quote:Op zondag 27 maart 2005 21:39 schreef Dizer het volgende:
Oooh mijn God, dit is echt triest gewoon![]()
http://www.muc.muohio.edu/~natedogg/main.htm
Gewoon even scrollen en zo
Wolverine vind je die ook nog cool als ik vertel dat hij al 128 jaar oud isquote:Op zondag 27 maart 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
Van de X-Man was ik altijd:
[afbeelding]WOLVERINE
Kan me geen bal schelen! Wolverine is gewooon de bestequote:Op zondag 27 maart 2005 21:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wolverine vind je die ook nog cool als ik vertel dat hij al 128 jaar oud is
En dat hij niet dood kan
En dat hij nu in zo wel uncanny xmen , New xmen als Astony xmen voorkomt
![]()
Wolverine is overrated iedereen in de comic scene haat hemquote:Op zondag 27 maart 2005 21:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan me geen bal schelen! Wolverine is gewooon de beste
Tjah.. maar ik behoor niet tot de comic scenequote:Op zondag 27 maart 2005 21:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wolverine is overrated iedereen in de comic scene haat hem![]()
Zeg ik ook niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hey, er is trouwens niks mis met mijn oog
Zou je toch eens een boekje moeten kopen zijn veel cooler dan de serie en de filmsquote:Op zondag 27 maart 2005 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah.. maar ik behoor niet tot de comic scene![]()
Ik weet het, het gaat hardquote:Op zondag 27 maart 2005 21:54 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga zo nog even Buffy aflevering 4 kijken ( het gaat wel snel straks heb ik er nog maar 8 te bekijken) en dan slapen
!!
Ja maar ik wil het zo verdelen dat ik dan Buffy seizoen 2 heb en dan nét seizoen 1 klaar hebquote:
hotquote:Op zondag 27 maart 2005 21:49 schreef timbob het volgende:
[..]
ja onwijs
ik voel een onmogelijk grote aantrekkingskracht
Jij staat er ook nog niet tussen.quote:
Auwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |