Helaas!quote:Op zondag 19 september 2004 19:34 schreef ondeugend het volgende:
SEPO
quote:Op zondag 19 september 2004 19:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Wauwie
Iedereen gefelicitieerd he en proost !
(Beetje Oud & Nieuw sfeertje he?)
21 november ben ik jarig, dus ik zou zeggen, kom langsquote:Op zondag 19 september 2004 19:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Pics!!!!!!!!!!!1
Nopequote:Op zondag 19 september 2004 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand dit weleens gehad?
[afbeelding]
vandaag gekregen van me broer, net terug uit costa rica
Mag dat?quote:Op zondag 19 september 2004 19:41 schreef PatrickM het volgende:
[..]
21 november ben ik jarig, dus ik zou zeggen, kom langs
Dit zou mijn eerste post zijn ?quote:ondeugend - zondag 30 november 2003 @ 18:38
Ploinggggg
Hey .... ziet er gezellig uit hoor !
* ondeugend meldt zich voor in het voorjaar voor achterop
coolquote:Op zondag 19 september 2004 19:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dit zou mijn eerste post zijn ?
ik heb iig woord gehoudenquote:One_Punch_Mickey - zaterdag 15 november 2003 @ 12:03
als ik em heb ben ik zeker van de partij, anders bij de 2e
Kom op joh !!quote:Op zondag 19 september 2004 19:39 schreef PatrickM het volgende:
En dan nu weer on/off-topic
Ze zegt telkens weer 'mijn hond wordt helemaal gek van vreugde als hij jou ziet' :')
en ik denk dat bij mezelf: 'ik word helemaal gek van vreugde als ik jou zie'
Of ik mag komen, maffe Westlanderquote:Op zondag 19 september 2004 19:43 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Meet deel 2 geloof ik, maar ik moet haast wel een eerder post hebben gedaan.................. ik kan me haast niet voorstellen dat ik mezelf uitgenodigd hebquote:Op zondag 19 september 2004 19:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
coolin welk deel is dat?
mijn 1e post in het allereerste deel:
[..]
ik heb iig woord gehouden
Ja tuurlijkquote:Op zondag 19 september 2004 19:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Of ik mag komen, maffe Westlander
Uhm... het zou zo maar kunnen dat door omstandigheden de vriendschappelijke band die er nu bestaat ernstig zou kunnen beschadigen... (en dan bedoel ik niet zozeer de band tussen zij en mij maar in een groter geheel, die van m'n moeder met hen...)quote:Op zondag 19 september 2004 19:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kom op joh !!
Je hebt niets te verliezen !
DAT wat je denkt alleen nog even uitspreken
Wat kan je gebeuren ? Hooguit een deukje in je ego
quote:Op zondag 19 september 2004 19:53 schreef Patrick281 het volgende:
.. zo lijkt het nog langer geleden.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 september 2004 19:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de enige echte 'harde kern'??
quote:Op zondag 19 september 2004 19:53 schreef Patrick281 het volgende:Feli allemaal met het 100'ste topic!!!!!
Ik zocht in de historie nog even naar de eerste foto's .. maar helaas niet meer on-line.
En door die crash heb ik niet bijna niet 1 foto meer van een meet.
Dus als iemand ze allemaal heeft gaarne zippen en uploaden.![]()
Brand ik ze gelijk voorgoed op een cd..Het enige wat ik dus nog wel had was een fotocopie van de eerste meet.. en zeg nou zelf ..
.. zo lijkt het nog langer geleden.![]()
[afbeelding]
[..]
Terwijl er een man een vrouw een inwendig onderzoek aan het geven is in een autoquote:Op zondag 19 september 2004 20:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
Vroegah..... toen je nog gewoon zandkastelen kon bouwen met je Gixxer
Niemand mag het je wat mij betreft kwalijk nemen als jij haar je gevoelens uitspreekt hoor.quote:Op zondag 19 september 2004 19:56 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Uhm... het zou zo maar kunnen dat door omstandigheden de vriendschappelijke band die er nu bestaat ernstig zou kunnen beschadigen... (en dan bedoel ik niet zozeer de band tussen zij en mij maar in een groter geheel, die van m'n moeder met hen...)
Bovendien vind iedereen haar lastig in m'n omgeving (ze is een beetje iemand met gebruiksaanwijzing) maar ik ben schijnbaar de enige die haar alles behalve lastig vind.
Bovendien heeft m'n moeder in het verleden om de een of andere reden vermoedens gehad dat we stiekum met elkaar omgingenis helaas niet zo
IK WORD GEK........................................
Jij moet SMS-operator worden joh !quote:Op zondag 19 september 2004 20:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niemand mag het je wat mij betreft kwalijk nemen als jij haar je gevoelens uitspreekt hoor.
Stel jezelf niet als laatste in de rij op in de rij van gelukkigen.... eerst voor jezelf zorgen dan pas kan je goed voor anderen zorgen. Zelfs als het blijkt dat het je moeder wat minder makkelijk zal gaan maken.
Dat is ook zo, maar in het verleden ben ik heel vaak en heel hard op mijn ziel getrapt, en daarom ben ik altijd extreem voorzichtig in het uitspreken van mijn ware gevoelens....quote:Op zondag 19 september 2004 20:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niemand mag het je wat mij betreft kwalijk nemen als jij haar je gevoelens uitspreekt hoor.
Tja, door mijn verleden ben ik iemand die zichzelf af en toe helemaal wegcijfert, en het eigenbelang af en toe, maar wel te vaak, op de laatste plaats stelt...quote:Stel jezelf niet als laatste in de rij op in de rij van gelukkigen.... eerst voor jezelf zorgen dan pas kan je goed voor anderen zorgen. Zelfs als het blijkt dat het je moeder wat minder makkelijk zal gaan maken.
quote:Ik ben sms-operator bij het bedrijf wat jij zojuist genoemt hebt. Als jij 200 smsjes in een uur typt wat je met gemakt haalt verdien je dus 12 euro per uur. Als jij gestoort genoeg bent en er geen problemen mee hebt om mannen op te geilen dan is het wel wat voor je. Er zitten geen addertjes onder het gras. Het is netto en je krijgt je salaris altijd op tijd. Er zit ook een kant van oplichting aan, ja. Maar het bedrijf staat ingeschreven bij de KvK. Nou ja, vraag maar, ik beantwoord wel. .
Goh..... we lijken meer op elkaar dan we dachten!quote:Op zondag 19 september 2004 20:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar in het verleden ben ik heel vaak en heel hard op mijn ziel getrapt, en daarom ben ik altijd extreem voorzichtig in het uitspreken van mijn ware gevoelens....
[..]
Tja, door mijn verleden ben ik iemand die zichzelf af en toe helemaal wegcijfert, en het eigenbelang af en toe, maar wel te vaak, op de laatste plaats stelt...
Vond je dit al geil dan ?quote:Op zondag 19 september 2004 20:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij moet SMS-operator worden joh !
Daar word JIJ niet gelukkiger van hoor.quote:Op zondag 19 september 2004 20:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
[..]
Tja, door mijn verleden ben ik iemand die zichzelf af en toe helemaal wegcijfert, en het eigenbelang af en toe, maar wel te vaak, op de laatste plaats stelt...
Kan het ziekenfonds ook de rest van je leven niets meer aan je verdienen dan?quote:Op zondag 19 september 2004 20:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Goh..... we lijken meer op elkaar dan we dachten!
!stalkquote:Op zondag 19 september 2004 20:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Daar word JIJ niet gelukkiger van hoor.
En dus de mensen die om je geven ook niet
Geloof me
Dat is een ding wat zeker isquote:Op zondag 19 september 2004 20:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Daar word JIJ niet gelukkiger van hoor.
quote:Op zondag 19 september 2004 20:17 schreef PatrickM het volgende:
Kan het ziekenfonds ook de rest van je leven niets meer aan je verdienen dan?![]()
![]()
Dus jij bent er ook zo eentje?quote:Op zondag 19 september 2004 20:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 september 2004 20:20 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is
Maar momenteel voel ik me als een vulkaan die op ontploffen staat... telkens als ik haar zie en spreek, zou er maar * knip * hoeven te gebeuren en ik zou haar bijvoorbeeld zo zoenen
Zo erg is het
Het is zelfs zo erg, dat ik soms hoop dat het allemaal maar een droom is en dat ik wakker wordt en geen gevoelens voor haar zou hebben
quote:Op zondag 19 september 2004 20:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Klopt ja
Zijn jullie trouwens nog naar Molenaar geweest gister?quote:Op zondag 19 september 2004 20:22 schreef Rausdouwer het volgende:
heb ik de 100ste in ieder geval niet gemist. Ik ga er zo maar eens eentje op drinken.
![]()
Snap ik hetquote:Op zondag 19 september 2004 20:23 schreef PatrickM het volgende:
Voor degene die het niet snappen... Houden zo
Als Riet en ik het maar snappen
Ik heb wel zo'n idee dat we op dezelfde hoogte zittenquote:Op zondag 19 september 2004 20:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Snap ik het![]()
Pcies daarom !!quote:Op zondag 19 september 2004 20:20 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is
Maar momenteel voel ik me als een vulkaan die op ontploffen staat... telkens als ik haar zie en spreek, zou er maar * knip * hoeven te gebeuren en ik zou haar bijvoorbeeld zo zoenen
Zo erg is het
Het is zelfs zo erg, dat ik soms hoop dat het allemaal maar een droom is en dat ik wakker wordt en geen gevoelens voor haar zou hebben
Duh... mijn gezonde verstand regeert nog altijd over mijn gevoelquote:Op zondag 19 september 2004 20:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pcies daarom !!
Je kan haar niet zomaar pardoes gaan zoenen ! Stel je voor dat ze daar niet van gediend is zeg. Ik kan me als vrouw heel goed voorstellen dat ik dat niet zou zijn... behalve als ik hem erg leuk vindt natuurlijk, dan is er niets aan de hand.......
Is ze daar niet van gediend dan zou je wel eens serieus in de problemen kunnen komen. Daarom raad ik je ook aan om het subtiel maar op een duidelijke manier kenbaar te maken.
Tja... cryptografie, altijd leukquote:Op zondag 19 september 2004 20:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat wel, maar het (achterliggende) verhaal van het ziekenfonds vat ik niet
Ziekenhuis?quote:Weet alleen dat het ziekenfonds VEEL kosten voor me betaald ja
Gewoon naar een willekeurige zaak toegaan waar ze voornamelijk sportmotoren verkopen... zal je ws. keuze zat hebbenquote:Op zondag 19 september 2004 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wil graag een andere groene tankpad, heb een beetje gezocht:
[afbeelding]
20 pond per stuk...welke is de mooiste en weten jullie evt. nog andere sites waar ze die dingen verkopen?
is ws wel het makkelijkst ja...maar dit ziet er wel stoer uit op een zwarte motor:quote:Op zondag 19 september 2004 20:37 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Gewoon naar een willekeurige zaak toegaan waar ze voornamelijk sportmotoren verkopen... zal je ws. keuze zat hebben
Yup, ben een zeldzaam geval in de mediciquote:Op zondag 19 september 2004 20:37 schreef PatrickM het volgende:
Ziekenhuis?
Ey vetquote:Op zondag 19 september 2004 20:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is ws wel het makkelijkst ja...maar dit ziet er wel stoer uit op een zwarte motor:
[afbeelding]
Zou je het leuk vinden een keertje uit eten te gaanquote:Op zondag 19 september 2004 20:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Duh... mijn gezonde verstand regeert nog altijd over mijn gevoel
Maaruh, wat is subtiel? Gewoon zeggen dat ik haar nog net niet verafgood?
zaterdag over twee weken zit ze iig bij mij in de auto (m'n ouders gaan een week op vakantie, en zij gaat mee om hen weg te brengen, en dat midden in de nachtquote:Op zondag 19 september 2004 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hey PatM, kun je haar niet gewoon een keer mee uit vragen (uit eten, bios, wat drinken ergens)?
Dan ben ik toch net weer een ander gevalquote:Op zondag 19 september 2004 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Yup, ben een zeldzaam geval in de medici
Mijn llichaam maakt zelf geen antistoffen aan. Antistoffen zorgen samen voor de weerstand van het lichaam zeg maar, voor allerlei dingen van buitenaf. Tegen bactieeren, infecties, virussen enz. enz. enz. enz.
Normaal maakt je lichaam 3 soorten antistoffen aan, maar mijn lichaam maakt NIKS aan.
Ik krijg elke 3 weken een infuus met medicijnen, en die medicijnen zorgen voor 1 zo'n soort antistof..... zodat ik nog een beetje weerstand heb,
En die 3 fles van bij elkaar 40gram kosten telkens 430 euroWord wel gedekt gelukkig..... maar ze maken dus idd geen winst aan me
MAar het gekke is, ben bijna nooit ziek en kan net zoveel doen als andere
vet hequote:Op zondag 19 september 2004 20:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ey vet
de kansquote:Op zondag 19 september 2004 20:54 schreef PatrickM het volgende:
zaterdag over twee weken zit ze iig bij mij in de auto (m'n ouders gaan een week op vakantie, en zij gaat mee om hen weg te brengen, en dat midden in de nacht). Ik zal eens kijken of ik er wat zinnigs uit kan kramen
quote:Op zondag 19 september 2004 20:00 schreef PatrickM het volgende:
En er zijn nog maar drie van hen over
quote:Op zondag 19 september 2004 20:00 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
Vroegah..... toen je nog gewoon zandkastelen kon bouwen met je Gixxer
Cool he met dat geel erin.quote:Op zondag 19 september 2004 20:01 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
Echt een vette foto Pepijn! Ik bedoel, leuk bewerkt
En dan naar de Mac ofzo?quote:Op zondag 19 september 2004 20:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zou je het leuk vinden een keertje uit eten te gaan
Das wel aardig subtiel dacht ik en toch duidelijk !
wie stond er als enige niet op, bij alle pics van die meet??quote:Op zondag 19 september 2004 20:56 schreef Patrick281 het volgende:
Wie hem echt gemaakt had .. geen idee.. jij?
Scherp .. zeker voor iemand die er niet bij was.quote:Op zondag 19 september 2004 20:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie stond er als enige niet op, bij alle pics van die meet??
Wel gedownloadt maar nog niet gekeken. .. geluid doet het nog niet dus alleen beeld is een beetje saai.quote:Beemer Part 3 gezien??
OMGquote:Op zondag 19 september 2004 20:57 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En dan naar de Mac ofzo?![]()
Nee, iedereen wist het antwoord al !quote:Op zondag 19 september 2004 21:02 schreef Patrick281 het volgende:
Niemand die zich afvraagd waarom alleen de R1100S vastgesnoerd moest worden?![]()
zonder rbw was ik nog fanatieker hequote:Op zondag 19 september 2004 21:02 schreef Patrick281 het volgende:
Scherp .. zeker voor iemand die er niet bij was.
vanwege onbalans van een 2 cil?quote:Niemand die zich afvraagd waarom alleen de R1100S vastgesnoerd moest worden?![]()
Motoport Rotterdam heeft een koffiehoekquote:Op zondag 19 september 2004 20:57 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En dan naar de Mac ofzo?![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, iedereen wist het antwoord al !
Vage motor he !
Nee, vanwege de cardan.quote:Op zondag 19 september 2004 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vanwege onbalans van een 2 cil?
Mijn eerste post in de slowchat!quote:Op zaterdag 15 november 2003 17:15 schreef ZX9R het volgende:
* ZX9R meld zich *
Alleen wordt op heel korte termijn lastig omdat ik met een oververmoeidheid thuis zit (al 3 weken).
Mijn voorkeur gaat ook uit naar een dag in januari.
Maar uh......
Waar gaat er gestuurd worden. Iemand al een idee?
Ben je al klaar met de filmpjes?quote:Op zondag 19 september 2004 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Historische post OPM..geen techneut: als eerste en 100% gelijk ..quote:Op zondag 19 september 2004 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vanwege onbalans van een 2 cil?
quote:Op zondag 19 september 2004 21:20 schreef ZX9R het volgende:
De foto's van Mercy en Raus:
Zet ze niet zichtbaar neer omdat ze groot zijn (speciaal voor Pep). En omdat niet iedereen dat wil.
Misschien een idee om in de toekomst filmpjes en foto's te zippen en te beveiligen met een wachtwoord? Niet dat dat onkraakbaar is, maar iig voor de gemiddelde sterveling veilig genoeg om niet met z'n kop op internet te staanquote:Op zondag 19 september 2004 21:20 schreef ZX9R het volgende:
Zet ze niet zichtbaar neer omdat ze groot zijn (speciaal voor Pep). En omdat niet iedereen dat wil.
quote:Op zondag 19 september 2004 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Vadnaar dat het bij de FJR ook moest, en das geen 2 cilinder
En daarom moest hij ook aan de linkerkant gezekerd wordenquote:Op zondag 19 september 2004 21:26 schreef Patrick281 het volgende:
Als je gas geeft met de Beemer bij stilstand of zoals op de bank dan kan hij naar links omvallen.
quote:Op zondag 19 september 2004 21:29 schreef PatrickM het volgende:
Misschien een idee om in de toekomst filmpjes en foto's te zippen en te beveiligen met een wachtwoord? Niet dat dat onkraakbaar is, maar iig voor de gemiddelde sterveling veilig genoeg om niet met z'n kop op internet te staan
Precies, wat is er mis met het kleine, het simpele... wie het kleine niet eert...quote:Op zondag 19 september 2004 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Motoport Rotterdam heeft een koffiehoek
Wacht maar totdat mijn site weer klaar is.quote:Op zondag 19 september 2004 21:29 schreef PatrickM het volgende:
En uiteraard een vaste wachtwoord die alleen onder ons bekend is
Ik had het nu ff niet over m'nquote:Op zondag 19 september 2004 21:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Bang dat ze gekidnapt worden met die knappe kop.
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 19 september 2004 21:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Kennen jullie De Zot van MF
Das Ro ! Die kerel die bij MotorXtra werkt, die tegen zn collega zei dat dit een Fok! Meet was
Toevallig
Kicke... daar heb ik best wel moraalridder discussies mee gehad op M-Fquote:Op zondag 19 september 2004 21:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Das Ro ! Die kerel die bij MotorXtra werkt, die tegen zn collega zei dat dit een Fok! Meet was
Toevallig
Klapt wel degelijk van links naar rechts, maar het meeste naar links.quote:Op zondag 19 september 2004 21:29 schreef ZX9R het volgende:
En daarom moest hij ook aan de linkerkant gezekerd worden
quote:Op zondag 19 september 2004 21:32 schreef PatrickM het volgende:
Ik had het nu ff niet over m'nbuurmeisje
maar gewoon over onze zelfgemaakte media
En nu wil ik ook zo'n foto met mij erop!quote:Op zondag 19 september 2004 21:36 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En voorop mijn racemonsterscootâh.![]()
![]()
Eerste meet kon ik niet. De tweede meet was ik er wel.quote:Op zondag 19 september 2004 21:39 schreef Patrick281 het volgende:Luc was jij er dan de tweede meet wel bij .. of pas de derde?
Ik zag inderdaad dat je al wel aan het posten was.
Check de ingebouwde knipperlichten .. zijn tijd ver vooruit.quote:Op zondag 19 september 2004 21:36 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
En voorop mijn racemonsterscootâh.![]()
![]()
Serieus dat je het toen wist dat Riet ze genomen had?quote:Op zondag 19 september 2004 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zonder rbw was ik nog fanatieker he
Ik heb niet 1 foto meer verder van vroegâh..quote:Op zondag 19 september 2004 21:40 schreef ZX9R het volgende:
En nu wil ik ook zo'n foto met mij erop!![]()
Chaam was toch de tweede .. of wat ..quote:Op zondag 19 september 2004 21:41 schreef ZX9R het volgende:
Eerste meet kon ik niet. De tweede meet was ik er wel.
Ik dacht dat dat de Veluwemeet was. Dacht ik...
Zot heet iequote:Op zondag 19 september 2004 21:34 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Kicke... daar heb ik best wel moraalridder discussies mee gehad op M-F
http://www.eenbergen.nl/test/DSC02603.jpgquote:Op zondag 19 september 2004 21:43 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb niet 1 foto meer verder van vroegâh..![]()
Hoe heet hij hier dan?quote:Op zondag 19 september 2004 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb m nu op MSNFf bedanken voor de leuke middag.... hij komt misschien zo ff hierneen
quote:JK - Gaat 2 kryptonite sloten vergoed krijgen, anders vallen er doden says:
beetje herrie mag best, maar dit is echt erg Volgens mij hoorde je dat op heel het industrieterreintje
JK - Gaat 2 kryptonite sloten vergoed krijgen, anders vallen er doden says:
Maar die ZX9R maakte een teringlawaai zeg.. wat een dB's of het moest een ander geweest zijn die erop stond.
JK - Gaat 2 kryptonite sloten vergoed krijgen, anders vallen er doden says:
ik hoop dat ie doppen in heeft tijdens het rijden
Zit hier (nog) nietquote:Op zondag 19 september 2004 21:51 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hoe heet hij hier dan?
Ook zot?
quote:De blauwe lijn is hoe die was, de rode hoe die nu is.
Jammer genoeg zat het grootste verschil (8 pk) in de achterband..
De mt21 pirelli heeft gewoon niet genoeg grip op de rol, dus je krijgt slip en dan meet je niet het volledige vermogen en miste ik dus 8 pk. De andere 5 pk die ik miste kwam uit de uitlaat.
Wat zal ik nu nog eens doen? andere carb. erop? Het liefst ga ik naar de 60+ pk maar dat kost dik geld met een langere slag kruk en een 660 cilinderkit.
quote:Op zondag 19 september 2004 21:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Luc, JK heeft commentaar op je ZX9R
[..]
Zot is toch diegene die ons niet hielp? Of ben ik van de zotte ..quote:Op zondag 19 september 2004 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb m nu op MSNFf bedanken voor de leuke middag.... hij komt misschien zo ff hierneen
quote:Op zondag 19 september 2004 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img43.exs.cx/img43/7870/MeetSepia1.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Latersz ..
quote:Op zondag 19 september 2004 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
http://users.skynet.be/xerpio/movies/krypto1.wmv
Fabrieksfoutje![]()
Dat is wel heeeeeeeeeeel triest voor zo'n duur slot!quote:Op zondag 19 september 2004 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
http://users.skynet.be/xerpio/movies/krypto1.wmv
Fabrieksfoutje![]()
Ff Ro linkje geven van de foto's
quote:Op maandag 20 september 2004 08:47 schreef Romius het volgende:
smorgens btw , eerst zo maar weer kovy![]()
deel 99 heb ik volgens mij niet gelezen neequote:Op maandag 20 september 2004 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
thermoskan op bureau en koekjes ..
![]()
Vorige topic nog kunnen volgen?
Je was er al vroeg bij met posten vorig jaar zagen we in het allereerste topic.
Even doen vanaf ca. zaterdag 18:00..quote:Op maandag 20 september 2004 08:58 schreef Romius het volgende:
deel 99 heb ik volgens mij niet gelezen nee![]()
TNX ..quote:Op maandag 20 september 2004 08:54 schreef MutZ het volgende:
Jongens, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal...![]()
Op naar de volgende mijlpaal
quote:Op maandag 20 september 2004 09:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goedemorgen Motorvriendjes,
lekker allemaal aan de koffie ?
chaam was de 3equote:Op zondag 19 september 2004 21:45 schreef Patrick281 het volgende:
Chaam was toch de tweede .. of wat ..
Rotterdam ???quote:Ik ben de draad kwijt doordatik ook geen folders met datum en data meer heb om te controleren. :')
Hey Pep wat vond je van jouw voor & na foto's ?quote:Op maandag 20 september 2004 09:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
4'de bakkie ..
![]()
Ik zie nu pas hoe "gewond" ik ben van in de tuin werken gisteren.
En dat allemaal voor het terasje voor de Fok! MC BBQ..
van dit lijstje ben ik er maar bij 2 geweest ?quote:Op maandag 20 september 2004 09:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
chaam was de 3e
[..]
Rotterdam ???
Veluwe 14 mrt
Chaam 11 apr
Zeeland 20 jun
Brabant 27 jun
Assen ???
Veghel 4 jul
Holten 18 jul
Apeldoorn 25 jul
Werkendam 29 aug
Dit is het lijstje van de meets, zonder de tussendoorse ontmoetingen zoals Holec, Ressen en IJsselstein (de wisselmeet)
Echte Harde kern dusquote:Op maandag 20 september 2004 09:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
van dit lijstje heb ik er maar 2 gemist, beide door overmacht; r'dam geen rbw, assen geen motor
Ik heb alles gedownt maar nog niet bekeken dus heb nog niet kunnen schrikken verder.quote:Op maandag 20 september 2004 09:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey Pep wat vond je van jouw voor & na foto's ?
De leukste meet blijven toch "rijdenmeets" of "terasjesmeets" .. maar het was zeker enorm leuk om te doen dit.quote:Vond het een leuke meet, was een flinke opkomst ook, nog geen 1x zoveel fokkers gezien bij elkaar![]()
quote:enne top dat je jouw terras beschikbaar stel als motorparkeerplaats
Naar je Oma in de Randstad?quote:Op maandag 20 september 2004 09:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben naar Randstad en naar mn oma![]()
ik ben helemaal klaar, nog bedanktquote:Op zondag 19 september 2004 21:16 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ben je al klaar met de filmpjes?
Dan verander ik het wachtwoord weer namelijk.
Dan kunnen anderen er weer bij!
Ook al naar Randstad ..quote:Op maandag 20 september 2004 09:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben naar Randstad en naar mn oma![]()
Ja, daar zijn we nog geweest. Daarom waren we ook zo snel weg zaterdag. Even langs Molenaar, daarna de VFR ophalen en 's avonds moesten we om 20.00 uur bij een 25-jarige bruiloft zijn.quote:Op zondag 19 september 2004 20:25 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zijn jullie trouwens nog naar Molenaar geweest gister?
Dat is een mooi streven voor volgend jaar. Ik mag aannemen dat ik dan eindelijk mijn rijbewijs een keer heb.quote:Op maandag 20 september 2004 09:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
van dit lijstje heb ik er maar 2 gemist, beide door overmacht; r'dam geen rbw, assen geen motor
kan trouwens dat ik nog een meet er niet bij heb staan, dat ik die ook gemist heb
quote:Op zondag 19 september 2004 21:26 schreef Patrick281 het volgende:
Historische post OPM..geen techneut: als eerste en 100% gelijk ..
Kan je niet direct inscrhijven en afrijden bij zo'n spoedcursus ..quote:Op maandag 20 september 2004 09:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat is een mooi streven voor volgend jaar. Ik mag aannemen dat ik dan eindelijk mijn rijbewijs een keer heb.![]()
als haar instructeur maar wel vindt dat ze daar al aan toe isquote:Op maandag 20 september 2004 09:48 schreef Patrick281 het volgende:
Kan je niet direct inscrhijven en afrijden bij zo'n spoedcursus ..
.. kost wat maar dan kan je misschien nog deze maand compleet afrijden.![]()
Zeg ik .. gewoon kappen met die rijschool en zo'n spoedarrangement nemen.quote:Op maandag 20 september 2004 09:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als haar instructeur maar wel vindt dat ze daar al aan toe isze vertelde dat ze laatst wilde inhalen maar dat mocht niet, want daar zijn we nog niet aan toe
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 09:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
toen PatM een rondje had gereden had ik het nog met PatM en Mercy erover, als je in de vrij een beetje gas geeft dan voel je hem gewoon 'krom' trekken onder je. vanuit die gedachte reageerde ik met die post.
quote:Op maandag 20 september 2004 10:02 schreef Romius het volgende:
Ben even aan het teruglezen maar zaterdagnacht zie ik Riet als schizofreen![]()
Waarom zit je op mijn buddy bij deze foto .. ik sta rechts naast Riet.quote:Op maandag 20 september 2004 10:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
cool plaatje zo
[afbeelding]
jammer dat toen niet alle motoren er waren
Toevallig? Hoe denk je dat ik op Motorxtra kwam?quote:Op zondag 19 september 2004 21:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Toevallig
Ik hoef niet zo nodig op je motor te zitten, ik heb er al op geredenquote:Op maandag 20 september 2004 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom zit je op mijn buddy bij deze foto .. ik sta rechts naast Riet.![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 10:19 schreef hollander172 het volgende:
Toevallig? Hoe denk je dat ik op Motorxtra kwam?![]()
Hij weet alleen niet wie (of welk kloontje) ik ben.
Ik weet ook van niks.quote:Op maandag 20 september 2004 09:59 schreef Patrick281 het volgende:
Riet en ZX9R hebben nog geen idee want ze hebben er nog niet mee gereden.
euh die foto heb ik gemaakt, en toen was jij er nog niet,quote:Op maandag 20 september 2004 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waarom zit je op mijn buddy bij deze foto .. ik sta rechts naast Riet.![]()
Dwarskrachten van de liggende kinderkopjes .. gas geven is linksom omvallen voor het gevoel.quote:Op maandag 20 september 2004 10:24 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet ook van niks.
Mijn Co konden ze niet meten door de catalysator ..quote:Op maandag 20 september 2004 10:24 schreef Romius het volgende:
Coole dynoruns iig, ik heb 'm zelf ook op de bank gehad zaterdag, hij stond iets te rijk afgesteld (en dat met een gemiddeld verbruik van 1:15!) , namelijk gemiddeld 12,7.
Als ik nog niet had betaald voor de examens, dan had ik dat misschien wel gedaan. Of tenminste een andere rijschoolquote:Op maandag 20 september 2004 09:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan je niet direct inscrhijven en afrijden bij zo'n spoedcursus ..
.. kost wat maar dan kan je misschien nog deze maand compleet afrijden.![]()
Ik moest er heel hard om lachenquote:Op maandag 20 september 2004 09:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als haar instructeur maar wel vindt dat ze daar al aan toe isze vertelde dat ze laatst wilde inhalen maar dat mocht niet, want daar zijn we nog niet aan toe
![]()
![]()
Examen doen hangt toch niet van je rijschool af?quote:Op maandag 20 september 2004 10:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als ik nog niet had betaald voor de examens, dan had ik dat misschien wel gedaan. Of tenminste een andere rijschool![]()
He slimpie, ik heb toch vaker verteld dat ik weet hoe een boxer reageert?quote:Op maandag 20 september 2004 10:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dwarskrachten van de liggende kinderkopjes .. gas geven is linksom omvallen voor het gevoel.
De cylinder die op-en neer van links naar rechts gaat duwt de motor zowat om.
Wel apart, je merkt het verder alleen bij stilstaan voor het stoplicht... of op een vermogensbank natuurlijk als de motor niet rijd maar wel door zijn toeren trekt.
Niet opspannen op de bank = een motor over je heen krijgen.![]()
bij welke stap zijn jullie nu danquote:Op maandag 20 september 2004 10:33 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik moest er heel hard om lachen
van wanhoopdit hoort allemaal bij zijn 100-stappen plan. Niet gek dat ik nog steeds geen rijbewijs heb he?
![]()
![]()
![]()
Dit keer wel,quote:Op maandag 20 september 2004 10:34 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Examen doen hangt toch niet van je rijschool af?
Dat heb je toch betaald aan het CBR en niet aan de rijschool?
Of zie ik dat weer verkeerd?
.. heel lekker dus ..quote:Op maandag 20 september 2004 10:36 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet alleen niet hoe die van jou rijdt.![]()
Stap 4 erop blijven zitten op de snelweg, en snelheid hoger dan 80 kilometer per uur.quote:Op maandag 20 september 2004 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bij welke stap zijn jullie nu dan![]()
![]()
Maar een keer eentje lenen bij Motoport hier, ken niemand die er eentje heeft en me een rondje laat sturen.quote:Op maandag 20 september 2004 10:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
.. heel lekker dus ..![]()
nadat ik hem bij het stoplicht voelde 'krom'trekken ging ik er tijdens het rijden ook op letten en ook dan kun je het wel voelen.quote:Op maandag 20 september 2004 10:30 schreef Patrick281 het volgende:
Wel apart, je merkt het verder alleen bij stilstaan voor het stoplicht... of op een vermogensbank natuurlijk als de motor niet rijd maar wel door zijn toeren trekt.
quote:Op maandag 20 september 2004 10:40 schreef Patrick281 het volgende:
.. heel lekker dus ..![]()
feliquote:Op maandag 20 september 2004 10:42 schreef ZX9R het volgende:
Oh, btw...
Taart en drank hier!!!
Vandaag is mijn brommer 1 jaar in mijn bezit!
[afbeelding]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 september 2004 10:42 schreef ZX9R het volgende:
Oh, btw...
Taart en drank hier!!!
Vandaag is mijn brommer 1 jaar in mijn bezit!
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 september 2004 10:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nadat ik hem bij het stoplicht voelde 'krom'trekken ging ik er tijdens het rijden ook op letten en ook dan kun je het wel voelen.
quote:Op maandag 20 september 2004 10:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
Stap 4 erop blijven zitten op de snelweg, en snelheid hoger dan 80 kilometer per uur.![]()
![]()
Topvermogen was iets van 126 pk, koppel iets van 106 nm zo even uit m'n hoofd. Top bijna 280 km/h. Koppelverloop zat een klein dipje bij 4500 vanwege de te rijke afstelling, maar verder netjes. Als het goed is, krijg ik 'm nog digitaal van madracingquote:Op maandag 20 september 2004 10:30 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn Co konden ze niet meten door de catalysator ..![]()
En wat is eruit gekomen aan vermogen?
Ik ben wel benieuwd naar je koppelverloop .. ook een 2 cylinder..![]()
FOUT!!!!!!!!!!quote:Op maandag 20 september 2004 10:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dit keer wel,![]()
ze heeft een complete cursus genomen dus examens zitten er bij in,
quote:Op maandag 20 september 2004 10:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
feli![]()
![]()
Dubbel feest eigenlijk.quote:Op maandag 20 september 2004 10:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Dus dan zie ik het toch nog niet zo verkeerdquote:Op maandag 20 september 2004 10:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
FOUT!!!!!!!!!!
Check even de ANWB en BOVAG regelementen. Voor het examen kan je zo een andere rijschool bellen die het dan overneemt. (financieel regelen ze het onderling) en voor de lessen moet je even overleggen met de volgende rijschool. Heb hetzelfde probleem gehad met lessen voor mijn vriendin voor haar B.
Examens zijn overigens altijd apart, je kan makkelijk examen doen via een andere rijschool en de huidige rijschool is verplicht deze over te dragen mits het volledige bedrag betaalt is.
Jullie hebben toch wel een rijschool genomen die in ieder geval "ergens" bij aangesloten is?![]()
Het is een knuppel als hij niet eens in de gaten heeft dat ze zelf soms ook wel eens rijd,quote:Op maandag 20 september 2004 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Dan ben ik of gevoelloos of er helemaal aan gewend.
![]()
[..]
Hij moest eens weten wat ze allemaal al gedaan heeft..
Alleen afgelopen zaterdag al.![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 10:50 schreef ZX9R het volgende:
Dubbel feest eigenlijk.
Topic 100 en brommer 1 jaar![]()
Helemaal.quote:Op maandag 20 september 2004 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En er nog nooit zo blij mee geweest .. ZX7R plan helemaal van de baan?
quote:Op maandag 20 september 2004 10:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
Het is een knuppel als hij niet eens in de gaten heeft dat ze zelf soms ook wel eens rijd,
Hij moet toch wel de vooruitgang en het groeiende zelfvertrouwen merken bij zijn leerlingen ?![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 10:56 schreef ZX9R het volgende:
Helemaal.
Ik ga verder met deze beauty.
Ik ben er nu heel teverden over
Jazekerquote:Op maandag 20 september 2004 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
En optisch nog speciale plannen ..
Nope, ik zou het ook niet zeggen als ik het niet zeker wist, wij hebben exact hetzelfde probleem gehad maar dan voor rijbewijs B. Lessen, lessen, lessen en maar geen examen willen aanvragen cq inplannen.quote:Op maandag 20 september 2004 10:52 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dus dan zie ik het toch nog niet zo verkeerd![]()
Ik kan wel examen doen, maar als ik totaal niet weet of ik alle bijzondere verrichtingen goed doe heb ik daar natuurlijk ook niets aan. Ik zou ook graag slagen voor het examen. Hij heeft in het begin alle figuren aangeleerd, maar toen deed ik ze nog lang niet op examenniveau. Dan kan ik wel op gaan want ik was in de veronderstelling dat het toen goed was. Bleek dat nog lang niet voldoende te zijn. Wist ik dus niet.quote:Op maandag 20 september 2004 10:34 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Examen doen hangt toch niet van je rijschool af?
Dat heb je toch betaald aan het CBR en niet aan de rijschool?
Of zie ik dat weer verkeerd?
Ik heb ook nooit begrepen waarom je hem weg wilde doen,quote:Op maandag 20 september 2004 10:56 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Helemaal.
Ik ga verder met deze beauty.
Ik ben er nu heel teverden over
Van de winter een beetje er aan sleutelen om het vermogen wat op te krikken en dan weer op de testbank om alles heel goed te laten afstellen.
Toen ik ging lessen heb ik voordat ik ging lessen al mijn examen aangevraagd.quote:Op maandag 20 september 2004 11:03 schreef hollander172 het volgende:
*knip*
Gefeli met de babykwak.
Eerste examendatum is al bekend. Aanvraag ging verkeerd, kerel op vakantie, dus een maand misgelopen. Nu moet ik nog een tijd wachten, maar ik ga nu wel op examen. Bovendien krijg ik daar mijn verspilde lessen niet mee terug.quote:Op maandag 20 september 2004 10:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
FOUT!!!!!!!!!!
Check even de ANWB en BOVAG regelementen. Voor het examen kan je zo een andere rijschool bellen die het dan overneemt. (financieel regelen ze het onderling) en voor de lessen moet je even overleggen met de volgende rijschool. Heb hetzelfde probleem gehad met lessen voor mijn vriendin voor haar B.
Examens zijn overigens altijd apart, je kan makkelijk examen doen via een andere rijschool en de huidige rijschool is verplicht deze over te dragen mits het volledige bedrag betaalt is.
Jullie hebben toch wel een rijschool genomen die in ieder geval "ergens" bij aangesloten is?![]()
Geluksbal! Dat had ik nooit gehaald. Vooral niet met het 100-stappen plan van de rij-instructeur. Ik heb misschien pech met zijn methode. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik zelf niet goed genoeg benquote:Op maandag 20 september 2004 11:06 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Toen ik ging lessen heb ik voordat ik ging lessen al mijn examen aangevraagd.
Met dus als gevolg dat ik na 7 lessen op moest.
En gelukkig in 1 keer geslaagd![]()
pssst. Het is heel normaal dat je de bijzondere verrichtingen elke les doet. Niet elke rijschool doet dat maar de twee die ik heb gehad wel. Lesje van 2 uur zag er zo uit: 0,5 sturen voor het gevoel en weggedrag. 0,75 bijzondere verrichtingen op hetzelfde terrein waar je ook examen moet doen. de rest een beetje rondsturen midden in de stad (examenplaats) en alle mogelijke uitvalswegen rijden zodat je niet verrast wordt tijdens je examen.quote:Op maandag 20 september 2004 11:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik kan wel examen doen, maar als ik totaal niet weet of ik alle bijzondere verrichtingen goed doe heb ik daar natuurlijk ook niets aan. Ik zou ook graag slagen voor het examen. Hij heeft in het begin alle figuren aangeleerd, maar toen deed ik ze nog lang niet op examenniveau. Dan kan ik wel op gaan want ik was in de veronderstelling dat het toen goed was. Bleek dat nog lang niet voldoende te zijn. Wist ik dus niet.
Opzich klinkt het wel als een grondige manier van lessen ..quote:Op maandag 20 september 2004 11:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Geluksbal! Dat had ik nooit gehaald. Vooral niet met het 100-stappen plan van de rij-instructeur. Ik heb misschien pech met zijn methode. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik zelf niet goed genoeg benHet probleem is eigenlijk dat ik een hekel heb aan zijn stappenplan en die maand die nu weg is omdat de aanvraag niet doorging. Maar zelf heb ik nou ook weer niet zo veel lessen gehad vind ik. Collega van mij heeft al veel meer lessen gehad en gaat nu ook op.
Tja, vroeger in onze tijd kon dat allemaal nog.quote:Op maandag 20 september 2004 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik kan mij het gezicht van mijn rijinstructeur voor de auto (zelfde als voor de motor) nog herinneren toen ik zelf zei dat hij het examen maar moest aanvragen.En ook in 1 keer gehaald.
Dat idee heb ik nou ook, er wordt wel overal aandacht aan besteed,quote:Op maandag 20 september 2004 11:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Opzich klinkt het wel als een grondige manier van lessen ..![]()
Je kan bijna niet voorzichtig genoeg zijn met de motor ..
Dat is natuurlijk ook een voordeelquote:Op maandag 20 september 2004 11:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Opzich klinkt het wel als een grondige manier van lessen ..![]()
Je kan bijna niet voorzichtig genoeg zijn met de motor ..
quote:Op maandag 20 september 2004 11:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
en het is natuurlijk knap van die man dat ie eigenwijze Raus kan leren motorrijden![]()
![]()
Ze rijden in ieder geval al wel samen.quote:Op maandag 20 september 2004 11:13 schreef hollander172 het volgende:
Oefen zelf ook wat met Mercy, leen wat pionnetjes bij een lokale garage en kies een leuk industrieterrein uit in de buurt.![]()
Bel even het CBR of er niet eerder al plek is, je hoeft geen afspraak te maken (als je denkt dat je het nog niet goed genoeg kan) maar je weet wel of die kerel eerlijk is tegen je. Ze zeggen namelijk altijd dat er bijna geen plek is.quote:Op maandag 20 september 2004 11:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Eerste examendatum is al bekend. Aanvraag ging verkeerd, kerel op vakantie, dus een maand misgelopen. Nu moet ik nog een tijd wachten, maar ik ga nu wel op examen. Bovendien krijg ik daar mijn verspilde lessen niet mee terug.
Rijschool is http://www.hoeze.nl/index0.php?page=home
tja, het helpt ook niet dat je al je 2e motor hebtquote:Op maandag 20 september 2004 11:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Het duurt natuurlijk ook allemaal te lang,
maar ik ben in de laatste week van mei begonnen, dus ik heb eigenlijk alleen in juni en juli les gehad, in augustus niet vanwege vakantie en nu in september weer. Valt allemaal dus nog best mee.
Dus 30 september als ik het goed begrijp? Gezellig, ik zorg dat de koffie klaar staat.quote:Op maandag 20 september 2004 11:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ow ja @Hollander,
De CBR van Raus moet op 1 Oktober bij Arie molenaar zijn, misschien die dag handig om jou een Mooi en goedGS500 motorblok te overhandigen ?
Hoef jij niet speciaal er voor te rijden,
word dan wel de avond ervoor BTW
Ton zegt dat jij eigenwas wijs.quote:Op maandag 20 september 2004 11:27 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb eerst deze rijschool gehad: van Nimwegen (Ton, je bent een lul.)
There will come a day..quote:Op maandag 20 september 2004 11:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wil ook op de R1100S rijden !
paar weken geleden?? zoiets had ik dus ook. maandag mail gestuurd, ik kreeg direct antwoord dat ze dinsdag zou kijken. na 2 dagen niks gehoord en maar gebeld. ze nam op, ik groette en zei mijn naam en ze sprong in de verdediging. ze wist het dus dondersgoed.quote:Op maandag 20 september 2004 11:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Paar weken geleden al emailtje gestuurd naar mijn contactpersoon bij Randstad met een hele uitleg... reageren ze niete ens op
Ja en nee. Mag ik even eigenwijs mezelf zijn?quote:Op maandag 20 september 2004 11:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een voordeel![]()
Vroeger reageerde hij altijd op dezelfde dag. Nu dus niet meer, dus ben maar langs gegaan, hij herkende me meteen en zat plots mn mail te lezenquote:Op maandag 20 september 2004 11:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
paar weken geleden?? zoiets had ik dus ook. maandag mail gestuurd, ik kreeg direct antwoord dat ze dinsdag zou kijken. na 2 dagen niks gehoord en maar gebeld. ze nam op, ik groette en zei mijn naam en ze sprong in de verdediging. ze wist het dus dondersgoed.
quote:Als het goed is sta ik nog bij jullie ingeschreven. Misschien kan jij (of een collega van je natuurlijk) mij helpen aan werk.
De bedoeling was eigenlijk dat ik deze maand een opleiding zou beginnen in Rotterdam, een deeltijd opleiding. Dus 1 dag in de week naar school en 4 dagen werk. Echter, kon ik geen werkgever vinden die bij deze opleiding past, dus ik ben niet aangenomen op die school. Nu moet ik werk vinden voor dit jaar.
Misschien kan jij iets voor mij betekenen.
Ik heb al gereageerd op vrij veel vacatures en al een paar gesprekken gehad, maar eigenlijk allemaal negatief. Of geen reactie, of ze hadden al mensen.
Ik zit nu een beetje in een situatie waarin ik niet echt een voorkeur heb voor bepaald werk, omdat het simpelweg niet meevalt om specifiek werk te vinden. Maar misschien lukt het via deze weg toch.
Ik zoek namelijk iets in de Luchtvaart, op de grond van een luchthaven. Bijvoorbeeld op Rotterdam Airport, bagage inladen om maar een voorbeeld te geven. Ik heb trouwens ook al gereageerd op de vacature waarin ze op Rotterdam Airport een Magazijn medewerker vragen bij een cateringsbedrijf.
Blok is op carburateurs en ontsteking (was stuk gegaan door aanrijding) helemaal compleet,quote:Op maandag 20 september 2004 11:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dus 30 september als ik het goed begrijp? Gezellig, ik zorg dat de koffie klaar staat.
Ik mail je zo wel even, klein vraagje nog: is het blok compleet met bak?
* Mercy_symbol gaat alvast de layout van de kabelboom opzoeken.
Pep reageerde niet meer op mij, zal wel niet mogen denk ik.quote:Op maandag 20 september 2004 11:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wil ook op de R1100S rijden !
quote:Op maandag 20 september 2004 11:40 schreef hollander172 het volgende:
Volgens mij is ie bang dat ik hem niet overeind zou kunnen houden als ik stil sta.![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 11:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja en nee. Mag ik even eigenwijs mezelf zijn?)
Je hebt het gevoel of je hebt het niet, met lessen kan je daar verandering in brengen maar imho leer je motorrijden door het gevoel te krijgen. Dat gevoel heb je ook nodig voor de bijzondere verrichtingen. Ik kan ook niet uitleggen hoe dat gevoel is, denk hoop dat de anderen wel begrijpen wat ik bedoel.![]()
Klein voordeeltje: als je met die CBR gaat oefenen en je red het dan moet het met die les ER5/CB500 zeker lukken.
quote:Op maandag 20 september 2004 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ton zegt dat jij eigenwas wijs.![]()
![]()
Geen probleem, carbs heb ik nog wel liggen en de ontsteking kan ik zelf maken.quote:Op maandag 20 september 2004 11:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Blok is op carburateurs en ontsteking (was stuk gegaan door aanrijding) helemaal compleet,
Gelukkig blijft er van die grote bek in het echt weinig over.quote:Op maandag 20 september 2004 11:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]En dat verbaasd me hélémaal niets
Raus durfde me zelfs niet eens meer te slaan nadat ik mezelf had voorgesteld.quote:Op maandag 20 september 2004 11:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Die hollander is nog best ok in t echt
Ik zou met al dat kuipwerk niet doen speciale verrichtingen.quote:Op maandag 20 september 2004 11:36 schreef hollander172 het volgende:
Klein voordeeltje: als je met die CBR gaat oefenen en je red het dan moet het met die les ER5/CB500 zeker lukken.![]()
Waarom verwacht iedereen van me dat ik ruzie ga lopen makenquote:Op maandag 20 september 2004 11:47 schreef hollander172 het volgende:
Gelukkig blijft er van die grote bek in het echt weinig over.![]()
Je bent zelfs aardig in het echt.![]()
Editten maar weerquote:Op maandag 20 september 2004 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
[quote]Op maandag 20 september 2004 11:36 schreef hollander172 het volgende:
Klein voordeeltje: als je met die CBR gaat oefenen en je red het dan moet het met die les ER5/CB500 zeker lukken./quote]Ik zou met al dat kuipwerk niet doen speciale verrichtingen.
Gewoon rijden is wat anders.![]()
Als iedereen dat vind .. wat denk je dan zelf hoe je overkomt.quote:Op maandag 20 september 2004 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom verwacht iedereen van me dat ik ruzie ga lopen maken
Waarom zou ik een grote bek hebben als er niks aan de hand is
Ik vind dat ik geen grote bek heb, waarom heb ik een grote bek?
Je verkloot wederom weer de quotes.quote:Op maandag 20 september 2004 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zou met al dat kuipwerk niet doen speciale verrichtingen.
Gewoon rijden is wat anders.![]()
Tja, misschien een uitgesproken mening. Dat kan tijdens discussiesquote:Op maandag 20 september 2004 11:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als iedereen dat vind .. wat denk je dan zelf hoe je overkomt.![]()
Sanderquote:Op maandag 20 september 2004 11:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je verkloot wederom weer de quotes.Hoe zit het met die editmanie van je?
Je stond er zeker niet bij toen Ro (was het Ro of Sander?) de kappen eraf haalde na de proefrit? Zo'n Honda is net technisch lego.
Je kan gewoon naar de plaats delict rijden, kappen eraf klikken en gaan met die banaan.
Voorbeelden!quote:Op maandag 20 september 2004 11:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als iedereen dat vind .. wat denk je dan zelf hoe je overkomt.![]()
Uhm.quote:Op maandag 20 september 2004 11:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, misschien een uitgesproken mening. Dat kan tijdens discussies
Dit zou je IRL nooit zeggen.quote:Ik ben gewoon wie ik ben.... verder geen gezeik
quote:Op maandag 20 september 2004 11:57 schreef hollander172 het volgende:
Nee daar stond ik niet bij .. bovenste deel / stuurkuip gaat toch niet zo makkelijk?quote:Op maandag 20 september 2004 11:57 schreef hollander172 het volgende:
Je stond er zeker niet bij toen Ro (was het Ro of Sander?) de kappen eraf haalde na de proefrit? Zo'n Honda is net technisch lego.Je kan gewoon naar de plaats delict rijden, kappen eraf klikken en gaan met die banaan.
Net een Duc met snelsluiting !quote:Op maandag 20 september 2004 11:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je stond er zeker niet bij toen Ro (was het Ro of Sander?) de kappen eraf haalde na de proefrit? Zo'n Honda is net technisch lego.
Je kan gewoon naar de plaats delict rijden, kappen eraf klikken en gaan met die banaan.
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 20 september 2004 12:03 schreef Patrick281 het volgende:
Geduld is een schone zaak .. komt allemaal goed met mij.
![]()
Weet niet precies hoe het zit, neem aan dat er wel "iets" vastgeschroefd zit bij Honda'squote:Nee daar stond ik niet bij .. bovenste deel / stuurkuip gaat toch niet zo makkelijk?
En je moet het wel even doen ..
Misschien tijdelijk een vrouwvriendelijke streetfighter van maken met valbeugels.![]()
Nee we beginnen niet weer aan die discussie.quote:Op maandag 20 september 2004 12:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok DR Phil.... het zou wel.
Hoe goed ken je me om dat te zeggen
Ik denk dat je dat niet echt kan zeggen naar mij 2x een paar uur gezien te hebben.......
Dan zou ik het wel netjes vragen.quote:Maar goed, als jullie willen dat ik een grote bek opzet in het echt is het ook goed![]()
Het lijkt wel alsof jullie dat willen....
quote:Op maandag 20 september 2004 11:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Voorbeelden!
Hey niks verkeerds over Honda he,quote:Op maandag 20 september 2004 11:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb al gevonden waarom ik van Pep geen rondje mag rijden op de beemer.quote:Op zondag 19 september 2004 21:26 schreef Patrick281 het volgende:
Als je gas geeft met de Beemer bij stilstand of zoals op de bank dan kan hij naar links omvallen.
Dat komt door de liggende grote 2 cylinder en uiteraard het koppel..
Wie zeurt krijgt geen beurt ..quote:Op maandag 20 september 2004 12:17 schreef hollander172 het volgende:
Heb al gevonden waarom ik van Pep geen rondje mag rijden op de beemer.
Ik wordt weer aardig onderschat.![]()
![]()
![]()
Bron: CBRRemyquote:Wat zou je doen als je ¤ 1.000.000 hebt gewonnen: ... een huisje kopen, feestje geven, en de rest op de bank zetten. Nadat ik mijn hele garderobe heb vervangen, een mooie auto kopen voor mijn vriend. En voor mezelf een motor. Yamaha R1
Ik geef je gewoon een grote bek dat ik wil rijdenquote:Op maandag 20 september 2004 12:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie zeurt krijgt geen beurt ..
Ik zeg toch niks verkeerds?quote:Op maandag 20 september 2004 12:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey niks verkeerds over Honda he,
anders krijg je alsnog klappen van Raus als wij jou motorblok gaan overhandigen,
Ah weten we meteen hoe het zit tussen jullie.quote:en ze heeft aan Capoeira gedaan en zelfs ik ben bang voor haar![]()
En jij vind het gek dat wij jou online anders vinden dan irl ?quote:Op maandag 20 september 2004 12:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik geef je gewoon een grote bek dat ik wil rijden![]()
Wat wil dat zeggen dan? Denk je dat ik bang ben? Ik was idd wel bang om zo'n lief klein menneke te slaan (bang om botjes meteen te breken).quote:Op maandag 20 september 2004 11:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Raus durfde me zelfs niet eens meer te slaan nadat ik mezelf had voorgesteld.
Dat wil toch wel wat zeggen.![]()
Gemeen hoor, chantagequote:Op maandag 20 september 2004 12:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is onderhandelbaar om in deze termen te blijven.![]()
![]()
Komt Spuit Elf weer............... je mist ietsquote:Op maandag 20 september 2004 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
En jij vind het gek dat wij jou online anders vinden dan irl ?
Irl ben je best wel stilletjes.
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op maandag 20 september 2004 12:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok ok
Ben misschien iemand met een handleiding ja![]()
quote:Maar ja, we hebben het toch gezellig denk ik dan
Dan ik ook maar, heb weleens verteld dat nederlands niet mijn eerste taal is dus ik let heel goed op wat ik en anderen typen. (moet het namelijk eerst in mijn hoofd vertalen.quote:Kan het wel weer allemaal gaan uitleggen, maar ja, of daar behoefte voor is
quote:Op maandag 20 september 2004 12:22 schreef Rietvaerder het volgende:
En ze lijkt is zo'n lief meisje
quote:Op maandag 20 september 2004 12:25 schreef hollander172 het volgende:
Dan ik ook maar, heb weleens verteld dat nederlands niet mijn eerste taal is dus ik let heel goed op wat ik en anderen typen. (moet het namelijk eerst in mijn hoofd vertalen.)
Zou zo kunnen dat ik als een zeikerd overkom op die manier.
Can't help it.![]()
ik mis niets, ( ik heb op beemer geredenquote:Op maandag 20 september 2004 12:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Komt Spuit Elf weer............... je mist iets
Engels !quote:Op maandag 20 september 2004 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee niet als een zeikerd ..
![]()
Maar wat is je native taal dan nog een keer?![]()
Ga op de rails spelen ofzoquote:Op maandag 20 september 2004 12:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik mis niets, ( ik heb op beemer gereden) jij mis wel die ervaring
![]()
![]()
OPM, PatrickM en Mercy mochten erop omdat ik ze al (veel meer) meer dan 1 meet ken en heb zien rijden.quote:Op maandag 20 september 2004 12:17 schreef hollander172 het volgende:
Heb al gevonden waarom ik van Pep geen rondje mag rijden op de beemer.
Ik wordt weer aardig onderschat.![]()
![]()
![]()
Ik zit maar een beetje te polsen, was namelijk opvallend dat je er niet op reageerde.quote:Op maandag 20 september 2004 12:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is onderhandelbaar om in deze termen te blijven.![]()
![]()
Dat zeg ik niet.quote:Op maandag 20 september 2004 12:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wat wil dat zeggen dan? Denk je dat ik bang ben?
quote:Ik was idd wel bang om zo'n lief klein menneke te slaan (bang om botjes meteen te breken).![]()
Jij bent anders ook best stil in t echtquote:Op maandag 20 september 2004 12:44 schreef hollander172 het volgende:
Als ik het echt zo graag had gewild had ik het gewoon gevraagd en dat weet jij ook wel denk ik.
Kan nog best leuk wordenquote:Op maandag 20 september 2004 12:47 schreef hollander172 het volgende:
![]()
Keertje stoeien?
Ik was best onder de indruk van wat ik daar gezien heb als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 20 september 2004 12:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij bent anders ook best stil in t echt![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 12:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Deze nog gezien Pepijn??
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 september 2004 12:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Het begin is er
We hebben best wel geluld. Over afstellen enzo.
Of BBQquote:Op maandag 20 september 2004 13:01 schreef Patrick281 het volgende:
Echt praten doe je toch meer tijdens een onderonsje onder het genot van bijvoorbeeld een big tasty.![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 13:04 schreef hollander172 het volgende:
Vond het wel geinig om nu eens iedereen te zien. Moest bij Luc meteen aan die opmerking van Pep denken nav Luc's foto in B&H.![]()
Kussengevecht ?quote:Op maandag 20 september 2004 12:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
[..]
![]()
Keertje stoeien?
Ben ik nu gek?quote:Op maandag 20 september 2004 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Dat was ik niet .. dat was iemand anders waar ik op reageerde.
quote:Op maandag 20 september 2004 13:10 schreef hollander172 het volgende:
Mijn vriendin is overigens wel heel stil. Opposites attrack.De eerste keer dat ik haar ontmoette dacht ik eerst dat ze doofstom was.
Toen ze na een half uur ineens wat zei schrok ik behoorlijk. (hee, het maakt geluid.
)
Wij keer stoeien?quote:Op maandag 20 september 2004 13:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Kussengevecht ?![]()
(kan ik onopvallend eerst even aan je bovenarmen voelen, hehe lieve kleine mennekes worden nog wel eens onderschat)
Meer weten Riet?quote:Verkopers
Week 38 zullen wij een nieuw team opbouwen in ons moderne kantoor aan de Wijnbrugstraat in het centrum van Rotterdam.
Wij zijn een snel groeiend internationaal bedrijf met kantoren in veen europese landen dat zich bezig houdt met marketing en verkoop. We bieden een uitdagende verkoop positie met een basissalris van ¤ 45 - 60 per dag gedurende de volledige werkperiode + bonussen en commisies. Om te starten als verkoper bij ons is geen ervaring vereist. We zullen onze verkopers intern opleiden.
Het is belangrijk dat je een goede instelling hebt, gemotiveerd bent en het doorzettingsvermogen hebt om het succes te behalen van een goede verkoop. Er is geen betere manier om verkooptechniek en ervaring hierin te krijgen. Voor een persoonlijke sollicitatie contacteer: Chantal.
Whoehahahaha ik zie het al helemaal voor me...quote:Op maandag 20 september 2004 13:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Of BBQ![]()
Mijn vriendin is overigens wel heel stil. Opposites attrack.De eerste keer dat ik haar ontmoette dacht ik eerst dat ze doofstom was.
Toen ze na een half uur ineens wat zei schrok ik behoorlijk. (hee, het maakt geluid.
)
nee want dat vind ik een aardig lullige opmerking.quote:Op maandag 20 september 2004 13:12 schreef hollander172 het volgende:
Ben ik nu gek?Jij maakte toch die link met Jamai?
Nee, dat was DEquote:Op maandag 20 september 2004 13:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben ik nu gek?Jij maakte toch die link met Jamai?
Hey niet allemaal tegelijk, dan wordt het oneerlijkquote:Op maandag 20 september 2004 13:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wij keer stoeien?
Voel je je al een beetje geaccepteerd.quote:Op maandag 20 september 2004 13:28 schreef Rausdouwer het volgende:
Hey niet allemaal tegelijk, dan wordt het oneerlijk![]()
Mijn gespam heeft blijkbaar wel geholpen jaquote:Op maandag 20 september 2004 13:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voel je je al een beetje geaccepteerd.![]()
Ze willen allemaal met je stoeien.![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 13:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Mijn gespam heeft blijkbaar wel geholpen ja![]()
en omdat je tieten borsten heb en graag motor rijdquote:Op maandag 20 september 2004 13:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mijn gespam heeft blijkbaar wel geholpen ja![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 13:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
en omdat je tieten heb en graag motor rijd![]()
![]()
Je heb helemaal gelijk,quote:Op maandag 20 september 2004 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Respect..
quote:Op maandag 20 september 2004 13:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
Je heb helemaal gelijk,ik heb het al aangepast,
Ow? Was me niet opgevallenquote:Op maandag 20 september 2004 13:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en omdat je tieten borsten heb en graag motor rijd![]()
![]()
Is dat nodig dan ?quote:Op maandag 20 september 2004 13:49 schreef ZX9R het volgende:
Wat doen we in deel 101?
Doorgaan met het bijhouden van het lijstje topics?
Of gewoon weer openen zonder OP?
Openingspost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |