Ja ik ook, die was ik altijd en mn zus was de groenequote:Op zondag 27 maart 2005 21:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik vond altijd de paarse turtle stoer
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:28 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ja ik ook, die was ik altijd en mn zus was de groene
X-men vond ik ook niksquote:Op zondag 27 maart 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Wij gingen altijd de X-men en de A-team nadoen op school
Xmen die amerikaanse comics lees ik nog steedsquote:Op zondag 27 maart 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Wij gingen altijd de X-men en de A-team nadoen op school
Ja in het begin van GT was ie niet zo cool meer, maar later wel hoor.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja Vegeta was altijd een beetje pride achtig maar in GT niet meer.
Die kop van hemquote:Op zondag 27 maart 2005 21:32 schreef toetatoet het volgende:
en nu kijk ik naar calimero!!!!!![afbeelding]
Gefuseerde Goku en Vegetaquote:Op zondag 27 maart 2005 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja in het begin van GT was ie niet zo cool meer, maar later wel hoor.
Want in GT worden Goku en Vegeta samen Gogeta of Vegetto en dan gingen ze door tot SuperSayan Level 4![]()
met als resultaat:
[afbeelding]
Whaaaahaaaquote:Op zondag 27 maart 2005 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja in het begin van GT was ie niet zo cool meer, maar later wel hoor.
Want in GT worden Goku en Vegeta samen Gogeta of Vegetto en dan gingen ze door tot SuperSayan Level 4![]()
met als resultaat:
[afbeelding]
Toen was ik er nog nietquote:Op zondag 27 maart 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
Ik heb dit echt voor heel lang als Icon gehad op Fok. Ik denk tot aan begin 2004 of zo
[afbeelding]
wij nog steeds als we gaan stappen met het busje van een vriend van mijquote:Op zondag 27 maart 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
wij ging altijd de A-team nadoen op school
Die vond ik ook altijd de stoerstequote:Op zondag 27 maart 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
Van de X-Man was ik altijd:
[afbeelding]WOLVERINE
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:38 schreef Timmai het volgende:
[..]
wij nog steeds als we gaan stappen met het busje van een vriend van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |