Uh heb ik iets gemist?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:16 schreef Christine het volgende:
Lieve Dizer, ik zie nu het topic pas, en zit hier gewoon ff een potje te janken.
Het is ook zo'n rotperiode nu....
Zo lief dat jullie meeleven
Tja is leuk.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou foto 3 van de maffe foto's, 'tja' uit mn fotoboek en nog 1 waar ik bijna helemaal opsta.
* Skaai trekt punthakken aan en schopt terugquote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:16 schreef Christine het volgende:
Lieve Dizer, ik zie nu het topic pas, en zit hier gewoon ff een potje te janken.
Het is ook zo'n rotperiode nu....
Zo lief dat jullie meeleven
Ik ben hier, aan het janken.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:16 schreef boebiedoe het volgende:
Je hebt een lelijk icoon Bupatih. En waar isChristine
heen?
.
Niet janken, straks krijg ik spijt dat ik deze topic heb geopendquote:
M'n vriend gaat bij me weg.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:17 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Uh heb ik iets gemist?
Wat is er aan de hand?
Nee, positief bedoeld.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet janken, straks krijg ik spijt dat ik deze topic heb geopend
Ja, maar die is onscherp.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja is leuk.. Al blijf ik die cocktail-foto de állerleukste vinden
![]()
![]()
.
Angel = Angel maar dan met een Ziel.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waarom niet
Ik heb wel dingen als Angelus gehoorden dat Angel de sire van Darla is
!
Dat afstuderen, daar komt helemaal niks van nuquote:Op zondag 27 maart 2005 22:20 schreef toetatoet het volgende:
[..]
![]()
Sterkte dan.....en dan nu net als je bezig bent met afstuderen....Komt allemaal goed!!!!
Ah, ik zie dat nooit zo.quote:
Whe-Whe.. okquote:Op zondag 27 maart 2005 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Angel = Angel maar dan met een Ziel.
Angelus = Angel maar dan zonder Ziel.
En Darla is de sire van Angelus en niet andersom.
Zo zit het in elkaar:
The Master is de sire van Darla
Darla is de sire van Angelus
Angelus is de sire van Drusilla
Drusilla is de sire van Spike
meissie toch....en je begon zo goed!quote:Op zondag 27 maart 2005 22:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat afstuderen, daar komt helemaal niks van nu
Ja tuurlijk... ik weet ook dat het beter is zo, maar er zijn ook momenten waarop ik het gewoon allemaal heel kut vind, en gewoon was dat we nog samen waren en verliefd enzo.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:23 schreef BVO het volgende:
Omg ik stil de hele dag al van de dorst..
En Christine: probeer op de moeilijkere momenten gewoon te denken aan waarom het zo gelopen is. Dan weet je dat dit het beste is en dat je hier ff doorheen moet. Sterkte he..
Sterktequote:Op zondag 27 maart 2005 22:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja tuurlijk... ik weet ook dat het beter is zo, maar er zijn ook momenten waarop ik het gewoon allemaal heel kut vind, en gewoon was dat we nog samen waren en verliefd enzo.
Heb ik vandaag ook al. Heb al bijna 2 flessen cola op en veel waterquote:
Woei, dat is al 1 stemquote:Op zondag 27 maart 2005 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat nooit zo..
Ik ga op je stemmen iig..
Ik snap het.. gelukkig heb je veel steun aan je omgeving.. het is een rotperiode waar je ff doorheen moet.. en dat gaat je ook lukken toch?! Nu voel je je goed kut, maar weet zeker dat je na deze periode er weer helemaal tegenaan kunt.. zodra je dit afgesloten hebt.. maar daar gaat natuurlijk tijd over.. en die moet je ook nemen..quote:Op zondag 27 maart 2005 22:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja tuurlijk... ik weet ook dat het beter is zo, maar er zijn ook momenten waarop ik het gewoon allemaal heel kut vind, en gewoon was dat we nog samen waren en verliefd enzo.
Nee, vind het juist heel lief dat je meeleeftquote:Op zondag 27 maart 2005 22:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mischien zit je niet op een breezer te wachten, maar toch... sterkte![]()
![]()
Ik blijf gewoon maar drinken, maar ik blijf ook gewoon dorst houden.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb ik vandaag ook al. Heb al bijna 2 flessen cola op en veel water
Ja, het gaat ook met vlagen... vanmiddag was ik home alone, en ik vond het heerlijk al die rust. Heb zelfs voor mezelf gekookt, afgewassen, de was gedaan, etc. En ik ben een stuk sterker dan ik altijd heb gedacht...quote:Op zondag 27 maart 2005 22:28 schreef BVO het volgende:
Ik snap het.. gelukkig heb je veel steun aan je omgeving.. het is een rotperiode waar je ff doorheen moet.. en dat gaat je ook lukken toch?! Nu voel je je goed kut, maar weet zeker dat je na deze periode er weer helemaal tegenaan kunt.. zodra je dit afgesloten hebt.. maar daar gaat natuurlijk tijd over.. en die moet je ook nemen..
Je hebt het toch zelf uitgemaaktquote:Op zondag 27 maart 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, het gaat ook met vlagen... vanmiddag was ik home alone, en ik vond het heerlijk al die rust. Heb zelfs voor mezelf gekookt, afgewassen, de was gedaan, etc. En ik ben een stuk sterker dan ik altijd heb gedacht...
Nee, deze dame gaat er wel komen. Maar niet zonder de nodige jankbuien.
Lekker janken is juist goed....lucht opquote:Op zondag 27 maart 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, het gaat ook met vlagen... vanmiddag was ik home alone, en ik vond het heerlijk al die rust. Heb zelfs voor mezelf gekookt, afgewassen, de was gedaan, etc. En ik ben een stuk sterker dan ik altijd heb gedacht...
Nee, deze dame gaat er wel komen. Maar niet zonder de nodige jankbuien.
als je het zelf uitmaakt wil dat niet zeggen dat je je meteen vrolijk voeltquote:
Wat een foute opmerking.quote:
Je moet ook niet zoveel drinken he.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:36 schreef BVO het volgende:
ShowChat #209: Passie! (Ode aan Christine) 2 3 4 5 6 7 Dizer 174 564 27/03 22:34 - BVO
Ik sta in de MAT lijst, maar zie m'n vorige post nergens?.
Edit: Daar is 'ie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |