Ouders houden vast de wacht.quote:Op woensdag 28 april 2004 09:55 schreef JK het volgende:
Als Makster z'n motor kwijt wil, moet ie vooral op internet gaan zetten dat ie dan op vakantie is.. weten ze precies wanneer ze langs kunnen komen voor een proefritje
Even stemmen dan .. ik stem mee voor 6 Juni.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:58 schreef ondeugend het volgende:
Als ik het zo bekijk lijkt me 6 juni wel een populaire dag
Tis wel een heel goed doel !quote:Op donderdag 29 april 2004 22:26 schreef hollander172 het volgende:
Niemand die 2 mei voor een goed doel wil rijden?
Ja dat zeker, dit doen ze elk jaar de eerste zondag na Koningendag.quote:Op vrijdag 30 april 2004 04:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tis wel een heel goed doel !
Ik zie dat Generalist in principe wel kan. Het zou idd wel jammer van Gerako zijn.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
UPDATE: VOORSTEL 6 JUNI
[afbeelding]
alleen dan kan Gerako nietals de rest ook eens wat data ging posten
Ik ben helaas de hele dag bezet.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:26 schreef hollander172 het volgende:
Niemand die 2 mei voor een goed doel wil rijden?
Als ik zou gaan zou je alsnog met een beemer rijdenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:57 schreef hollander172 het volgende:
Nog 1 keertje proberen wat zieltjes te winnen.
Morgen tussen 9:30 en 11:00 wordt er dus gereden voor het goede doel vanuit Vianen. (goed bereikbaar vanaf de A2 en A27) Er wordt in etappes gestart vanwege het enorme aantal deelnemers en de route is ongeveer 100km lang. (de precieze route hoort iedereen morgen pas.)
Als er dus mensen zijn die morgen gezellig een stukje willen rijden, deelname kost 5,- en alle koffie is gratis. (ook onderweg als ik het goed begreep.) Ik hoop dat er nog mensen zijn die kunnen morgen, lijkt me gezellig. (anders rijdt ik met een groepje Beemers mee...)
Dat was niet negatief bedoeld hoor maar de heren die ze rijden zijn ruimschoots de 40 a 50 gepasseerd en doorrijden is niet echt een kwaliteit die ze bezitten.quote:Op zondag 2 mei 2004 07:01 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als ik zou gaan zou je alsnog met een beemer rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |