Ziet er mooi uit die fietsquote:Op maandag 17 mei 2004 23:20 schreef Oldbie het volgende:
Even om een nutteloze post te doen (maar ik ben er wel blij mee....)
Ik heb sinds vrijdag een donker kuipruitje op mijn motorZiehier het resultaat:
[afbeelding]
Jaja ik weet het...ik sta er ook op.
Nu wil ik nog andere spiegels (goofy oortjes ipv die mickey mouse oren) en andere knipperlichtjes. Dan ben ik helemaal tevreden.
Dank dank.....en dan te bedenken dat hij al 14 jaar oud is (bouwjaar 1990).....quote:Op maandag 17 mei 2004 23:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit die fiets
Terugvindpostquote:Op maandag 17 mei 2004 23:07 schreef PatrickM het volgende:
[..]
huh?
Ahhaquote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Terugvindpost
Voorstukje was voor mij al genoeg om de film te boycotten...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:18 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ik heb net Torque gezien... dat is toch een belediging voor iedereen met een motor.. wat een kut film terwijl motors in het echt WEL vet zijn...
* lekker vrij is straksquote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:15 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ahha
sjezus... als over tweeen... en zometeen weer vrolijk werken over een paar uurtjes
* jaloers isquote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
* lekker vrij is straks
Heel soms sla ik wel eens een nachtje over...... maar vandaag niet.... ik duik er in.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:23 schreef PatrickM het volgende:
[..]
* jaloers is
Ben overigens nog aan het twijvelen of ik nog ga slapen...
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heel soms sla ik wel eens een nachtje over...... maar vandaag niet.... ik duik er in.
Je kan bij sommige zaken bekleding laten repareren (dezelfde bedrijven als waar je een buddy opnieuw kan laten bekleden). Ik laat zelf binnenkort mijn buddy opnieuw bekleden (als het goed is volgende week) door ABC in Nootdorp (niet de goedkoopste, maar leveren wel heel goed werk volgens mijn vader, gaat ook via zijn werk). En oja... voor tijdelijke reparaties kan je ook tape van Tesa gebruiken... werkt ook goed... ik praat uit ervaring, zit nu namelijk ook op mijn buddyquote:Hey allen. Korte vraag, weten jullie misschien hoe materiaal heet waarmee je je buddy kan repareren. Een vriend van me heeft namelijk twee stukjes zadel die scheuren. Beide in een hoek waar vreemd genoeg geen wrijving dmv contact is. (blijkbaar een spanningshoek)
Ik heb bij Kommer, Motorzoom en Motorgoedkoop gezocht, maar kon maar weinig vinden waarmee je je buddy tijdenlijk kon repareren. Enig idee??
Blijft klote dat 'ie gestolen isquote:Wat betreft mijn rijwiel, alles ik klaar voor volgende week. Dinsdagochtend sta ik weer bij de RDW. Tweede keer, maar nu met een heel ander gevoel.
Nog steeds wil ik mijn Suuz terug en ondanks de veel hogere waarde (financieel) van de Yam zou ik zonder een seconde na te hoeven denken mijn eigen Suuz terug ruilen voor die Yam. Beetje vreemd, de Yam is veel meer waard en heeft meer vermogen.
Ik zal er wel overheen groeien wanneer ik eenmaal een paar duizend erop heb zitten met de Yam, maar tot die tijd wil ik eigenlijk gewoon een Gixxer hebben.
ziet er goed uit, die motorquote:Op maandag 17 mei 2004 23:20 schreef Oldbie het volgende:
Oldbie’s Yam
Als uit een ei gepeld (in nieuwstaat dusquote:
Ziet er niet helemaal pluis uit. Tank en voorkap zijn van een andere kleurstelling of compleet overgespoten. (neem aan dat het compleet overgespoten is, aangezien Kawa zover ik weet geen compleet zwart model uitgebracht heeft) Hij hoort in ieder geval compleet groen te zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2004 07:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Oja, mocht ik weer in Duitsland gaan (kunnen) shoppen dan ga ik voor deze kleurstelling![]()
nou je het zegt, idd. was alleen om de kleuren aan te geven maar ik bedoelde dus deze kleurenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:12 schreef ploderus het volgende:
Ziet er niet helemaal pluis uit. Tank en voorkap zijn van een andere kleurstelling of compleet overgespoten. (neem aan dat het compleet overgespoten is, aangezien Kawa zover ik weet geen compleet zwart model uitgebracht heeft) Hij hoort in ieder geval compleet groen te zijn
hoiquote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:57 schreef ergodyne1 het volgende:
Hey, ik ben nieuw hier, zal m'n bike even voortstellen:'='/posermode'/Soes GSXR750 srad bouwjaar 2000, WP voor&achter, tre mod, oval titanium laser demper, etc.etc. '/posermode'/
oh ja, en mijn vriendin heeft een FZR600 uit '93.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |