je wel gelijk in..quote:Op zondag 27 maart 2005 23:41 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Succes wensen..
mensen die dat daadwerkelijk willen doen verkondigen dat niet
Is het iemand die het echt zou kunnen menen of iemand die misschien gewoon even zijn/haar dag niet heeft?quote:
Zulk soort uitspraken altijd mee uitkijken he.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:41 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Succes wensen..
Dat is zo ja, het is een schreeuw om aandacht volgens mij.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:41 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Succes wensen..
haha dit klinkt erg droog, doet me denken aan een scène uit "Girl, Interupted"quote:Op zondag 27 maart 2005 23:50 schreef Dizer het volgende:
Is het iemand die het echt zou kunnen menen of iemand die misschien gewoon even zijn/haar dag niet heeft?
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:54 schreef boebiedoe het volgende:
En vraag anders of 'ie het live voor de cam wil doen, ik pak de chips alvast.
Neen, mensen moeten anderen niet met dit soort slap gelul opzadelen, als je problemen hebt moet je daar maar over proberen te praten, niet zo drastisch en overwachts iemand voor het blok zetten door zulke uitspraken te doen, notabene via msn.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zulk soort uitspraken altijd mee uitkijken he.
Dan kan dat op een andere manier. Zie bovenstaande.quote:Dat is vaak wel zo maar soms zijn er ook mensen die het dan vertellen aan een persoon die ze vertrouwen omdat het gevoel zegt dat ze het wel willen doen maar het verstand zegt nee en eigenlijk onbewust roepen ze dan om hulp zo dat ze tegen gehouden kunnen worden en dat doen ze dan door middel het te gaan verkondigen.
Defineer "gevaarlijk". Als iemand uit het leven wilt stappen, zie ik niet in wat daar gevaarlijk aan is. Je hebt de keuze in eigen hand ..quote:
Ik vind trouwens dat wij hier allemaal daar niet over moeten oordelen zo iets als zelfmoord is heel gevaarlijk en veel te serieus straks doet dit persoon het wel of juist niet en gebeurd er wat anders en dan voel je je toch schuldig .
Ey kerel je kan ook de ver gaan hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 23:54 schreef boebiedoe het volgende:
En vraag anders of 'ie het live voor de cam wil doen, ik pak de chips alvast.
Maar niet als hij het vooraf meldt via msn aan iemand. Tegen die tijd heeft hij er al lang weer helder over nagedacht. En het melden via MSN is imho nogal een lullige actie, gezien de ander er dan weinig aan kan doen en zich dan lekker druk kan maken.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee iemand kan die keuze ook te overhaast maken zonder na te denken aan het leven wat hij of zij nog voor zich heeft.
Mwah, ik denk dat als iemand die keuze gemaakt heeft daar toch wel wat langer dan een uurtje over heeft nagedacht hoor. Elk individu heeft wel een eigen karakter met eigen opvattingen en ideëen maar iedereen heeft en houdt een eigen keuze.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee iemand kan die keuze ook te overhaast maken zonder na te denken aan het leven wat hij of zij nog voor zich heeft.
Opzich best mooi, ik zou alleen die lelijke turk rechtsonder wegshoppen, dat verpest het geheel een beetje.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:10 schreef Dizer het volgende:
Ik heb nu dit
hm dat wit knalt er wel erg uit hoor....quote:Op maandag 28 maart 2005 00:10 schreef Dizer het volgende:
Ik heb nu dit
Dat is inderdaad waar dat het vrij lullig is want je blijft er dan natuurlijk mee in je hoofd .quote:Op maandag 28 maart 2005 00:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar niet als hij het vooraf meldt via msn aan iemand. Tegen die tijd heeft hij er al lang weer helder over nagedacht. En het melden via MSN is imho nogal een lullige actie, gezien de ander er dan weinig aan kan doen en zich dan lekker druk kan maken.
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 maart 2005 00:12 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Opzich best mooi, ik zou alleen die lelijke turk rechtsonder wegshoppen, dat verpest het geheel een beetje.
Met een PI kan je alles zeggen hehquote:Op maandag 28 maart 2005 00:12 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Opzich best mooi, ik zou alleen die lelijke turk rechtsonder wegshoppen, dat verpest het geheel een beetje.
Ja, je kan er altijd op terugvallen.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Met een PI kan je alles zeggen heh
Ben je al onderweg?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja, je kan er altijd op terugvallen..
Ach je wilt niet weten voor wat ik allemaal ben uitgemaaktquote:Op maandag 28 maart 2005 00:15 schreef Dizer het volgende:
Het is maar goed ook dat je een PI had, maar ben best beledigd dat je me een turk noemt eigenlijk
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:12 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog niet, ik zit in de trein naar Zwolle, en ben even aan het opzoeken waar je ookalweer woont.quote:
Daar gaat het niet om, als Irakees ben je niet zo blij om een "turk" genoemd te wordenquote:Op maandag 28 maart 2005 00:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ach je wilt niet weten voor wat ik allemaal ben uitgemaakt
Nou ik was ook niet blij met wat sommigen zeiden dat ze dachten dat ik wasquote:Op maandag 28 maart 2005 00:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als Irakees ben je niet zo blij om een "turk" genoemd te worden
Zeker toen iemand jou Indisch noemde of zo?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou ik was ook niet blij met wat sommigen zeiden dat ze dachten dat ik was
Doeiquote:
Trusten mopquote:Op maandag 28 maart 2005 00:16 schreef babette21 het volgende:
Reminder......
[afbeelding]
sorry beetje groot
ga slapen..... g'night...
Nee, Jantje Smit is een compliment.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geen idee wat je bent, maar je filmsmaak zit wel snor. Behalve A Clockwork Orange, die is but.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hé, waarom duurt het zo achterlijk lang om die avatar van jou te ladenquote:
Verdommequote:Op maandag 28 maart 2005 00:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Neen, Blumchen it is..
want dat zijn mijn fotos's
Hij kan een beetje groot zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, waarom duurt het zo achterlijk lang om die avatar van jou te laden
Nee dat hoor ik vaak genoeg.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeker toen iemand jou Indisch noemde of zo?
gniffel gniffelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |