quote:
ik vond alleen Vegeta coolquote:Op zondag 27 maart 2005 21:20 schreef Dizer het volgende:
Dragonball GT was wel leuk, maar de totale concept was verprutst omdat het door andere makers is gedaan
Gohan was altijd mijn favoriet totdat hij volwassen werd. Vegeta werd daarna mijn favo!
Trunks vond ik ook altijd geweldig!
Piccolo was ook coolAnd Kami
Ja en toch werd/was hij goed aan het eindequote:Op zondag 27 maart 2005 21:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En prins Vegeta met zijn trots wat hem altijd in de weg zat enzo (heel herkenbaar)
Hooooooooooooooooooooooooiquote:Op zondag 27 maart 2005 21:19 schreef toetatoet het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai ben ik weer
Gohan =quote:Op zondag 27 maart 2005 21:20 schreef Dizer het volgende:
Dragonball GT was wel leuk, maar de totale concept was verprutst omdat het door andere makers is gedaan
Gohan was altijd mijn favoriet totdat hij volwassen werd. Vegeta werd daarna mijn favo!
Trunks vond ik ook altijd geweldig!
Piccolo was ook coolAnd Kami
Ja die ja, die was altijd beter dan alle anderequote:Op zondag 27 maart 2005 21:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoe heete dat hoofdpersoon Goku ofzo toch?
Die was slecht uitgediept
Maar jij bent een vrouwquote:Op zondag 27 maart 2005 21:25 schreef toetatoet het volgende:
Ik vond DragonballZ niet leukkeek er ook niet naar
Maar nooit helemaal toch?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja en toch werd/was hij goed aan het einde
Maar jij bent ook geen jongetjequote:Op zondag 27 maart 2005 21:25 schreef toetatoet het volgende:
Ik vond DragonballZ niet leukkeek er ook niet naar
Ja Vegeta was altijd een beetje pride achtig maar in GT niet meer.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar nooit helemaal toch?
Van dat GT heb ik trouwens maar drie afl gezien ofzo toen ik zag dat Gohan een nerd was en die Vegeta had opeens een vreselijk snor en bracht zijn dochter ofzo naar school in een auto![]()
Toen wist ik dus al genoeg
Ja die goku die haate ik daar net zo veel als dat ik vroeger bij de xmannen en Turtles altijd die Cyclops en die Leonardo haate.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja die ja, die was altijd beter dan alle andere
Ik vond altijd de paarse turtle stoerquote:Op zondag 27 maart 2005 21:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die goku die haate ik daar net zo veel als dat ik vroeger bij de xmannen en Turtles altijd die Cyclops en die Leonardo haate.
Best wel typisch daar was ik weer fan van Raph en Gambit ook al van die anti held figuren![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:27 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ja
Maar ik keek vroeger wel naar de Turtles![]()
Turtlesquote:Op zondag 27 maart 2005 21:27 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ja
Maar ik keek vroeger wel naar de Turtles![]()
Die computer freak tochquote:Op zondag 27 maart 2005 21:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik vond altijd de paarse turtle stoer
Ja ik ook, die was ik altijd en mn zus was de groenequote:Op zondag 27 maart 2005 21:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik vond altijd de paarse turtle stoer
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:28 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ja ik ook, die was ik altijd en mn zus was de groene
X-men vond ik ook niksquote:Op zondag 27 maart 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Wij gingen altijd de X-men en de A-team nadoen op school
Xmen die amerikaanse comics lees ik nog steedsquote:Op zondag 27 maart 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Wij gingen altijd de X-men en de A-team nadoen op school
Ja in het begin van GT was ie niet zo cool meer, maar later wel hoor.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja Vegeta was altijd een beetje pride achtig maar in GT niet meer.
Die kop van hemquote:Op zondag 27 maart 2005 21:32 schreef toetatoet het volgende:
en nu kijk ik naar calimero!!!!!![afbeelding]
Gefuseerde Goku en Vegetaquote:Op zondag 27 maart 2005 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja in het begin van GT was ie niet zo cool meer, maar later wel hoor.
Want in GT worden Goku en Vegeta samen Gogeta of Vegetto en dan gingen ze door tot SuperSayan Level 4![]()
met als resultaat:
[afbeelding]
Whaaaahaaaquote:Op zondag 27 maart 2005 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja in het begin van GT was ie niet zo cool meer, maar later wel hoor.
Want in GT worden Goku en Vegeta samen Gogeta of Vegetto en dan gingen ze door tot SuperSayan Level 4![]()
met als resultaat:
[afbeelding]
Toen was ik er nog nietquote:Op zondag 27 maart 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
Ik heb dit echt voor heel lang als Icon gehad op Fok. Ik denk tot aan begin 2004 of zo
[afbeelding]
wij nog steeds als we gaan stappen met het busje van een vriend van mijquote:Op zondag 27 maart 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
wij ging altijd de A-team nadoen op school
Die vond ik ook altijd de stoerstequote:Op zondag 27 maart 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
Van de X-Man was ik altijd:
[afbeelding]WOLVERINE
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:38 schreef Timmai het volgende:
[..]
wij nog steeds als we gaan stappen met het busje van een vriend van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |