Ja, je kan er altijd op terugvallen.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Met een PI kan je alles zeggen heh
Ben je al onderweg?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja, je kan er altijd op terugvallen..
Ach je wilt niet weten voor wat ik allemaal ben uitgemaaktquote:Op maandag 28 maart 2005 00:15 schreef Dizer het volgende:
Het is maar goed ook dat je een PI had, maar ben best beledigd dat je me een turk noemt eigenlijk
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:12 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Opzich best mooi, ik zou alleen die lelijke turk rechtsonder wegshoppen, dat verpest het geheel een beetje.
Ja dat weet ik nog niet, ik zit in de trein naar Zwolle, en ben even aan het opzoeken waar je ookalweer woont.quote:
Daar gaat het niet om, als Irakees ben je niet zo blij om een "turk" genoemd te wordenquote:Op maandag 28 maart 2005 00:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ach je wilt niet weten voor wat ik allemaal ben uitgemaakt
Nou ik was ook niet blij met wat sommigen zeiden dat ze dachten dat ik wasquote:Op maandag 28 maart 2005 00:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als Irakees ben je niet zo blij om een "turk" genoemd te worden
Zeker toen iemand jou Indisch noemde of zo?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou ik was ook niet blij met wat sommigen zeiden dat ze dachten dat ik was
Doeiquote:
Trusten mopquote:Op maandag 28 maart 2005 00:16 schreef babette21 het volgende:
Reminder......
[afbeelding]
sorry beetje groot
ga slapen..... g'night...
Nee, Jantje Smit is een compliment.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geen idee wat je bent, maar je filmsmaak zit wel snor. Behalve A Clockwork Orange, die is but.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hé, waarom duurt het zo achterlijk lang om die avatar van jou te ladenquote:
Verdommequote:Op maandag 28 maart 2005 00:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Neen, Blumchen it is..
want dat zijn mijn fotos's
Hij kan een beetje groot zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, waarom duurt het zo achterlijk lang om die avatar van jou te laden
Nee dat hoor ik vaak genoeg.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeker toen iemand jou Indisch noemde of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |