Ja, maar voordat ik posste stond 'ie er niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:37 schreef Christine het volgende:
Hierboven toch, BVO?
Ik heb gisteravond vrij veel op ja.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:37 schreef Dizer het volgende:
Nogaamls, je weet nooit wat de toekomst je kan brengen Christine. Binnenkort zul je zien dat dit gebeuren een nieuw weg is in je leven. Misschien ga je er alleen maar op vooruit! Je weet maar nooit. Je moet nooit spijt hebben van je beslissingen.
Ik heb ook ooit een foute beslissing gemaakt, maar ik heb er nooit spijt van. Want hoe dan ook, van elke beslissing zul je leren. En mocht je een keer op je bek gaan, dan is dat even slikken en weer doorgaan en je zult zien, je wordt er alleen maar sterker van.
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Wacht maar af wat voor sterke vrouw ik straks ben
Einde huilbui
Nee dit is Patty voor haar transformatie in een LOTR Orcquote:Op zondag 27 maart 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
*Ziet kruisje
*Kijkt naar URL
*Ziet Patty Brard en Nudedutchcelebs staan
*Is blij met kruisje![]()
.
Jij bent altijd zo heerlijk positiefquote:Op zondag 27 maart 2005 22:50 schreef babette21 het volgende:
wat is de zondagavond toch lekker he?!PE, MvdW, Chardonay, chocola.....
* zingt Raymond van 't Groenewoud: "Gelukkig zijn".....
Nee waterquote:Op zondag 27 maart 2005 23:02 schreef babette21 het volgende:
volgens mij zit Diz ook aan de Chardonay....
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:03 schreef Skaai het volgende:
Ik kreeg peperemuntjes bij de Shell.
Dat was geen stille hint, hoop ik.
Of juist wel... pepermunthintjes zijn op twee manieren op te vatten hequote:Op zondag 27 maart 2005 23:03 schreef Skaai het volgende:
Ik kreeg peperemuntjes bij de Shell.
Dat was geen stille hint, hoop ik.
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee water
Welke kleuren moet ik gaan gebruiken eigenlijk?? Ik weet het niet.
Zal ik:
Rood - Wit
Blauw - Wit
LegerGroen - Wit
Zwart - Wit
doen? Ik weet het niet.. Hmz..
Ik had net mijn tanden gepoetst, en die kerel was niet lekker.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Of juist wel... pepermunthintjes zijn op twee manieren op te vatten he
Was het een lekkere kerel van wie je 'm kreeg?
precies.... de vraag was "your place or mine".... dat wordt dan "Your".... doe ermee wat je wiltquote:Op zondag 27 maart 2005 23:11 schreef Christine het volgende:
Vraag het ff aan babette, die hakt vanavond de knopen door hier
Thank youquote:Op zondag 27 maart 2005 23:09 schreef babette21 het volgende:
aangenaam: Babette.... hakt vanavond elke knoop voor u door.....
ligt aan 't onderwerp van je site... als 't algemeen is zou ik zeggen: uiteraard!!quote:Op zondag 27 maart 2005 23:20 schreef Dizer het volgende:
Moet ik een foto van me erop zetten?
Het zal over mij gaan, mijn hobbies en dergelijken...quote:Op zondag 27 maart 2005 23:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ligt aan 't onderwerp van je site... als 't algemeen is zou ik zeggen: uiteraard!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |