quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:06 schreef haagse_elfje het volgende:
w_i_v ik stein je wel hoor
quote:MA. 06-12-2004
Tonnie zit diep in de put, en zijn geldschieter geeft hem geen krediet meer. Shirina wordt belaagd door de vogelspin die ze zo haat. Hugo wil Kyra versieren.
DI. 07-12-2004
Tonnie is betrokken bij een schietincident. Iris baalt er zo van dat Niels haar constant afbekt, dat bij haar alle stoppen doorslaan. En Marnix overrompelt Sanne met de vraag of ze een broertje of zusje zou willen.
WO. 08-12-2004
Tara is ervan overtuigd dat Ilyas haar ook wil. Iris gaat met een patiënt naar Hugo toe. Hiermee passeert ze Niels. Kyra wordt opgehaald voor een verrassingsuitje.
DO. 09-12-2004
Als er een vrouw interesse toont in Marnix, vraagt hij zich af hoe ver hij kan gaan. Marjolein haalt het slechtste in Gyman naar boven. Shirina snapt niet dat Kyra met twee mannen tegelijk aanpapt.
VR. 10-12-2004
Marnix liegt tegen zijn vrouw en dochter over waar hij geweest is. Sanne ontdekt dat hij is vreemdgegaan. Renée verzwijgt tegenover Marjolein wat Gyman precies over hen gezegd heeft.
De spin begint zo langzamerhand tot de vaste cast te behoren.quote:Shirina wordt belaagd door de vogelspin die ze zo haat.
A psycho is born... of overdrijven de verhaaltjesmakers weer eens?quote:Iris baalt er zo van dat Niels haar constant afbekt, dat bij haar alle stoppen doorslaan.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Marnix overrompelt Sanne met de vraag of ze een broertje of zusje zou willen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Marjolein haalt het slechtste in Gyman naar boven.
Sinds wanneer zijn Marnix en Joyce getrouwd?quote:Marnix liegt tegen zijn vrouw en dochter over waar hij geweest is.
Dit lijkt me het perfecte moment om Gilles weer van stal te halen. Joyce gaat uit wraak vreemd met Gilles, waarna de strijd tussen de twee Kemp(er)hanen kan losbarsten.quote:Marnix liegt tegen zijn vrouw en dochter over waar hij geweest is. Sanne ontdekt dat hij is vreemdgegaan.
oepsquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:45 schreef Wup het volgende:
in de categorie freudiaanse typefoutjes:
[..]
asjemenou ... hoeveel scriptschrijvers hebben ze wegbezuinigd?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:06 schreef Iwan1976 het volgende:
De spin begint zo langzamerhand tot de vaste cast te behoren.
Iris scheurt door de Ulfter straten.........quote:A psycho is born... of overdrijven de verhaaltjesmakers weer eens?
Oh no.... my worst nightmare......quote:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
stoer zeg dat je hem van stal haalt.... ik had Gilles in het vorige topic ergens tussen de regels door toevallig ook al terug besteld!quote:Dit lijkt me het perfecte moment om Gilles weer van stal te halen. Joyce gaat uit wraak vreemd met Gilles, waarna de strijd tussen de twee Kemp(er)hanen kan losbarsten.
tonnie die mischien word neergeknald, hij overleeft het wel want dat weten we wel....jammer....quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding] De surprises uit VM: [afbeelding]
[..]
tsja ook Hillard is niet aan bod mogen komen... er zit hier soms een stoorzender te topicen:)quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:39 schreef babette21 het volgende:
Overigens vind ik dat Ellen ook nog een mooi OP'tje verdiend...
als de schrijvers haar geen mooi afscheid geven, laten wij 't dan wel doen!!
joh, da's nou totaaaaal langs me heen gegaan.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:44 schreef Wup het volgende:
tsja ook Hillard is niet aan bod mogen komen... er zit hier soms een stoorzender te topicen:)
thank u honey....quote:ps: Babette heeft mail op Yahoo
tja wat in 't vat zit verzuurt niet toch... maar maak maar extra veel back-ups:quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:44 schreef Wup het volgende:
btw: aanzien dit een recycle topic is [ was oorspronkelijk #47} vind ik vast wel weer eens een aanleiding om nog weer iets van de plank te rukken....
Claire & Tara [de Klomp versie] in stereo...quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:52 schreef babette21 het volgende:
btw: wie stond er dan oorspronkelijk tegen Chris aan te zeiken?!?
dan word ONM de soap voor alle wegsgestuurde ex GTST acteurs....fijn!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:03 schreef Wup het volgende:
met dit ONM raakt de inspiratie snel op....
Ellen Evenhuis ode door Iwan klinkt helemaal goed
hoe lang doet die spin nou eigenlijk al mee?
3 weken ofzo?
weet je... misschien zijn ze nieuwe acteurs wel expres aan het wegpesten met dit soort lijntjes...
dat ze allemaal spontaan wegrennen
ja ik denk wel dat je gelijk hebt, of wij verwachten gewoon teveel....quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:06 schreef babette21 het volgende:
een beetje jammer dat de oude acteurs zich daardoor [ook] laten beinvloeden:
met Nikki voorop en Robert er vlak achteraan...
weet je wat ik denk.... ik denk dat 't aan ons ligt....
onm moest verjongen en dat heeft 't kennelijk gedaan.
conclusie: ik ben te oud voor deze onzin..... *zucht*
Hoe lang gaat zo'n spin eigenlijk mee?????quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:03 schreef Wup het volgende:
hoe lang doet die spin nou eigenlijk al mee?
3 weken ofzo?
lang heel lang als er nou iets boeiends gebeurde met die spin kon het nog wel leuk zijn maar die fase hebben ze ook al gehad.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:08 schreef soapie het volgende:
[..]
Hoe lang gaat zo'n spin eigenlijk mee?????
Iwan#100 topic vind ik prima!!! Vind wat dat betreft bijna alles wel goed, behalve 'Iris de liefste' 'Lizzy de lekkerste' enz. En geen spinnen topic!!!! (Verder heb ik geen eisen.....)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |