Wat een foute opmerking.quote:
Je moet ook niet zoveel drinken he.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
ShowChat #209: Passie! (Ode aan Christine) 2 3 4 5 6 7 Dizer 174 564 27/03 22:34 - BVO
Ik sta in de MAT lijst, maar zie m'n vorige post nergens?.
Edit: Daar is 'ie..
Ja, maar voordat ik posste stond 'ie er niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:37 schreef Christine het volgende:
Hierboven toch, BVO?
Ik heb gisteravond vrij veel op ja.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:37 schreef Dizer het volgende:
Nogaamls, je weet nooit wat de toekomst je kan brengen Christine. Binnenkort zul je zien dat dit gebeuren een nieuw weg is in je leven. Misschien ga je er alleen maar op vooruit! Je weet maar nooit. Je moet nooit spijt hebben van je beslissingen.
Ik heb ook ooit een foute beslissing gemaakt, maar ik heb er nooit spijt van. Want hoe dan ook, van elke beslissing zul je leren. En mocht je een keer op je bek gaan, dan is dat even slikken en weer doorgaan en je zult zien, je wordt er alleen maar sterker van.
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Wacht maar af wat voor sterke vrouw ik straks ben
Einde huilbui
Nee dit is Patty voor haar transformatie in een LOTR Orcquote:Op zondag 27 maart 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
*Ziet kruisje
*Kijkt naar URL
*Ziet Patty Brard en Nudedutchcelebs staan
*Is blij met kruisje![]()
.
Jij bent altijd zo heerlijk positiefquote:Op zondag 27 maart 2005 22:50 schreef babette21 het volgende:
wat is de zondagavond toch lekker he?!PE, MvdW, Chardonay, chocola.....
* zingt Raymond van 't Groenewoud: "Gelukkig zijn".....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |